Xarakas
Νεοφερμένος


Στις συνεπειες τις εχουμε ολες... https://www.stoxosomilos.gr/usrfiles/downloads/OI APODEIXEIS G LYKEIOU.pdf εδω περα νομιζω τις εχει ολες...
αυτες οι προτασεις χρυσαφι που λεει, μηπως το παρακανει? Ο.ο Προσωπικα τουλαχιστον τις μισες απο αυτες τις παιρνω αναποδεικτες, ισως με λιγα λογακια για ενισχυση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mpko
Νεοφερμένος


Στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου η ύλη παραμένει η ίδια με αυτή της σχολικής χρονιάς 2010-2011.
Οι δύο βασικές αλλαγές που έγιναν πέρυσι παραμένουν. Δηλαδή, εκτός ύλης είναι το αόριστο ολοκλήρωμα, ενώ εντός ύλης είναι η απόδειξη του θεωρήματος της σελίδας 262.
Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι παραμένουν στην ύλη οι αποδείξεις των παραγώγων των συναρτήσεων ημίτονο και συνημίτονο (σελίδα 225). Για τις συγκεκριμένες αποδείξεις απαιτούνται τριγωνομετρικοί τύποι οι οποίοι κανονικά διδάσκονται στο μάθημα της Άλγεβρας Β' Λυκείου, βγήκαν όμως εκτός ύλης τη σχολική χρονιά 2010-2011!
Οι αποδείξεις των παραγώγων ημίτονου και συνημίτονου (σελ. 225) εκτός δεν είναι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas741
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas741
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το αφησα τελευταιο για να προλαβω τα αλλα και εκανα μονο τη μελετη.
Ετσι θα κανω και τωρα αν πεσει

Εμβαδο με εφαπτομενη ή ασυμπτωτη που θελει σχημα, το ψιλοφοβαμαι.
Να ρωτησω...
Να μας λενε να βρουμε το εμβαδο που περικλειεται απο Cf, εφαπτομενη ή ασυμπτωτη και 2 ευθειες, ειναι απαραιτητο το σχημα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Blonde
Πολύ δραστήριο μέλος


Το μεγαλυτερο τρολλαρισμα θα ειναι να βαλουν ρυθμο μεταβολης,δηλαδη κατι προβληματα με σκαλες και γωνιες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος


Πρώτο θέμα, να μας δίνουν μια γραφική παράσταση και να μας ρωτούν πού είναι αυξουσα, φθινουσα, κυρτη, κοιλη, για ακρότατα, συνέχεια και παραγωγισιμότητα κτλ, ή ίσως ένα αντίστοιχο διάγραμμα χ(τ) μια κίνησης και να ρωτούν για ταχύτητα και επιτάχυνση, κάτι να παίξει με εμβαδό ως ολοκλήρωμα, τέτοια πράγματα.
Δεύτερο θέμα, μιγαδικοί, όπως είναι.
Το τρίτο θέμα θα ήταν αφιερωμένο στη χάραξη μιας γραφικής παράστασης, έτσι ώστε να καλύπτει όλο το δεύτερο κεφάλαιο μαζί με όρια κτλ.
Και για τέταρτο, ένα διαβαθμισμένης δυσκολίας θέμα με ολοκληρώματα, να πιάνει και τα γνωστά θεωρήματα ριζών, καμιά παραγοντική ή αντικατάσταση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fretoe
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SiMoS43710
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κι εγώ ρυθμό μεταβολής περιμένω στο 3ο θέμα...Oι αποδειξεις των παραγωγων ημιτονο και συνημιτονο ειναι εκτος.Οπως και αυτη του γινομενου.
Το μεγαλυτερο τρολλαρισμα θα ειναι να βαλουν ρυθμο μεταβολης,δηλαδη κατι προβληματα με σκαλες και γωνιες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fretoe
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος


Πιστεύω ότι οι μιγαδικοί αντικειμενικά είναι πιο δύσκολοι (είτε σαν πράξεις, είτε ως έννοιες), οπότε νομίζω ότι παιδαγωγικά ορθό θα ήταν να πέφτουν ως ένα εύκολο 2ο θέμα.Γιατί να βάλουν δύσκολους μιγαδικούς? Το παρακάνανε στην φυσική και τα βάλανε όλα δύσκολα με αποτέλεσμα να πέσει η διαβάθμιση. Ο μεσαίος μαθητής τι θα γράψει, 5? Ή θα λύσει συναρτήσεις σαν θέμα Β? Επίσης ο ρυθμός μεταβολής παρόλο που είναι στην ύλη, έχει ασκήσεις όπου χρειάζεται, έστω και στοιχειώδης, γνώσεις φυσικής και γεωμετρίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Blonde
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLaZy8
Δραστήριο μέλος


δεν μπορώ να τη μάθω


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.