Δεν είναι αυτό ρε παιδί, απλά στις Πανελλήνιες ο μόνος σκοπός είναι όσο το δυνατόν περισσότερα μόρια. Δεν είναι ΕΜΕ να το παίζεις μαθηματικός. Η ασφάλεια που προσφέρει μια δοκιμασμένη λύση είναι το ζητούμενο. Κι από κει και πέρα, μυαλό κι εμπειρία χρειάζεται για να ξέρεις να κάνεις συνδυασμούς και σπόντες, που θα απαιτούνται στα θέματα. Σου είπα, κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή, αλλά ομοίως αποδεκτά μπορούν να στην κόψουν όπως είναι, από τη στιγμή που δεν την έχουν ξαναδεί. Καθηγητές δευτεροβάθμιας είναι οι διορθωτές, δεν είναι καθηγητές στον παγκόσμιο οργανισμό μαθηματικών. Συνεπώς το εύρος των λύσεων που γνωρίζουν είναι συγκεκριμένο. Και ειδικά αν θέλεις να ξεφεύγεις απ'τα πεπατημένα, να παρακαλάς ο διορθωτής να έχει εμπειρία. Αν είναι κανας νεαρούλης που μπήκε με ΑΣΕΠ πριν 3 χρόνια, κατά 90% αυτό που θα γράψεις δεν θα το έχει δει ποτέ, αμφιβάλλω αν θα ρωτήσει το διευθυντή του βαθμολογικού, θα το κόψει όπως είναι και δεν θα μπορεί να του πει και κανένας τίποτα.
-----------------------------------------
Δεν θέλω να σου πω ότι όλοι οι τρόποι υπάρχουν στο βιβλίο...Θέλω να σου πω απλά και δυστυχώς ή ευτυχώς έτσι είναι, οι τρόποι που συνήθως βλέπουν και βαθμολογούν οι διορθωτές δεν είναι 1500. Είναι πολύ συγκεκριμένοι. Και ναι μεν αν δείξεις κάτι διαφορετικό, μπορεί να πριμοδοτηθείς, αλλά ομοίως, με την παραμικρή ανακρίβεια, μπορεί να φύγει όλο όπως είναι. Θα το ρισκάρεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.