marios88
Νεοφερμένος
ομως φετος πρεπει να τα δωσω μαζι με αοθ γτι η σχολη που θελω να περασω τα ζηταει..ξερει καποιος να μ πει τι απαιτουμενες γνωσεις πρεπει να χω για να γραψω εναν αξιολογο βαθμο;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Παιδια εχω μια απορια να εκφρασω... επειδη με τα μαθηματικα δεν τα πηγαινα ποτε καλα,δηλ δεν τα πειρα ποτε μ σοβαρα
ομως φετος πρεπει να τα δωσω μαζι με αοθ γτι η σχολη που θελω να περασω τα ζηταει..ξερει καποιος να μ πει τι απαιτουμενες γνωσεις πρεπει να χω για να γραψω εναν αξιολογο βαθμο;;
Αν μιλάμε πάντα για τα μαθηματικά γενικής, δεν θα χρειαστείς ιδιαίτερες γνώσεις. Και όσες χρειαστείς έχεις απεριόριστο χρόνο να τις καλύψεις μπροστά σου. Στα μαθητικά γενικής μπορείς να πετύχεις ένα αξιόλογο βαθμό με μεθοδικό, προσεκτικό διάβασμα και χωρίς άγχος.
Αυτό που σου λέω εγώ σαν συμβουλή επειδή και εγώ θέλω 5ο πεδίο είναι να δώσεις βάση στην οικονομία. Έχει συντελεστή 3% και είναι ένα μάθημα όπου το 20 πετυχαίνεται!!!
Καλή σου επιτυχία!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαιρα43950
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάντα ο παρανομαστής πρέπει να είναι διάφορος του μηδενός, άρα βρίσκεις που μηδενίζεται και τα αφαιρείς αυτά από το πεδίο ορισμού της συνάρτησης.και αν υπαρχει απολυτο στο παρονομαστη, για παραδειγμα.. f(x)=1/|3x-8|-|x| ??
Εδώ έχεις: |3x-8|-|x|=0=>|3x-8|=|x|=>3x-8=x ή 3x-8=-x και βρίσκεις ότι τελικά μηδενίζεται για: x=4 και x=2 αντίστοιχα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariophys
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
και λύνεις εξίσωση με απόλυτα
Όπου =\ εννοώ διάφορο.
Θυμίσου |α|=|β|
εντιτ: με πρόλαβαν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinouli
Εκκολαπτόμενο μέλος
και λέει να βρούμε το πρόσημο της παραγώγου της f(x).
πώς το κάνουμε αυτό? βοήθεια παρακαλώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχαλης Κα
Νεοφερμένος
μονο το e ειναι εις τη χ;; αν ναι,τοτε παραγωγησε με το κανονα πηλικου,στον παρανομαστη θα εχεις e εις τη 2χ,παντα θετικο! στον αριθμητη θα εχεις( e εισ τη χ-e εισ τη χ(χ-1)) παραγωγιζεις και εχεις e εισ τη χ(1-(χ-1)) ,το ε εισ τη χ παντα θετικο το αλλο πολυωνυμο και τελος...(για χ μεγαλυτερα του 2 αρνητικο,για χ μικροτερα του 2 θετικο και για χ ισο με το 2 μηδεν)Δίνει μια συνάρτηση f(x)=(x-1)/e είς την x, για x ανήκει στο R
και λέει να βρούμε το πρόσημο της παραγώγου της f(x).
πώς το κάνουμε αυτό? βοήθεια παρακαλώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
.
Με πίνακα προσήμου για την βρίσκεις τα διαστήματα που ανέφερε ο Μιχάλης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinouli
Εκκολαπτόμενο μέλος
και εγώ αυτό έκανα, αλλά νόμιζα ότι έτσι βρίσκεις τη μονοτονία.. χαζομάρα νόμιζα ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχαλης Κα
Νεοφερμένος
οχι,δε νομιζες χαζομαρα,βρισκοντας το προσημο της f τονος βρισκεις και τη μονοτονια της f.σας ευχαριστώ πολύ..!!
και εγώ αυτό έκανα, αλλά νόμιζα ότι έτσι βρίσκεις τη μονοτονία.. χαζομάρα νόμιζα ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinouli
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petroskaz
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Βρε παιδιά αυτό πως λύνεται : lnx^2 >= ln^2x
Γενικά ισχύει: ,
Άρα έχεις να λύσεις την δευτεροβάθμια εξίσωση : ,
Θέτουμε κλπ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiLoOkOzz
Εκκολαπτόμενο μέλος
το σχολείο και δεν το έχω αλλά θέλω να λύσω την άσκηση που μας έβαλαν απο κει όπως προανέφερα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catgirlbarbara
Δραστήριο μέλος
1) τι ειναι το διαστημα Δ και πως το βρισκουμε
2)πως λυνεται η ανισωση
3)η συναρτηση g(x)=3/x-2 εχει πεδιο ορισμου το συνολο Α=R-[2 ], πως το βρισκουμε αυτο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
παιδια εχω καποιες αποριες στα μαθηματικα και στοιχεια στατιστικης.
1) τι ειναι το διαστημα Δ και πως το βρισκουμε
2)πως λυνεται η ανισωση
3)η συναρτηση g(x)=3/x-2 εχει πεδιο ορισμου το συνολο Α=R-[2 ], πως το βρισκουμε αυτο?
1) το διάστημα Δ είναι ένα διάστηνα...προφαώς η άσκηση ζητάει το διάστημα Δ στο οποίο ορίζεται μία συνάρτηση, δλδ το πεδίο ορισμού της...αρκεί να πάρεις τους παρονομαστές διάφορους του 0, την υπόρριζη ποσότητα μία αρνητική και το μεγέθος που λογαριθμίζεται (αν υπάρχει τέτοιο) θετικό...
2) μία ανίσωση λύνεται όπως μία εξίσωση...αρκεί να προσέξεις πως όταν διαιρείς ή πολλαπλασιάζεις με αρνητικό αλλάζει η φορά της ανίσωσης....
3) το εξήγησα στο 1. παίρνεις τον παρονομαστή διάφορο του 0....δλδ λύνεις την εξίσωση χ-2=0 και απορρίπτεις από το R τη λύση αυτής...
ΥΓ: υπάρχει ανάλογο θέμα....οι απορίες σου είναι απλές και καλύτερα να ρωτάς τους καθηγητές σου για να τις αποσαφηνίσεις έτσι ώστε να καλύψεις όσο περισσότερο γίνεται τα κενά σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1. 1. Ο παρανομαστής πρέπει να είναι διάφορος του μηδενός, λύνεις ότι έχεις στον παρανομαστή διάφορο του μηδενός και εξαιρείς την τιμή από το Δ
2. 2.Ό,τι έχεις μέσα στο ln θα το παίρνεις μεγαλύτερο του μηδενός
3. 3.Οι υπόρριζες ποσότητες μεγαλύτερες ή ίσον του μηδενός
(δε θυμάμαι άλλους)
ii. Οι ανισώσεις πρώτου βαθμού λύνονται σαν τις εξισώσεις αʼ βαθμού, χωρίζεις γνωστούς από αγνώστους ενώ οι βʼ με πινακάκι (δες άλγεβρα αʼ λυκείου)
iii. Το βρίσκουμε από τον περιορισμό no1.
Yγ. Με πρόλαβε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catgirlbarbara
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.