marios88
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ομως φετος πρεπει να τα δωσω μαζι με αοθ γτι η σχολη που θελω να περασω τα ζηταει..ξερει καποιος να μ πει τι απαιτουμενες γνωσεις πρεπει να χω για να γραψω εναν αξιολογο βαθμο;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Παιδια εχω μια απορια να εκφρασω... επειδη με τα μαθηματικα δεν τα πηγαινα ποτε καλα,δηλ δεν τα πειρα ποτε μ σοβαρα
ομως φετος πρεπει να τα δωσω μαζι με αοθ γτι η σχολη που θελω να περασω τα ζηταει..ξερει καποιος να μ πει τι απαιτουμενες γνωσεις πρεπει να χω για να γραψω εναν αξιολογο βαθμο;;
Αν μιλάμε πάντα για τα μαθηματικά γενικής, δεν θα χρειαστείς ιδιαίτερες γνώσεις. Και όσες χρειαστείς έχεις απεριόριστο χρόνο να τις καλύψεις μπροστά σου. Στα μαθητικά γενικής μπορείς να πετύχεις ένα αξιόλογο βαθμό με μεθοδικό, προσεκτικό διάβασμα και χωρίς άγχος.
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Αυτό που σου λέω εγώ σαν συμβουλή επειδή και εγώ θέλω 5ο πεδίο είναι να δώσεις βάση στην οικονομία. Έχει συντελεστή 3% και είναι ένα μάθημα όπου το 20 πετυχαίνεται!!!
![Κλείνω μάτι ;) ;)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/wink.gif)
Καλή σου επιτυχία!
![Embarrassment :redface: :redface:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/redface.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαιρα43950
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Πάντα ο παρανομαστής πρέπει να είναι διάφορος του μηδενός, άρα βρίσκεις που μηδενίζεται και τα αφαιρείς αυτά από το πεδίο ορισμού της συνάρτησης.και αν υπαρχει απολυτο στο παρονομαστη, για παραδειγμα.. f(x)=1/|3x-8|-|x| ??
Εδώ έχεις: |3x-8|-|x|=0=>|3x-8|=|x|=>3x-8=x ή 3x-8=-x και βρίσκεις ότι τελικά μηδενίζεται για: x=4 και x=2 αντίστοιχα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariophys
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
και λύνεις εξίσωση με απόλυτα
Όπου =\ εννοώ διάφορο.
Θυμίσου |α|=|β|
εντιτ: με πρόλαβαν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinouli
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
και λέει να βρούμε το πρόσημο της παραγώγου της f(x).
πώς το κάνουμε αυτό? βοήθεια παρακαλώ...
![Συγκαταβατικό :/: :/:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/condescending.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχαλης Κα
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
μονο το e ειναι εις τη χ;; αν ναι,τοτε παραγωγησε με το κανονα πηλικου,στον παρανομαστη θα εχεις e εις τη 2χ,παντα θετικο! στον αριθμητη θα εχεις( e εισ τη χ-e εισ τη χ(χ-1)) παραγωγιζεις και εχεις e εισ τη χ(1-(χ-1)) ,το ε εισ τη χ παντα θετικο το αλλο πολυωνυμο και τελος...(για χ μεγαλυτερα του 2 αρνητικο,για χ μικροτερα του 2 θετικο και για χ ισο με το 2 μηδεν)Δίνει μια συνάρτηση f(x)=(x-1)/e είς την x, για x ανήκει στο R
και λέει να βρούμε το πρόσημο της παραγώγου της f(x).
πώς το κάνουμε αυτό? βοήθεια παρακαλώ...![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Με πίνακα προσήμου για την
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinouli
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
και εγώ αυτό έκανα, αλλά νόμιζα ότι έτσι βρίσκεις τη μονοτονία.. χαζομάρα νόμιζα ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχαλης Κα
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
οχι,δε νομιζες χαζομαρα,βρισκοντας το προσημο της f τονος βρισκεις και τη μονοτονια της f.σας ευχαριστώ πολύ..!!
και εγώ αυτό έκανα, αλλά νόμιζα ότι έτσι βρίσκεις τη μονοτονία.. χαζομάρα νόμιζα ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinouli
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petroskaz
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Βρε παιδιά αυτό πως λύνεται : lnx^2 >= ln^2x
Γενικά ισχύει:
Άρα έχεις να λύσεις την δευτεροβάθμια εξίσωση :
Θέτουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiLoOkOzz
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
το σχολείο και δεν το έχω αλλά θέλω να λύσω την άσκηση που μας έβαλαν απο κει όπως προανέφερα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catgirlbarbara
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
1) τι ειναι το διαστημα Δ και πως το βρισκουμε
2)πως λυνεται η ανισωση
3)η συναρτηση g(x)=3/x-2 εχει πεδιο ορισμου το συνολο Α=R-[2 ], πως το βρισκουμε αυτο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
παιδια εχω καποιες αποριες στα μαθηματικα και στοιχεια στατιστικης.
1) τι ειναι το διαστημα Δ και πως το βρισκουμε
2)πως λυνεται η ανισωση
3)η συναρτηση g(x)=3/x-2 εχει πεδιο ορισμου το συνολο Α=R-[2 ], πως το βρισκουμε αυτο?
1) το διάστημα Δ είναι ένα διάστηνα...προφαώς η άσκηση ζητάει το διάστημα Δ στο οποίο ορίζεται μία συνάρτηση, δλδ το πεδίο ορισμού της...αρκεί να πάρεις τους παρονομαστές διάφορους του 0, την υπόρριζη ποσότητα μία αρνητική και το μεγέθος που λογαριθμίζεται (αν υπάρχει τέτοιο) θετικό...
2) μία ανίσωση λύνεται όπως μία εξίσωση...αρκεί να προσέξεις πως όταν διαιρείς ή πολλαπλασιάζεις με αρνητικό αλλάζει η φορά της ανίσωσης....
3) το εξήγησα στο 1. παίρνεις τον παρονομαστή διάφορο του 0....δλδ λύνεις την εξίσωση χ-2=0 και απορρίπτεις από το R τη λύση αυτής...
ΥΓ: υπάρχει ανάλογο θέμα....οι απορίες σου είναι απλές και καλύτερα να ρωτάς τους καθηγητές σου για να τις αποσαφηνίσεις έτσι ώστε να καλύψεις όσο περισσότερο γίνεται τα κενά σου
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
1. 1. Ο παρανομαστής πρέπει να είναι διάφορος του μηδενός, λύνεις ότι έχεις στον παρανομαστή διάφορο του μηδενός και εξαιρείς την τιμή από το Δ
2. 2.Ό,τι έχεις μέσα στο ln θα το παίρνεις μεγαλύτερο του μηδενός
3. 3.Οι υπόρριζες ποσότητες μεγαλύτερες ή ίσον του μηδενός
(δε θυμάμαι άλλους)
ii. Οι ανισώσεις πρώτου βαθμού λύνονται σαν τις εξισώσεις αʼ βαθμού, χωρίζεις γνωστούς από αγνώστους ενώ οι βʼ με πινακάκι (δες άλγεβρα αʼ λυκείου)
iii. Το βρίσκουμε από τον περιορισμό no1.
Yγ. Με πρόλαβε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catgirlbarbara
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 38 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.