rafaa
Νεοφερμένος
μηπως μπορει καποιος να με βοηθησει σ αυτη την ασκηση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
rafaa
Νεοφερμένος
GStef
Νεοφερμένος
Σε ποιό ακριβώς χρειάζεσαι βοήθεια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rafaa
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntina_btfc
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leobakagian
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BYG123
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Για τα μαθηματικά: Εντάξει όπως λένε όλοι το μάθημα δεν είναι δύσκολο και όποιος δουλέψει βγάζει και βαθμό. Βέβαια το ότι βγάζεις 15 άλγεβρα δείχνει ότι θέλεις δουλειά ακόμα για να μπεις στο πετσί των μαθηματικών, αλλά με δυνατή προσπάθεια θα τα καταφέρεις. Όμως νομίζω ότι το πρόβλημα είναι αλλού: Από τη θεωρητική για να χτυπήσεις σχολές του 4ου πεδίου με τα μαθηματικά γενικής δεν είναι καθόλου εύκολο. Χάνεις μόρια και μάλιστα χάνεις όσα ακριβώς χρειάζονται για να μπεις. Κάνε δοκιμές σε έναν υπολογιστή μορίων και θα δεις. Λες σχολές που έχουν σχέση με σχέδιο. Δεν ξέρω πόσο ποντάρεις ότι θα πιάσεις πολύ υψηλό βαθμό στα σχέδια, δεν νομίζω να είναι και τόσο απλό αυτό. Αν εννοείς αρχιτεκτονικές μάλλον πρέπει να τις ξεχάσεις. Αν δοκιμάσεις στα μόρια θα δεις ότι με άριστα σχέδιο για να φτάσεις τις βάσεις της αρχιτεκτονοκής πρέπει να γράψεις παντού σχεδόν 20. Τώρα αν θέλεις ΤΕΙ που θέλουν σχέδιο π.χ. γραφιστικής και φωτογραφίας κλπ ίσως έχεις κάποιες ελπίδες. Όμως αν τα μόρια σου φτάνουν για τα ΤΕΙ αυτά του 4ου θα φτάνουν και για να μπεις και νομική. Θέλω να πω ότι βασικά είναι παραμύθι το άνοιγμα άλλου άσχετου πεδίου με τα μαθήματα γενικής.Γεια σας, είμαι μαθήτρια της Β' Λυκείου , θεωρητική κατεύθυνση , και του χρόνου σκέφτομαι να πάρω μαθημα επιλογής τα Μαθηματικα-Στατιστική, για να δηλώσω κάποιες σχολές του 4ου πεδίου που με ενδιαφέρουν (και έχουν σχέση με το σχέδιο)....Εχουν καμία σχέση με τα Μαθηματικά που κάνω φέτος?? Αλγεβρα Γ.Π πιάνω ένα 15 μ.ο.... Αν ναι τι θα πρέπει να προσέξω...? και αν όχι ποιος είναι ο βαθμος δυσκολίας???....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntina_btfc
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
soares
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fly
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
soares
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
soares
Νεοφερμένος
1)σε ενα διαγωνισμο η κατανομη των βαθμων 200 μαθητων ηταν περιπου κανονικη.Απο αυτους μαθητες 5 πηραν κατω απο 4 και 32 πανω απο 13.
να βρεθοθν , μεση τιμη,s,d,R
2)δινεται ο δειγαμτικος χωροσ Ω={1,2,3,4,5} ενος πειραματος που ισχυει.. P(1)/2=P(2)/5=P(3)/3=P(4)/4=P(5)/6
a)να βρειτε της πιθανοτητες απλων ενδεχομενων
β)δινεται η συναρτηση f(X)=e στην μχ ΚΑΙ τα ενδεχομενα
A={M ANHKEI Ω/f''(0)-3f'(0)+2f(0)=0}
b{μ ανηκει Ω/f''(0)>3}
να παρασταθουν με αναγραφη (????) τα ενδεχομενα Α,Β...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rafaa
Νεοφερμένος
εχουμε
στους 200 οι 5
στους 100 χ οποτε χ=2,5% εχουν πανω απο 4
μετα στους 200 οι 32
στους 100 χ οποτε χ=16%
αρα εχουμε: χ-2s=4 κ χ+s=2 λυνεις το συστημα κ βρισκεις χ(μεση)=10 κ s=3
το R=6s=6.3=18
ελπιζω να βοηθησα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mixas!!
Εκκολαπτόμενο μέλος
Επιλεγουμε τυχαια ενα ατομΟ.Αν η πιθανοτητα να ειναι αγορι και να μην επελεε το βολευ ειναι 40%,να βρειτε.
Ποσα ειναι τα αγορια και ποσα τα κοριτσια.
Την πιθανοτητα να ειναι κοριτσι και να μην επελεξε βολευ
19)Στπ διπλανο σχημα φαινεται η βαθμολογια μιας ομαδας φοιτητψν σε ενα μαθημα.Αν εκλεξουμε υχαια ενα φοιτητη να βρειτε την πιθανοτηα να εχει βαθμο¨:
1) 8
2)το πολυ 6
3)τουλαχιστον5
4) 5 ή 7
Αν μπορειτε μια βοηθεια...ειναι απο τις πρωες μου και δεν τα εχω και φρεσκα λογω εφταημερης...σαν τη 2η δεν εχω λυση καμια μονο πιο παλια με καμπανα(κατανομη)..δε γινετε ετσι αυτη νομιζω
Οσο για την πρωτη...δυσκολευομαι στο 1ο ερωτημα.Πιστευω πως με λιγο σμπρωξιμο 8α λυσω και το 2ο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος
Εστω α τα αγορια και κ τα κορίτσια. Απο την εκφώνηση έχεις ότι τα 0,2α επέλεξεαν βόλευ.18)Η Α ταξη Λυκειου εχει 50 αγορια και κοριτσια.Το 20% των αγοριων και τα 2/5 των κοριτσιων επελεξαν βολεϊ.
Επιλεγουμε τυχαια ενα ατομΟ.Αν η πιθανοτητα να ειναι αγορι και να μην επελεε το βολευ ειναι 40%,να βρειτε.
Ποσα ειναι τα αγορια και ποσα τα κοριτσια.
Την πιθανοτητα να ειναι κοριτσι και να μην επελεξε βολευ
Άρα τα υπόλοιπα 0,8α δεν επέλεξαν βόλευ.
Άρα η πιθανότητα να ειναι αγόρια και να μην επέλεξε βόλευ ειναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν μας το σχήμα όμως19)Στπ διπλανο σχημα φαινεται η βαθμολογια μιας ομαδας φοιτητψν σε ενα μαθημα.Αν εκλεξουμε υχαια ενα φοιτητη να βρειτε την πιθανοτηα να εχει βαθμο¨:
1) 8
2)το πολυ 6
3)τουλαχιστον5
4) 5 ή 7
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mixas!!
Εκκολαπτόμενο μέλος
Βαθμος Φοιτητες
4 ________2
5 ________6
6 _______8
7 _______4
Ευχαριστω για την απαντηση
Εστω α τα αγορια και κ τα κορίτσια. Απο την εκφώνηση έχεις ότι τα 0,2α επέλεξεαν βόλευ.
Άρα τα υπόλοιπα 0,8α δεν επέλεξαν βόλευ.
Άρα η πιθανότητα να ειναι αγόρια και να μην επέλεξε βόλευ ειναι
το 0.4 βγαινει απο το 2/5???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος
Το 0,4 ειναι απ την πιθανότητα που δίνει (40%)το 0.4 βγαινει απο το 2/5???
Καταρχας οι φοιτητές είναι 2019)Στπ διπλανο σχημα φαινεται η βαθμολογια μιας ομαδας φοιτητψν σε ενα μαθημα.Αν εκλεξουμε υχαια ενα φοιτητη να βρειτε την πιθανοτηα να εχει βαθμο¨:
1) 8
2)το πολυ 6
3)τουλαχιστον5
4) 5 ή 7
Βαθμος Φοιτητες
4 ________2
5 ________6
6 _______8
7 _______4
Ευχαριστω για την απαντηση
1) Για το πρώτο αν δεν έχεις γραψει λάθος τον πινακα η πιθανότητα είναι 0 αφού δεν υπαρχει το 8 σαν βαθμολογία.
2) Για βαθμό το πολύ 6 (δηλαδή απο 0 μέχρι 6) οι φοιτητές είναι 2+6+8=16. Άρα οι πιθανότητα είναι 16/20=0,8
Ομοίως θα κάνεις και τα άλλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
boom100060
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.