

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petroskaz
Νεοφερμένος


Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι,μου βγήκε!Έφαγα μεγάλο κολλημα...-για να το αντικαταστησεις αντι του Σχi στον τυπο του χ μέσου

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος


De L'Hospital καλύτερα μην κάνεις.. Εξξάλου τα πιο δύσκολα όρια που μπαίνουν στη Γενική είναι μια συζυγή ή μια ταυτότητα στην τρίτη...Ρε παιδιά εγώ έχω μια απορία...
Γιατί να μην κάνουμε del'hospital και να μην χρησιμοποιούμε την εξίσωση της εφαπτομένης δηλαδή;
Αφού το λέει και στο τέλος ότι κάθε επιστημονικά αποδεδειγμένη απάντηση είναι σωστή!
Ντάξει και οι Θεωρητικοί έχουν πλεονεκτήματα στην 'Εκθεση απο τα τόσα κείμενα που έχουν διαβάσει, αλλά δε τους λέμε να μην χρησιμοποιούν τις ιδέες και το λεξιλόγιο του κειμένου...
Άκυρο παράδειγμα, αλλά με πνήγει το δίκιο μου.![]()
Για τον τύπο της εφαπτομένης πολλά παιδιά τον χρησιμοποιούν στις πανελλήνιες και δεν υπάρχει πρόβλημα..Αλλά όπως και να το κάνεις είναι ένα μικρό ρίσκο..Συνήθως δίνουν εντολή να το θεωρούν σωστό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
george_k214
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rafaa
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αν παρατηρήσεις,το 5 χιλιάδες ευρώ είναι η κεντρική τιμή της 3ης κλάσης.άρα επειδή θεωρούμε ότι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες σε κάθε κλάση,οι πωλητές που έκαναν πωλήσεις άνω των 5 χιλιάδες ευρώ,είναι:μισοί(7) απο την 3η κλάση,και όλοι οι πωλητές απο την 4η,5η,6η και 7η κλάση,δηλαδή 7+10+8+5+3=33 πωλητές.

να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά:για τα προβληματάκια(τυπου ρυθμού μεταβολής) θα μας δίνονται οι τύποι εμβαδών και όγκων σφαίρας,κυλίνδρου κτλ...?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Avatar
Νεοφερμένος


α)να βρεθει το μεσο μηκος των βιδων και η τυπικη τους αποκλιση
β)Αν μια ορισμενη μερα το εργοστασιο κατασκευαζει 20.000 βιδες να βρεθει ποσες βιδες εχουν μηκος απο 4,8cm εως και 5,4cm και να εξετασθει αν το δειγμα εκεινη την ημερα ειναι ομοιογενες.
γ)Αν μετα απο αρκετο καιρο η μηχανη που παραγει τις βιδες δινει 0,3% απο αυτες να εχουν μηκος περισσοτερο απο 5,6cm να εξετασθει εαν υπαρχει βλαβη στη μηχανη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CallOfDuty4
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αλλα αν στο οριο θελει να σε εξετασει σε μια ιδιοτητα (Π.Χ. καποιας πιθανοτητας) ειναι ρισκο.
Οι τεχνολογο-θετικοι καλυτερα ας το κανουμε με παραγωγιση για να μην εχουμε αμφιβολιες.
μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ακριβως πρεπει να κανω στην ασκηση 5 στο σχολικο βιβλιο μαθηματικων γενικης στο β ερωτημα στη σελιδα 103???? ευχαριστω!!
Αν παρατηρήσεις,το 5 χιλιάδες ευρώ είναι η κεντρική τιμή της 3ης κλάσης.άρα επειδή θεωρούμε ότι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες σε κάθε κλάση,οι πωλητές που έκαναν πωλήσεις άνω των 5 χιλιάδες ευρώ,είναι:μισοί(7) απο την 3η κλάση,και όλοι οι πωλητές απο την 4η,5η,6η και 7η κλάση,δηλαδή 7+10+8+5+3=33 πωλητές.
να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά:για τα προβληματάκια(τυπου ρυθμού μεταβολής) θα μας δίνονται οι τύποι εμβαδών και όγκων σφαίρας,κυλίνδρου κτλ...?
Σε οσες ασκησεις εχω λυσει σε βοηθηματα δεν τις δινει... Λογικα πρεπει να τις δινει, γιατι ειναι και τα παιδια της θεωρητικης που δεν τα εχουν διδαχθει στην 3η λυκειου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
coheNakatos
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


στην κανονική κατανομή ισχύει R≈6s άρα 1,2=6s άρα s=1,2/6=0,2 cm
και από καμπύλη κανονικής κατανομής παρατηρώ ότι 0,15% + 2,35% + 95% =97,5% (φαντάζομαι ξέρεις πώς προκύπτουν τα παραπάνω ποσοστά σε κάθε καμπύλη κανονικής κατανομής)
άρα συμπεραίνω ότι x μέσο-2s=4,6 και αφού s=0,2 με πράξεις…x μέσο=5 cm
β ερώτημα:
αφού βρήκαμε τα x,s,ξέρω ότι x-3s=4,4 x-2s=4,6 x-s=4,8 x+s=5,2 x+2s=5,4 και x+3s=5,6
από 4,8 έως και 5,4 είναι το 68% +13,5%=81,5%
δηλαδή είναι 81,5/100 επί 20.000=16.300 βίδες
εκείνη την ημέρα:CV=s/x μέσο=0,2/5=0,04 <0,1 άρα το δείγμα δεν είναι ομοιογενές
γ ερώτημα
κανονικά από 5,6 cm και πάνω πρέπει να παράγεται το 0,15% των βιδών
γιατί x μέσο+3s=5,6 άρα υπάρχει βλάβη στη μηχανή
Υ.Γ.οι απαντήσεις είναι στάνταρ,έχω λύσει ίδια στο φρο,εκτός απ το σκέλος για την ομοιογένεια το οποίο βέβαια δεν είναι καλά διατυπωμένο(θα έπρεπε να σου το ζητάει στο α ερώτημα πιστεύω)
ευχαριστώ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bour1992
Νεοφερμένος


Αφου CV=0,04<=0,1 το δειγμα ειναι ομοιογενές.β ερώτημα:
αφού βρήκαμε τα x,s,ξέρω ότι x-3s=4,4 x-2s=4,6 x-s=4,8 x+s=5,2 x+2s=5,4 και x+3s=5,6
από 4,8 έως και 5,4 είναι το 68% +13,5%=81,5%
δηλαδή είναι 81,5/100 επί 20.000=16.300 βίδες
εκείνη την ημέρα:CV=s/x μέσο=0,2/5=0,04 <0,1 άρα το δείγμα δεν είναι ομοιογενές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spirtoulis7
Νεοφερμένος


ειναι το μονο που δεν έχω καταλάβει απο το 2ο κεφάλαιο και φοβαμαι μην πεσει κάτι που σχετίζεται με αυτο και το χάσω :/
πχ όταν μας λέει ότι η κατανομή είναι κανονική πως μπορώ να το χρησιμοποιήσω κλπ? (ανάλογα με τα ζητούμενα της άσκησης εννοείται)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Socratis
Νεοφερμένος


παιδιά μπορεί καποιος να μου εξηγήσει τις κατανομες?
ειναι το μονο που δεν έχω καταλάβει απο το 2ο κεφάλαιο και φοβαμαι μην πεσει κάτι που σχετίζεται με αυτο και το χάσω :/
πχ όταν μας λέει ότι η κατανομή είναι κανονική πως μπορώ να το χρησιμοποιήσω κλπ? (ανάλογα με τα ζητούμενα της άσκησης εννοείται)
Κανονικη κατανομη ειναι η λεγομενη καμπανα.Πηγαινε στο βιβλιο την γενικης στην σελιδα 95 ,εχει εικονιδιο κατω δεξια.Εχουμε κανα sos στην θεωρια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
arximidis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ένας γνωστός μου ξαναδίνει και έχει την εξής απορία που δε θυμάμαι να του τη λύσω εγώ:
Όταν έχουμε κλάσεις (π.χ. [0-2),[2-4),.....,[8-10)) πώς βρίσκουμε το εύρος R??

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Admiral
Εκκολαπτόμενο μέλος


Απλα γκουγκλαρα με Francois Antoine De L' Hospital και μου βγαλε αυτον εδω 5-6 φορες. Αρα λογικα αυτος ειναι.
Αν δεν κανω λαθος αλλος ηταν ο De L' Hospital και αλλος επινοησε το θεωρημα. Ο L' Ηοspital ηταν ευγενης και φιλοξενουσε ενα τσουρμο απενταρους μαθηματικους (κλασσικα ε?

PS Ok, βρηκα και αναφορα https://en.wikipedia.org/wiki/L'Hôpital's_rule
Ο Bernouli, που καθε αλλο παρα απενταρος ηταν, μαλλον εγραψε τον κανονα και ο Guillaume François Antoine, Marquis de l'Hôpital
, που ειχε προσλαβει τον Bernouli για να του μαθει μαθηματικα, τον δημοσιευσε. Ειχαν κανει συμβολαιο οτι ο Hospital μπορουσε να χρησιμοποιησει τις ανακαλυψεις του Bernouli.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
watson
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εξαρταται απο τον εξεταστη.Οι περισσοτεροι το δεχονται. Και αν το καλοσκεφτεις το σωστο ετσι ειναι.. Αν δε θελουν να λυθει με l'hospital μπορουν να σ βρουν οριο π να μην λυνετε με l'hospital( βλεπε 4ο θεμα μαθ . κατ 2009)... Αν λυνετε και αφου το ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ γιατι να μη το χρησιμοποιησεις ;;;; καποιοι λενε επειδη της θεωρητικης δεν το γνωριζουν..Εγω εχω να απαντησω πως τα παιδια της θεωρητικης απο τη μελετη των αρχαιων μαθαινουν επικλισεις στην αυθεντια .. Τους απαγορευει κανεις να τα χρησιμοποιησουν στην εκθεση...παιζει ρολο αν χρησιμοποιησουμε για ευρεση ευθειας σε πιθανη ασκηση απο 1ο κεφαλαιο τον τυπο της κατευθυνσης?? για ορια 0/0 ο κανονας del hospital θεωρειται αποδεκτος??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ariana
Εκκολαπτόμενο μέλος



Μπορεί κανείς να μου πει ποια είναι τα πιο βασικά πράγματα για να διαβάσω; (τόσο από θεωρία όσο και από ασκήσεις)
Στην ύλη μας είναι όλο το πρώτο και το δεύτερο κεφάλαιο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.