Βοήθεια/Απορίες στα Γαλλικά

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,099 μηνύματα.
Ο καθηγητής παίζει πάντα μεγάλο ρόλο. Ενα συχνό λάθος που γίνεται με την εκμάθηση του λεξιλογίου ειναι οτι ο καθηγητής δεν ελέγχει πάντα τα παιδιά για να δει αν έχουν διαβάσει τις καινουριες λέξεις. Και φυσικά τα παιδιά,επειδη παιδιά ειναι,επαναπαύονται,διαβάζουν λιγο και τελικά δεν μαθαίνουν και πολλα. Για εμένα ο καθηγητής δεν πρεπει να ειναι πολυ ελαστικός,πρεπει να ειναι αντίθετα σχετικα αυστηρός στο συγκεκριμένο θεμα και να ελέγχει τακτικά το λεξιλόγιο. Επισης ειναι πάρα πολυ σημαντικο να γίνεται συζήτηση στη ξένη γλώσσα μεσα στο μάθημα,πολλα προφορικά δηλαδή,για να λυθεί η γλώσσα.
Ενας καλός καθηγητής σίγουρα μπορει να εμπνεύσει το παιδί και να το κανει να αγαπήσει μια ξένη γλώσσα,μάθημα κτλ που δεν του άρεσε καθολου. Το λέω απο προσωπική εμπειρία. Αλλα απο την αλλη,μηπως όντως στο παιδί δεν αρέσουν τα γαλλικά; Μερικές φορες εχουμε διάθεση να ξεκινήσουμε κατι γιατι πιστεύουμε οτι θα μας αρέσει,αλλα τελικά δεν μας ταιριάζει. Και ακομα,ειναι μολις α γυμνασίου. Και εγω σ'αυτη την ηλικία ήθελα να σπουδάσω αγγλική φιλολογία και να φυγω στην Αγγλία..! Αλλα αργότερα φυσικα καταλαβα οτι δεν θα μου ταίριαζε καθολου να γίνω καθηγήτρια (η Αγγλία βέβαια παραμένει όνειρο :P ),βρήκα να ασχοληθώ με κατι αλλο που ειναι ακριβώς ο,τι πρεπει. Αυτο που θέλω να πω ειναι οτι σ'αυτη την ηλικία τα παιδια έχουν διαφορα όνειρα αλλα...ειναι μικρά ακομα. Στο τέλος...προσγειώνονται στην πραγματικότητα, και συνήθως ανακαλύπτουν κατι αλλο που τους αρέσει περισσότερο.
Θα ηταν καλό να δοκιμάσει να συνεχίσει τα γαλλικά με κάποιον καλό καθηγητή που θα την εμπνεύσει να αγαπήσει τη γλώσσα. Αλλα αν απο εκεί και πέρα,συνεχίζει να επιμένει οτι δεν θέλει να ασχοληθεί αλλο,δεν έχει νόημα να υπάρχει πίεση απο το σπίτι. Περισσότερο κακό θα κανει παρά καλό,και η μικρή θα αντιδράσει άσχημα. Ετσι κι αλλιως,αφού ειναι άριστη και θέλει να εξερευνήσει τις ικανότητες της,δοκιμάζει να μάθει γλώσσες,να πληροφορείται κτλ στο μέλλον θα ανακαλύψει με τι θα της άρεσε να ασχοληθεί και τι της ταιριάζει :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Λατρεύει τις γλώσσες (έως πρόσφατα τα γαλλικά τα οποία και θέλει να τα σταματήσει) ενώ στα αγγλικά η καθηγήτρια της πιστεύει πως θα μπορούσε να πάρει και το proficiency τώρα.
Το ιστορικό.

2 χρόνια γαλλικά σε φροντιστήριο (από την 5η δημοτικού) το οποίο και σταματήσαμε για να έχουμε καλύτερη ποιότητα διδασκαλίας και συνεχίσαμε με ιδιαίτερο εντατικό το καλοκαίρι για να καλύψουμε τα κενά του φροντιστηρίου και βεβαιότητα του (με συστάσεις , καθηγητής και σε φροντιστήριο και εξεταστής του Γαλλικού Ινστιτούτου) καθηγητή για εξετάσεις Β1 τον Δεκέμβρη του 2015, με μάθημα 2,5 ώρες την εβδομάδα.
.
Αν κάνει μία φορά την βδομάδα (2,5 ωρες) θεωρώ πως λάθος είναι συχνότητα καθώς θεωρώ πως το μάθημα στην ξένη γλώσσα πρέπει να σπάει τουλάχιστον δύο την βδομάδα.

Επίσης θεωρώ λάθος ότι έγιναν εντατικά το καλοκαίρι. Αφού είναι ιδιαίτερα, καλύτερα να προχωράει με τους δικούς της ρυθμούς αργά και σταθερά και δε χρειάζονται ούτε εντατικά ούτε τίποτα άλλο γιατί διαφορετικά θα αποτρελάνουν το παιδί. Αφού εξέφρασε την επιθυμία να σταματήσει τότε κάτι φταίει και μια καλή λύση ειναι να σταματήσει για λίγο τα μαθήματα και να ξεκινήσει του χρόνου με νέο καθηγητή (ή καλύτερα καθηγήτρια). Μήπως ο λόγος που προτιμά τα αγγλικά είναι επειδή έχει καθηγήτρια και επικοινωνεί καλύτερα μαζί της; από ότι με έναν άντρα;

ο καθηγητής σίγουρα είναι καλός αλλά για μένα αυτό που μετράει στα ιδιαίτερα είναι η επικοινωνία με το παιδί και αυτό γίνεται καλύτερα με τις γυναίκες καθηγήτριες.

Δοκίμαστε να βάλετε μια γυναίκα νεαρή σε ηλικία που να μην έχει τόσο καλό βιογραφικό όπως ο καθηγητής που βάλτετε και θα δεις πω το παιδί σου θα έχει καλύτερη απόδοση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ρυζόγαλο

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ρυζόγαλο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Ανόητος κόσμος επιβαρύνει τα παιδιά και τους στερεί ακόμα και το καλοκαίρι. Ελαφρόμυαλοι και αναίσχυντοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Λατρεύει τις γλώσσες (έως πρόσφατα τα γαλλικά τα οποία και θέλει να τα σταματήσει) ενώ στα αγγλικά η καθηγήτρια της πιστεύει πως θα μπορούσε να πάρει και το proficiency τώρα.

Καλό θα είναι οι καθηγητές να είναι λίγο πιο προσεκτικοί στον τρόπο που εκφράζονται. Ένα παιδί 13 χρονών δεν θεωρείται... proficient στην ελληνική, που είναι και η μητρική του γλώσσα, πόσο μάλλον σε μια ξένη. Δεν λέω πως δεν γίνεται να δώσει ένα παιδί σε αυτή την ηλικία εξετάσεις και να πετύχει, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Υποτίθεται πως το πιστοποιητικό αποδεικνύει την τεράστια ευχέρεια σε μια ξένη γλώσσα, ευχέρεια η οποία μεταφράζεται σε κάθε έκφανση του βίου, δηλαδή συζητήσεις γενικού, κοινωνικού, οικονομικού, πολιτικού περιεχομένου, απρόσκοπτη ανάγνωση λογοτεχνίας και κατανόηση των γλωσσικών επιπέδων κοκ.

2 χρόνια γαλλικά σε φροντιστήριο (από την 5η δημοτικού) το οποίο και σταματήσαμε για να έχουμε καλύτερη ποιότητα διδασκαλίας και συνεχίσαμε με ιδιαίτερο εντατικό το καλοκαίρι για να καλύψουμε τα κενά του φροντιστηρίου και βεβαιότητα του (με συστάσεις , καθηγητής και σε φροντιστήριο και εξεταστής του Γαλλικού Ινστιτούτου) καθηγητή για εξετάσεις Β1 τον Δεκέμβρη του 2015, με μάθημα 2,5 ώρες την εβδομάδα.

Ένα-ένα:
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε πως ένα μικρό παιδί δεν έχει κανένα λόγο να κάνει εντατικά μαθήματα σε οτιδήποτε. Τα εντατικά δεν προορίζονται για άτομα νεαρής ηλικίας, αλλά για ενήλικες, οι οποίοι αφενός λόγω της ωριμότητάς τους κι αφετέρου λόγω εξωτερικής ανάγκης (π.χ. άμεση λήψη πιστοποιητικού για σπουδές ή για κάποια εργασία), μπορούν να αντεπεξέλθουν στην κατανόηση μεγάλης ύλης, σε μικρό χρονικό διάστημα, με το απαιτούμενο διάβασμα, φυσικά. Είναι άλλο το να κάνει ένα παιδί μάθημα το καλοκαίρι σε φυσιολογικούς ρυθμούς, κι άλλο πράγμα τα εντατικά μαθήματα που δεν του αφήνουν περιθώριο να καταλάβει τι μαθαίνει. Ένα παιδί 12 χρονών δεν έχει κανένα λόγο να βιάζεται έτσι, έχει όλο τον χρόνο μπροστά του.

Δεύτερον, ο καθηγητής πριν σας βεβαιώσει για το Β1, είχε δει το επίπεδο της μικρής; Αν όχι, έπρεπε να το υποψιαστείτε από την αρχή πως κάτι δεν πάει καλά. Πολλοί υπόσχονται φύκια και μεταξωτές κορδέλες βάσει των επιτυχιών ή της φήμης τους, αλλά η επιτυχία του μαθητή δεν εξαρτάται αποκλειστικά απ' τις ενδεχόμενες γνώσεις του καθηγητή, αλλά κυρίως απ' την προσωπική του προσπάθεια.

Τέλος, μου φαίνεται απίθανο ένα παιδάκι να καλύψει μέσα σε 2,5 χρόνια όλη την ύλη για Β1. Πότε να μάθει το απαραίτητο λεξιλόγιο και τα απαιτούμενα γραμματικά φαινόμενα; Επίσης, δεν μας διευκρινίζετε αν έχει δώσει στο παρελθόν Α1 κι αν ναι, ποια ήταν η επίδοσή της. Ακόμα και η εξοικείωση με το ίδιο το διαγώνισμα, απαιτεί χρόνο. Κι όσο άχρηστα κι αν είναι αυτά τα πιστοποιητικά από άποψη ισχύος, είναι πολύ σημαντικά για να δει το παιδί τον τρόπο οργάνωσής τους.

Μετά από 2 μήνες μας πληροφόρησε πως έχουμε πρόβλημα με το λεξιλόγιο και δεν έχουμε επάρκεια για το Β1 οπότε φτάνουμε σήμερα να δώσουμε το Α2 και πάλι μας λέει πως παίζεται εάν θα το περάσει..... Θεωρώ πως με σχεδόν 100 ώρες διδασκαλίας και μόλις να πιάνει την βάση σε 3 τέστ που έκανε στα 3τελευταία μαθήματα. Δεν κάνανε άλλα πιο πρίν, κάτι δεν πάει καλά, κάτι δεν είναι λογικό.

Σας χρέωνε, βέβαια, αυτούς τους 2 μήνες κανονικά για επίπεδο Β1. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας καθηγητής με τόση πείρα όπως λέτε, δεν αντιλήφθηκε το επίπεδο και τις ικανότητες της μαθήτριάς του και του χρειάστηκαν μάλιστα 2 ολόκληροι (!) μήνες.

Επίσης, το παιδί θέλει να σταματήσει τα γαλλικά όταν πριν της άρεσαν τόσο πολύ ώστε ήθελε να σπουδάσει στη Γαλλία. Πιστεύω πως μεγάλο μέρος έχει παίξει ο τρόπος του καθηγητή ο οποίος μιλάει πολύ αποκαρδιωτικά στο παιδί, το αποθαρρύνει συνεχώς και δεν το επιβραβεύει ποτέ. Με στεναχωρεί το ότι θέλει να αφήσει την γλώσσα που έχει δώσει 3,5 χρόνια από την ζωή της και είναι κρίμα να πάνε χαμένα.
Σκέφτομαι πως πρέπει να αλλάξουμε καθηγητή όμως δεν γνωρίζω κάποιον. Αν έχετε να προτείνετε κάτι και σε προσωπικό μήνυμα θα σας ήμουν ευγνώμων.
Πως πιστεύεται οτι πρέπει να το χειριστώ? Πως να κάνω το παιδί να ξαναβρεί τον ενθουσιασμό του?
Πως σας ακούγονται όλα αυτά? Μήπως τα βλέπω λάθος?
Σας ευχαριστώ.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ρωτήσετε το παιδί σας πώς αισθάνεται με τον καθηγητή που έχει. Ίσως στην αρχή να μην εκφράσει κάποια δυσαρέσκεια, από φόβο μη τυχόν σας στεναχωρήσει (τα κάνουν αυτά τα παιδιά). Αλλά ρωτήστε την με ειλικρίνεια γιατί δεν θέλει να συνεχίσει κι αν θα ήθελε μήπως να αλλάξει διδάσκοντα.

Ακόμα κι αν αρνηθεί, δεν είναι χαμένα αυτά τα χρόνια απλά και μόνο επειδή δεν πήρε μια πιστοποίηση. Μπορεί να θελήσει να κάνει ένα μικρό διάλειμμα κι ύστερα να τα ξαναρχίσει. Δεν χάνονται έτσι οι γνώσεις κι είναι πολύ κρίμα να μετράμε τα όσα προσφέρει μια ξένη γλώσσα με χαρτιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

John p.

Νεοφερμένος

Ο John p. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους! Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Πραγματικά, μου δώσατε άλλη οπτική, και ναι έχετε τόσο δίκιο.
Να διευκρινίσω πως :
1) Δεν είχα καμία πρόθεση να κάνω εντατικά στο παιδί, να το φορτώσω με διάβασμα καλοκαιριάτικα. Ήταν καθαρά σύσταση-προϋπόθεση του καθηγητή ώστε να καλυφθούν τα κενά του φροντιστηρίου και να ξεκινήσει μετά με άνεση υποτίθεται το Β1 ώστε να το έδινε τον Δεκέμβρη, να μην είχε να δώσει εξετάσεις τον Μάιο, να είχε ΜΟΝΟ το lower και τις εξετάσεις του σχολείου. Για καλό το κάναμε δηλαδή, αλλά στην πορεία μας γύρισε boomerang και φτάσαμε τώρα να τα δίνει όλα μαζί, και όχι το Β1 αλλά το Α2.
2)Συμφωνώ πως είναι μικρή και δεν υπάρχει λόγος να βιαζόμαστε έχει χρόνο. Να σημειώσω πως δεν πιέζουμε το παιδί πουθενά. Ούτε καν έμμεσα. Είναι δική της επιλογή. Φανταστείτε πως θέλει να κάνει το καλοκαίρι μαθηματα για το proficiency ενώ εμείς της λέμε πως θα ήταν καλύτερα να ξεκουραστεί.
3)Δεν πιστεύω πως δεν της αρέσουν τα γαλλικά, αντίθετα, επειδή της αρέσουν πολύ και ο καθηγητής την αποθαρρύνει έχει μπλοκάρει και έχει χάσει το ενδιαφέρον της ή την όρεξη. Πιστεύει πως δεν μπορεί να τα καταφέρει. Μακάρι να μπορούσα να σας μεταφέρω ηχητικά το μάθημα που γίνεται. Είναι σαν ο καθηγητής να κάνει επίδειξη γνώσεων και υπεροχής και συνεχώς να υποδεικνύει στο παιδί πόσο υποδεέστερο είναι και πόσο ακόμα πρέπει να προσπαθήσει με φωνές και ειρωνείες.
4) Πολύ σωστή η συμβουλή να κάνει ένα time out. Αν και ο καθηγητής της θέλει να της κάνει μάθημα ΚΑΙ τον Ιούλιο για να προχωρήσει λέει το Β1 ώστε τον Σεπτέμβρη να είναι πιο χαλαρά σε σχέση με το σχολείο. Το παιδί ούτε να το ακούσει. Οπότε βλέπετε την αντίθεση σε σχέση με τα αγγλικά.
5) Είναι θετική στο να βρούμε άλλο δάσκαλο και έχει δίκιο ο fockos ως προς το βρούμε καθηγήτρια, δεν το είχα σκεφτεί έτσι.
Όντως, η καθηγήτρια των αγγλικών έχει εντελώς άλλο τρόπο διδασκαλίας. Καταρχάς έκανε πάρα πολλά τεστ, έκανε συνεχώς εναλλαγές κατά την διάρκεια του μαθήματος ώστε να μην βαριέται το παιδί, από ακουστικό, σε ασκήσεις και σε προφορικό κ.ο.κ. Πάρα πολύ λεξιλόγιο αλλά μέσα από multiple choice questions.
Αλλά το σημαντικότερο, έχει τρόπο. Πολύ ενθάρρυνση και παρότρυνση.
6) Πολύ σωστή επίσης η παρατήρηση να γίνεται συζήτηση στα γαλλικά, δεν γινόταν κάτι τέτοιο παρά μόνο στα 3 τελευταία μαθήματα που ήταν προετοιμασία για το προφορικό.
7)Οπωσδήποτε όπως πολύ σωστά λέτε οι γνώσεις δεν πάνε χαμένες. Όμως στην τελική μετά από 100 ώρες μάθημα το να πιάνει μόλις την βάση μάλλον ήταν χαμένος χρόνος που θα μπορούσε να είχε αξιοποιηθεί καλύτερα. Αυτό εννοώ λέγοντας "χαμένος χρόνος". Όσο για τα πτυχία η χρήση τους σε αυτή την φάση είναι για να τεστάρουμε αν γίνεται δουλειά αν παίρνουμε τις γνώσεις που πρέπει και όχι για την προσφορά της γλώσσας όπως πολύ σωστά αναφέρεις Anonyme.
Μένει λοιπόν να βρω νέα καθηγήτρια και να αφήσουμε κενό χρόνο για ξεκούραση και ανασυγκρότηση. Σας υπερ ευχαριστώ όλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,800 μηνύματα.
Φωνες και ειρωνιες απο τον καθηγητη χωρις λογο... που υποδεικνυει ποσο υποδεεστερη απο αυτον; στα γαλλικα ειναι η δωδεκαχρονη μαθητρια του (μιλαμε για... ιδιαιτερα μαθηματα...) η οποια μαθητρια παει... για προφισιενσυ (και μονο με αυτο θα μπορουσε να σκεφτει κανεις οτι το Α2 στα γαλλικα θα ηταν περιπατος για την 12χρονη) το οποιο proficiency θα μπορουσε να παρει πανευκολα ακομα και τωρα... Τιποτα μα τιποτα δεν μου φαινεται αλληθοφανες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Hürrem Sultan

Νεοφερμένος

Η Hürrem Sultan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε πριν, δεν υπήρχε λόγος να πιεστεί το παιδί με εντατικά μαθήματα το καλοκαίρι.
Δεν κατάλαβα αν τα ιδιαίτερα γίνονται με τον καθηγητή του φροντιστηρίου ή με άλλον...
Πάντως σίγουρα κάτι δεν πάει καλά, δε γίνεται να ξεκινάει με σιγουριά για το Β1, να αλλάζει στην πορεία γνώμη και να την προετοιμάζει για Α2 και τώρα να λέει πώς ούτε για αυτό δεν είναι έτοιμη! Και ο τρόπος του, κατά τη γνώμη μου, εντελώς αντιπαιδαγωγικός!

Ακόμη, 2,5 ωρες ανά μάθημα είναι πολλές για ένα παιδί αυτής της ηλικίας, κουράζεται και δεν μπορεί να παρακολουθήσει το μάθημα. Επομένως, πολλή από την ώρα πάει χαμένη...
Εφόσον η διδασκαλία της γαλλικής στο σχολείο ξεκινάει στην ε' δημοτικού, συνήθως το φροντιστήριο ακολουθεί το ρυθμό του σχολείου, δηλαδή επιλέγει μια πιο παιδική μέθοδο (εγχειρίδιο) που στην πραγματικότητα δεν καλύπτει επαρκώς το επίπεδο Α1 (το οποίο διδάσκεται στο σχολείο στην ε' και στ') ώστε να γίνει ομαλά η μετάβαση στο Α2 και μετά στο Β1.
Προσωπικά, επιλέγω μετά από το "παιδικό" Α1 να δουλεύω με μια πιο πλήρη μέθοδο Α1 ώστε να βεβαιώνομαι ότι έχουν μπει σωστά οι βάσεις και δεν υπάρχουν κενά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

John p.

Νεοφερμένος

Ο John p. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
. Τιποτα μα τιποτα δεν μου φαινεται αλληθοφανες...

Γιατί το λές αυτό? Τι λόγο έχω να γράφω ψέμματα? Ακριβώς για τον ίδιο λόγο προβληματίζομαι και εγώ, επειδή είναι άριστη σε όλα τα υπόλοιπα. Σίγουρα θα ήταν περίπατος το Α2 εάν είχε τις σωστές βάσεις και δεν είχε κενά, τα οποία από ότι φαίνεται δεν καλύφθηκαν με το ιδιαίτερο και γι αυτό πιάνει μόλις την βάση. Βέβαια, θα περιμένω και τα αποτελέσματα των εξετάσεων μιάς και το παιδί μου παραπονέθηκε πως κατά την διάρκεια που έγραφε τα τέστ ο καθηγητής διόρθωνε παράλληλα τις ασκήσεις και τις εκθέσεις που είχε ως εργασία και κάθε τόσο την διέκοπτε για να της επισημάνει τα λάθη της με αποτέλεσμα να μην μπορεί να συγκεντρωθεί. Το έκανε αυτό ακόμα και την ώρα του ακουστικού. Πιστεύει πως στις πραγματικές εξετάσεις θα τα πάει καλύτερα. Ίδωμεν.



Δεν κατάλαβα αν τα ιδιαίτερα γίνονται με τον καθηγητή του φροντιστηρίου ή με άλλον....
Είναι με άλλον καθηγητή.
Εφόσον η διδασκαλία της γαλλικής στο σχολείο ξεκινάει στην ε' δημοτικού, συνήθως το φροντιστήριο ακολουθεί το ρυθμό του σχολείου, δηλαδή επιλέγει μια πιο παιδική μέθοδο (εγχειρίδιο) που στην πραγματικότητα δεν καλύπτει επαρκώς το επίπεδο Α1 (το οποίο διδάσκεται στο σχολείο στην ε' και στ') ώστε να γίνει ομαλά η μετάβαση στο Α2 και μετά στο Β1.
Προσωπικά, επιλέγω μετά από το "παιδικό" Α1 να δουλεύω με μια πιο πλήρη μέθοδο Α1 ώστε να βεβαιώνομαι ότι έχουν μπει σωστά οι βάσεις και δεν υπάρχουν κενά.

θεωρείς πως πρέπει να διερευνήσω σε τι επίπεδο βρίσκεται? Μήπως να κάναμε κάποιο τέστ αξιολόγησης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hürrem Sultan

Νεοφερμένος

Η Hürrem Sultan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Φυσικά και πρέπει να γίνει τεστ αξιολόγησης, από την αρχή έπρεπε να γίνει εφόσον την ανέλαβε άλλος συνάδελφος. Το ότι είχε κάνει 2 "τάξεις" σε φροντιστήριο δεν την κατατάσσει αυτόματα σε επίπεδο ούτε σημαίνει ότι δεν έχει κενά και είναι έτοιμη να προχωρήσει στην επόμενη "τάξη", είτε αυτή είναι Α2 είτε Β1.

Ο τρόπος του είναι πολύ λάθος! δε διακόπτεις το μαθητή σε καμία περίπτωση την ώρα που κάνει ακουστικό ή γράφει τεστ!!!
Για να αποδώσει στις εξετάσεις που είναι μια αγχωτική διαδικασία (ποιος δεν έχει αγωνία όταν πάει να δώσει; ) πρέπει να έχει μάθει πρώτα να γράφει σε ηρεμία και χρονομετρημένα, σε συνθήκες εξετάσεων.
Και αφού γίνει αυτό, τότε μπορούμε να έχουμε ασφαλές συμπέρασμα για το αν είναι έτοιμη ή όχι και μια εκτίμηση για το βαθμό που μπορεί να πάρει. Και η ίδια θα ξέρει αν μπορεί να δώσει ή οχι αφού θα έχει πάρει μια γεύση από τη μορφή της εξέτασης και θα έχει δει αν δυσκολεύεται με τα θέματα και τη διαχείριση του χρόνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

John p.

Νεοφερμένος

Ο John p. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Φυσικά και πρέπει να γίνει τεστ αξιολόγησης, από την αρχή έπρεπε να γίνει εφόσον την ανέλαβε άλλος συνάδελφος. Το ότι είχε κάνει 2 "τάξεις" σε φροντιστήριο δεν την κατατάσσει αυτόματα σε επίπεδο ούτε σημαίνει ότι δεν έχει κενά και είναι έτοιμη να προχωρήσει στην επόμενη "τάξη", είτε αυτή είναι Α2 είτε Β1.

Ο τρόπος του είναι πολύ λάθος! δε διακόπτεις το μαθητή σε καμία περίπτωση την ώρα που κάνει ακουστικό ή γράφει τεστ!!!
Για να αποδώσει στις εξετάσεις που είναι μια αγχωτική διαδικασία (ποιος δεν έχει αγωνία όταν πάει να δώσει; ) πρέπει να έχει μάθει πρώτα να γράφει σε ηρεμία και χρονομετρημένα, σε συνθήκες εξετάσεων.
Και αφού γίνει αυτό, τότε μπορούμε να έχουμε ασφαλές συμπέρασμα για το αν είναι έτοιμη ή όχι και μια εκτίμηση για το βαθμό που μπορεί να πάρει. Και η ίδια θα ξέρει αν μπορεί να δώσει ή οχι αφού θα έχει πάρει μια γεύση από τη μορφή της εξέτασης και θα έχει δει αν δυσκολεύεται με τα θέματα και τη διαχείριση του χρόνου.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.Επιβεβαιώνεις τις σκέψεις μου. Ευτυχώς, έλεγα μπας και είμαι παράλογος, υπερ προστατευτικός....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Καλησπέρα,

Έχοντας περάσει το Α2 στην ηλικία των 13 πιστεύω ότι ο καθηγητής παίζει έναν πρωταρχικό ρόλο για την επιτυχία/αποτυχία του μαθητή. Έτσι όπως περιγράφεται ο συγκεκριμένος, θεωρώ ότι είναι ακατάλληλος για μικρά παιδιά. Ίσως για τα ανώτερα διπλώματα να κάνει μια αποτελεσματικότερη δουλειά. Η αντικατάστασή του είναι η μόνη λύση κατ'εμέ. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Ο καθηγητής με τις συστάσεις, τι εμπειρία είχε από ανάλογες περιπτώσεις με τη δική σας; Δεν είναι όλοι οι καθηγητές κατάλληλοι για όλες τις ηλικίες / όλα τα επίπεδα, ούτε σημαίνει πως επειδή είσαι εξεταστής στο γαλλικό ινστιτούτο είσαι ο καλύτερος για να διδάξεις ένα μικρό παιδί, και ειδικά σε ιδιαίτερο μάθημα, που όπως και να το κάνεις έχει τα μειονεκτήματά του σε σχέση με τη διδασκαλία σε τάξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

John p.

Νεοφερμένος

Ο John p. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Καλησπέρα,

Έχοντας περάσει το Α2 στην ηλικία των 13 πιστεύω ότι ο καθηγητής παίζει έναν πρωταρχικό ρόλο για την επιτυχία/αποτυχία του μαθητή. Έτσι όπως περιγράφεται ο συγκεκριμένος, θεωρώ ότι είναι ακατάλληλος για μικρά παιδιά. Ίσως για τα ανώτερα διπλώματα να κάνει μια αποτελεσματικότερη δουλειά. Η αντικατάστασή του είναι η μόνη λύση κατ'εμέ. :)

Σε ευχαριστώ πολύ.

Ο καθηγητής με τις συστάσεις, τι εμπειρία είχε από ανάλογες περιπτώσεις με τη δική σας; Δεν είναι όλοι οι καθηγητές κατάλληλοι για όλες τις ηλικίες / όλα τα επίπεδα, ούτε σημαίνει πως επειδή είσαι εξεταστής στο γαλλικό ινστιτούτο είσαι ο καλύτερος για να διδάξεις ένα μικρό παιδί, και ειδικά σε ιδιαίτερο μάθημα, που όπως και να το κάνεις έχει τα μειονεκτήματά του σε σχέση με τη διδασκαλία σε τάξη.

Η μητέρα που μας τον σύστησε έχει γιό στην ίδια ηλικία με την κόρη μου. Βέβαια εκείνη το ιδιαίτερο το βλέπει όλως επικουρικά αφού ο γιός της πάει σε γαλλόφωνο σχολείο.
Θα ήθελα αν έχετε το χρόνο, να μου δώσετε κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για το πως να αξιολογήσω έναν υποψήφιο δάσκαλο για το αν είναι κατάλληλος. Τι πρέπει να προσέξω, τι να ρωτήσω, δεν ξέρω. θεώρησα πως αφού είναι και εξεταστής γνωρίζει καλύτερα τις απαιτήσεις της γλώσσας σε κάθε επίπεδο.
Τι εννοείται όταν λέτε πως "ιδιαίτερο μάθημα, που όπως και να το κάνεις έχει τα μειονεκτήματά του σε σχέση με τη διδασκαλία σε τάξη" ? με ποιά έννοια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,800 μηνύματα.
Ενας καθηγητης γαλλικων πρεπει να εχει πτυχιο γαλλικης γλωσσας και φιλολογιας. Το να ειναι Γαλλος και καθηγητης Ισπανικων ή... αγγλικων και να διδασκει γαλλικα ειναι τραγικο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

John p.

Νεοφερμένος

Ο John p. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Ενας καθηγητης γαλλικων πρεπει να εχει πτυχιο γαλλικης γλωσσας και φιλολογιας. Το να ειναι Γαλλος και καθηγητης Ισπανικων ή... αγγλικων και να διδασκει γαλλικα ειναι τραγικο...

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ!!! Μόνο που αυτό από μόνο του δεν είναι αρκετό όπως φάνηκε στην δική μας περίπτωση. Γιατί ο δικός μας καθηγητής εκτός από την γαλλική φιλολογία στην Ελλάδα έχει κάνει και μεταπτυχιακό στο Παρίσι. Για να διδάξει κανείς πρέπει να έχει και άλλα πράγματα. Πρώτα από όλα αγάπη και κατανόηση στα παιδιά, υπομονή, τρόπο, να εμπνέει την αγάπη για την γλώσσα και όχι να αγαπάει την γλώσσα το παιδί και εξαιτίας του καθηγητή να χάνει την αγάπη αυτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,800 μηνύματα.
Μου φαινεται παραλογο να φερεται υπεροπτικα στην μαθητρια του. Ειδικα οταν υπαρχει κινδυνος να χασει το ιδιαιτερο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ.



Η μητέρα που μας τον σύστησε έχει γιό στην ίδια ηλικία με την κόρη μου. Βέβαια εκείνη το ιδιαίτερο το βλέπει όλως επικουρικά αφού ο γιός της πάει σε γαλλόφωνο σχολείο.
Θα ήθελα αν έχετε το χρόνο, να μου δώσετε κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για το πως να αξιολογήσω έναν υποψήφιο δάσκαλο για το αν είναι κατάλληλος. Τι πρέπει να προσέξω, τι να ρωτήσω, δεν ξέρω. θεώρησα πως αφού είναι και εξεταστής γνωρίζει καλύτερα τις απαιτήσεις της γλώσσας σε κάθε επίπεδο.
Τι εννοείται όταν λέτε πως "ιδιαίτερο μάθημα, που όπως και να το κάνεις έχει τα μειονεκτήματά του σε σχέση με τη διδασκαλία σε τάξη" ? με ποιά έννοια?
1/Θα πρότεινα πριν από την τελική επιλογή ενός άλλου καθηγητή ή μιας άλλης καθηγήτριας να πραγματοποιηθεί ένα δοκιμαστικό μάθημα με τον/την διδάσκοντα/διδάσκουσα και μετά το πέρας του μαθήματος να σας πει το παιδί τη γνώμη του, για το εάν έμεινε ικανοποιημένη ή όχι από το μάθημα. :book: :)2/Επιπλέον, να δείτε ποια βιβλία θα χρησιμοποιεί ο/η εκπαιδευτικός κατά τη διάρκεια του μαθήματος και αν διαθέτει και πρόσθετο συμπληρωματικό υλικό. :studying: Παρεμπιπτόντως, ο συγκεκριμένος καθηγητής ποια βιβλία χειριζόταν στο μάθημα; Γνωρίζετε τους τίτλους αυτών; :) Προσωπικά όταν ήταν να δώσω το Delf B2, τον Μάιο του 2012, επειδή δεν ήμουν ικανοποιημένη από το επίπεδο του μαθήματος στο φροντιστήριο, διέκοψα το φροντιστήριο τρεις μήνες περίπου πριν από τη συμμετοχή μου στις εξετάσεις, και διάβασα μόνη μου από τα βιβλία μου και από διαδικτυακές πηγές. Και το ίδιο συνεχίζω να πράττω και τώρα, δηλαδή να μελετώ τα Τουρκικά, τα Αραβικά και τα Ιταλικά μέσω διαδικτύου και να καλλιεργώ και τα Γαλλικά και τα Αγγλικά, παράλληλα με τη σχολή μου. :book: Προτιμώ να μελετώ μόνη μου, με το υλικό μου, δίχως τα έξοδα των ιδιαιτέρων, το άγχος για την εύρεση σωστού και μεθοδικού καθηγητή, την οχλοβοή των φροντιστηρίων, και την ανομοιογένεια των τμημάτων... Εντούτοις, επειδή ο κάθε σπουδαστής έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, πρότεινα παραπάνω δύο παραμέτρους που θα πρέπει θεωρώ να προσεχθούν. :) Συνάμα, μέχρι το Μάιο θα συνεχίσει τα μαθήματα με τον ίδιο τον καθηγητή μέχρι να επιλέξετε κάποιον/α άλλον/η καθηγητή/-τρια ή τα έχει ήδη σταματήσει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Τι εννοείται όταν λέτε πως "ιδιαίτερο μάθημα, που όπως και να το κάνεις έχει τα μειονεκτήματά του σε σχέση με τη διδασκαλία σε τάξη" ? με ποιά έννοια?
Με την έννοια ότι δεν έχεις κανένα από τα πλεονεκτήματα της τάξης που κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον (δεν υπάρχει αίθουσα να τοιχοκολλήσεις εργασίες, συμμαθητές για να κάνεις διαλόγους / ασκήσεις / παιχνίδια / διαγωνισμούς, δεν υπάρχει διαδραστικός πίνακας, δεν υπάρχει δυνατότητα χρήσης επιπλέον υλικού εκτός από τα βιβλία του παιδιού και φωτοτυπίες). Γενικά το ιδιαίτερο μάθημα είναι πιο πτωχό: συνήθως είναι ο μαθητής και ο δάσκαλος πάνω από ένα βιβλίο. Υπάρχουν βέβαια καθηγητές οι οποίοι κάνουν μια μικρή υπέρβαση στο κάθε τους μάθημα για να διατηρούν το ενδιαφέρον των μαθητών τους, αλλά αυτοί που το πετυχαίνουν είναι λίγοι. Η μισή χαρά της γλώσσας είναι η επικοινωνία και είναι πάρα πολύ δύσκολο για έναν καθηγητή να προσφέρει αρκετά ερεθίσματα ώστε να αντικαταστήσει 5 συμμαθητές κι ένα σχολείο. Ειδικά για παιδιά που έχουν ξεκινήσει σε φροντιστήριο, πολλές φορές το ιδιαίτερο είναι ένα μικρό σοκ: πρώτον χάνουν την παρέα τους και δεύτερον ανακαλύπτουν πως όλη η προσοχή του δασκάλου τους είναι πάνω τους, πράγμα που για τα περισσότερα παιδιά είναι κουραστικό και βαρετό. Και αν τύχει και δεν συμπαθήσουν τον καθηγητή, μπορεί να γίνει αφόρητο. Άσε που με το ιδιαίτερο χάνεις και τη βόλτα σου (μην το γελάτε, τα περισσότερα παιδιά είναι κλεισμένα συνέχεια μέσα και πετάνε τη σκούφια τους για έξοδο, ας είναι και για να πάνε στο φροντιστήριο).

Άλλο πρόβλημα του ιδιαίτερου μαθήματος είναι ότι τις αποφάσεις για το πώς, πότε και με τι στόχους θα γίνει το μάθημα, τις παίρνουν άνθρωποι χωρίς τις κατάλληλες γνώσεις και εμπειρία. Κακά τα ψέματα, ο καθηγητής είναι υπάλληλος και όπως κάθε υπάλληλος κάνει κυρίως αυτό που θέλει ο εργοδότης. Στο φροντιστήριο ο εργοδότης συνήθως ξέρει 2-3 πράγματα παραπάνω και αν δεν ξέρει ο εργοδότης, υπάρχουν συνάδελφοι που μπορούν να σε βοηθήσουν όπου κολλήσεις. Στο ιδιαίτερο εργοδότης είναι ο γονιός και άρα οι αποφάσεις παίρνονται από κάποιον που δεν έχει ιδέα από διδασκαλία. Θα μου πείτε, μπορείς να αφήσεις τον καθηγητή να σε κατευθύνει. Αυτό προϋποθέτει πως ο καθηγητής ξέρει να σε κατευθύνει και ότι έχει τη διάθεση να συγκρουστεί μαζί σου αν τυχόν υπάρξει διαφωνία. Δεδομένης της οικονομικής δυσπραγίας που υπάρχει στον καθηγητικό χώρο, οι πιθανότητες να βρεις καθηγητή να σου πει ότι δεν μπορεί να κάνει αυτό που θέλεις είτε επειδή δεν έχει τις κατάλληλες γνώσεις / εμπειρία, είτε επειδή αυτό που θέλεις είναι λάθος, είναι σχεδόν μηδαμινές. Λένε όλοι αυτό που θέλει να ακούσει ο γονιός, κακά τα ψέματα. Και να τα μαθήματα με άσχετα βιβλία, τα 2ωρα - 3ωρα σερί (απαράδεκτα από ακαδημαϊκής άποψης), τα τεστ προσομοίωσης στο σαλόνι με την τηλεόραση να παίζει, οι ακυρώσεις βροχή, τα καλοκαιρινά μαθήματα, τα εντατικά, τα δύο χρόνια σε ένα, οι τάξεις που πηδιούνται για πλάκα, και στο τέλος σου πασάρουν και ένα πτυχιάκι-ευκολάκι "που το αναγνωρίζει ο ΑΣΕΠ" βεβαίως βεβαίως και όλα μέλι-γάλα. Όταν διδάσκεις το παιδί σε τάξη είναι πιο δύσκολο να πουλήσεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Κατ' αρχήν το ίδιο το παιδί θα το καταλάβει αν το έχεις βάλει σε τμήμα που είναι πιο προχωρημένο. Στο ιδιαίτερο... μπορεί να περάσει καιρός μέχρι να καταλάβει το παιδί ή ο γονιός ότι κάτι δεν πάει καλά και σε πολλές περιπτώσεις δεν το καταλαβαίνει ούτε ο καθηγητής (αυτό μπορεί να οφείλεται και σε έλλειψη εμπειρίας, δεν είναι δηλαδή ηθελημένο).

Τα μεταπτυχιακά είναι δευτερεύουσας σημασίας όταν διδάσκεις μικρά παιδιά. Και το λέω αυτό ως κάτοχος η ίδια μεταπτυχιακού τίτλου. Υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα στα οποία πρέπει να είσαι καλός, που η άριστη γνώση της γλώσσας και της λογοτεχνίας τείνει να είναι δευτερεύουσας σημασίας. Όχι ότι δεν είναι σημαντικό να μιλάς άριστα τη γλώσσα, απλά δεν είναι αρκετό από μόνο του. Επίσης το ότι κάποιος είναι εξεταστής, εμένα προσωπικά θα με έβαζε σε δεύτερες σκέψεις ως προς την καταλληλότητά του για να διδάξει παιδί δημοτικού. Οι (καλοί) εξεταστές συνήθως είναι πιο απόλυτοι, πιο απαιτητικοί και όχι τόσο χαλαροί όπως χρειάζεται να είναι ο δάσκαλος για να προσεγγίσει το παιδί. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά δεν μπορώ να ταιριάξω στο μυαλό μου αυτούς τους δύο ρόλους.

Αν θέλετε οπωσδήποτε να βρείτε καθηγητή για ιδιαίτερο, ψάξτε τουλάχιστον για κάποιον με μεγάλη εμπειρία διδασκαλίας που αποδεδειγμένα να έχει ξαναδιδάξει το επίπεδο για το οποίο ενδιαφέρεστε *και* τα επίπεδα εκατέρωθεν σε παιδιά σαν την κόρη σας. Για μένα μια καλή ένδειξη είναι όταν ο καθηγητής δεν βιάζεται. Όποτε έχω ακούσει καθηγητή να μιλάει για 2 χρονιές σε μία και η μία τάξη δεν χρειάζεται, την άλλη την περνάμε καλοκαίρι και σε 4 χρόνια παίρνουμε Β2, στο τέλος έχει αποδειχθεί ότι ο καθηγητής ήταν άσχετος ή ότι το Β2 που είχε στο μυαλό του ήταν στην πραγματικότητα Β1. Μην διστάσετε να ρωτήσετε πώς θα κάνει το μάθημα πιο ενδιαφέρον. Ζητήστε του δηλαδή να σας περιγράψει πώς θα πάρει το παιδί σας με τα νερά του. Και φυσικά μην δεχτείτε να ξεκινήσετε χωρίς τεστ αξιολόγησης για να δείτε ποιο είναι το πραγματικό επίπεδο του παιδιού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,800 μηνύματα.
Καλα... μονο σε μενα φαινε5αι παραξενο που ενας καθηγητης ιδιαιτερων ειναι... υποτιμητικος; Συμπεριφορα δημοσιου στον ιδιωτικο τομεα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Γιατί όχι; Πιστεύεις πως όλοι όσοι δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα είναι σωστοί επαγγελματίες; Αν δεχτούμε ότι όλα συνέβησαν όπως τα περιγράφει ο John p. ο καθηγητής της κόρης του δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε το τελευταίος που έχει καβαλήσει το καλάμι ή που δεν ξέρει πώς να συμπεριφερθεί σε παιδιά.

Κατ' αναλογία δεν είναι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι στραβοί.

Υποψιάζομαι πως ο καθηγητής δεν ξέρει (ή δεν θέλει) να χειριστεί το παιδί που δεν κάνει αυτό που θέλεις να κάνει (π.χ. να περάσει τις εξετάσεις). Σε τέτοιες περιπτώσεις η απαξίωση πάει σύννεφο, και στο δημόσιο σχολείο, και στο ιδιωτικό, και στο ιδιαίτερο. Άλλοι καθηγητές αντιδρούν με αδιαφορία. Ούτε κι αυτό είναι καλό βέβαια. Είναι πολύ λεπτές οι ισορροπίες.

Θέλει μεγάλη προσοχή ποιον βάζεις στο σπίτι σου και γενικότερα σε ποιον εμπιστεύεσαι την εκπαίδευση των παιδιών σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top