Βοήθεια/Απορίες στα Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού

Paracelsus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Paracelsus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
εν+ καλώ Με τη συνθετη λέξη να φτιάξετε πρόταση.

Το διαπραχθέν έγκλημα δε δύναται να αναιρεθεί αφού αποτελεί πια συντελεσμένη πραγματικότητα .. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

russia4ever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο russia4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 222 μηνύματα.
Στα Αρχαία Κατ. τι πρέπει να ξέρω τέλεια και αρκετά καλά?
Του χρόνου Γ' Λυκείου θα 'μαι θεωρητική, ενώ Β' ήμουν θετική και δεν ξέρω τι έκαναν όλο το χρόνο.

Στα Αρχαία Κατ. τι πρέπει να ξέρω τέλεια και αρκετά καλά?
Του χρόνου Γ' Λυκείου θα 'μαι θεωρητική, ενώ Β' ήμουν θετική και δεν ξέρω τι έκαναν όλο το χρόνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hephaestus

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Hephaestus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιερισσός (Χαλκιδική). Έχει γράψει 1,503 μηνύματα.
Στα Αρχαία Κατ. τι πρέπει να ξέρω τέλεια και αρκετά καλά?
Του χρόνου Γ' Λυκείου θα 'μαι θεωρητική, ενώ Β' ήμουν θετική και δεν ξέρω τι έκαναν όλο το χρόνο.

Στα Αρχαία Κατ. τι πρέπει να ξέρω τέλεια και αρκετά καλά?
Του χρόνου Γ' Λυκείου θα 'μαι θεωρητική, ενώ Β' ήμουν θετική και δεν ξέρω τι έκαναν όλο το χρόνο.

παρε τη γραμματικη και αρχισε να την διαβαζεις απο την αρχη......πρεπει να βγαζεις καμια δεκαρια αγνωστα την εβδομαδα, εφοσον δεν τα διδαχθηκες αυτη τη χρονια....

αυτο το καλοκαιρι δωσε εμφαση στα αρχαια και στα λατινικα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos9631

Νεοφερμένος

Ο nikos9631 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Στα Αρχαία Κατ. τι πρέπει να ξέρω τέλεια και αρκετά καλά?
Του χρόνου Γ' Λυκείου θα 'μαι θεωρητική, ενώ Β' ήμουν θετική και δεν ξέρω τι έκαναν όλο το χρόνο.

αρχικα θα διαβασεις τελεια τη γραμματικη καθως αποτελει την βαση για ολα ( αναγνωριση ρηματων στο αγνωστο -μεταφραση) μαθαινοντας τους κανονες κλισης και οχι μηχανικα. αφου ασχοληθεις με τη γραμματικη και το συντακτικο θα μπορεσεις να προσεγγισεις καλυτερα ενα αγνωστο κειμενο . οσον αφορα το αγνωστο σου προτεινω να λυνεις οσα περισσοτερα μπορεις(εγω π.χ περσι εκανα τουλαχιστον 250). για το γνωστο αρχικα μαθε την εισαγωγη καθως συνδεεται αμεσα με την ερμηνευτικη αναλυση των κειμενων και διαβαζωντας τα θα μπορεις να κατανοεις περισσοτερα.. αυταα για τ αρχαια.. τ μονο π χρειαζεται τρ ειναι ΔΙΑΒΑΣΜΑ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

russia4ever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο russia4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 222 μηνύματα.
Στα Αρχαία Κατ. τι πρέπει να ξέρω τέλεια και αρκετά καλά?
Του χρόνου Γ' Λυκείου θα 'μαι θεωρητική, ενώ Β' ήμουν θετική και δεν ξέρω τι έκαναν όλο το χρόνο.

αρχικα θα διαβασεις τελεια τη γραμματικη καθως αποτελει την βαση για ολα ( αναγνωριση ρηματων στο αγνωστο -μεταφραση) μαθαινοντας τους κανονες κλισης και οχι μηχανικα. αφου ασχοληθεις με τη γραμματικη και το συντακτικο θα μπορεσεις να προσεγγισεις καλυτερα ενα αγνωστο κειμενο . οσον αφορα το αγνωστο σου προτεινω να λυνεις οσα περισσοτερα μπορεις(εγω π.χ περσι εκανα τουλαχιστον 250). για το γνωστο αρχικα μαθε την εισαγωγη καθως συνδεεται αμεσα με την ερμηνευτικη αναλυση των κειμενων και διαβαζωντας τα θα μπορεις να κατανοεις περισσοτερα.. αυταα για τ αρχαια.. τ μονο π χρειαζεται τρ ειναι ΔΙΑΒΑΣΜΑ :)

Ευχαριστώώώώώ πολύύύύύύ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rainbow.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η rainbow. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
δε μπορώ να βρώ στο σχολικό βιβλίο των αρχαίων της γ λυκείου την απάντηση για την εξής ερώτηση: για τον Σωκράτη το εν οίδα ότι ουδέν οίδα έχει κυρίως μεθοδολογική σημασία. να εξηγήσετε με λίγα λόγια τι σημαίνει αυτό. Αν μπορεί ας με βοηθήσει κάποιος. Ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,492 μηνύματα.
δε μπορώ να βρώ στο σχολικό βιβλίο των αρχαίων της γ λυκείου την απάντηση για την εξής ερώτηση: για τον Σωκράτη το εν οίδα ότι ουδέν οίδα έχει κυρίως μεθοδολογική σημασία. να εξηγήσετε με λίγα λόγια τι σημαίνει αυτό. Αν μπορεί ας με βοηθήσει κάποιος. Ευχαριστώ
Όπως λέει και ο Αριστοτέλης (Μετὰ τὰ φυσικά, 1078 b 27 κ.εξ.), ο δρόμος που λογικά ακολούθησε ο Σωκράτης για να αναζητήσει ακριβώς την απόλυτη ουσία των ηθικών εννοιών, ήταν η επαγωγική μέθοδος (οι ἐπακτικοὶ λόγοι), με σκοπό την εξαγωγή καθολικών ορισμών (το ὁρίζεσθαι καθόλου). Ξεκινώντας δηλαδή από παραδείγματα, συνήθως παρμένα από την καθημερινή ζωή και εμπειρία, προσπαθούσε να οδηγήσει τη σκέψη του συνομιλητή του στην εξαγωγή καθολικών συμπερασμάτων, που να ξεπερνούν την εμπειρία και να φθάνουν σε μια απόλυτη γνώση του θέματος. Και η διαδικασία αυτή είχε επιτυχία όταν προέκυπτε τελικά ένας απόλυτος ορισμός, δηλαδή μια απόλυτη γνώση, για την αλήθεια του καλού και του κακού, της αδικίας και του δικαίου, της ομορφιάς και της ασχήμιας, της σωφροσύνης και της άνοιας, του θάρρους και της δειλίας, της ορθής διακυβέρνησης και της δεσποτείας.
Έτσι, ο άνθρωπος που ισχυριζόταν πως το μόνο πράγμα που γνωρίζει είναι η ίδια του η άγνοια, σημάδεψε οριστικά την πορεία της φιλοσοφίας υποδεικνύοντας πως η λογική σκέψη και όχι οι αισθήσεις είναι ο μοναδικός οδηγός προς την αλήθεια, προς το καθολικό και το αιώνιο.
Νομίζω ότι αυτή είναι η απάντηση στην ερώτηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos9631

Νεοφερμένος

Ο nikos9631 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
η σωκρατική ειρωνεία ( η προσποίηση της άγνοιας) εξυπηρετεί τις δυο φιλοσοφικές μεθοδους του Σωκράτη ,την διαλεκτική και κυρίως την μαιευτική. Χαρακτηριστικο είναι πως στους φιλοσοφικούς διαλόγους ο Σωκράτης δεν αποφαίνεται ο ίδιος εκ των προτέρων , αλλα όλη η διανοητική προσπαθεια στρέφεται στο να εξαχθεί η σωκρατική αποψη απο τον αντίπαλο.
πάνω σ'αυτα νομίζω πως πρεπει να αναφερθεις .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

never give up

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Καλημέρα! Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει πώς γίνεται η ανάλυση της επιθετικής μετοχής σε δευτερεύουσα πρόταση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alireza

Τιμώμενο Μέλος

Η Alireza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,174 μηνύματα.
Καλημέρα! Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει πώς γίνεται η ανάλυση της επιθετικής μετοχής σε δευτερεύουσα πρόταση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Η επιθετική μετοχή μπορεί να είναι έναρθρη (98%) και άναρθρη.
Έναρθρη:
1. Βάζω τη δεικτική αντωνυμία (ουτος, αυτη, τουτο) στην πτώση-γένος-αριθμό της μετοχής.
2. Βάζω την αναφορική αντωνυμία (ος, η, ο) σε ονομαστική.
3. Τη μετοχή την κάνω ρήμα.
Πρόσωπο: Το πρόσωπο που εννοείται
Φωνή: Στη φωνή που είναι
Έγκλιση: Οριστική όταν το ρήμα εξάρτησης είναι αρκτικού χρόνου (ενεστώτας, μέλλοντας, παρακείμενος) ή Ευκτική -που ονομάζεται του πλαγίου λόγου- όταν το ρήμα εξάρτησης είναι ιστορικού χρόνου (παρατατικός, αόριστος, υπερσυντέλικος)
Χρόνος: Αν έχω μετοχή ενεστώτα--> ρήμα ενεστώτα (από ρήμα εξάρτησης αρκτικού χρόνου) ή ρήμα παρατατικού (από ρήμα εξάρτησης ιστορικού χρόνου)
Αν έχω μετοχή μέλλοντα ή αορίστου --> ρήμα μέλλοντα ή αορίστου αντίστοιχα
Αν έχω μετοχή παρακειμένου--> ρήμα παρακειμένου ή υπερσυντελίκου (αν έχω ρήμα εξάρτησης αρκτικού ή ιστορικού χρόνου αντίστοιχα)


π.χ. Αἱ πόλεις διοικοῦνται τοῖς νόμοις τοῖς κειμένοις. = Αἱ πόλεις διοικοῦνται τοῖς νόμοις τούτοις οἳ κεῖνται.


Άναρθρη:
Kάνω τα ίδια πράγματα απλώς αντί να βάλω τη δεικτική αντωνυμία βάζω κατευθείαν την αναφορική σε πτώση ονομαστική και γένος-αριθμό της μετοχής.

π.χ. Ἐπορεύθησαν ἐς Ἀπολλωνίαν, Κορινθίων οὖσαν ἀποικίαν. = Ἐπορεύθησαν ἐς Ἀπολλωνίαν, ἣ ἦν Κορινθίων ἀποικία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

never give up

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Η επιθετική μετοχή μπορεί να είναι έναρθρη (98%) και άναρθρη.
Έναρθρη:
1. Βάζω τη δεικτική αντωνυμία (ουτος, αυτη, τουτο) στην πτώση-γένος-αριθμό της μετοχής.
2. Βάζω την αναφορική αντωνυμία (ος, η, ο) σε ονομαστική.
3. Τη μετοχή την κάνω ρήμα.
Πρόσωπο: Το πρόσωπο που εννοείται
Φωνή: Στη φωνή που είναι
Έγκλιση: Οριστική όταν το ρήμα εξάρτησης είναι αρκτικού χρόνου (ενεστώτας, μέλλοντας, παρακείμενος) ή Ευκτική -που ονομάζεται του πλαγίου λόγου- όταν το ρήμα εξάρτησης είναι ιστορικού χρόνου (παρατατικός, αόριστος, υπερσυντέλικος)
Χρόνος: Αν έχω μετοχή ενεστώτα--> ρήμα ενεστώτα (από ρήμα εξάρτησης αρκτικού χρόνου) ή ρήμα παρατατικού (από ρήμα εξάρτησης ιστορικού χρόνου)
Αν έχω μετοχή μέλλοντα ή αορίστου --> ρήμα μέλλοντα ή αορίστου αντίστοιχα
Αν έχω μετοχή παρακειμένου--> ρήμα παρακειμένου ή υπερσυντελίκου (αν έχω ρήμα εξάρτησης αρκτικού ή ιστορικού χρόνου αντίστοιχα)


π.χ. Αἱ πόλεις διοικοῦνται τοῖς νόμοις τοῖς κειμένοις. = Αἱ πόλεις διοικοῦνται τοῖς νόμοις τούτοις οἳ κεῖνται.


Άναρθρη:
Kάνω τα ίδια πράγματα απλώς αντί να βάλω τη δεικτική αντωνυμία βάζω κατευθείαν την αναφορική σε πτώση ονομαστική και γένος-αριθμό της μετοχής.

π.χ. Ἐπορεύθησαν ἐς Ἀπολλωνίαν, Κορινθίων οὖσαν ἀποικίαν. = Ἐπορεύθησαν ἐς Ἀπολλωνίαν, ἣ ἦν Κορινθίων ἀποικία.
Χίλια ευχαριστώ!!! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

never give up

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο; Κατά την ανάλυση των έναρθρων επιθετικών μετοχών μπορεί η δεικτική αντωνυμία (οὗτος, ἐκεῖνος) και η αναφορική αντωνυμία (ὅς, ἥ, ὃ) να αντικατασταθούν από την αναφορική αντωνυμία ὅστις - ἥτις - ὅ,τι; Το ρωτάω αυτό με αφορμή μία άσκηση σε ένα βοήθημα.
Δίνεται η παρακάτω πρόταση:

Ὁ φεύγων πόνους φεύγει τιμάς.

Εγώ, βάσει της θεωρίας, ανέλυσα την έναρθρη επιθετική μετοχή ως εξής:

Οὗτος, ὃς φεύγει πόνους, φεύγει τιμάς.

Η λύση που δίνει όμως το βοήθημα είναι:

Ὅστις φεύγει πόνους, φεύγει τιμάς.

Γι' αυτό μου δημιουργήθηκε η παραπάνω απορία. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mάιρα

Διάσημο μέλος

Η Mάιρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,354 μηνύματα.
Από γραμματική τι θα πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίζουμε; Συγκεκριμένα πράγματα θέλω, όχι ολόκληρη την γραμματική και ας είναι όλη. :lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,492 μηνύματα.
Από γραμματική τι θα πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίζουμε; Συγκεκριμένα πράγματα θέλω, όχι ολόκληρη την γραμματική και ας είναι όλη. :lol:
Όλη τη γραμματική απ' έξω :P (αν θες μη διαβάζεις τα πρώτα μέχρι την α' κλίση ουσιαστικών). Κατά τα άλλα, τη μαθαίνουμε όλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mάιρα

Διάσημο μέλος

Η Mάιρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,354 μηνύματα.
Όλη τη γραμματική απ' έξω :P (αν θες μη διαβάζεις τα πρώτα μέχρι την α' κλίση ουσιαστικών). Κατά τα άλλα, τη μαθαίνουμε όλη.

Δεν ξέρεις πόση χαρά μου έδωσες τώρα, πρέπει να την ξεκινήσω λοιπόν! :crazy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alireza

Τιμώμενο Μέλος

Η Alireza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,174 μηνύματα.
Από γραμματική τι θα πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίζουμε; Συγκεκριμένα πράγματα θέλω, όχι ολόκληρη την γραμματική και ας είναι όλη. :lol:

Επειδή έγραψες το οπωσδήποτε θα σου πω τι πέφτει πάντα χωρίς να σημαίνει ότι τα άλλα δεν τα διαβάζεις.
-Κλίσεις ουσιαστικών
-Αντωνυμίες
-Παραθετικά επιθέτων-επιρρημάτων
-Ρήματα φωνηεντόληκτα, αφωνόληκτα (κυρίως ο παρακείμενος μέσης) και εδώ πρέπει να ξέρεις αρχικούς (εννοείται το λύω απέξω)
-Τα ρήματα εις -μι
-Τα φημί, οίδα, ειμί, είμι, κείμαι, σελ232 τα εβην εγνων κλπ
-Επίθετα
-Αόριστος β
-Παθητικοί χρόνοι α και β

Σε γενικές γραμμές αυτά... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AncientLover

Νεοφερμένος

Η AncientLover αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Ο Παρακείμενος έστελμαι και αντιστοίχως ο Υπρς. Εστάλμην κλείνονται με βάση το πέφασμαι
Μπορείτε να μου πείτε πως είναι ο τύπος του Παρακειμένου και του Υπερσγντελίκου στο β' πληθυντικό της Μέσης Φωνής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Αβοκάντο

Νεοφερμένος

Ο Αβοκάντο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Ο Παρακείμενος έστελμαι και αντιστοίχως ο Υπρς. Εστάλμην κλείνονται με βάση το πέφασμαι
Μπορείτε να μου πείτε πως είναι ο τύπος του Παρακειμένου και του Υπερσγντελίκου στο β' πληθυντικό;

παρακείμενος: εστάλκατε
υπερσυντέλικος: εστάλκετε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,492 μηνύματα.
Ο Παρακείμενος έστελμαι και αντιστοίχως ο Υπρς. Εστάλμην κλείνονται με βάση το πέφασμαι
Μπορείτε να μου πείτε πως είναι ο τύπος του Παρακειμένου και του Υπερσγντελίκου στο β' πληθυντικό της Μέσης Φωνής;
1.) ο παρακείμενος είναι "ἔσταλμαι" και όχι "ἔστελμαι".
2.) ο παρακείμενος (ἔσταλμαι) και ο υπερσυντέλικος (ἐστάλμην) μέσης φωνής του ρήματος "στέλλω" κλίνονται κατά το ρήμα "ἀγγέλλω" (ἤγγελμαι/ἠγγέλμην).
3.) Παρακείμενος: ἔσταλθε, Υπερσυντέλικος: ἔσταλθε.

Δες ξανά τα ενρινόληκτα και υγρόληκτα στη γραμματική σ.187 και εξής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mary_lou thess

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mary_lou thess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 263 μηνύματα.
Παιδια δυσκολευομαι στν πλαγιο λογο.δν μπορω με ευκολια να μετατρεψω τον ευθυ σε πλαγιο. Υπαρχει καποιο καλο σχεδιαγραμμα για να τα καταλαβω??ευχαριστω εκ των προτερων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top