GABRIELLA
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Effie1
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cult
Νεοφερμένος
ευχαριστω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξωτικουλι
Νεοφερμένος
α)Η επιθετική μετοχή, έναρθρη ή άναρθρη, αναλύεται σε: αναφορική αντωνυμία+ ΟΡΙΣΤΙΚΗ
β)Η έναρθρη μετοχή με άρνηση μή είναι πάντοτε ΑΝΑΦΟΡΙΚΟ-ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ πρόταση με βάση την απόδοη και σχηματίζει τα ίδια είδη υποθετικών λόγων, όπως και οι υποθετικές προτάσεις.
γ)Αν η επιθετική μετοχή έχει ταυτόχρονα και κάποια άλλη επιρρηματική σημασία, τότε αναλύεται σε: αναφορική (αιτιολογική, τελική, συμπερασματική) πρόταση.
ελπίζω να βοηθησα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cult
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξωτικουλι
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GABRIELLA
Δραστήριο μέλος
όλες οι μετοχές αναλύονται στις αντίστοιχες δευτερεύουσες προτάσεις, εκτός από τις τροπικές και τις κατηγορηματικές. Η κατηγορηματική μτχ, όταν είναι πλάγιος λόγος κρίσης, ισοδυναμεί με ειδική πρόταση-ποτέ όμως δεν αναλύεται σε ειδική πρόταση. αν τραπεί ο πλάγιος λόγος σε ευθύ, γίνεται κύρια πρόταση κρίσης.
η κατηγορηματική μετοχή μπορεί να αναλυθεί σε ειδική πρόταση με οριστική ή δυνητική έγκλιση ,όταν είναι του πλαγίου λόγου κρίσης (από ρήματα γνωστικά,αισθητικά,δείξης,αγγελίας).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξωτικουλι
Νεοφερμένος
--------------------
σελ 188
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cult
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dennispouka
Νεοφερμένος
ευχαριστω εκ των προτερων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alibaba
Νεοφερμένος
Κάνοντας επανάληψη στα Ηθικά Νικομάχεια έχω μια απορία:
Στην 5η ενότητα που ο Αριστοτέλης μιλάει σχετικά με τα ευχαριστα και δυσάρεστα συναισθήματα σε σχέση με τις έξεις πρώτα και με τις ηθικές αρετές μετά. Όταν ένα άτομο έχει διαμορφώσει τις έξεις (έναν σταθερό τρόπο συμπεριφοράς, μια σταθερή σταση απεναντι στα πάθη) η ευχαρίστηση απο την στάση του αυτή σημαίνει οτι έχει διαμορφώσει μια ηθική αρετή ενώ η δυσαρέσκεια οτι έχει πάλι διαμορφώσει μια έξη αλλά κακία. Μετά όμως λέει πως για τισ "κακές" (σωματικές) ηδονές κάνουμε τιποτένιες πράξεις και για να αποφύγουμε την λύπη δεν κάνουμε ενάρετες.
1)Αυτό είναι όταν κανείς δεν έχει διαμορφώσει τις έξεις;
2)Για να δει κανείς αν βρισκεται στον σωστο δρόμο για την διαμόρφωση των έξεων πρέπει αναγκαστικά να επιδίδεται σε "καλές" πράξεις;
3)Και όταν κανεις κάνει "φαύλες" πράξεις για τισ σωματικές ηδονές δεν έχει εναν σταθερό τρόπο συμπεριφοράς, ακόμα κι' αν αυτός δεν είναι ορθός άρα δεν έχει διαμορφώσει μια έξη;
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alibaba
Νεοφερμένος
Κάνοντας επανάληψη στα Ηθικά Νικομάχεια έχω μια απορία:
Στην 5η ενότητα που ο Αριστοτέλης μιλάει σχετικά με τα ευχαριστα και δυσάρεστα συναισθήματα σε σχέση με τις έξεις πρώτα και με τις ηθικές αρετές μετά. Όταν ένα άτομο έχει διαμορφώσει τις έξεις (έναν σταθερό τρόπο συμπεριφοράς, μια σταθερή σταση απεναντι στα πάθη) η ευχαρίστηση απο την στάση του αυτή σημαίνει οτι έχει διαμορφώσει μια ηθική αρετή ενώ η δυσαρέσκεια οτι έχει πάλι διαμορφώσει μια έξη αλλά κακία. Μετά όμως λέει πως για τισ "κακές" (σωματικές) ηδονές κάνουμε τιποτένιες πράξεις και για να αποφύγουμε την λύπη δεν κάνουμε ενάρετες.
1)Αυτό είναι όταν κανείς δεν έχει διαμορφώσει τις έξεις;
2)Για να δει κανείς αν βρισκεται στον σωστο δρόμο για την διαμόρφωση των έξεων πρέπει αναγκαστικά να επιδίδεται σε "καλές" πράξεις;
3)Και όταν κανεις κάνει "φαύλες" πράξεις για τισ σωματικές ηδονές δεν έχει εναν σταθερό τρόπο συμπεριφοράς, ακόμα κι' αν αυτός δεν είναι ορθός άρα δεν έχει διαμορφώσει μια έξη;
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
haroula
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas0505
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lyrikos7
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ilias_naxos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pennylane
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lyrikos7
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pennylane
Τιμώμενο Μέλος
αυτο ειναι ευχαριστω εκ των προτερων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanous18
Περιβόητο μέλος
Πρεπει ομως να θυμαστε, κυριοι διακαστες, και αυτα που εχουν γινει κατα την περιοδο των τριακοντα (τυραννων), για να σας κανουν τα σφαλματα των εχθρων να σκεφτειτε καλυτερα για τα δικα σας τα ιδια. Γιατι καθε φορα που ακουγατε αυτους που βρισκονται στην πολη (οι εν αστει=οι αρχοντες) να εχουν την ιδια γνωμη, ειχατε μικρες τις ελπιδες για την καθοδο, επειδη νομιζατε οτι η δικη μας ομονοια ηταν πολυ μεγαλο κακο για τη δικη σας φυγη. Οταν ομως πληροφορηθηκατε οτι οι τρισχιλιοι στασιασαν, οτι αλλοι πολιτες απο την πολη εχουν επικηρυχτει, οτι οι τριακοντα δεν εχουν την ιδια γνωμη, οτι αυτοι που φοβουνται για σας ειναι περισσοτεροι απο αυτους που σας πολεμουν, τοτε προσδοκουσατε και να κατελθετε και να δικασετε τους εχθρους.Ἐνθυμηθῆναι δὲ χρή, ὦ ἄνδρες δικασταί, καὶ τῶν ἐπὶ τῶν τριάκοντα γεγενημένων, ἵνα τὰ τῶν ἐχθρῶν ἁμαρτήματα ἄμεινον ὑμᾶς ποιήσῃ περὶ τῶν ὑμετέρων αὐτῶν βουλεύσασθαι. ὅτε μὲν γὰρ ἀκούοιτε τοὺς ἐν ἄστει τὴν αὐτὴν γνώμην ἔχειν, μικρὰς τὰς ἐλπίδας εἴχετε τῆς καθόδου, ἡγούμενοι τὴν ἡμετέραν ὁμόνοιαν μέγιστον κακὸν εἶναι τῇ ὑμετέρᾳ φυγῇ: ἐπειδὴ δὲ ἐπυνθάνεσθε τοὺς μὲν τρισχιλίους στασιάζοντας, τοὺς ἄλλους δὲ πολίτας ἐκ τοῦ ἄστεως ἐκκεκηρυγμένους, τοὺς δὲ τριάκοντα μὴ τὴν αὐτὴν γνώμην ἔχοντας, πλείους δ' ὄντας τοὺς ὑπὲρ ὑμῶν δεδιότας ἢ τοὺς ὑμῖν πολεμοῦντας, τότ' ἤδη καὶ κατιέναι προσεδοκᾶτε καὶ παρὰ τῶν ἐχθρῶν λήψεσθαι δίκην.
αυτο ειναι ευχαριστω εκ των προτερων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 77 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Τρελας123
- E.Z
- Gogosps
- Praxis
- jj!
- nearos
- Γιώργος Ζ
- Cherrylawschoolgirl
- Philologist
- athinoula
- iron deficiency
- francies_nolan
- Hased Babis
- Anhelika
- xakounaamatata
- jims
- SlimShady
- Schlimazel
- margik
- n1ki20
- augustine
- constansn
- Scandal
- Mammy Nun
- nicole1982
- Joji
- ggl
- Scholar
- Maynard
- xrisamikol
- odmeridis
- Nefeloula
- Petros.21
- katiasalonica
- Darkking
- Natassa02
- Gio
- Leukosrinokeros
- ...Αλεξάνδρα...
- Αριάνα123
- louminis
- Κλημεντίνη
- ΘανάσοςG4
- Steffie88
- Άρτεμις Α.
- hirasawayui
- Libertus
- valantis21
- Zetakallipidou
- Έμμα
- uni77
- Jocaste
- eukleidhs1821
- tymvorixos
- tsiobieman
- panagiotis23
- aggelikiT
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.