nikosxdxd
Διάσημο μέλος
Πολυ σωστα!λοιπον:οριστικη:ησχυμμαι,ησχυμμην-εσταλμαι,εσταλμην-λελυμασμαι,ελελυμασμην,εφθαρμαι εφθαρμην
υποτακτικη:ησχυμενοσ ω,εσταλμενοσ ω,λελυμασμενοσ ω,εφθαρμενοσ ω
ευκτικη:ησχυμενοσ ειην.εσταλμενοσ ειην,λελυμασμενοσ ειην,εφθαρμενοσ ειην
προστακτικη:ησχυμενοσ ισθι,εσταλμενοσ ισθι,λελυμασμενοσ ισθι,εφθαρμενοσ ισθι
μτχ:εφθαρμενοσ
ησχυμμενοσ
εσταλμενοσ
λελυμασμενοσ
απρφ:ησχυνθαι
εσταλθαι
εφθαρθαι
λελυμανθαι
αυτα αν δεν κανω λαθοσ!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Big Foot
Νεοφερμένος
Eυχαριστω πολυ Χριστινα οπως κ τον Νικο για την επιβαιβεωση...να σας πω,αυτα με τους μεσους χρονους τα εχει καμια γραμματικη μεσα?Πολυ σωστα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
Αυτη του Βασιλατου που χρησιμοποιουσα εγω τα εχει. Γιατι ποια γραμματικη εχεις εσυ που δεν εχει μεσους χρονους??Eυχαριστω πολυ Χριστινα οπως κ τον Νικο για την επιβαιβεωση...να σας πω,αυτα με τους μεσους χρονους τα εχει καμια γραμματικη μεσα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aeneas
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
Eυχαριστω πολυ Χριστινα οπως κ τον Νικο για την επιβαιβεωση...να σας πω,αυτα με τους μεσους χρονους τα εχει καμια γραμματικη μεσα?
τιποτα καλ!!!εγω γενικα γραμματικη με τετοια δε ξερω...αν ξερεισ αρχικουσ και εχεισ διαβασει απο την γραμματικη του σχολειου την κλιση των υγροληκτων ειναι ευκολο να τα βγαλεισ μονοσ σου!!
υγ:χαχα αλλη φορα ζητα πιο λιγα..20 λεπτα εκανα να στα γραψω και να τα σκεφτω μην κανω κανενα λαθοσ!!! χεχεχε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
Πολυ σωστα!
ε τι τωρα αν δε ξερω και αυτα που παω στη φιλοσοφικη?χαχαχαχ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
χαχαχαχα πιστεψε με, το 1/3 των συμφοιτητων σου δε θα τα ξερει.ε τι τωρα αν δε ξερω και αυτα που παω στη φιλοσοφικη?χαχαχαχ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος
Μιλώντας για το πρώτο έτος, μπορείς να το κάνεις και 1/4.χαχαχαχα πιστεψε με, το 1/3 των συμφοιτητων σου δε θα τα ξερει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
Ορμωμενος απ τους συμμαθητες μου εκανα την αναγωγη.Μιλώντας για το πρώτο έτος, μπορείς να το κάνεις και 1/4.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
χαχαχαχα πιστεψε με, το 1/3 των συμφοιτητων σου δε θα τα ξερει.
ναι?μηπωσ υπερβολη?τι σκατα δε διαβαζαν στο λυκειο πωσ μπαινουν σε σχολεσ?βγαινοντασ απο την τριτη θεωρω πωσ καποιοσ πρεπει να τα ξερει αυτα!!ειναι βασικα πραγματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina17
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aeneas
Πολύ δραστήριο μέλος
μπορει να μ κανει κανεις χρονικη αντικατασταση του καθιστατο???
καθίσταται
καθίστατο
καταστήσεται - κατασταθήσεται
κατεστήσατο - κατεστάθη - κατέστη
καθέστηκε
καθεστήκει - καθειστήκει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marylise
Νεοφερμένος
στα αρχαία;;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λιβία Αυγούστα
Δραστήριο μέλος
Μήπως ξέρει κανείς να κάνει χρονική αντικατάσταση στο ρήμα: ακούει
στα αρχαία;;;;
Εν.ακούει
Παρατ.ήκουε
Μελ.ακούσεται
Αορ.ήκουσε
Παρακ.ακήκοε
Υπερς.ακηκόει/ηκηκόει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marylise
Νεοφερμένος
Εν.ακούει
Παρατ.ήκουε
Μελ.ακούσεται
Αορ.ήκουσε
Παρακ.ακήκοε
Υπερς.ακηκόει/ηκηκόει
Χίλια Ευχαριστώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Maria (^_^)*
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σκάρλετ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Υπάρχει κάποια σελίδα για να με βοηθήσει στην κατανόηση της εισαγωγής στην Πολιτεία,πιο συγκεκριμένα την παράγραφο 13 (δικαιοσύνη) για τη διαίρεση της ψυχής? Γιατί μπερδεύτηκα..
1.Υπάρχει ο καθηγητής. 2. Υπάρχει το βοήθημα. 3. Υπάρχουμε εμείς . Στην παράγραφο για τη δικαιοσύνη και συγκεκριμένα για τη διαίρεση της ψυχής ο Πλάτωνας γράφει το εξής: Η ψυχή διαιρείται σε τρία επίπεδα. Ξεκινώντας από το κατώτερο επίπεδο έχουμε:α)το αλόγιστον-επιθυμητικόν που ουσιαστικά είναι οι ορμές και οι φυσικές ανάγκες του ανθρώπου. Για αυτό και το αλόγιστον-επιθυμητικόν επιδιώκει την εκπλήρωση των βασικών αναγκών (όπως είναι η τροφή, ο έρωτας κλπ). Το αλόγιστον-επιθυμητικόν όμως τιθασεύεται/ ελέγχεται από το θυμοειδές. Το θυμοειδές θα θυμάσαι ότι αντιπροσωπεύει την καρδιά-συναισθήματα. Το θυμοειδές με τη σειρά του όμως ελέγχεται από το λογιστικόν, που είναι ο νους, η φωνή της λογικής. Όταν, λοιπόν, το αλόγιστον-επιθυμητικόν υποτάσσεται στο θυμοειδές, και το θυμοειδές με τη σειρά του στο λογιστικόν τότε επικρατεί αρμονία στην ψυχή και αυτό την κάνει δίκαιη. Να σου δώσω ένα απλοϊκό παράδειγμα τώρα: πες ότι ένας άντρας βλέπει στο δρόμο μια πολύ γοητευτική γυναίκα. Το αλόγιστον-επιθυμητικόν του επιτάσσει να την πλησιάσει και να την χαρεί (όπως επιτάσσει η φύση). Δεν το κάνει όμως, γιατί δεν την αγαπάει. Άρα η ορμή του τιθασεύτηκε από τα αισθήματα, το θυμοειδές. Ύστερα, ο ίδιος άντρας βλέπει να περνά η γυναίκα με την οποία είναι ερωτευμένος, κι αμέσως του γεννιέται το αίσθημα να τη φιλήσει. Δεν το κάνει όμως, γιατί είναι η γυναίκα του φίλου του. Άρα τιθασεύτηκε το θυμοειδές από το λογιστικόν. Όπως βλέπεις, το κατώτερο επίπεδο υποτάσσεται στο ανώτερο. Αν αυτό δε γινόταν θα επικρατούσε σύγχυση στην ψυχή του ανθρώπου.
Επιπλέον, ο Πλάτωνας υποστηρίζει πως τα τρία αυτά επίπεδα της ψυχής αντιστοιχούν και στη διαίρεση της ιδεώδους πολιτείας όπως την όρισε ο ίδιος. Δηλαδή: αλόγιστον-επιθυμητικόν=δημιουργοί, θυμοειδές=φύλακες επίκουροι, λογιστικόν= φιλόσοφοι βασιλείς
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Maria (^_^)*
Πολύ δραστήριο μέλος
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!1.Υπάρχει ο καθηγητής. 2. Υπάρχει το βοήθημα. 3. Υπάρχουμε εμείς . Στην παράγραφο για τη δικαιοσύνη και συγκεκριμένα για τη διαίρεση της ψυχής ο Πλάτωνας γράφει το εξής: Η ψυχή διαιρείται σε τρία επίπεδα. Ξεκινώντας από το κατώτερο επίπεδο έχουμε:α)το αλόγιστον-επιθυμητικόν που ουσιαστικά είναι οι ορμές και οι φυσικές ανάγκες του ανθρώπου. Για αυτό και το αλόγιστον-επιθυμητικόν επιδιώκει την εκπλήρωση των βασικών αναγκών (όπως είναι η τροφή, ο έρωτας κλπ). Το αλόγιστον-επιθυμητικόν όμως τιθασεύεται/ ελέγχεται από το θυμοειδές. Το θυμοειδές θα θυμάσαι ότι αντιπροσωπεύει την καρδιά-συναισθήματα. Το θυμοειδές με τη σειρά του όμως ελέγχεται από το λογιστικόν, που είναι ο νους, η φωνή της λογικής. Όταν, λοιπόν, το αλόγιστον-επιθυμητικόν υποτάσσεται στο θυμοειδές, και το θυμοειδές με τη σειρά του στο λογιστικόν τότε επικρατεί αρμονία στην ψυχή και αυτό την κάνει δίκαιη. Να σου δώσω ένα απλοϊκό παράδειγμα τώρα: πες ότι ένας άντρας βλέπει στο δρόμο μια πολύ γοητευτική γυναίκα. Το αλόγιστον-επιθυμητικόν του επιτάσσει να την πλησιάσει και να την χαρεί (όπως επιτάσσει η φύση). Δεν το κάνει όμως, γιατί δεν την αγαπάει. Άρα η ορμή του τιθασεύτηκε από τα αισθήματα, το θυμοειδές. Ύστερα, ο ίδιος άντρας βλέπει να περνά η γυναίκα με την οποία είναι ερωτευμένος, κι αμέσως του γεννιέται το αίσθημα να τη φιλήσει. Δεν το κάνει όμως, γιατί είναι η γυναίκα του φίλου του. Άρα τιθασεύτηκε το θυμοειδές από το λογιστικόν. Όπως βλέπεις, το κατώτερο επίπεδο υποτάσσεται στο ανώτερο. Αν αυτό δε γινόταν θα επικρατούσε σύγχυση στην ψυχή του ανθρώπου.
Επιπλέον, ο Πλάτωνας υποστηρίζει πως τα τρία αυτά επίπεδα της ψυχής αντιστοιχούν και στη διαίρεση της ιδεώδους πολιτείας όπως την όρισε ο ίδιος. Δηλαδή: αλόγιστον-επιθυμητικόν=δημιουργοί, θυμοειδές=φύλακες επίκουροι, λογιστικόν= φιλόσοφοι βασιλείς
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ξενοφωντος ελληνικα βιβλιο 2 κεφ. 2 παρ. 1-4
ερωτηση: Τι σημαινε για τους Αθηναιους η αναγγελια της συντριβης της ναυτικης τους δυναμης στους Αιγος ποταμους ; Να δικαιολογησετε την απαντηση σας.
αν μπορεις καποιος να με βοηθησειιιιιιιιι πλζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 77 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Τρελας123
- E.Z
- Gogosps
- Praxis
- jj!
- Γιώργος Ζ
- Cherrylawschoolgirl
- Philologist
- athinoula
- iron deficiency
- francies_nolan
- Hased Babis
- Anhelika
- xakounaamatata
- jims
- SlimShady
- Schlimazel
- margik
- n1ki20
- augustine
- constansn
- Scandal
- Mammy Nun
- nicole1982
- Joji
- ggl
- Scholar
- Maynard
- xrisamikol
- odmeridis
- Nefeloula
- Petros.21
- katiasalonica
- Darkking
- Natassa02
- Gio
- Leukosrinokeros
- ...Αλεξάνδρα...
- Αριάνα123
- louminis
- Κλημεντίνη
- ΘανάσοςG4
- Steffie88
- Άρτεμις Α.
- hirasawayui
- Libertus
- valantis21
- Zetakallipidou
- Έμμα
- uni77
- Jocaste
- eukleidhs1821
- tymvorixos
- tsiobieman
- panagiotis23
- aggelikiT
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.