Τεχνολογία - Βοήθεια/Απορίες σε εργασίες στην Τεχνολογία

giota 24

Νεοφερμένος

Η giota 24 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
και εγω κανω γραπτη εργασια κουζινα και δεν εχω βρει τιποτα

καμια βοηθεια για γραπτη κουζινα!!help me
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

lactadoria

Νεοφερμένος

Η lactadoria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Παιδια ειμαι μαθητρια της Α γυμνασιου.Πρεπει να κανω μια εργασια στην τεχνολογια αλλα δεν βρισκω πληροφοριες!Σασ παρακαλω βοηθηστε με!!Ψαχνω για την χρησιμοτητα του φορητου υπολογιστη στη σημερινη κοινωνια!!:/: Βοηθειαααααααααα!!!:hypno::help:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nefeli Graf

Περιβόητο μέλος

Η Nefeli Graf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 5,346 μηνύματα.
Κάπου κάποτε είχα κάνει και εγώ μια εργασία για την κουζίνα :hehe: που να είναι άραγε;;:hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ_6

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ_6 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 204 μηνύματα.
ποτε δεν καταλαβα ποιος ειναι ο λογος που υπαρχει το μαθημα της τεχνολογιας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Επιλέξτε αυτό που επέλεξα κι εγώ πέρσι(φέτος πάω β γυμνασίου).Εγώ πέρσι είχα επιλέξει οικολογικό σπίτι(σπίτι δηλαδή με φωτοβολταικά, ηλιακούς συλλέκτες,κήπο,...)Για τη γραπτή εργασία υπάρχουν πολλά sites αν το επιλέξετε να μου πείτε να σας στείλω διευθύνσεις και βιβλία που σας προτείνω.Όσο για την κατασκευή μου την έκανε ο μπαμπάς μου αλλά κι εγώ να την έκανα δεν νομίζω να δυσκολευόμουν.Εννοείται πως δεν φτιάχνεις το εσωτερικό του σπιτιού...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The little musician boy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 134 μηνύματα.
Παιδια ειμαι μαθητρια της Α γυμνασιου.Πρεπει να κανω μια εργασια στην τεχνολογια αλλα δεν βρισκω πληροφοριες!Σασ παρακαλω βοηθηστε με!!Ψαχνω για την χρησιμοτητα του φορητου υπολογιστη στη σημερινη κοινωνια!!:/: Βοηθειαααααααααα!!!:hypno::help:

Τι εννοείς δεν μπορείς να βρεις κάτι για την χρησιμότητα;Καταρχάς βοηθάει στην επικοινωνία ανθρώπων που ζουν μακρία ο ένας από τον άλλο.Η κόσμος ενημερώνετε άμεσα μέσω των sites και υπάρχει γκάμα πληροφοριών με μοναδικό μειονέκτημα την παραπληροφόρηση.E google it και λίγο πήγαινε σε καμια βιβλιοθήκη όλο και κάτι θα βρεις :) Αν και μόλις είδα ότι έχει περάσει πολύς καιρός απο το πόστ,ελπίζω να βοήθησα κανέναν άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vleelove

Νεοφερμένος

Η vleelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
:/::verymad:Χρειαζομαι πληροφοριες για την για τα λιμανια..Πρεπει να περιεχει ιστορικη εξελιξη,χρησιμοτητα και τεχνολογικα στοιχεια.Το βικι δεν βοηθεισε καθολου.. :very mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BigTimeRush

Νεοφερμένος

Η Μαρκέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Όταν λες λιμάνι τι εννοείς? Κάποια γέφυρα πλοίο ή κάτι τέτοιο? Ή θα κάνεις απλά την μακέτα ενός λιμανιού. Κάνε το ακριβές για να μπορώ να εξηγήσω :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nefeli Graf

Περιβόητο μέλος

Η Nefeli Graf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 5,346 μηνύματα.
Όταν λες λιμάνι τι εννοείς? Κάποια γέφυρα πλοίο ή κάτι τέτοιο? Ή θα κάνεις απλά την μακέτα ενός λιμανιού. Κάνε το ακριβές για να μπορώ να εξηγήσω :)
Έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες και κάτι. Πιθανόν η κοπέλα να βρήκε πληροφορίες τώρα.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BigTimeRush

Νεοφερμένος

Η Μαρκέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Ok!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

kallykalliopi

Νεοφερμένος

Η kallykalliopi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Πού μπορώ να βρω πληροφορίες για το πως λειτουργεί ο φάρος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Πού μπορώ να βρω πληροφορίες για το πως λειτουργεί ο φάρος;

Google στο διαδίκτυο, και θα βρεις ότι ψάχνεις: Δες πχ
1)https://www.faroi.com/main/general.htm
2)https://el.wikipedia.org/wiki/Φάρος
3)https://issuu.com/thtsag/docs/_______faros
4)https://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/46_faros.pdf

Επειδή, αν κατάλαβα καλά, θες τις πληροφορίες για το μάθημα της Τεχνολογίας στο σχολείο, ρίξε μία ματιά και στο (3) και στο (4). Είναι έτοιμες εργασίες παιδιών πάνω στο θέμα και μπορείς να πάρεις κάποιες γενικές ιδέες.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ποτε δεν καταλαβα ποιος ειναι ο λογος που υπαρχει το μαθημα της τεχνολογιας.
Για να βρουν δουλειά οι Τεχνολόγοι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Για να βρουν δουλειά οι Τεχνολόγοι!

Οι τεχνολόγοι μπορούν να δουλέψουν και σε ΕΠΑΛ,αν δεν κάνω λάθος.Τουλάχιστον η τεχνολόγος του σχολείου μας μας έχει πει ότι έχει δουλέψει σε ΕΠΑΛ πολλά χρόνια και τώρα εκτός από τεχνολογία κάνει και ΣΕΠ στο σχολείο γιατί είχε κάνει κάτι σεμινάρια πάνω στο ΣΕΠ στο παρελθόν.Μπορούν να βρουν δουλειά και αλλού,αυτή η αιτιολόγηση δε στέκει. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η niek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 308 μηνύματα.
ποτε δεν καταλαβα ποιος ειναι ο λογος που υπαρχει το μαθημα της τεχνολογιας.

Αν γίνεται σωστά, ίσως είναι το μοναδικό μάθημα στο σχολείο που μπορεί να βοηθήσει κάποιον να σκεφτεί ποια είναι η χρησιμότητα κάποιων πραγμάτων στην καθημερινή ζωή, πώς κατασκευάζονται αυτά και σε ποιες αρχές βασίζονται. Προσωπικά πιστεύω πως αυτό το μάθημα, που τότε το θεωρούσα χαζό, έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να βρω τι μου αρέσει και τελικά να επιλέξω τη σχολή που με ενδιαφέρει. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και γιατί να μην κάνουμε ουσιαστικό μάθημα, όπως π.χ. Μηχανική;
Οι τεχνολόγοι μπορούν να δουλέψουν και σε ΕΠΑΛ,αν δεν κάνω λάθος.Τουλάχιστον η τεχνολόγος του σχολείου μας μας έχει πει ότι έχει δουλέψει σε ΕΠΑΛ πολλά χρόνια και τώρα εκτός από τεχνολογία κάνει και ΣΕΠ στο σχολείο γιατί είχε κάνει κάτι σεμινάρια πάνω στο ΣΕΠ στο παρελθόν.Μπορούν να βρουν δουλειά και αλλού,αυτή η αιτιολόγηση δε στέκει. :hmm:
Δουλειά παντού μπορούν να βρουν. Για πλάκα το είπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwnna99

Νεοφερμένος

Η kwnna99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Βασικά μέσα από αυτό το thread κατάλαβα γιατί με είχε κοιτάξει ο καθηγητής μου λες και ήμουν από άλλο πλανήτη όταν του πήγα μια μίνι-βέσπα (λειτουργούσε πλήρως μπορώ να πώ,thank's dad). Λογικά τα μεγαλύτερα έργα είναι πιο δημοφιλή :P Πάντως θυμάμαι είχε καλή απήχυση, όλοι πείραζαν τα λαμπάκια και τις ρόδες μέχρι που κάηκαν και τρέχαμε να αλλάξουμε κύκλωμα πριν την έκθεση :/: Πάντως σχετικά με τις πληροφορίες πιο πολύ σημασία δίνεται στην κατασκευαστική πορεία (τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο) και έτσι μια σύντομη αλλά περιεκτική ιστορική αναδρομή και περίληψη της χρησιμότητας είναι υπεραρκετά. Όπως είπε και ο Σωκράτης " Ουκ εν το πολλώ το ευ"! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Και γιατί να μην κάνουμε ουσιαστικό μάθημα, όπως π.χ. Μηχανική;

Τι Μηχανική να κάνεις στο Γυμνάσιο? Ακόμα και η Φυσική που διδάσκεται στις δύο γυμνασιακές τάξεις είναι τόσο απλουστευμένη που λειτουργεί σαν πρόλογος για την Λυκειακή Φυσική.

Το μάθημα της Τεχνολογίας είναι ίσως από τα καλύτερα μαθήματα στη Β'/Βάθμια εκπαίδευση. Ακόμα θυμάμαι το τρενάκι που έφτιαξα σε μακετόχαρτο στην Α' Γυμνασίου. Από την άλλη, δεν θυμάμαι καν τι project κάναμε την επόμενη χρονιά. Σίγουρα ήταν μια ομαδική εργασία, αλλά η λούφα και τα πηγαδάκια επικράτησαν τις προσπάθειες της καθηγήτριας.... και τίποτα σημαντικό δεν έγινε όλη τη χρονιά.
Οπότε, το ερώτημα είναι: Φταίει το ίδιο το μάθημα, ή η γενικότερη νοοτροπία με την οποία λειτουργεί (και αντιμετωπίζεται από τους μαθητές) το σχολείο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Come on,ε μαγκες αληθεια τωρα.. Βασικα μπορει να εφταιγε και ο καθηγητης αλλα γενικα το μαθημα ηταν υπερβολικα κακο! Στην ουσια δεν θυμαμαι να εμαθα τιποτα το αξιοπρεπες. Ειχα φτιαξει και μια μαλακια ενα σφυρι απο πυλο ετσι να τελειωνω μην καθομαι να κανω κατεπελτες και τετοιες βλακειες οπως οι αλλοι που το ειχαν πιστεψει. Το ΣΕΠ ας μην το σχολιασω σαν να μας κορόιδευαν ηταν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

kwnna99

Νεοφερμένος

Η kwnna99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Οντως αυτό Ισχύει και τα δυο μαθήματα ήταν φτωχά σε πληροφορίες και το μάθημα καταντούσε από γελοίο έως τραγικό ορισμένες φορές. (Οχι ότι κάναμε και πολλές δηλαδή :P )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top