Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

maria....

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Information security. Έχει γράψει 1,970 μηνύματα.
Μπορει καποιος να μου γραψει μια μικρη παραγρφο με αναλογια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Aχεμ. Τι προς τι;
Βαριέσαι ή δεν την κατάλαβες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kambana

Δραστήριο μέλος

Η kambana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 505 μηνύματα.
Η καθηγήτρια μας έβαλε να γράψουμε μια έκθεση με θέμα την αξία του διαλόγου για την κοινωνία και το άτομο. Αφού τα ανέλυσα δεν ξέρω τί να γράψω στον επίλογο. Σκέφτηκα το εξής: Κάποτε Ο Γ.Σεφέρης χαρακτήρισε την χώρα μας "χώρα των παράλληλων μονολόγων" και ίσως τελικά είχε απόλυτο δίκιο, όπως αποδεικνύεται το τελευταίο διάστημα με ό,τι συμβαίνει γύρω μας. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε πως αυτά που ενώνουν τους ανθρώπους κατά βάθος είναι πολύ περισσότερα από αυτά που τους χωρίζουν κατά πλάτος. Πιο πολλά είναι τα σημεία επαφής τους με τους άλλους παρά με τα σημεία τριβής τους.

Μήπως δεν ταιριάζει;;;Είναι λίγο άσχετο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Στον επίλογο βγάζεις ένα συμπέρασμα ή λες τα ίδια με άλλα λόγια.
Δεν ξέρω την έκθεσή σου...Βγάλε ένα δικό σου συμπέρασμα χωρίς να κάνεις επίκληση στην αυθεντία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Αν το θέμα και η έκθεσή σου δεν εξειδικεύουν στην Ελλάδα -μάλλον δεν το κάνουν- είναι όντως ξέμπαρκο το quote. Και το 'με' πριν τα σημεία τριβής βγάλτο (και το 'τους' στο τέλος μη σου πω).

Γενικά μη συνηθίζεις στην αυθεντία, μη νομίζεις έτσι κι αλλιώς δηλαδή πως όσοι τη χρησιμοποιούν στα κείμενα που διαβάζεις τα γράφουν σε τρεις ώρες με τα βιβλία κλειστά. Από το πιο απλό σου λέω, που είναι να μη θυμάσαι τι ακριβώς είπε αυτός που θες να αναφέρεις, μέχρι και τη λόξα του πιθανού διορθωτή με το νόημα που ήθελαν να περάσουν τα λόγια -ειδικά όταν προέρχονται από χώρους λογοτεχνίας- είναι ρίσκο. Εσύ γράφεις, μη στηριχθείς σε άλλους συγγραφείς παρά μόνο σε επίπεδο ιδεών.

Συμβουλές για πανελλήνιες τώρα αυτές, πιθανότατα να μη σου κόψει και τίποτα η καθηγήτριά σου φέτος. Αλλά καλό είναι να έχεις μια ιδέα.

Καλός είναι, κράτα τον.

edit: Το συμπέρασμα ή η ανασκευή δεν είναι μονόδρομοι για τον επίλογο btw.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kambana

Δραστήριο μέλος

Η kambana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 505 μηνύματα.
Στον επίλογο βγάζεις ένα συμπέρασμα ή λες τα ίδια με άλλα λόγια.
Δεν ξέρω την έκθεσή σου...Βγάλε ένα δικό σου συμπέρασμα χωρίς να κάνεις επίκληση στην αυθεντία.

Αν το θέμα και η έκθεσή σου δεν εξειδικεύουν στην Ελλάδα -μάλλον δεν το κάνουν- είναι όντως ξέμπαρκο το quote. Και το 'με' πριν τα σημεία τριβής βγάλτο (και το 'τους' στο τέλος μη σου πω).

Γενικά μη συνηθίζεις στην αυθεντία, μη νομίζεις έτσι κι αλλιώς δηλαδή πως όσοι τη χρησιμοποιούν στα κείμενα που διαβάζεις τα γράφουν σε τρεις ώρες με τα βιβλία κλειστά. Από το πιο απλό σου λέω, που είναι να μη θυμάσαι τι ακριβώς είπε αυτός που θες να αναφέρεις, μέχρι και τη λόξα του πιθανού διορθωτή με το νόημα που ήθελαν να περάσουν τα λόγια -ειδικά όταν προέρχονται από χώρους λογοτεχνίας- είναι ρίσκο. Εσύ γράφεις, μη στηριχθείς σε άλλους συγγραφείς παρά μόνο σε επίπεδο ιδεών.

Συμβουλές για πανελλήνιες τώρα αυτές, πιθανότατα να μη σου κόψει και τίποτα η καθηγήτριά σου φέτος. Αλλά καλό είναι να έχεις μια ιδέα.

Καλός είναι, κράτα τον.

edit: Το συμπέρασμα ή η ανασκευή δεν είναι μονόδρομοι για τον επίλογο btw.

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!Shadowfax αν κατάλαβα καλά μου λες να μην παραθέτω γνωμικά, αποφθέγματα στο τέλος κάποιας έκθεσης;Σωστά;

Τον άλλαξα.
Ο διάλογος, λοιπόν, είναι συνυφασμένος με κάθε πτυχή του ανθρώπινου βίου. Η αξία του είναι υπέρτατη όταν είναι γόνιμος και συντελεί στην επίλυση προβλημάτων σε ατομικό, κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό, εκπαιδευτικό, οικολογικό και διεθνές επίπεδο. Είναι αυτός που μας βοηθά να προσεγγίζουμε την αλήθεια.

Τί λέτε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Καλό φαίνεται.

Ναι,, αυτό εννοεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κατερ!να

Νεοφερμένος

Η κατερ!να αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Μηπως καποιος μπορει επισης να βοηθησει με την ετυμολογια των λεξεων ακροθυγώς, αμετροέπεια, διαξιφισμος κ νυξη?? επισης τι ειναι ο σχοινοτενής λογος?? και η ακριβης σημασια των λεξεων στιχομυθία και κοινοτοπία?? κ αν μπορειτε πειτε ξανα τι σημαινει δημοκοπία γιατι δεν καταλαβα...:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.

_Morticia_

Επιφανές μέλος

Η _Morticia_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 11,230 μηνύματα.
ακροθιγώς < ακροθιγής< ακρο + θιγής (< θέμα θιγ- του θιγγάνω)
αμετροέπεια <αμετροεπής <άμετρος + έπος
διαξιφισμός < δια+ ξιφισμός< ξίφος
νύξη<λέξη της μεταγενέστερης ελληνικής νύξις < αρχαία ελληνικά νύσσω = κεντώ

Σχοινοτενής
είναι ο λόγος είναι ο μακροσκελής, εκτεταμένος, αναλυτικός λόγος.
Στιχομυθία= Ακριβής διάλογος μεταξύ προσώπων που παρουσιάζεται με την μορφή στίχων. - Ζωηρός διάλογος με έντονες φράσεις.
Κοινοτοπία= σκέψη, λόγος ή δημιουργία που στερείται πρωτοτυπίας
Δημοκοπία= δημαγωγία, η προσπάθεια να αποχτήσει κανείς την εύνοια του λαού με δημαγωγικά μέσα

Αν θες στο μέλλον συμβουλεύσου την εξής ιστοσελίδα: https://www.greek-language.gr/greekLang/index.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κατερ!να

Νεοφερμένος

Η κατερ!να αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Ευχαριστω πολυ...:) εψαξα κ γω στο ιντερνετ αλλα μια φορα μου εβγαλε το βικιλεξικο για την ενοια της λεξης αρρητος που τα ελεγε ωραια, και οταν το εγραψα να το βρω για τις υπολοιπες λεξεις δεν μου το εβρισκε...:( περιεργα πραγματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_Morticia_

Επιφανές μέλος

Η _Morticia_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 11,230 μηνύματα.
Δεν είναι αρκετά πλήρες το βικιλεξικό καθώς στηρίζεται στην εθελοντική συμμετοχή για τη συμπληρωσή του. Δοκίμασε πάντως την ιστοσελίδα που ανέφερα. Είναι αρκετά χρήσιμη κατά τη γνώμη μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maroutzou

Νεοφερμένος

Η maroutzou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Εχω να γραψω μια παραγραφο με θεματικη προταση : ο γραπτος λογος αποτελει σταθμο στην αναπτυη του πολιτισμου-εξαλλου ειναι γνωστο οτι διακρινει την προιστορικη απο την ιστορικη περιοδο του ανθρωπου...

καμια ιδεα...??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kambana

Δραστήριο μέλος

Η kambana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 505 μηνύματα.
Εχω να γραψω μια παραγραφο με θεματικη προταση : ο γραπτος λογος αποτελει σταθμο στην αναπτυη του πολιτισμου-εξαλλου ειναι γνωστο οτι διακρινει την προιστορικη απο την ιστορικη περιοδο του ανθρωπου...

καμια ιδεα...??

-Χωρίς το γραπτό λόγο η διατήρηση οποιουδήποτε στοιχείου του παρελθόντος θα ήταν ανέφικτη.
- Με τα χειρόγραφα ή επίγραφα μνημεία μεταβιβάζεται αναλλοίωτα ο γραπτός λόγος από γενιά σε γενιά.
- Συνέβαλε στην ανάπτυξη της λογοτεχνίας και ποίησης. Συνετέλεσε στην ίδρυση των τυπογραφείων και έκδοση των πρώτων βιβλίων.
- Η πραγματική ιστορία ξεκινάει από τότε που υπάρχουν γραπτά μνημεία.



Να κάνω κι εγώ μία ερώτηση. Σε μια έκθεση παρέθεσα κάποια επίθετα σε διαφορετικές προτάσεις, 4-5 μαζί και τα δικαιολόγησα όλα μαζί σε μερικές προτάσεις. Θα είναι εντάξει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vissijunior11

Νεοφερμένος

Η vissijunior11 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Χρειάζομαι κάποιες πληροφορίες σχετικά με τα εφόδια που πρέπει να έχουν οι έφηβοι στην εποχή μας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
  1. Εφόδια Νέων
    α) ανάπτυξη διανοητικής σφαίρας (γνώση και όχι γνώσεις
    , κριτική και ελεύθερη σκέψη, σύνεση, ορθολογισμός).
    β) ανάπτυξη ηθικής σφαίρας (κοινωνική ευαισθησία, ανθρωπιά, δικαιοσύνη, αλληλεγγύη, υπευθυνότητα, αγωνιστικότητα).
    γ) μέσω των παραπάνω: κριτική στάση απέναντι σε όλα, έλεγχος και καταδίκη των αυθαιρεσιών και της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, πρόληψη της προσβολής της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των ηθικών αξιών γενικά.
από εδώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pennylane

Τιμώμενο Μέλος

Η Σταυρούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 396 μηνύματα.
Επισης μπορεις να αναφερεις και την γλωσσομαθεια;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dora9

Νεοφερμένος

Η dora9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
πλζ χρειαζομαι μια μικρη βοηθεια....στην καθηγητρια μας στο σχολειο της αρεσουν τα αποφθεγματα και μας εχει βαλει ενα να το αναλυσουμε... ''Υστερα απο το ψωμι για το λαο ειναι η παιδεια'' τι μπορω να γραψω περιπου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Πόσο σημαντική είναι η παιδεία για έναν άνθρωπο.
Η τροφή δηλαδή είναι η βασικότερη ανάγκη και μετά από την κάλυψη των βασικών αναγκών έρχεται η παιδεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dora9

Νεοφερμένος

Η dora9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
θενξ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top