GIORGOS2709
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vagia79
Νεοφερμένος
Πρεπει να γραψω μια εκθεση σχετικα με τα αρνητικα των διαφημισεων και πως μπορουν να αντιμετωπιστουν...εχω ξεμεινει απο ιδεες και θελω πολλεσ λεξεις ακομα για να τελειωσω...πειτε τι μπορω να γραψω
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ
Προβάλλει πρότυπα κατανάλωσης και τελικά πρότυπα ζωής και αξιών τέτοιων που μεταβάλλουν τον πολίτη σε εύκολο θύμα της απληστίας του κεφαλαίου.
Η διαφήμιση επιβάλλεται με το να πλήττει καταλυτικά την ελευθερία της βούλησης:
-αλλοτριώνει ψυχολογικά τον άνθρωπο. Χάνοντας τη δύναμή του για πρωτοβουλία, ο άνθρωπος δεν είναι πια ο εαυτός του, είναι ήδη ένας άλλος του οποίου η προσωπικότητα τον αντικατέστησε.
-πετυχαίνει τον εθισμό των μαζών, εκτός από την αποδοχή και υπακοή σε διαφημιστικά μηνύματα, στην αποδοχή μηνυμάτων πολιτικού και ιδεολογικού περιεχομένου. Έτσι, οι μάζες απογυμνώνονται έντεχνα από το αναφαίρετο δικαίωμα και καθήκον τους να αποφασίζουν για την τύχη τους.
Δημιουργεί πλασματικές ανάγκες και αυξάνει το άγχος για την απόκτηση των διαφημιζόμενων προϊόντων.
Η συνεχής διαφήμιση παραπληροφορεί και αποπροσανατολίζει τον καταναλωτή για την ποιότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος.
Προκαλεί φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας, βία και εγκληματικότητα, ιδίως στους νέους, προκειμένου να εξασφαλίσουν τα καταναλωτικά αγαθά.
Επιδρά αρνητικά στον ιδεολογικό κόσμο του ανθρώπου:
-το καταναλωτικό πνεύμα αμβλύνει το ενδιαφέρον του για κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα.
-Γίνεται υλιστής, ενώ απομακρύνεται από κάθε είδους ανώτερα ιδανικά και αξίες.
Ευτελίζει την προσωπικότητα του ατόμου με:
-την κακή αλλά και προσβλητική χρησιμοποίηση των ατόμων και κυρίως του γυναικείου φύλου,
-τη γελοιοποίηση των ανθρώπινων σχέσεων και συναισθημάτων.
Προκαλεί αρνητικές συνέπειες στο περιβάλλον:
-οι αφίσες ρυπαίνουν, καταστρέφουν και αλλοιώνουν την αισθητική του φυσικoύ τοπίου.
-με τη μεγιστοποίηση της παραγωγής εξαντλούνται οι φυσικoί πόροι.
Η διαφήμιση ωραιοποιεί τη ζωή, καλύπτει τις άσχημες πλευρές της, διαστρεβλώνει την αλήθεια και παρουσιάζει στον άνθρωπο έναν εξωπραγματικό, πλαστό κόσμο.
Κακοποιεί τη γλώσσα, με τη συνθηματική χρήση της και την πληθώρα ξενικών στοιχείων.
Επιβαρύνει δυσανάλογα την τιμή των προϊόντων.
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ.
Το Κράτος, ως έκφραση του οργανωμένου κοινωνικού συνόλου, μπορεί να παρέμβει και να καθιερώσει όρια και υποχρεώσεις, από την πλευρά των διαφημιστών, για σεβασμό της αλήθειας, προς χάρη του καταναλωτή.
Η διαφήμιση να στηρίζεται στην αρχή:
. της αλήθειας
. της αντικειμενικότητας
. του θεμιτού ανταγωνισμού
. του σεβασμού κοινωνικών - πολιτισμικών αξιών.
Ο πολίτης οφείλει να:
-προκρίνει, κι αυτό είναι αποτέλεσμα παιδείας, εκείνα τα προίόντα που πραγματικά του χρειάζονται.
-συνειδητοποιήσει ότι η ευτυχία δε βρίσκεται στην κατανάλωση
-συμμετέχει σε ενώσεις καταναλωτών που μεριμνούν για την προστασία του κοινού από την παραπλάνηση και την κερδοσκοπία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alexbsb
Νεοφερμένος
-----------------------------------------
ποιοι παραγοντες μπορουν να συμβαλλουν στην καλιεργεια ενος επικοδομιτικου λογου???????????? επηγον!!! ευχαριστωω[:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vagia79
Νεοφερμένος
παιδια.. θεμα :ποιοι παραγοντες κατα την γνωμη σας μπορουν να συμβαλλουν στην καλιεργια γονιμου και επικοδομιτικου λογου????? επηγον ευχαριστω πολυ
-----------------------------------------
ποιοι παραγοντες μπορουν να συμβαλλουν στην καλιεργεια ενος επικοδομιτικου λογου???????????? επηγον!!! ευχαριστωω[:thanks:
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ:
α) Κοινωνικές:
1. Η ποιότητα της δημοκρατίας, η ισορροπία ατομικού και κοινωνικού συμφέροντος, τη λειτουργία των πολιτικών κομμάτων, την ελευθερία λόγου – έκφρασης, την αξιοκρατία…
2. Η ισονομία που εξασφαλίζει την κοινωνική δικαιοσύνη, την έλλειψη αδικιών και ανισοτήτων, όπως και την κοινωνική συνοχή.
3. Η σωστή λειτουργία των μέσων μαζικής ενημέρωσης που πρέπει να εξασφαλίζουν την πολυφωνία και να γίνονται βήματα δημοκρατικού διαλόγου και αντιπαράθεσης ιδεών.
4. Η καλλιέργεια ηθικων αξιών όπως η συνεργασία, η συλλογικότητα, η ομόνοια, η ενότητα, το πνεύμα αλληλεγγύης…
5. Η ολοκληρωμένη Παιδεία, που καλλιεργεί το πνεύμα του διαλόγου και το πάθος για την αναζήτηση της αλήθειας.
β) Ατομικές:
1. Η πνευματική καλλιέργεια, η γνωστική κατάρτιση, η ευρυμάθεια, η ειδική γνώση, η λογική και η κριτική ικανότητα στα ορθά αξιολογικά κριτήρια.
2. Επιχειρηματολογία, τεκμηρίωση απόψεων, οργάνωση των σκέψεων σε λογικά επιχειρήματα, πειθώ, ικανότητα ορθολογικής αντιμετώπισης της πραγματικότητας.
3. Το ήθος των συνομιλητών, η ποιότητα του χαρακτήρα, καλή πίστη, διάθεση κατανόησης, λεπτότητα, ψυχραιμία, υπομονή.
4. Ο σεβασμός της άποψης του άλλου, η παρουσία κοινωνικής συνείδησης, η αμεροληψία, το ανοιχτό πνεύμα, η διαλλακτικότητα, η πνευματική ανεκτικότητα («Διαφωνώ με όσα λες, αλλά θα υποστηρίζω μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες») – Βολταίρος.
5. Η μελέτη και η αντικειμενική έρευνα των δεδομένων και η αντίσταση στην αποδοχή έτοιμων σχημάτων.
Καλό σου βράδυ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orestes
Δραστήριο μέλος
παιδια.. θεμα :ποιοι παραγοντες κατα την γνωμη σας μπορουν να συμβαλλουν στην καλιεργια γονιμου και επικοδομιτικου λογου????? επηγον ευχαριστω πολυ
-----------------------------------------
ποιοι παραγοντες μπορουν να συμβαλλουν στην καλιεργεια ενος επικοδομιτικου λογου???????????? επηγον!!! ευχαριστωω[:thanks:
Φιλική συμβουλή: Βελτίωσε λίγο την ορθογραφία σου γιατί οι πανελλήνιες δεν είναι τόσο μακριά όσο φαντάζεσαι και αν κρίνω από αυτή την πρόταση τα έχεις χάσει 5 μοριάκια από ορθογραφία και μόνο... :no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blinky
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vagia79
Νεοφερμένος
αύριο γράφουμε διαγώνισμα και ανάμεσα στα θέματα για έκθεση ειναι και "η κριτική"...δν μας έχει δώσει όμως τπτ απο σημειώσεις,οπότε αν μπορεί κάποιος ας μου δώσει μερικές σημειώσεις για αυτό το θέμα.....ευχαριστώ προκαταβολικα
ΚΡΙΤΙΚΗ
Ορισμός
Κριτική είναι η έκφραση μιας γνώμης . Με την κριτική εκφράζουμε τον προβληματισμό μας
πάνω σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος ή ατομικού επιπέδου .
Πρόκειται δηλαδή για την αξιολόγηση ατόμων , καταστάσεων , αποφάσεων , γεγονότων ,
φαινομένων . Η αξιολόγηση αυτή μπορεί να είναι θετική ή αρνητική. Η κριτική επομένως
εμφανίζεται με την μορφή αποδοχής ή άρνησης , επαίνου ή ψόγου .
Αποτελεί αναγκαιότητα του ατόμου , γιατί έτσι εκδηλώνει στον κοινωνικό χώρο τις σκέψεις
του. Εξάλλου αποτελεί επιπλέον μια φυσική του παρόρμηση , γιατί αυθόρμητα κρίνει καταστάσεις
,παίρνει δηλαδή μια θέση , χωρίς να συνειδητοποιεί πάντα ότι ασκεί κριτική. Απʼ το βαθμό στον
οποίο το άτομο έχει συνειδητοποιήσει το ρόλο της κριτικής , είτε σε ατομικό είτε σε κοινωνικό
επίπεδο, αξιολογείται και η κριτική του ικανότητα .
Προϋποθέσεις σωστής κριτικής
- Λογική σκέψη και κριτική ικανότητα
- Τόλμη , θάρρος , ελευθερία σκέψης
- Σύνδεση συγκεκριμένων συνθηκών με κανόνες λογικής
- Απουσία προκατάληψης και μεροληπτικότητας – ούτε κολακεία , ούτε εμπάθεια
- Σωστή , τολμηρή , σοβαρή , ανεπηρέαστη
- Τεκμηριωμένη , εμπεριστατωμένη με επιχειρήματα
- Σαφής , ειλικρινής , ξεκάθαρη , κατανοητή
- Αντικειμενική , υπεύθυνη , ώριμη με διάθεση βοήθειας και διαφώτισης .
Παράγοντες κριτή – φαινομένου
Η σχέση δεν είναι πάντα ευθύγραμμη και μονοδιάστατη. Σε ένα διάλογο , για παράδειγμα , οι ρόλοι
εναλλάσσονται.
Κριτής : Ρόλο παίζουν οι γνώσεις , οι ικανότητες, ο χαρακτήρας , οι προθέσεις , ο τρόπος . Πρέπει
να τον χαρακτηρίζει αντικειμενικότητα , όσο είναι δυνατόν , καλή γνώση του κρινόμενου ,
ειλικρινείς προθέσεις , παράθεση επιχειρημάτων .
Για τον κρινόμενο : Ρόλο παίζουν ο χαρακτήρας του, η ανεκτικότητά του, η θέλησή του να
αποδεχθεί τα λάθη του και να βελτιωθεί. Πρέπει να ακούσει την κριτική με υπομονή, κατανόηση ,
θάρρος , να ξεπεράσει τον εγωισμό του και την φιλαυτία του και να προχωρήσει σε αυτοκριτική.
Προσφορά κριτικής
Για τον κριτή :
- ασκείται η οξύνοια , το κριτικό πνεύμα
- μαθαίνει ταυτόχρονα να κάνει αυτοκριτική, άρα ενισχύεται ο αυτοέλεγχος , η αξιοπρέπεια ,
η πορεία προς την αυτογνωσία
- καταπολεμά την αδιαφορία , την εμπάθεια , τις προκαταλήψεις
- συνδέεται με τους ανθρώπους , τα προβλήματά τους , αναπτύσσεται η κοινωνικότητά του
- διδάσκεται , βελτιώνει τη στάση του και μαθαίνει να δέχεται την καλοπροαίρετη κριτική
των άλλων .
Για τον κρινόμενο :
- διορθώνει τα λάθη του, αποκτά αυτογνωσία .
- προχωρά σε αυτοκριτική.
Καταπολεμά την αυτοπροβολή , γίνεται αντικειμενικότερος
- Βελτιώνει την προσωπικότητά του, μαθαίνει να κρίνει τους άλλους και να δέχεται τη γνώμη
τους .
Για την κοινωνία :
- φωτίζονται ολόπλευρα οι πλευρές ενός κοινωνικού θέματος
- προτείνονται λύσεις
- βελτιώνονται τα « κακώς κείμενα »
- ενισχύεται ο δημιουργικός διάλογος
- διασφαλίζεται η ελευθερία και η δημοκρατία
Κίνδυνοι κριτικής
Η παραποίηση , η συσκότιση της αλήθειας , η δημιουργία ψευδών εντυπώσεων , η παραπλάνηση ,
η καταπάτηση του κρινόμενου.
Αιτίες παραποίησης κριτικής
- επιπολαιότητα , ανευθυνότητα
- άγνοια , παραπληροφόρηση , χαμηλό πνευματικό επίπεδο
- απουσία ηθικού υποβάθρου
- ανταγωνιστικές τάσεις , επιθυμία μείωσης αντιπάλου
- θεώρηση της κριτικής σα μια προσωπική και όχι κοινωνική υπόθεση
- φανατισμοί , μονόπλευρες νοοτροπίες και αντιλήψεις
- αδιαφορία για τις συνέπειες
Το πρόβλημα της αντικειμενικότητας
Ερώτημα : Κατά πόσο μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας , μπορούμε να είμαστε
αντικειμενικοί στην άσκηση της κριτικής μας ;
Είναι φανερό ότι ως άτομα σύγχρονα , ζώντας σε μια συγκεκριμένη ιστορική στιγμή , δεν
μπορούμε να απαλλαγούμε από το κλίμα του καιρού μας , την πνοή δηλαδή που χαρακτηρίζει την
εποχή μας , τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν και μας επηρεάζουν συνειδητά ή ασυνείδητα .
Από τη μία πλευρά , ως άνθρωποι με ιδιαίτερη ιδιοσυστασία , ιδιαίτερες εμπειρίες και ξεχωριστές
αναμνήσεις , δεν μπορούμε να τοποθετηθούμε εντελώς αμερόληπτα έναντι των καταστάσεων χωρίς
δηλαδή να βαρύνει κατά ένα ιδιαίτερο τρόπο την προσωπική μας ευαισθησία .
Έναντι αυτών των προβλημάτων , θα μπορούσαμε για το πρώτο να αντιτάξουμε την πλατιά
μόρφωση , που θα προσφέρει μια σφαιρική θεώρηση των πραγμάτων του κόσμου, δια μέσου της
ιστορικής πορείας . Είναι δυνατόν , με αυτό τον τρόπο να μελετήσουμε την εποχή μας από κάποια
απόσταση .
Για το δεύτερο πρόβλημα , η βαθιά ενατένιση , η ενδοσκόπηση του εαυτού μας από τη θέση του «
τρίτου » , θα προσφέρει τη δυνατότητα για πιο ψύχραιμη θεώρηση .
Η αντικειμενική κριτική ωστόσο , σε απόλυτο βαθμό δεν είναι εφικτή . Αποτελεσματικό μέτρο για
τον έλεγχο της υποκειμενικότητας – εκτός των παραπάνω – είναι η αποφυγή της απόλυτης κρίσης .
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είμαστε αμείλικτοι , ούτε φανατικοί , αλλά να αφήνουμε
περιθώρια αναθεώρησης . Αυτό θα πρέπει να τονιστεί ειδικά για τους νέους , οι οποίοι
παρασυρόμενοι από τον αυθορμητισμό τους , γίνονται συχνά φανατικοί κριτές.
:iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roseberry
Διάσημο μέλος
και περιμενω αποτελεσματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blinky
Νεοφερμένος
ευχαριστώ παρα πολύ!!!αν κ γράψαμε,έπεσε για την γλωσσομάθεια και έγραψα πολύ καλα ))ΚΡΙΤΙΚΗ
ΟρισμόςΚριτική είναι η έκφραση μιας γνώμης . Με την κριτική εκφράζουμε τον προβληματισμό μας
πάνω σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος ή ατομικού επιπέδου .
Πρόκειται δηλαδή για την αξιολόγηση ατόμων , καταστάσεων , αποφάσεων , γεγονότων ,
φαινομένων . Η αξιολόγηση αυτή μπορεί να είναι θετική ή αρνητική. Η κριτική επομένως
εμφανίζεται με την μορφή αποδοχής ή άρνησης , επαίνου ή ψόγου .
Αποτελεί αναγκαιότητα του ατόμου , γιατί έτσι εκδηλώνει στον κοινωνικό χώρο τις σκέψεις
του. Εξάλλου αποτελεί επιπλέον μια φυσική του παρόρμηση , γιατί αυθόρμητα κρίνει καταστάσεις
,παίρνει δηλαδή μια θέση , χωρίς να συνειδητοποιεί πάντα ότι ασκεί κριτική. Απʼ το βαθμό στον
οποίο το άτομο έχει συνειδητοποιήσει το ρόλο της κριτικής , είτε σε ατομικό είτε σε κοινωνικό
επίπεδο, αξιολογείται και η κριτική του ικανότητα .
Προϋποθέσεις σωστής κριτικής
- Λογική σκέψη και κριτική ικανότητα
- Τόλμη , θάρρος , ελευθερία σκέψης
- Σύνδεση συγκεκριμένων συνθηκών με κανόνες λογικής
- Απουσία προκατάληψης και μεροληπτικότητας – ούτε κολακεία , ούτε εμπάθεια
- Σωστή , τολμηρή , σοβαρή , ανεπηρέαστη
- Τεκμηριωμένη , εμπεριστατωμένη με επιχειρήματα
- Σαφής , ειλικρινής , ξεκάθαρη , κατανοητή
- Αντικειμενική , υπεύθυνη , ώριμη με διάθεση βοήθειας και διαφώτισης .
Παράγοντες κριτή – φαινομένου
Η σχέση δεν είναι πάντα ευθύγραμμη και μονοδιάστατη. Σε ένα διάλογο , για παράδειγμα , οι ρόλοι
εναλλάσσονται.
Κριτής : Ρόλο παίζουν οι γνώσεις , οι ικανότητες, ο χαρακτήρας , οι προθέσεις , ο τρόπος . Πρέπει
να τον χαρακτηρίζει αντικειμενικότητα , όσο είναι δυνατόν , καλή γνώση του κρινόμενου ,
ειλικρινείς προθέσεις , παράθεση επιχειρημάτων .
Για τον κρινόμενο : Ρόλο παίζουν ο χαρακτήρας του, η ανεκτικότητά του, η θέλησή του να
αποδεχθεί τα λάθη του και να βελτιωθεί. Πρέπει να ακούσει την κριτική με υπομονή, κατανόηση ,
θάρρος , να ξεπεράσει τον εγωισμό του και την φιλαυτία του και να προχωρήσει σε αυτοκριτική.
Προσφορά κριτικής
Για τον κριτή :
- ασκείται η οξύνοια , το κριτικό πνεύμα
- μαθαίνει ταυτόχρονα να κάνει αυτοκριτική, άρα ενισχύεται ο αυτοέλεγχος , η αξιοπρέπεια ,
η πορεία προς την αυτογνωσία
- καταπολεμά την αδιαφορία , την εμπάθεια , τις προκαταλήψεις
- συνδέεται με τους ανθρώπους , τα προβλήματά τους , αναπτύσσεται η κοινωνικότητά του
- διδάσκεται , βελτιώνει τη στάση του και μαθαίνει να δέχεται την καλοπροαίρετη κριτική
των άλλων .
Για τον κρινόμενο :
- διορθώνει τα λάθη του, αποκτά αυτογνωσία .
- προχωρά σε αυτοκριτική.
Καταπολεμά την αυτοπροβολή , γίνεται αντικειμενικότερος
- Βελτιώνει την προσωπικότητά του, μαθαίνει να κρίνει τους άλλους και να δέχεται τη γνώμη
τους .
Για την κοινωνία :
- φωτίζονται ολόπλευρα οι πλευρές ενός κοινωνικού θέματος
- προτείνονται λύσεις
- βελτιώνονται τα « κακώς κείμενα »
- ενισχύεται ο δημιουργικός διάλογος
- διασφαλίζεται η ελευθερία και η δημοκρατία
Κίνδυνοι κριτικής
Η παραποίηση , η συσκότιση της αλήθειας , η δημιουργία ψευδών εντυπώσεων , η παραπλάνηση ,
η καταπάτηση του κρινόμενου.
Αιτίες παραποίησης κριτικής
- επιπολαιότητα , ανευθυνότητα
- άγνοια , παραπληροφόρηση , χαμηλό πνευματικό επίπεδο
- απουσία ηθικού υποβάθρου
- ανταγωνιστικές τάσεις , επιθυμία μείωσης αντιπάλου
- θεώρηση της κριτικής σα μια προσωπική και όχι κοινωνική υπόθεση
- φανατισμοί , μονόπλευρες νοοτροπίες και αντιλήψεις
- αδιαφορία για τις συνέπειες
Το πρόβλημα της αντικειμενικότητας
Ερώτημα : Κατά πόσο μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας , μπορούμε να είμαστε
αντικειμενικοί στην άσκηση της κριτικής μας ;
Είναι φανερό ότι ως άτομα σύγχρονα , ζώντας σε μια συγκεκριμένη ιστορική στιγμή , δεν
μπορούμε να απαλλαγούμε από το κλίμα του καιρού μας , την πνοή δηλαδή που χαρακτηρίζει την
εποχή μας , τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν και μας επηρεάζουν συνειδητά ή ασυνείδητα .
Από τη μία πλευρά , ως άνθρωποι με ιδιαίτερη ιδιοσυστασία , ιδιαίτερες εμπειρίες και ξεχωριστές
αναμνήσεις , δεν μπορούμε να τοποθετηθούμε εντελώς αμερόληπτα έναντι των καταστάσεων χωρίς
δηλαδή να βαρύνει κατά ένα ιδιαίτερο τρόπο την προσωπική μας ευαισθησία .
Έναντι αυτών των προβλημάτων , θα μπορούσαμε για το πρώτο να αντιτάξουμε την πλατιά
μόρφωση , που θα προσφέρει μια σφαιρική θεώρηση των πραγμάτων του κόσμου, δια μέσου της
ιστορικής πορείας . Είναι δυνατόν , με αυτό τον τρόπο να μελετήσουμε την εποχή μας από κάποια
απόσταση .
Για το δεύτερο πρόβλημα , η βαθιά ενατένιση , η ενδοσκόπηση του εαυτού μας από τη θέση του «
τρίτου » , θα προσφέρει τη δυνατότητα για πιο ψύχραιμη θεώρηση .
Η αντικειμενική κριτική ωστόσο , σε απόλυτο βαθμό δεν είναι εφικτή . Αποτελεσματικό μέτρο για
τον έλεγχο της υποκειμενικότητας – εκτός των παραπάνω – είναι η αποφυγή της απόλυτης κρίσης .
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είμαστε αμείλικτοι , ούτε φανατικοί , αλλά να αφήνουμε
περιθώρια αναθεώρησης . Αυτό θα πρέπει να τονιστεί ειδικά για τους νέους , οι οποίοι
παρασυρόμενοι από τον αυθορμητισμό τους , γίνονται συχνά φανατικοί κριτές.
:iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
peli
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosGate13
Νεοφερμένος
<Χάρη στις λέξεις μπορέσαμε να υψωθούμε πάνω από τα κτήνη>. Να εξηγήσουμε αυτή τη φράση!!
Έχω γράψει μερικά αλλά θα ήθελα και την δικιά σας γνώμη!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwstantinos94
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fabakos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iwannak
Νεοφερμένος
διασπορα
διεπεται
εκδοση
εναυσμα
ενδεδειγμενα
κομπορρημοσυνη
ευχαριστω απο τωρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meidei
Εκκολαπτόμενο μέλος
καθορίζεται/ελέγχεται (από)
δημοσίευση, εκτύπωση, ανακοίνωση
αφορμή
συνιστάται (αν και είναι ρήμα αυτό)
καυχησιά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iwannak
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 986132
Επισκέπτης
διασπορα
διάδοση
εναυσμα
κίνητρο
ενδεδειγμενα
κατάλληλα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolas365
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ευχαριστω εκ των προτερων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 986132
Επισκέπτης
Μήπως μπορείτε να μου πείτε 6-7 τραγούδια που ακούμε εμείς οι νέοι και έχουν σχεση με την αγαπη και με τον έρωτα; (την ερωτηση την εβαλα εδω γιατι μου ζητησε η φιλολογος μου να τα βρω και εχει σχεση με το θεμα τησ εκθεσης "ερωτας"+"αγάπη")
Ευχαριστω εκ των προτερων!
- Τερμίτες - Πόσο σε θέλω
- Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Αγαπάω κι αδιαφορώ
- Άννα Βίσση - Αγάπη είναι
- Άννα Βίσση - Αγάπη Υπερβολική
- Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Σ' ακολουθώ
- Φάμελλος Μανώλης - Σε ερωτεύομαι
- Κωνσταντίνα - Θάλασσες (Μέσα στα μάτια σου θάλασσες)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 17 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.