Πανσέληνος
Δραστήριο μέλος
Κατά τη γνώμη μου πιο σοσ είναι τα θεματα: τύπος-μμε, επάγγελμα, ρατσισμός... Η τέχνη θεωρείται δυσνόητο θέμα. Στο φροντιστήριο μας είπε ότι δεν την βάζουν συνήθως, στο σχολέιο πάλι δεν την κάναμε καθόλου...
Ρατσισμό δεν έβαλε η ΟΕΦΕ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος
Όχι ακριβώς. Εβαλε τους κινδύνους της άκριτης υιοθέτησης πληροφοριών και απόψεων και τον σωστό τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζουμε την εκάστοτε πληροφορία. Ή κατι τέτοιο, δεν το θυμάμαι ακριβώς. Όπως και να 'χει ο ρατσισμός είναι επίκαιρος και έχει πολλές προεκτάσεις όπως και τα μμε και το επάγγελμα-ανεργία...Ρατσισμό δεν έβαλε η ΟΕΦΕ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πανσέληνος
Δραστήριο μέλος
Καλά σίγουρα αυτά τα θέματα είναι επίκαιρα.Απλά ο καθηγητής μου,μου είπε πως έπεσε ρατσισμός και ότι ''κάηκε'' για τις πανελλήνιες και καλά...Όχι ακριβώς. Εβαλε τους κινδύνους της άκριτης υιοθέτησης πληροφοριών και απόψεων και τον σωστό τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζουμε την εκάστοτε πληροφορία. Ή κατι τέτοιο, δεν το θυμάμαι ακριβώς. Όπως και να 'χει ο ρατσισμός είναι επίκαιρος και έχει πολλές προεκτάσεις όπως και τα μμε και το επάγγελμα-ανεργία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος
Οπα εγώ μιλάω για Β λυκείου. Στην Γ δεν ξέρω τι έπεσε...Καλά σίγουρα αυτά τα θέματα είναι επίκαιρα.Απλά ο καθηγητής μου,μου είπε πως έπεσε ρατσισμός και ότι ''κάηκε'' για τις πανελλήνιες και καλά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πανσέληνος
Δραστήριο μέλος
οκ my bad!!!λάθος τόπικΟπα εγώ μιλάω για Β λυκείου. Στην Γ δεν ξέρω τι έπεσε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maniavas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
STRATOS111
Νεοφερμένος
Στο φροντιστήριο μας έβαλαν για την άλλη Τρίτη το εξής θέμα: "Σε άρθρο στη σχολική εφημερίδα αναπτύσετε το θέμα <Λόγος και Διάλογος στα πλαίσια της σύγχρονης τηλεόρασης>. Δίνετε ιδιαίτερη έμφαση στους τηλεοπτιούς διαλόγους, εντοπίζοντας τα προβλήματα του ευτελισμού και της αλλοίωσης της γλώσσας, της παθητικοποίησης και της χειραγώγησης του δέκτη. Στη συνέχεια, προτείνετε τρόπους υπέρβασης αυτών των προβλημάτων."
Έχω σκεφτεί να κάνω μια παράγραφο γενική(αναφορά στα θετικά του διαλόγου στην τηλεόραση), μια παράγραφο για την αλλοίωση της γλώσσας, μια παράγραφο για την χειραγώγηση, μια παράγραφο για την παθητικοποίηση και δύο παραγράφους για λύσεις( άτομο-Μ.Μ.Ε.). Μήπως για τις λύσεις πρέπει αντι για δύο παραγράφους που θα περιέχουν γενικές λύσεις για τι αρνητικές ειπιπτώσεις των τηλεοπτικών διαλόγων να κάνω μια για αντιμετώπιση της αλλοίωσης της γλώσσας, μια για την υπέρβαση της της παθητικοποίησης και μια για την εξάλειψη της χειραγώγησης. Εσείς πω θα κάνατε την παραγραφοποίηση??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Maria (^_^)*
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
STRATOS111
Νεοφερμένος
Αυτό είναι το θέμα που έχω για τη Δευτέρα. Έχω σκεφτεί να κάνω 2 παραγράφους για την άποψη του Κ. Πλήση και δύο για τους τρόπους αντιμετώπισης, χωρίς μεταβατική. Νομίζετε ότι θα 'πρεπε να το αναπτύξω διαφορετικά;;;
Είναι επείγον!!!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Κανείς;;;;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
natasoula...
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
STRATOS111
Νεοφερμένος
Πώς σου φαίνεται;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
natasoula...
Πολύ δραστήριο μέλος
(όπως σου βγαίνει καν' το όμως!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
STRATOS111
Νεοφερμένος
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Drama Prinzessin
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Αν σε μια άσκηση περίληψης, μου ζητάει να κάνω την περίληψη σε 3 παραγράφου πώς να το κάνω;;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Η περιληψη ποτε δεν γραφεται σε παραγραφους.Γραφεται σε μια ενιαια παραγραφο.Αμα την παραγραφοποιησεις στις πανελληνιες χανεις μορια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Αν σε μια άσκηση περίληψης, μου ζητάει να κάνω την περίληψη σε 3 παραγράφου πώς να το κάνω;;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Σε βοήθημα τη βρήκες αυτή την άσκηση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Η περιληψη ποτε δεν γραφεται σε παραγραφους.Γραφεται σε μια ενιαια παραγραφο.Αμα την παραγραφοποιησεις στις πανελληνιες χανεις μορια.
Κάνεις λάθος.
Έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια τις οδηγίες διόρθωσης από την καθηγήτριά μου.
Η περίληψη μπορεί να δοθεί από τον μαθητή είτε ως μια ενιαία παράγραφος, είτε ως ένα κείμενο αντίστοιχο με αυτό της έκθεσης ως προς τη δομή, αλλά τόσο μικρότερο σε έκταση, όσο ζητείται από την εκφώνηση.
Μια περίληψη μπορεί να έχει πρόλογο, κυρίως θέμα κι επίλογο, όπως ακριβώς και η έκθεση.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο αποφεύγεται, γιατί εύκολα μπορεί ο μαθητής να πλατειάσει στον πρόλογο και τον επίλογο, καθώς και να παραλείψει βασικές λεπτομέρειες του δοθέντος κειμένου στο κυρίως θέμα της περίληψής του, αφού θα κινδυνεύσει να ξεπεράσει το όριο των ζητούμενων λέξεων.
Μην παραπληροφορείς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Ηθελα να 'ξερα, στα σχολεία σας, δε σας δείχνουν τις οδηγίες διόρθωσης και τον τρόπο βαθμολόγησης οι καθηγητές σας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Κάνεις λάθος.
Έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια τις οδηγίες διόρθωσης από την καθηγήτριά μου.
Η περίληψη μπορεί να δοθεί από τον μαθητή είτε ως μια ενιαία παράγραφος, είτε ως ένα κείμενο αντίστοιχο με αυτό της έκθεσης ως προς τη δομή, αλλά τόσο μικρότερο σε έκταση, όσο ζητείται από την εκφώνηση.
Μια περίληψη μπορεί να έχει πρόλογο, κυρίως θέμα κι επίλογο, όπως ακριβώς και η έκθεση.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο αποφεύγεται, γιατί εύκολα μπορεί ο μαθητής να πλατειάσει στον πρόλογο και τον επίλογο, καθώς και να παραλείψει βασικές λεπτομέρειες του δοθέντος κειμένου στο κυρίως θέμα της περίληψής του, αφού θα κινδυνεύσει να ξεπεράσει το όριο των ζητούμενων λέξεων.
Μην παραπληροφορείς.
Εσυ μην παραπληροφορεις,απορω που τα ακουσες αυτα.
Η περιληψη γραφεται σε μια παραγραφο.
Θα μας μαθεις και εκθεση τωρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Εσυ μην παραπληροφορεις,απορω που τα ακουσες αυτα.
Η περιληψη γραφεται σε μια παραγραφο.
Θα μας μαθεις και εκθεση τωρα
Η περίληψη είναι η απόδοση του περιεχομένου του κειμένου των θεμάτων σε κείμενο.
Δεν αναφέρεται πουθενά η λέξη παράγραφος. Ο μαθητής μπορεί να ακολουθήσει είτε τη δομή του δοθέντος προς εξέταση κειμένου, είτε τη μέθοδο της μιας παραγράφου. Είναι και οι δύο τρόποι εξίσου σωστοί. Get over it.
Διάβασε τις οδηγίες και μετά μίλα.
Και... ξεκαβάλα. Εδώ δε μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά πλειοψηφίας-πλειονότητας, κι έβγαλες θεωρητική κατεύθυνση. Τι μας το παίζεις δάσκαλος;
Και, ναι, με 18,8 στις Πανελλήνιες στο μάθημα της Έκθεσης, μπορώ να εκφέρω άποψη, πόσω μάλλον όταν η άποψη αυτή δεν είναι δική μου, αλλά η επικρατούσα.
Μην ξεχνάς, επίσης, ότι τη φράση που χρησιμοποίησες στον επίλογό σου στις εξετάσεις, εγώ σ' την έμαθα*.
Αλλά δε θα κάνουμε επίδειξη γνώσεων τώρα.
*
Δια του λόγου το αληθές, μπορείς να δεις και μόνος σου ότι με ρώτησες σε pm ποιος έγραψε το συγκεκριμένο στίχο, καθώς επίσης είπες και πως θα τον «κρατήσεις».
Μαγκιές αλλού, λοιπόν, αν θέλεις να μετρήσεις τις «γνώσεις» «σου» και να το παίξεις ειδήμων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.