Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

whitedove

Νεοφερμένος

Ο whitedove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
καλησπερα!

τα δομικα μερη της παραγραφου ειναι το ιδιο με τη δομη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
γιες:) θεματικη περιοδος, σχολια-λεπτομερειες, προταση κατακλειδα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
ναι, θ.π., λεπτομέρειες, κατακλείδα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aris90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Aris90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Ιωάννινα). Έχει γράψει 135 μηνύματα.
μπορει καποιος να μου στελει ιδεες για την εκθεση που κολανε παντου σε ολα τα θεματα?ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

shadowstep00

Νεοφερμένος

Ο shadowstep00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Εγω προσωπικά σε οτιδήποτε θέμα υπάρχει. Το χωρίζω σε θετικά και αρνητικά (Οικονομικά, Πνευματικα-Ψυχικά, Πολιτιστικά, Κοινωνικά, Οικολογικά).

Βεβαίως αυτό δεν κολλάει σε όλα τα θέματα αλλα γενικώς εμένα προσωπικά με βοηθάει στο να οργανώνω την σκέψη μου. Επίσης για τρόπους αντιμετώπισης αποτελούν κυρίως οι φορείς αγωγής (σχολείο, οικογένεια, πνευματικοί άνθρωποι, ΜΜΕ, πολιτεία κτλπ.). Βάλε και λίγο την φαντασία σου και τις απόψεις σου αλλά με μέτρο. (Τουλάχιστον αυτό μου λένε εμένα :P )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΨΑΡΑΚΙ1993

Πολύ δραστήριο μέλος

Η BLOODY MARY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Αγωγής & Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,816 μηνύματα.
Εγω προσωπικά σε οτιδήποτε θέμα υπάρχει. Το χωρίζω σε θετικά και αρνητικά (Οικονομικά, Πνευματικα-Ψυχικά, Πολιτιστικά, Κοινωνικά, Οικολογικά).

Βεβαίως αυτό δεν κολλάει σε όλα τα θέματα αλλα γενικώς εμένα προσωπικά με βοηθάει στο να οργανώνω την σκέψη μου. Επίσης για τρόπους αντιμετώπισης αποτελούν κυρίως οι φορείς αγωγής (σχολείο, οικογένεια, πνευματικοί άνθρωποι, ΜΜΕ, πολιτεία κτλπ.). Βάλε και λίγο την φαντασία σου και τις απόψεις σου αλλά με μέτρο. (Τουλάχιστον αυτό μου λένε εμένα :P )

καλα κανεις ετσι πρεπει:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aris90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Aris90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Ιωάννινα). Έχει γράψει 135 μηνύματα.
δεν ειναι καποια που κολανε παντου?για μετρα αντιμετωπισης κ.τ.λ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Constadinos

Νεοφερμένος

Ο Constadinos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Παιδιά έχω ένα πρόβλημα και θέλω να ακούσω τις απόψεις σας και τις σας έχουν πει οι δικοί σας φιλόλογοι.Όταν μας ζητάει να κάνουμε ανάπτυξη παραγράφου.πχ: «Η κοινότητα χρειάζεται την κοινή εμπειρία για να είναι κοινότητα». Να αναπτύξετε σε μία παράγραφο 60 – 80 λέξεων το περιεχόμενο της παραπάνω περιόδου.(Πανελληνιες 2011).
Σύμφωνα με την καθηγήτρια στο σχολείο μου,πρέπει να πάρω την συγκεκριμένη πρόταση που μου λέει να αναπτύξω και να την χρησιμοποιήσω ως θεματική περιοδο(χωρίς να μετρούνται οι λέξεις τις).Σύμφωνα με την καθηγήτρια των ιδιαιτέρων μου,δεν πρέπει να το κάνω αυτό αλλά να αναπτύξω την ιδέα χωρίς να χρησιμοποιήσω την πρόταση σαν θεματική περίοδο.
Εσάς τι σας λένε?
Ευχαριστω πολύ και ελπίζω να καταλάβατε γιατι τα έγραφα γρήγορα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.

Solmyr

Δραστήριο μέλος

Ο Solmyr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 595 μηνύματα.
Παιδιά έχω ένα πρόβλημα και θέλω να ακούσω τις απόψεις σας και τις σας έχουν πει οι δικοί σας φιλόλογοι.Όταν μας ζητάει να κάνουμε ανάπτυξη παραγράφου.πχ: «Η κοινότητα χρειάζεται την κοινή εμπειρία για να είναι κοινότητα». Να αναπτύξετε σε μία παράγραφο 60 – 80 λέξεων το περιεχόμενο της παραπάνω περιόδου.(Πανελληνιες 2011).
Σύμφωνα με την καθηγήτρια στο σχολείο μου,πρέπει να πάρω την συγκεκριμένη πρόταση που μου λέει να αναπτύξω και να την χρησιμοποιήσω ως θεματική περιοδο(χωρίς να μετρούνται οι λέξεις τις).Σύμφωνα με την καθηγήτρια των ιδιαιτέρων μου,δεν πρέπει να το κάνω αυτό αλλά να αναπτύξω την ιδέα χωρίς να χρησιμοποιήσω την πρόταση σαν θεματική περίοδο.
Εσάς τι σας λένε?
Ευχαριστω πολύ και ελπίζω να καταλάβατε γιατι τα έγραφα γρήγορα

Δεν υπάρχει πρόβλημα.Από εσένα εξαρτάται αν θα τη χρησιμοποιήσεις ως θεματική περίοδο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Constadinos

Νεοφερμένος

Ο Constadinos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Δεν υπάρχει πρόβλημα.Από εσένα εξαρτάται αν θα τη χρησιμοποιήσεις ως θεματική περίοδο
ευχαριστω πολύ για την απάντηση!
Οπότε δεν υπάρχει στάνταρ κανόνας.και τα 2 σωστά είναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Επίσης για τρόπους αντιμετώπισης αποτελούν κυρίως οι φορείς αγωγής (σχολείο, οικογένεια, πνευματικοί άνθρωποι, ΜΜΕ, πολιτεία κτλπ.)

Αρκετα Prοτοτυπες οι ιδεες σου,παιζει να μην ξερω κανεναν μαθητη που να χρησιμοποιει ως τροπους αντιμετωπισης,ιδιαιτερα,το σχολειο και τα ΜΜΕ.:D

Ζητω η Prοτοτυπια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Constadinos

Νεοφερμένος

Ο Constadinos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 78 μηνύματα.

shadowstep00

Νεοφερμένος

Ο shadowstep00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Αρκετα προτοτυπες οι ιδεες σου,παιζει να μην ξερω κανεναν μαθητη που να χρησιμοποιει ως τροπους αντιμετωπισης,ιδιαιτερα,το σχολειο και τα ΜΜΕ.:D

Ζητω η προτοτυπια!

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου... Δυστυχώς μας αναγκάζουν να γράφουμε αυτά που πρέπει "γράφουμε".
Ειδικά οι ουτοπιστικοί υποτιθέμενοι τρόποι αντιμετώπισης που γράφουμε με αηδιάζουν...
Δεν υπάρχει καμία απολύτως ελευθερία. Και ο,τι πρωτοτυπία κάποιος επιδιώξει υπάρχει ο φόβος της διόρθωσης και μη αποδοχής των επιχειρημάτων και της άποψης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου... Δυστυχώς μας αναγκάζουν να γράφουμε αυτά που πρέπει "γράφουμε".
Ειδικά οι ουτοπιστικοί υποτιθέμενοι τρόποι αντιμετώπισης που γράφουμε με αηδιάζουν...
Δεν υπάρχει καμία απολύτως ελευθερία. Και ο,τι πρωτοτυπία κάποιος επιδιώξει υπάρχει ο φόβος της διόρθωσης και μη αποδοχής των επιχειρημάτων και της άποψης.

Καμια σχεση,υπαρχουν τροποι αντιμετωπισης που μπορει να παρουσιασει ο μαθητης,εκτος των παραπανω τετριμμενων.Η πρωτοτυπια να ξερεις,λειτουργει θετικα στην βαθμολογηση,ενω,εν αντιθεσει,οταν ο βαθμολογητης βλεπει τα ιδια και τα ιδια,χωρις ιχνος πρωτοτυπιας και δημιουργικοτητας,τοτε,δεν μπορει να επιβραβευσει και αρκετα την προσπαθεια του μαθητη.Η παρεκκλιση απο την γλωσσικη και νοηματκη νορμα,στην εκθεση,μετραει θετικα,αλλα λιγοι εχουν δουλεψει τοσο,ωστε να μπορουν να κινηθουν σε αυτο το επιπεδο.


Οι υπολοιποι,ας συμβιβαστουν στα μετρια και καθιερωμενα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Ειναι σιγουρο πως δεν προσμετρουνται οι λεξεις αν χρησιμοποιησουμε το ζητουμενο ως θεματικη?
Επισης, σε αρθρο, επιστολη, προσμετρουνται τιτλος, προσφωνηση κτλ?
Τελος, στο δοκιμιο μπορουμε να βαζουμε και τιτλο ετσι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Φυσικά και προσμετρούνται οι λέξεις αν χρησιμοποίσεις το ζητούμενο ως θεματική, δεν έχει σχέση

Νομίζω όχι

Γιατί να το κάνεις αυτό; Εγώ προσωπικά αν ήμουν εξεταστής και διόρθωνα, θα σου έκοβα γιατί θα νόμιζα ότι δεν έχεις καταλάβει το επικοινωνιακό πλαίσιο. Γενικά πράγματι στα δοκίμια βάζουν τίτλο, αλλά εμείς στο σχολείο δεν έχουμε μάθει κάτι τέτοιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HeRpesG3nitalis

Νεοφερμένος

Ο HeRpesG3nitalis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Στα δοκιμια ναι μεν μπαινει τιτλος,αλλα εσεις δεν ειστε συγγραφεις για να τον χρησιμοποιησετε.Μπαινει σε δοκιμια τα οποια θα δημοσιευθουν.

Δεν ξερω αν θα κοπουν μορια,αλλα σκεψου πχ να ηταν αρθρο και να μην εβαζες τιτλο.Πρεπει να ακολουθειτε το επικοινωνιακο πλαισιο,οπως το λεει η θεωρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Φυσικά και προσμετρούνται οι λέξεις αν χρησιμοποίσεις το ζητούμενο ως θεματική, δεν έχει σχέση


Ειναι σιγουρο πως δεν προσμετρουνται οι λεξεις αν χρησιμοποιησουμε το ζητουμενο ως θεματικη?

Δεν προσμετρουνται στην αναπτυξη παραγραφου.Η παραθεση ως προκειμενη,της προτασης που σου δινεται να αναπτυξεις,αποτελει μια τυποποιημενη διαδικασια,γιαυτο.

Ουτε ο τιτλος,επισης.


Γιατι ολοι γνωριζουμε,πως αμα βαλεις τιτλο 10 λεξεων,θα υπερβεις κατα πολυ το οριο των λεξεων,και θα σε μηδενισουν:) :) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HeRpesG3nitalis

Νεοφερμένος

Ο HeRpesG3nitalis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Εξ'αλλου δεν υπαρχει ατυπα ενα +,-20;

Νομιζω οτι δεν κοβουν και τοσο ευκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top