raster
Νεοφερμένος
Μʼ αυτά και μʼ αυτά, την έκθεση που έγραψα την είχα προετοιμάσει κατά 90% στο σπίτι από την προηγούμενη μέρα. Και άλλο θέμα να ήταν, πάλι τα ίδια σχεδόν θα έγραφα. Τελικά μέχρι που κατάφερα να κολλήσω και μια παράγραφο απʼ την ΑΟΔΕ ("Παράδοση είναι ένα σύνολο… μπλα μπλα"). Ιδού οι 600 λέξεις και χωρίς να χρειάζεται να αγχώνεσαι για το χρόνο ή να σβήνεις και να ξαναγράφεις (hint: ειδικά στην έκθεση προσοχή στην εικόνα του γραπτού).
Ήμουν και τυχερός γιατί οι ασκήσεις που έπεσαν έβγαιναν με κοινή λογική και ενώ αρχικά είχα υπολογίσει καμιά δεκαριά σίγουρα χαμένα μόρια από τρόπους ανάπτυξης παραγράφου, επαγωγικούς συλλογισμούς κτλ για τα οποία δεν ήξερα την τύφλα μου, τελικά δεν τα έχασα. Αποτέλεσμα: Δεκαεπτά και μισό με διάβασμα μιας μέρας, χωρίς φροντιστήριο και χωρίς να έχω γράψει ούτε μια έκθεση κατά τη διάρκεια της χρονιάς, μόνο 2-3 περιλήψεις για να μπω στο πνεύμα. Η κωλοφαρδία προσωποποιημένη.
Όσο για την άλλη σου ερώτηση, νομίζω φαίνεται ότι η έκθεση δεν μου αρέσει, ή μάλλον, δεν μου αρέσει που εξετάζεται πανελλαδικά γιατί εισάγει σε μεγάλο βαθμό το στοιχείο του τυχαίου. Όσο καλά κι αν έχεις πάει στα άλλα μαθήματα, η έκθεση μπορεί να σε καταστρέψει. Η προσωπική μου εμπειρία μου δείχνει ότι η έκθεση δεν ήθελε διάβασμα, ούτε σχολείο, ούτε φροντιστήρια. Δεν ήθελε κόπο, αλλά κυρίως τρόπο (και τύχη). Anyway, αυτή ήταν μόνο η προσωπική μου εμπειρία, αυτό που δούλεψε σε μένα και τίποτα παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gossipgirl
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nanou!!
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nanou!!
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris17
Νεοφερμένος
ηταν καθαρα τυχαιο σε αλλο θεμα δε θα εγραφεςΒασικά εγώ ούτε καν είχα το βιβλίο. Έμαθα απέξω κάποιους στημένους προλόγους που κόλλαγαν σε μεγάλες κατηγορίες θεμάτων. Πχ έναν τον είχα ονομάσει "Για πρόβλημα που δεν υπήρχε στο παρελθόν" (νομίζω αυτόν επέλεξα να γράψω), έναν άλλον "Για πρόβλημα που υπήρχε και στο παρελθόν", "Για θέμα που δεν αναφέρεται σε πρόβλημα" κτλ. Έφτιαξα και μερικές παραγράφους που κολλάνε σε όλα τα θέματα. Πχ υπάρχει πρόβλημα που δεν έχει για "αίτιο" και "τα λανθασμένα πρότυπα που προβάλλονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης"? Υπάρχει πρόβλημα που δεν "αντιμετωπίζεται" και με την "ανάπτυξη της ανθρωπιστικής παιδείας"?
Μʼ αυτά και μʼ αυτά, την έκθεση που έγραψα την είχα προετοιμάσει κατά 90% στο σπίτι από την προηγούμενη μέρα. Και άλλο θέμα να ήταν, πάλι τα ίδια σχεδόν θα έγραφα. Τελικά μέχρι που κατάφερα να κολλήσω και μια παράγραφο απʼ την ΑΟΔΕ ("Παράδοση είναι ένα σύνολο… μπλα μπλα"). Ιδού οι 600 λέξεις και χωρίς να χρειάζεται να αγχώνεσαι για το χρόνο ή να σβήνεις και να ξαναγράφεις (hint: ειδικά στην έκθεση προσοχή στην εικόνα του γραπτού).
Ήμουν και τυχερός γιατί οι ασκήσεις που έπεσαν έβγαιναν με κοινή λογική και ενώ αρχικά είχα υπολογίσει καμιά δεκαριά σίγουρα χαμένα μόρια από τρόπους ανάπτυξης παραγράφου, επαγωγικούς συλλογισμούς κτλ για τα οποία δεν ήξερα την τύφλα μου, τελικά δεν τα έχασα. Αποτέλεσμα: Δεκαεπτά και μισό με διάβασμα μιας μέρας, χωρίς φροντιστήριο και χωρίς να έχω γράψει ούτε μια έκθεση κατά τη διάρκεια της χρονιάς, μόνο 2-3 περιλήψεις για να μπω στο πνεύμα. Η κωλοφαρδία προσωποποιημένη.
Όσο για την άλλη σου ερώτηση, νομίζω φαίνεται ότι η έκθεση δεν μου αρέσει, ή μάλλον, δεν μου αρέσει που εξετάζεται πανελλαδικά γιατί εισάγει σε μεγάλο βαθμό το στοιχείο του τυχαίου. Όσο καλά κι αν έχεις πάει στα άλλα μαθήματα, η έκθεση μπορεί να σε καταστρέψει. Η προσωπική μου εμπειρία μου δείχνει ότι η έκθεση δεν ήθελε διάβασμα, ούτε σχολείο, ούτε φροντιστήρια. Δεν ήθελε κόπο, αλλά κυρίως τρόπο (και τύχη). Anyway, αυτή ήταν μόνο η προσωπική μου εμπειρία, αυτό που δούλεψε σε μένα και τίποτα παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariaaa
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
raster
Νεοφερμένος
Σίγουρα βοήθησε και το θέμα γιατί σχεδόν όλες οι σάλτσες που είχα ετοιμάσει κόλλαγαν αρκετά καλά. Ο στόχος μου ήταν να πιάσω τις 600 λέξεις χωρίς ο διορθωτής να νομίσει ότι βγήκα εντελώς εκτός θέματος. Αν κάτι μπορούσα να το πω με δυο λέξεις, το έλεγα με δέκα. Από εκεί και πέρα, αν δεν έχεις ορθογραφικά/ συντακτικά λάθη, αν το γραπτό σου είναι καθαρογραμμένο, αν έχεις πιάσει το όριο των λέξεων, ε, πόσο χάλια να σʼ το βαθμολογήσει? Κάτω από δώδεκα? Τόσο περίμενα και μου ήρθε δεκαεφτάμιση.ηταν καθαρα τυχαιο σε αλλο θεμα δε θα εγραφες
Αυτή η διαφορά ίσως οφείλεται στους διορθωτές. Κάποιοι φίλοι ασχολούνταν όλη τη χρονιά, στο τέλος ήταν ευχαριστημένοι από την έκθεση που έγραψαν, και παρόλα αυτά βαθμολογήθηκαν πολύ χειρότερα. Τι να πω, καλό είναι πάντα να κρατάς μικρό καλάθι, αλλά στην έκθεση κράτα μικρότερο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
'Ερικα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σε ενα δοκιμιο 500 περιπου λεξεων,να υποστηριξετε τη σκοπιμοτητα της μελετης και αξιοποιησης καποιου στοιχειου της ελληνικης παραδοσης(λ.χ.της μουσικης,του χορου,της αρχιτεκτονικης,της λαικης τεχνης.).
Ενα απο αυτα παιδακια και τις περισσοτερες ιδεες που θα δω για ενα απο αυτα,θα διαλλεξω και για ποιο θα γραψω....Εχω αγχωθει...Πρεπει να το παραδοσω γι'αυτο μεχρι και το πολυ τις 01/09/08,θα ηθελα ιδεουλες!
Ευχαριστω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mi3s
Εκκολαπτόμενο μέλος
- ανάδειξη μνημείων
- διατήρηση της παράδοησης
- μόρφωση για τους νεότερους,αλλά και μη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
karxarini
Νεοφερμένος
- ανάδειξη μνημείων
- διατήρηση της παράδοησης
- μόρφωση για τους νεότερους,αλλά και μη.
παραλληλα διατηρουνται οι υπαρχουσες θεσεις εργασιας-ή ακομα,δημιουργουνται καινουριες.
η σημασια της εκμεταλλευσης του ορυκτου πλουτου εγκειται στο γεγονος οτι συγκεκριμενα υλικα που χρησιμοποιουνταν επι αιωνες στη χωρα μας επιλεχτηκαν με κριτηρια την ψυχοσυνθεση των ελληνων και χαρακτηριζουν ακομα και περιοχες ολοκληρες-παραδειγματικα λοιπον αναφεωα το μαρμαρο καθως η λαμψη του συνδυαζεται με τη φωτεινοτητα του ελληνικου ουρανου ενω αντιθετα στις βορειοεθρωπαικες χωρες προτιμαται ο γκριζος γρανιτης που ταιριαζει με την "μουντιλα" του κλιματος τους.
επισης χαρακτηριστικο υλικο της ελληνικης αρχιτεκτονικης τεχνοτροπιας ειναι η πετρα-βλεπε οικισμους ολοκληρους απο πετρινα σπιτια σε ορεινες περιοχες.
αμφιβαλλω αν εθεσα σωστα τις αποψεις μου διοτι δεν τα πηγαινω καλα με τον γραπτο λογο ( γι'αυτο πηγα θετικη!), ελπιζω ομως να βοηθησα εστω και λιγο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
d@NTE
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stef
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
Έχω μια άσκηση στην έκθεση, η οποία λέει να προτείνω στο Υπουργείο Εμπορίου τρόπους σχετικά με το νομοσχέδιο για την αθέμιτη και παραπλανητική διαφήμιση...Καμιά ιδέα;;; plz βοηθήστε γιατί δεν μου έρχεται τίποτα...sos
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stef
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ποιό είναι αυτό το νομοσχέδιο ? Γίνεται καμιά αναφορά γι αυτό ?
Κατά τη γνώμη μου απο κει κείμενα δεν πέφτουν. Αλλά μπορούν να σου δώσουν ιδέες . Μπορούν να πέσουν παρόμοια . Διάβασε το Παπανούτσο. Αρέσει σε αυτούς που βάζουν θέματα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stef
Εκκολαπτόμενο μέλος
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Ιστορικά. Η επιδίωξη των πωλήσεων με διάφορα μέσα αποτελεί μια από τις πρωταρχικές ανάγκες των εμπόρων. Οι πρώτες μορφές διαφήμισης ήταν οι εκφωνήσεις από τους κήρυκες στους δημόσιους χώρους, όπως και οι επιγραφές έξω από τα πρατήρια και τα εργαστήρια. Μια από τις αρχαιότερες επιγραφές ήταν εκείνη που βρέθηκε στη Μέμφιδα της Αιγύπτου, με την οποία διαφημίζονταν οι ικανότητες επεξηγητών ονείρων. Γνωστές είναι και οι "προεκλογικές" διαφημιστικές τοιχογραφίες της Πομπηίας. Σε όλο το Μεσαίωνα επικρατεί η διαφήμιση των προϊόντων με κήρυκες. Η τυπογραφία καθώς και η αλλαγή των κοινωνικών και οικονομικών δομών οδήγησαν στην ανάπτυξη της διαφήμισης. Στα πρώτα έντυπα που κυκλοφόρησαν στη Γερμανία, Ολλανδία, Αγγλία υπήρχαν υποτυπώδεις διαφημίσεις με τον τίτλο "Συμβουλές". Την 1η Φεβρουαρίου του 1625 δημοσιεύτηκε σε αγγλική εφημερίδα η πρώτη διαφήμιση. Παράλληλα με τις έντυπες διαφημίσεις, αναπτυσσόταν και η διαφήμιση με εμπορικά σήματα, με κρεμασμένα σύμβολα ή παραστάσεις και με πινακίδες και αφίσες. Από το 19ο αι. άρχισαν οι εφημερίδες και αργότερα το ραδιόφωνο, ο κινηματογράφος και η τηλεόραση ν' αποτελούν σπουδαιότατο μέσο διαφήμισης. Ταυτόχρονα, ο επιστημονικός εμπλουτισμός της πρωτόγονης στην αρχή δημοσιότητας με υλικό απ' όλες τις θεωρητικές και πρακτικές επιστήμες, οδήγησε στη δημιουργία μεγάλων διαφημιστικών εταιριών.[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Σύγχρονη διαφήμιση. Για να οργανώσουμε μια διαφημιστική εξόρμηση πρέπει να λάβουμε υπόψη τα ακόλουθα στοιχεία: 1) το προϊόν ή την υπηρεσία που θα διαφημιστεί, 2) το κοινό, τον πελάτη που θα αγοράσει το προϊόν, 3) το διαφημιστικό μήνυμα, 4) τις μορφές της διαφημιστικής εξόρμησης, 5) το χρονικό προγραμματισμό, 6) τα μέσα διαφήμισης και 7) τα κονδύλια που διατίθενται. Επίσης πρέπει να σφυγμομετρήσουμε την κοινή γνώμη και τις διαθέσεις της. Γι' αυτό καθορίζομε με επιστημονικές μεθόδους τα πλαίσια μέσα στα οποία θα κινηθούμε. Αυτά είναι: 1) Στοιχεία για την παραγωγή του προϊόντος, για το καταναλωτικό κοινό προς το οποίο απευθύνεται το προϊόν, για το δίκτυο διανομής, για τους παράγοντες πώλησης και για τον ανταγωνισμό. 2) Καθορισμός των στόχων της διαφημιστικής εκστρατείας. 3) Καθορισμός των συνθημάτων. 4) Επιλογή των διαφημιστικών μέσων που θα μεταφέρουν τα διαφημιστικά μηνύματα στο καταναλωτικό κοινό. 5) Καθορισμός των μορφών που θα πάρει η διαφήμιση και 6) Προϋπολογισμός των δαπανών.[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Διαφημιστικά μέσα. Τα πιο γνωστά είναι: 1) Τηλεόραση. Με ειδικές εκπομπές γίνεται παραστατική διαφήμιση 2) Τύπος. Εφημερίδες κάθε κυκλοφορίας και περιοδικά. 3) Ραδιόφωνο. Μ' αυτό η διαφήμιση γίνεται ή με πρόγραμμα που προσφέρει μια επιχείρηση ή ένα προϊόν ή με ορισμένο αριθμό διαφημιστικών λέξεων ή με μικρές ραδιοφωνικές σκηνές που μεταδίδονται μεταξύ προγραμμάτων 4) Κινηματογράφος. Η κινηματογραφική διαφήμιση παρουσιάζεται συνήθως με μορφή μικρών ταινιών με παρουσίαση του προϊόντος και της χρήσης του. 5) Έντυπα διαφόρων μορφών που διανέμονται. 6) Υπαίθρια διαφήμιση με αφίσες πανό, φωτεινές επιγραφές τοίχων κλπ.[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Η διαφήμιση στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα η διαφήμιση εμφανίστηκε οργανωμένη μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Από το 1950 αναπτύχθηκαν και οι μεγάλες ελληνικές διαφημιστικές εταιρίες με ειδικό επιστημονικό επιτελείο. [/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Ο Ν. 1961 του 1991 ρυθμίζει τα θέματα που σχετίζονται με την παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση στην Ελλάδα και εναρμονίζεται με σχετική οδηγία της ΕΟΚ. Ο νόμος αυτός είναι ευρύτερος από τον παλιό Ν. 146 του 1914, τόσο ως προς την έννοια της διαφήμισης γενικά όσο και ως προς τις έννοιες της παραπλανητικής και της αθέμιτης διαφήμισης. [/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Η παραπλανητική διαφήμιση είναι κάθε διαφήμιση που το περιεχόμενο ή η μορφή της παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει, με οποιονδήποτε τρόπο, τα πρόσωπα στα οποία απευθύνεται και στη γνώση των οποίων περιέρχεται και εξαιτίας αυτής της παραπλάνησης ενδέχεται να επηρεάσει την οικονομική τους συμπεριφορά ή να βλάψει έναν ανταγωνιστή. Είναι, για παράδειγμα, παραπλανητική η διαφήμιση η οποία εμφανίζεται με τη μορφή επιστημονικής ανακοίνωσης ή δημοσιογραφικής έρευνας, χωρίς να δηλώνεται ρητά ή κατά τρόπο ευδιάκριτο ότι πρόκειται για διαφήμιση. Είναι, επίσης, παραπλανητική η διαφήμιση η οποία δημιουργεί ψευδείς εντυπώσεις ως προς τη γεωγραφική προέλευση του προϊόντος ή τις ιδιότητές του. [/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Η αθέμιτη διαφήμιση είναι κάθε διαφήμιση που αντίκειται στα χρηστά ήθη. Ο νόμος αναφέρει ενδεικτικά περιπτώσεις αθέμιτης διαφήμισης, οι οποίες είναι: α) η διαφήμιση που καπηλεύεται εθνικά θέματα και προσωπικότητες ή την εθνική και πνευματική κληρονομιά μας. β) η διαφήμιση που διακρίνει μειωτικά κοινωνικές ομάδες με βάση το φύλο, τη φυλή, το θρήσκευμα κ.λπ. και γενικά προσβάλλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. γ) η διαφήμιση που έχει σκοπό να προκαλέσει ανησυχία ή φόβο ή να εκμεταλλευτεί τα συναισθήματα αυτά ή την απειρία ή τις προλήψεις των καταναλωτών. δ) η διαφήμιση που εκμεταλλεύεται κατά τρόπο ανάρμοστο την τάση του κοινού για τυχερά παιχνίδια ή εύκολο κέρδος. ε) η διαφήμιση που προκαλεί σύγχυση στην αγορά μεταξύ του διαφημιζόμενου και του ανταγωνιστή κ.λπ. Στις περιπτώσεις παραπλανητικής ή αθέμιτης διαφήμισης, οποιοσδήποτε έχει έννομο συμφέρον μπορεί να καταφύγει με αγωγή στο δικαστήριο. Το αρμόδιο δικαστήριο μπορεί να διατάξει την παύση της παραπλανητικής ή της αθέμιτης διαφήμισης και την παράλειψή της στο μέλλον. Επίσης, μπορεί να απαγορεύσει την παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση σε περίπτωση που αυτές δεν έχουν περιέλθει σε γνώση του κοινού, επίκειται όμως η δημοσίευσή τους. Για να εξαλειφθούν τα αποτελέσματα της παραπλανητικής και της αθέμιτης διαφήμισης, το αρμόδιο δικαστήριο μπορεί, εφόσον έχει διαταχτεί η παύση των διαφημίσεων αυτών, να διατάξει: α) τη δημοσίευση της απόφασής του, β) τη δημοσίευση αντίστοιχων διορθωτικών διαφημίσεων.[/FONT]
https://www.neo.gr/website/ergasiamathiti/2.htm
Τα πορτοκαλί γράμματα αναφέρονται στο νόμο αυτό!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 157 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- GiannisM
- pnf292
- bibliofagos
- Marianna.diamanti
- thepigod762
- carnage
- nicole1982
- Ivana Kypala
- MrDragonboy
- Mhtsaras76
- BatGuin
- nearos
- Joji
- Alessandra Eliza
- suaimhneas
- Hased Babis
- Marel
- Jbb
- AggelikiGr
- soleilst
- constansn
- Than003
- Kate1914
- nimbus
- dmav
- Helen06
- Scandal
- athinoula
- Jesse_
- Τρελας123
- Basiliki.kiki
- AnnaRd
- augustine
- Ness
- ivannag
- Φινεύς
- P.Dam.
- Ultimate_duck87
- spring day
- pannnos1992
- ypopsifios23
- suuuuiiii
- angies
- jimis2001
- synthnightingale
- Nala
- stee
- Mary06
- Maynard
- ειδήμων
- karxarini
- beckyy
- SoyN
- Nick_nt
- Mariamar
- UserGr2023
- Angie15
- thesecretfemme
- BillyTheKid
- walterrwhite
- rempelos42
- eirinipap
- tsiobieman
- katia.m
- xrisamikol
- Sofos Gerontas
- Nic Papalitsas
- το κοριτσι του μαη
- eukleidhs1821
- Έλενα Παπαμακαριου
- Kitana
- Magigi
- Applepie
- desp1naa
- Philologist
- Miranda32
- onion
- brizoulis
- francies_nolan
- Unboxholics
- Alexecon1991
- Deadly_sorrowX
- phoni
- sophia<3
- oups
- J.Cameron
- ΨΑΡΑΚΙ1993
- Gop
- Sherlockina
- PanosBat
- Vasilikii
- Georgek7
- Panagiotis849
- Δημοσιοκαφρος-γραφος
- SlimShady
- Ιωάννης1234
- Bill2002
- panamixagr97
- Constadinos
- Lydia6902
- Mako777
- Adolfo valencia
- sofia!
- ifikis
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.