penspinner
Νεοφερμένος
Ανοίγω το παρόν θέμα ζητώντας απόψεις σε έναν προβληματισμό μου βλέποντας ότι σε αυτό το forum υπάρχουν άτομα που παρέχουν ουσιαστική βοήθεια σε όποιον την ζητάει.
Είμαι μαθητής β λυκείου και θέλω να σπουδάσω έχοντας στο μυαλό μου τους εξής δύο στόχους.
Θέλω να βρω έναν τρόπο ώστε ο άνθρωπος να γίνει πιο έξυπνος. Αυτό γιατί η γνώση δεν έχει τέλος ο ανθρώπινος νους όμως κάπου σταματάει.
Ο δεύτερος στόχος μου είναι η επέκταση της ανθρώπινης ζωής, είτε με μεθόδους κλωνοποίησης (δηλαδή μετάλλαξη) είτε με απλός επιμήκυνση του μέσου όρου ηληκίας.
Όμως επειδή το σχολείο μου δεν έχει αρμόδιο για το μάθημα του ΣΕΠ και δεν ξέρω κανέναν που να ασκεί κάποιο από τα προαναφερθέντα επαγγέλματα δεν ξέρω που να απευθηνθώ για να μάθω συγκεκριμένα το καταλήλότερο εκ των δύο.
Έτσι ρωτώ όσους ξέρουν να μου απαντήσουν ποιες από τις δύο επιστήμες, βιολογία ή ιατρική, είναι οι καταληλότερες για την εκπλήρωση των στόχων μου.
Ίσως να σας φαίνονται λίγο τρελά όλα αυτά αλλά όλα τα μεγάλα κατωρθόματα από μία τρέλα δεν ξεκίνησαν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hristos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Hristos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Guest 292010
Επισκέπτης
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
γίνε γεωπόνος έτσι θα δημιουργείς νέες ποικιλίες φυτών,άρα καλύτερη και περισσότερη τροφή οπότε ο κόσμος θα ζεί πιο πολύ
Για τη δημιουργία νέων ποικιλιών (Βελτίωση Φυτών/Plant Breeding ονομάζεται αυτός ο επιστημονικός τομέας) διδάσκεται στο Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής κάθε Γεωπονικού Πανεπιστημίου/Σχολής.
Επιπλέον, στη "Γεωπονία-Γεωπόνος" εκτός από τα "φυτά" περιλαμβάνονται τα "ζώα, τρόφιμα, γεωπ. βιοτεχνολογία, αγροτική οικονομία και αξιοποίηση φυσικών πόρων & γεωργ. μηχανική"...
Αμελί
Εκκολαπτόμενο μέλος
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
zip_unzip
Εκκολαπτόμενο μέλος