Βαθμοθηρία: ποια η γνώμη σας;

Ποια η γνώμη σας για τα βαθμοθηρία;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 15)
  • Είναι ανούσια

    Ψήφοι: 13 86.7%
  • Είναι χρήσιμη

    Ψήφοι: 2 13.3%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Guest 647452

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Φίλος πάει να σπουδάσει μηχανολόγος σε ένα από τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια μηχανολογίας και του ζήτησαν βαθμό απολυτηρίου πάνω από 10.Έχουν πάρει χαμπάρι τι γίνεται στο Ελλάντα.Κανένας δεν ενδιαφέρεται για το σχολείο πέραν κάποιου ΟΑΕΔ κλπ.Άλλωστε δεν είναι παράξενο ότι παιδιά του 17 και πετυχαίνουν μεγαλύτερες βαθμολογίες στις πανελλήνιες από αυτά του 19-20 αλλά και είναι καλύτεροι φοιτητές επειδή έχουν μάθει να ασχολούνται με τα ουσιώδη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Καλά αυτο που λες είναι μεγάλη γενίκευση.Αν θες να μας πεις τι είναι τα ουσιώδη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,358 μηνύματα.
Φυσικά και οι βαθμοί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Πώς είναι δυνατόν ένας μαθητής που δεν έχει ανοίξει βιβλίο, γράφει στα διαγωνίσματα άσσο και μέσα στην τάξη συμπεριφέρεται στον καθηγητή σαν να είναι σκουπίδι να βγάζει 15; Είναι φυσιολογικό; Κι αυτό συμβαίνει πολυ συχνά, είναι πια σχεδόν αδύνατον να μείνει κάποιος στην ίδια τάξη. Ο μόνος τρόπος για να συμβεί αυτό είναι αν δείρει τον καθηγητή του(στο σχολείο μου έχει γίνει κι αυτό!).
Στις πανελληνιες φαίνεται η αξία του μαθητή, κι ας είναι κάπως αδύνατο να δείξει κάποιος σε τρεις ώρες τη δουλειά που έχει κανει. Τουλάχιστον δεν υπάρχουν χαρίσματα, ο,τι γράψεις παίρνεις. Σίγουρα μπορεί να προκύψουν απρόοπτα και ο πολύ καλός μαθητής να αδικηθεί. Αλλά αυτό συμβαίνει σπανιότατα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 647452

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλά αυτο που λες είναι μεγάλη γενίκευση.Αν θες να μας πεις τι είναι τα ουσιώδη;
Μόνο γενίκευση δεν είναι.Ουσιώδη είναι να ασχολείσαι με τα μαθήματα που σου εμπνέουν ενδιαφέρον(θετικά,θεωρητικά κ.ο.κ) αντί να διαβάζεις θρησκευτικά και ή ΙΚΕ όταν δεν σε απασχολεί καθόλου το περιεχόμενό τους.Δηλαδή το να αναλώνεσαι ντε και καλά σε μαθήματα που δεν σε αφορούν για να μπορείς να βγάλεις ένα καλό βαθμό στο σχολείο λειτουργεί εις βάρος των μαθημάτων που θέλεις να ασχοληθείς,συνεπώς και στο φρενάρισμα της εξέλιξης σου στο εκάστοτε αντικείμενο.Τώρα αν θες να γεμίσεις με γενικές γνώσεις,που κι αυτό σχετικό είναι γιατί πχ από την φυσική μπορείς να αποκτήσεις ΑΠΕΙΡΕΣ γενικές γνώσεις τότε κάτσε διάβασέ τα.Και επίσης δεν ξέρω κατά πόσο θα ωφελήσει κάποιον να αποκτά γενικές γνώσεις σε μια τόσο εξειδικευμένη αγορά εργασίας.Αυτό είναι άλλη κουβέντα όμως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Αν έμεναν πολύ μαθητές θα κάναμε παράπονα για αυτο,τωρα που δεν μένουν πάλι το ίδιο γίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Αν έμεναν πολύ μαθητές θα κάναμε παράπονα για αυτο,τωρα που δεν μένουν πάλι το ίδιο γίνεται.

Βασικα αν εμεναν πολλοι μαθητες αρκετοι θα τα παρατουσαν ή θα πηγαιναν σε επαλ λογω του γνωστου στερεοτυπου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Οι βαθμοί στα σχολεία ανταποκρίνονται 0% στην πραγματικότητα. Για μενα 1000 φορές καλύτερα να τους κατάργουσαν. Ούτως ή άλλως το ποσό αξίζει ο καθένας φαίνεται στις πανελλήνιες.(Ναι οκ είναι μια στιγμή κάποιος μπορεί να εχει άγχος κλπ αλλα και στα πρόχειρα το ιδιο δεν συμβαίνει;).Το σχολείο άλλωστε έχει δείξει ότι μπορεί να ανταποκριθεί μόνο στις γελοίες ενδοσχολικες. Η αδυναμία του φαίνεται στην ανικανότητα του να ετοιμάσει για τις πανελλήνιες έναν μαθητή που είναι οι πρώτες σημαντικές εξετάσεις στην ζωή του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Μια ερώτηση unseen εσύ που εβγαζες 19.9 δεν ήσουν καλός μαθητής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Παιδιά πιστεύω, ότι βάζω φυσικά και τον εαυτό μου μέσα στο σύνολο, ότι λίγο πολύ οι καθηγητές στο σχολείο, βοηθούν όλα τα παιδιά στο σχολείο (χωρίς πάντα να λέω ότι δεν υπάρχουν αδικίες) με τους βαθμούς τους. Υπό την έννοια ένας μαθητής φυσική πχ να γράψει 9 και να του βάλει μέχρι και 14 -15 επειδή συμμετείχε. Ένας που γράφει 14 να βάζει 16 πχ και αυτό που γράφει 16 να του βάζει 18. Κάπως έτσι αναλογικά το πάω και καταλαβαίνετε που θέλω να το πάω. Δεν είναι αντικειμενικοί οι καθηγητές, σίγουρα μετράνε προφορική συμμετοχή θέληση στο μάθημα και τα γραπτά οπότε λίγο πολύ όλα συντελούν στην τελική διαμόρφωση ενός βαθμού στο σχολικό πλαίσιο.

Τις πανελλήνιες που πάλι δεν τις θεωρώ και τις πιο δίκαιες γιατί ένας μαθητής του 18 -19 μπορεί να πάθει κάτι άνθρωπος είναι και να μην γράψει συμβαίνει . Και αντίστοιχα ένας μαθητής του 16 να γράψει 18 ή 14. Να μου πείτε ότι ο μαθητής του "τάδε" επειδή τον έχουν διαμορφώσει οι βαθμοί στο σχολείο δεν είναι αντικεμενικοί και έχετε δίκιο. Αλλά πιστεύετε και πάλι ότι η αξία ενός μαθητή, φαίνεται από ένα 3ώρο διαγώνισμα εκείνη την ώρα, την στιγμή που δεν ξέρουμε τι περνάει στην προσωπική του ζωή και πόσο μπορούν να επηρεάσουν την επίδοσή του ; Ή και να είναι όλα καλά στην ζωή του μία ατυχία πόσο μπορεί να τον επηρεάσει ;

Και γενικά έναν καλό μαθητή τον κάνουν μόνο οι βαθμοί ;
:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Μια ερώτηση unseen εσύ που εβγαζες 19.9 δεν ήσουν καλός μαθητής;

Και εγω 19,2 εβγαζα χωρις να εχω ανοιξει ποτε αντιγονη λογοτεχνια κλπ.Αληθεια πιστευετε οτι οι βαθμοι που μας βαζουν δεν μας χαριζοντε; Μονο στα πειραματικα γινεται το αναποδο,διοτι θεωρουν οτι με αυτον τον τροπο σε ωθουν στο να διαβαζεις περισσοτερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
Το προβλημα που εχουν οι εξετασεις και θεωρω απο παιδαγωγικης αποψης το πιο σημαντικο ειναι οτι αποτυγχανουν να εξετασουν εις βαθος τις γνωσεις του μαθητη και ορισμενες φορες την συνολικη του πορεια και διαβασμα χρονων.Επισης κατι αλλο που ποτε δεν χωνευα ειναι οι εναλλαγες στην δυσκολια των θεματων-κατι που χαλαει την αντικειμενικοτητα.Οταν βαζουν παλουκια οι θεματοθετες ειναι πιο πολυ rippers με χατζαρα που αφανιζουν κατα χιλιαδες τους υποψηφιους ουσιαστικα παρα καθε αλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
[...]
Και γενικά έναν καλό μαθητή τον κάνουν μόνο οι βαθμοί ;
:(

Το προβλημα που εχουν οι εξετασεις και θεωρω απο παιδαγωγικης αποψης το πιο σημαντικο ειναι οτι αποτυγχανουν να εξετασουν εις βαθος τις γνωσεις του μαθητη και ορισμενες φορες την συνολικη του πορεια και διαβασμα χρονων.[...]

Καθετί υπάρχει για κάποιο λόγο. Εάν σκοός των εξετάσεων ήταν να δουν τι γνώσεις έχουν αποκτήσει οι μαθητές, τα θέματα θα ήταν πιο συνδυαστικά, πολύ πιο αφηρημένα και ίσως να έβλεπες θέματα με μίξη μαθηματικών και βιολογίας. Το θέμα των εξετάσεων είναι σε ένα σχετικά μικρό χρονικό διάστημα να αποδείξεις ότι κατέχεις τις γνώσεις. Δεν αποδεικνύεις εάν τις κατέχεις μετά από 2-3 χρόνια, είναι απλά εκείνη τη στιγμή. Είναι δεν είναι αντιπαιδαγωγικό οι εξετάσεις ποτέ δε θα καταφέρουν να δείξουν τις γνώσεις ενός μαθητή ή φοιτητή. Μπορείς πολύ εύκολα να δεις τις γνώσεις όμως μέσω ερευνητικών εργασιών (πχ στο πανεπιστήμιο), τη φαντασία και τη δεξιότητα του καθενός.
Έναν καλό ή κακό μαθητή δεν τον κάνουν οι βαθμοί. Κανένας βαθμός δε θα δείξει ποτέ το τι ξέρει κανείς, πάψτε να ενδιαφέρεστε. Το ίδιο και στο πανεπιστήμιο, όσο ο βαθμός είναι πάνω από 7-7.5 (δε γνωρίζω τι αντίστοιχο θα ήταν στην Ελλάδα) είναι πάρα πολύ καλά, αλλά δεν μπορεί να δείξει το τι έχει μάθει ο καθένας...
Για κάποιον που είπε για απολυτήριο άνω του δέκα για πανεπιστήμιο του εξωτερικού κι εμένα το ίδιο είχαν ζητήσει. Αυτό όμως είναι το minimum και ανταποκρίνεται στα κριτήρια της εκάστοτε χώρας. Σε πολλές σχολές στο εξωτερικό βέβαια υπάρχει μια πιο σφαιρική εικόνα του φοιτητή, το οποίο το θεωρώ ορθότερο από μια εξέταση....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 647452

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σχολείο μας πάντως σε αντίθεση με τα άλλα σχολεία της περιοχής δεν μας είπαν ούτε 1 θέμα, ούτε μείωσαν την ύλη.Διαβάζαμε για τις ενδοσχολικές.Αν είναι δυνατόν!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Καθετί υπάρχει για κάποιο λόγο. Εάν σκοπός των εξετάσεων ήταν να δουν τι γνώσεις έχουν αποκτήσει οι μαθητές, τα θέματα θα ήταν πιο συνδυαστικά, πολύ πιο αφηρημένα και ίσως να έβλεπες θέματα με μίξη μαθηματικών και βιολογίας. Το θέμα των εξετάσεων είναι σε ένα σχετικά μικρό χρονικό διάστημα να αποδείξεις ότι κατέχεις τις γνώσεις. Δεν αποδεικνύεις εάν τις κατέχεις μετά από 2-3 χρόνια, είναι απλά εκείνη τη στιγμή. Είναι δεν είναι αντιπαιδαγωγικό οι εξετάσεις ποτέ δε θα καταφέρουν να δείξουν τις γνώσεις ενός μαθητή ή φοιτητή. Μπορείς πολύ εύκολα να δεις τις γνώσεις όμως μέσω ερευνητικών εργασιών (πχ στο πανεπιστήμιο), τη φαντασία και τη δεξιότητα του καθενός. Έναν καλό ή κακό μαθητή δεν τον κάνουν οι βαθμοί. Κανένας βαθμός δε θα δείξει ποτέ το τι ξέρει κανείς, πάψτε να ενδιαφέρεστε. Το ίδιο και στο πανεπιστήμιο, όσο ο βαθμός είναι πάνω από 7-7.5 (δε γνωρίζω τι αντίστοιχο θα ήταν στην Ελλάδα) είναι πάρα πολύ καλά, αλλά δεν μπορεί να δείξει το τι έχει μάθει ο καθένας... Για κάποιον που είπε για απολυτήριο άνω του δέκα για πανεπιστήμιο του εξωτερικού κι εμένα το ίδιο είχαν ζητήσει. Αυτό όμως είναι το minimum και ανταποκρίνεται στα κριτήρια της εκάστοτε χώρας. Σε πολλές σχολές στο εξωτερικό βέβαια υπάρχει μια πιο σφαιρική εικόνα του φοιτητή, το οποίο το θεωρώ ορθότερο από μια εξέταση....

Καλησπέρα Τάσο :) .
Δυστυχώς ποτέ νομίζω δεν θα αλλάξει η νοοτροπία των εξετάσεων που κυριαρχεί σήμερα αλλά και ο σκοπός αυτών. Εγώ μέσα από τις εξετάσεις απέκτησα όλα τα κακά μου τίποτα καλό δεν μου έδωσε, πέρα από τον ανταγωνισμό που όλοι πρέπει να τον έχουμε πιστεύω μέσα σε ένα κάποιο φυσιολογικό πλαίσιο. Φυσικά δεν έχουν να δουν τις γνώσεις των μαθητών αλλά κατά την δική μου άποψη πόσο καλά οι μαθητές μπορούν να αποστηθίσουν κάτι, αυτές τις ικανότητες εξετάζουν. Και για αυτό αυτά που μαθαίνεις εκείνη την ώρα έτσι όπως σου "υποδεικνύεται" να το μάθεις από το σύστημα θα το ξεχάσεις μετά από χρόνια. Και φέρνω παράδειγμα το εμβαδόν που ζητήθηκε στα μαθηματικά φέτος και ήταν γνώση που κάποιος για πρώτη φορά την παίρνει από τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού. Και για αυτό εγώ τον λόγο, θα συμφωνήσω ότι κάτι τέτοιο είναι αντιπαιδαγωγικό με την έννοια ότι το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να σου δίνει αξίες εφόδια και γνώσεις εφόρου ζωής και όχι μόνο χρησιμοθηρικά απλά για γράψεις σε εξετάσεις και μετά να τις διαγράψεις. Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ :redface: .

Βασικά σε αυτό συμφωνούμε από ότι καταλαβαίνω :P . Όσον αφορά τις εργασίες συμφωνώ απόλυτα για αυτό προτιμώ όποτε έχω στην σχολή μου δυνατότητα για απαλλακτική να πάρω παρά να κάτσω να διαβάσω ένα βιβλίο. Θεωρώ ότι είναι πιο ωραίο και πιο ενδιαφέρον να κάτσεις να κάνεις κάποια εργασία διότι θα αποκομίσεις περισσότερα από όσα θα έπαιρνες από 100 σελίδες που θα πήγαινες να έδινες.

Ξέρεις τι επειδή εγώ κυνηγάω βαθμό στο τμήμα μου όπως έχει φανεί από όσα έχω γράψει το κάνω για τους εξής λόγους. Αρχικά ένας καλός βαθμός μου ανοίγει τον δρόμο για ένα καλό μεταπτυχιακό, έπειτα στην εργασία ένας εργοδότης νομίζω θα προτιμήσει αυτόν πχ που έχει 8 παρά αυτόν που έχει 6. Χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι αυτός που έχει 8 στην εργασία του θα είναι καλύτερος από αυτόν που έχει 6, εννοείται. Αλλά δυστυχώς έχω ακούσει, δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω όμως ότι λαμβάνουν Μ.Ο βαθμό πτυχίου και έξω και στην Ελλάδα. Και άλλος ένας λόγος είναι για προσωπική επίτευξη στόχου και ικανοποιήσης κάποιου "απωθημένου" να το πω. Σε εμάς το άριστα στο προπτυχιακό είναι πάνω από το 8,50.

Φυσικά δεν λέω τον εαυτό μου άριστη φοιτήτρια έτσι, επειδή το έχω ξεπεράσει απλά πιστεύω θεωρητικά ότι έχω αποδώσει στα μαθήματα σύμφωνα με το διάβασμά μου. Εάν και κατά πόσο είμαι καλή στο αντικείμενο θα το δείξει κάποια δουλειά πάνω στο αντικείμενό μου. !! Απλά πιστεύω ότι οι βαθμοί που μπαίνουν στο Πανεπιστήμιο και λόγω διαφορετικού τρόπου αξιολόγησης των φοιτητών από αυτό του σχολείου αντιπροσωπεύουν καλύτερα, ή μάλλον εξετάζουν με περισσότερο ποιοτικό τρόπο και την ικανότητά του αυτά που μαθαίνει να τα αναλύει να το πω, να καταγράφει, εξετάζει καλύτερα τις γνώσεις του και οι βαθμοί που αξιολογούν αυτήν την προσπάθεια είναι πιο αντικειμενική . Χωρίς να ισχύει και το απόλυτο βέβαια γιατί και ένας φοιτητής με πολύ καλό διάβασμα μπορεί να συμβεί οτιδήποτε και να κοπεί ή να περάσει. Αλλά στο Πανεπιστήμιο μπορεί να ξαναδώσει να περάσει μάθημα ή να βελτιώσει βαθμό στις εξετάσεις στο πλαίσιο του σχολείου όχι, καταλαβαίνεις που το πάω. :redface:


Υγ: Συγγνώμη για το κατεβατό :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάσια21

Νεοφερμένος

Η Νάσια21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Το θεωρώ εντελώς χαζο. Ο στόχος σου πρέπει να είναι να εμπλουτισεις τις γνώσεις σου να ικανοποιήσεις την περιέργεια σου. Ο βαθμός ειναι ασήμαντος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top