weak and powerless
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Κάλα ντε δεν σε έδειρα απλά ανέπτυξα λίγο το σχόλιο σου................Αρχική Δημοσίευση από weak and powerless:κλέφτρα! (γου μπου μπου δου γου) ένα και μόνο σχόλιο έκανα, σχετικό με το πλήθος των μαθημάτων που έδωκα ο δύσμοιρος χριστιανός (sic). παίζει και το νούμερο του μανώλη, δεν είμαι σίγουρος όμως, προσπαθώ να το ξεχάσω . πάντως σίγουρα δεν παίζει να έχουν υπάρξει αθλιότερες εξετάσεις από της πρώτης χρονιάς εφαρμογής του "νέου" τότε συστήματος. θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας ( ; ) δεν υπήρχαν με αποτέλεσμα και η κουτσή μαρία να χτυπάει 18άρι ιν δα γουότερ . εν τω μεταξύ, το πόσος κόσμος είχε συντάξει μηχανογραφικό με βάση τις βάσεις του προηγούμενου έτους, δε λέγεται (με αποτέλεσμα να πάρουν το τγίτο το μακγύτερο κάμποσοι... :ξανθό_ανθρωπάκι_που_ανανίζεται: )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
faithplus1
Πολύ δραστήριο μέλος
Ξανά έχεις απόλυτο δίκιο kleftra.Ήμουν κι εγώ σ'αυτούς που έδωσαν πρώτη φορά πανελλήνιες το 99 και πέρασα εντελώς οριακά δίνοντας ξανά το 2000.Το θέμα είναι όμως ότι όταν οι αλλαγές των συστημάτων εισαγωγής γίνονται με ρυθμό πολυβόλου και χωρίς καμία προετοιμασία, πάντα θα υπάρχει μια γενιά αδικημένων.Έτυχε να είναι αυτή του 99, θα μπορούσε να είναι αυτή του 2000, του 2001 ή οποιασδήποτε χρονιάς.Δε μπορεί πρώτα να αλλάζεις το σύστημα και μετά να αποφασίζεις τι θα κάνεις με τους παλιότερους.Δεν ξέρω, ίσως έχει γίνει άτυπη παράδοση να αλλάζει ο κάθε υπουργός παιδείας το σύστημα, έτσι για το καλόΑρχική Δημοσίευση από kleftra:Πότε ήρθες βρε;Δεν ήθελα να σε προσβάλλω αν όμως ανατρέξεις στα στατιστικά εκείνης της χρονιάς θα δεις πως ήταν "έκρηξη" αριστούχων η οποία φυσικά έγινε σε βάρος των για δεύτερη φορά υποψηφίων του 1999 που εισήχθησαν μόνο κατά 30% των θέσεων με αποτέλεσμα να μπουν με μέσο όρο μέχρι και 12-11,5 περίπου.Καταλαβαίνεις πόσοι αδίκως έμειναν απ΄έξω με σκοπό να προβληθεί η καταλληλότητα του νέου συστήματος.Ουσιαστικά τα παιδια που αποφοίτησαν το 1999 είχαν 1 στις 1 ευκαιρείες να μπουν αφού το 2000 εισήχθησαν με ποσοστό 30% επί των θεσεων και το 2001 με 10% (κι όχι με κατάθεση μηχανογραφικού γιατί δεν προβλεπόταν στο παλαιό σύστημα αλλά με εκ νεου εξετάσεις).Απο το δε 2002 έχασαν το δικαίωμα πρόσβασης με τα μαθήματα που έδιναν μέχρι τότε κι αν επιθυμούσαν έπρεπε να δώσουν με το νέο σύστημα και μαθήματα τα οποία κάποιοι δεν είχαν καν διδαχτεί ως μαθητές.
Λυπάμαι αν δεν σου αρέσει η διαπίστωση μου αλλά ήταν μια απο τις μεγαλύτερες αδικίες σε βάρος υποψηφίων που έγινε ποτέ(κατά την προσωπική μου κρίση πάντα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mods ενα split για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια???Θα με ενδιέφεραν οι απόψεις σας γιαυτό το θέμα καθώς πραγματικά δε μπορώ να καταλήξω στο αν έχουν οφέλη ή όχι...Φαντάζομαι έχει πολλές όψεις..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giostau
Πολύ δραστήριο μέλος
Αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός τους: να κάνουν τον κόσμο να είναι υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων!
Κατά τα άλλα όμως το μέτρο είναι σωστό!
Οι περιπτώσεις όπου κάποιος πραγματικά προσπάθησε και έβγαλε 7 ή 8 απολυτήριο είναι ελάχιστες....
ΥΓ>Όσο για το split... γιατί δεν ανοίγεις εσύ ένα θέμα για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρχική Δημοσίευση από kleftra:Πότε ήρθες βρε;Δεν ήθελα να σε προσβάλλω αν όμως ανατρέξεις στα στατιστικά εκείνης της χρονιάς θα δεις πως ήταν "έκρηξη" αριστούχων η οποία φυσικά έγινε σε βάρος των για δεύτερη φορά υποψηφίων του 1999 που εισήχθησαν μόνο κατά 30% των θέσεων με αποτέλεσμα να μπουν με μέσο όρο μέχρι και 12-11,5 περίπου.Καταλαβαίνεις πόσοι αδίκως έμειναν απ΄έξω με σκοπό να προβληθεί η καταλληλότητα του νέου συστήματος.Ουσιαστικά τα παιδια που αποφοίτησαν το 1999 είχαν 1 στις 1 ευκαιρείες να μπουν αφού το 2000 εισήχθησαν με ποσοστό 30% επί των θεσεων και το 2001 με 10% (κι όχι με κατάθεση μηχανογραφικού γιατί δεν προβλεπόταν στο παλαιό σύστημα αλλά με εκ νεου εξετάσεις).Απο το δε 2002 έχασαν το δικαίωμα πρόσβασης με τα μαθήματα που έδιναν μέχρι τότε κι αν επιθυμούσαν έπρεπε να δώσουν με το νέο σύστημα και μαθήματα τα οποία κάποιοι δεν είχαν καν διδαχτεί ως μαθητές.
Λυπάμαι αν δεν σου αρέσει η διαπίστωση μου αλλά ήταν μια απο τις μεγαλύτερες αδικίες σε βάρος υποψηφίων που έγινε ποτέ(κατά την προσωπική μου κρίση πάντα).
Κλεφτρα θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου, καθοτι κι εγω καμμενη του 2000 και του τοτε υπουργου με τις φαεινες ιδεες!
Λοιπον τα τελευταια χρονια δεν εχω ιδεα τι γινεται με τα μαθηματα. Παντως αυτο που ξερω ειναι οτι κανενα συστημα εισαγωγης δεν ειναι τελειο. Στην Γερμανια π.χ καταθετουν τα χαρτια τους σε οποια σχολη θελουν κι αναλογα γινονται δεκτοι(αν η βαθμολογια απολυτηριου ειναι αρκετη για την σχολη). Αλλιως περιμενουν αλλα εισαγονται το επομενο εξαμηνο. Φαινεται πιο δικαιο και πιο ευκολο αλλα δεν ειναι τελειο. Απειροι συμφοιτητες μου δεν ειχαν τις βασεις για να παρακολουθησουν τη Φυσικη και τη Χημεια του πρωτου ετους. Δεν τα ειχαν διαλεξει στο απολυτηριο γιατι ηταν δυσκολα!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
emufear
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder
Γιατί χαρίζονται βαθμοί??
Εγώ δεν έχω ακούσει κάποιον να έδωσε πανελλήνιες και να είπε οτι περίμενα πως είχα γράψει χαμηλότερα και πήρα τόσο??
Εγώ περίμενα οτι είχα πάρει χαμηλότερα και πήρα παραπάνω. Σε 2 μόνο μαθήματα πήρα σχεδόν ακριβώς αυτό που περίμενα. Βέβαια δεν θεωρώ οτι φταίει ο εξεταστής ή οτι έβαλε χαριστικά βαθμό (αφού δεν με ήξερε καν), μάλλον εγώ υποτιμούσα αυτό που είχα γράψει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λοιπόν είμαι κατα του μέτρου διότι πιστεύω ότι όλοι έχουν δικαίωμα στη τριτοβάθμια μόρφωση, ασχετα του βαθμού απολητηρίου. Δεν έχει σημασία με πόσο βγήκες από το Λύκειο. Στο πανεπηστήμιο ισχύουν άλλοι κανόνες. Αν ένας που βγήκε με 6 από το Λύκειο και διαβάσει στο πανεπηστήμιο θα πάρει πτυχίο. Αω όχι τότε δε θα πάρει. Η πορεία του δε προκαθορίζεται από το βαθμό Λυκείου. Ακόμα ας σκεφτούμε τί θα γίνουν όλοι αυτοί που κόπηκαν. Θα καταντήσουν πιθανότατα ανειδίκευτοι εργάτες. Θα γυρίζουν από δω και από κει χωρίς στόχους και ιδανικά. Θα μου πείτε μα αν περνάνε όλοι,τότε θα εχουμε μελλοντικά πρόβλημα ανεργίας. ΄Διαφωνώ με αυτό αφου, πιστεύω ότι από αυτούς που θα αποκτήσουν πτυχίο, θα προκόψουν μόνο όσοι μοχθήσουν και βγούν με βαθμό. Οι άλλοι θα καταλήξουν σε δουλειές του ποδαριού ή άνεργοι. Αυτό είναι μια θλιβερή πραγματικότητα που όμως ΔΕΝ επηρεάζεται από τον αριθμό των εισακτέων στα ΤΕΙ και ΑΕΙ.(Κυρίως ΤΕΙ αφού μιλάμε για τόσο χαμηλές βαθμολογίες.)Ακόμα οι πόλεις θα μαραζώσουν οικονομικά και μαγαζιά θα κλείσουν.Όπως θα κλείσουν πιθανότατα και κάποιες σχολές λόγω έλλειψης φοιτητών και αυτό είναι θλιβερό.
Εν κατακλείδι: Ο αριθμός των εισακτέων δεν επηρεάζει ουσιαστικά την ανεργία.( Η φυρα θα ξεχωρίσει από το στάχι) Αυτό που μένει είναι η απογοήτευση και η καταστροφή των ονείρων για σπουδές σε τόσες χιλιάδες νέα άτομα.Και αυτό είναι θλιβερό και εξοργιστικό. Κατεμέ ΟΛΟΙ έχουν δικαίωμα στη τριτοβάθμια εκπαίδευση και κανέις δεν έχει το δικαίωμα να τους το στερήσει, ούτε η ...Μπεεεε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος
Ο μαθητής που βγάζει με 9 το Λύκειο..... γιατί στην ευχή ενδιαφέρεται να περάσει πανεπιστήμιο? (γιατί για να εχει 9.... παει να πει οτι μέχρι τώρα δεν διάβαζε!)
Που ήταν όλα αυτά τα χρόνια που οι συμμαθητές του διάβαζαν κι αποκτούσαν βασεις για παραπέρα?
Πως θα γίνεται το μάθημα στα πανεπιστήμια όταν η ύλη θα πρέπει να ειναι κατανοητή απ όλους τους μαθητες? Δηλαδή... κι απ τον μαθητή του 9 και τον μαθητή του 19....
Αν περάσουν όλοι στα πανεπιστήμια.... ποιοι θα γινουν υδραυλικοι και οικοδόμοι?
Η μήπως θα γίνονται υδραυλικοι με πτυχίο πολυτεχνείου?
Ενας μαθητής του 8 και του 9 στο Λύκειο έχει ΚΕΝΑ! .-
Κενά που δεν θα μπορεσει να καλυψει με διαβασμα στο πανεπιστήμιο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolas17
Πολύ δραστήριο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από Κουνελάκι:Γιατί χαρίζονται βαθμοί??
Εγώ δεν έχω ακούσει κάποιον να έδωσε πανελλήνιες και να είπε οτι περίμενα πως είχα γράψει χαμηλότερα και πήρα τόσο??
Στις πανελλήνιες δεν χαρίζονται βαθμοί, τουλάχιστον έτσι νομίζω εγώ. Σε όλα τα άλλα πάντως χαρίζονται βαθμοί. Ο μαθητής που δεν έχει διαβάσει ποτέ στην ζωή του, ενοχλεί όλη την τάξη,γράφει 2 και 3 (το πολύ) σε διαγωνίσματα, πάλι παίρνει απολυτήριο Γυμνασίου. Ναι, το έχω δεί με τα μάτια μου. Απλώς μένει μετεξεταστέος σε 2-3 μαθήματα για Σεπτέμβριο.
Αρχική Δημοσίευση από Troll:Λοιπόν είμαι κατα του μέτρου διότι πιστεύω ότι όλοι έχουν δικαίωμα στη τριτοβάθμια μόρφωση, ασχετα του βαθμού απολητηρίου. Δεν έχει σημασία με πόσο βγήκες από το Λύκειο. Στο πανεπηστήμιο ισχύουν άλλοι κανόνες. Αν ένας που βγήκε με 6 από το Λύκειο και διαβάσει στο πανεπηστήμιο θα πάρει πτυχίο.
Δεν είμαι πολύ σίγουρος με αυτό. Θα μπορεί ο μαθητής του 6 να καταλαβαίνει όσα θα λένε οι καθηγητές/διδάκτορες στην σχολή? Ή θα κάνει και παράλληλα επανάληψη όλων των μαθημάτων Γυμνασίου-Λύκειου??
Αρχική Δημοσίευση από Καλή Επιρροή:ΧΜ...... με φόβο να πέσετε να με φάτε, θα κάνω μερικά ερωτηματα που θα ήθελα να μου απαντήσετε.....
Την γλίτωσες πάλι, κάνω δίαιτα
Έτσι είναι το πρότυπο της ελληνικής κοινωνίας, μόλις τελειώσουμε το Λύκειο, πάμε Πανεπιστήμιο, άσχετα με τον βαθμό.Ο μαθητής που βγάζει με 9 το Λύκειο..... γιατί στην ευχή ενδιαφέρεται να περάσει πανεπιστήμιο? (γιατί για να εχει 9.... παει να πει οτι μέχρι τώρα δεν διάβαζε!)
Κ***βαρούσε στην καρέκλα του ή δεν πήγαινε κάν στο μάθημα. Κοινώς δεν τον ενδιέφερε.Που ήταν όλα αυτά τα χρόνια που οι συμμαθητές του διάβαζαν κι αποκτούσαν βασεις για παραπέρα?
Θα γίνεται κατανοητή απο τον μαθητή του 15. Ο μαθητής του 9 δεν θα καταλαβαίνει και ο μαθητής του 19 θα βαριέται οικτρά.Πως θα γίνεται το μάθημα στα πανεπιστήμια όταν η ύλη θα πρέπει να ειναι κατανοητή απ όλους τους μαθητες? Δηλαδή... κι απ τον μαθητή του 9 και τον μαθητή του 19....
Αν περάσουν όλοι στα πανεπιστήμια.... ποιοι θα γινουν υδραυλικοι και οικοδόμοι?
Η μήπως θα γίνονται υδραυλικοι με πτυχίο πολυτεχνείου?
Τώρα ποιοι γίνονται υδραυλικοί και οικοδόμοι? Οι περισσότεροι απο αυτούς δεν πάνε κάν (ενιαίο) λύκειο και τελειώνουν κάποιο τεχνικό κτλ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος
Πέρασα στο πανεπηστήμιο με χαμηλό βαθμό (Λιγο πάνω από τη βάση) και τώρα κοντεύω να πάρω πτυχίο. Είχα κενα αλλά η δίψα μου για πτυχίο με οδήγησε στο να περάσω τα μαθήματα και να κοντεύω τώρα.Ξέρω και άλλους σαν εμένα. Ο βαθμός απολυτηρίου δε καθορίζει τη μετέπειτα πορεία. Αυτό ξέρω από τη πείρα μου. Ακόμα υπάρχουν άτομα που μπήκαν με βαθμό μεγαλύτερο από εμένα και δεν έχουν τελείωσει ακόμα.
Το λιγο πάνω απ τη βάση το μεταφράζω (Αθαιρετα ) σαν 11-12...
Καλώς μέχρι εδω....
Η απόσταση του μαθητή του 11-12 θεωρώ ότι ειναι μεγάλη με τον μαθητή του 7-8 όταν το άριστα είναι 20!
Ο μαθητής του 11 είναι μέτριος - κακός
Ο μαθητής του 7 ειναι ΚΑΚΟΣ!
Δεν ξέρω βέβαια με τι ευκολια ή δυσκολία μπαινουν πλέον οι βαθμοι....
Όταν πηγαινα εγώ σχολείο (προ αμνημονεύτων χρόνων ) το να πάρει κάποιος 15 ήταν θέμα... έπρεπε να στρώσει κάτω κωλο!
Το 18 ήταν άριστα και το 20 δεν υφίσταντο....
Εγώ χρειαζόμουν μέσο όρο 10 για να περάσω αρχιτεκτονική και γυρω στο 18 τα δυο μαθήματα από σχέδια.
ήμουν μια μέτρια του 14 (και πολυ τεμπέλα) μαθήτρια και στις πανελληνιες έπιασα προπο... 1-2-Χ! (με εξαιρεση την έκθεση που πηρα 11 και τα σχεδια που επιασα 18,5 και 19)
Ειλικρινά δεν ξέρω λοιπόν, μπορεί να έχω άδικο γιατί τα πράγματα να έχουν αλλάξει πολύ και να ειναι πολύ πιο δυσκολα απ οτι ηταν σε εμας...
Απ όσο ακουω όμως, είναι μαλλον πιο ευκολο να πάρεις βαθμους...
αρα ο σημερινός μαθητής του 8 είναι ο μαθητής του 5 στην γεννια μου... ΄
ήτοι... δεν ανήκει σε κανενα πανεπιστήμιο ..... σορρυ κι ολας.
Επίσης... δεν μπορώ να καταλάβω (και χωρίς παρεξήγηση troll) Για ποιο λογο εσυ που δεν εστρωσες κωλο όλα τα χρόνια να εχεις τις ίδιες ευκαιριες για επαγγελματική εξέλιξη με αυτον που εχει σταξει αίμα όλα τα χρόνια του σχολειου....
(το ιδιο ισχυε και για μενα που ήμουν τεμπελα.... το λεω ε?! )
Ο ένας μου ανηψιος, ήταν σε όλα τα χρόνια του ένας ΚΑΚΟΣ μαθητής....
Στο λύκειο περνούσε στο τσακ και με το ζόρι τις χρονιες....
Η αδερφή μου αναρωτιόταν για το μέλλον του
Αυτος ο μαθητής λοιπόν, πέρασε σε σχολή!
Είναι αυτός ο ίδιος που μειώνει την αξία του χαρτιού του πανεπιστημιου και το κάνει να εχει την ίδια αξια με ένα κωλόχαρτο! Γιατί ειλικρινα δεν ξέρει που παν τα τέσσερα!
Και γιατί το να περάσεις μάθημα σε ενα αμφιθέατρο με περίπου 400 εξεταζόμενους και 2 επιτηρητές... ισως δεν ειναι και το πιο δυσκολο πράγμα στον πλανήτη....
όλα αυτα... τα λέω για το ανηψι μου.... το αιμα μου...που το λατρεύω και που θελω να παει μπροστα!
Δε μπορώ όμως να μην ειμαι ειλικρινης και ρεαλίστρια και να εθελωτυφλω μπροστα στην αλήθεια του οτι οταν τελειωσει θα ειναι ΑΛΛΟΣ ένας πτυχιουχος που θα συμβάλει στα ποσοστα ανεργειας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Επίσης... δεν μπορώ να καταλάβω (και χωρίς παρεξήγηση troll) Για ποιο λογο εσυ που δεν εστρωσες κωλο όλα τα χρόνια να εχεις τις ίδιες ευκαιριες για επαγγελματική εξέλιξη με αυτον που εχει σταξει αίμα όλα τα χρόνια του σχολειου....
(το ιδιο ισχυε και για μενα που ήμουν τεμπελα.... το λεω ε?! )
Καμία παρεξήγηση. Η λογική συμφωνεί με αυτό που λές, αλλά τα όνειρα κάποιων ατόμων δε συμπίπτουν πάντα με τη λογική. Εξάλλου ο καλός μαθητής θα περάσει λογικά σε σχολή ανώτερη (ΑΕΙ) από αυτή του κακού, που πιθανότατα θα πάει σε ΤΕΙ. Οι ευκαιρίες λοιπόν δεν είναι και τόσο ίσες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.