Τολμηρος
Νεοφερμένος
ΑΟΔΕ,Βιολογία: Λες να κατάφερε να αντιγράψει 4-5 σελίδες Α4 στο κάθε μάθημα,χωρίς να τον δούνε και να έγραψε 20 πχ?
Και αυτός που θα αντιγράψει είναι αυτός που δεν έχει διαβάσει και ένας τέτοιος μαθητής πάνω απο 10 δεν έγραφε ούτε μαθηματικά,ούτε φυσική!ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΩ!
Κάτι άλλο :
Γιατί εγώ δεν ξέρω κανένα τέτοιο παράδειγμα?
Ο ξάδερφός μου δεν διάβαζε και ήταν μέτριος γενικά και έβγαλε 14200 στο 5ο! Με 4,4 Μαθηματικά και 6,3 Φυσική!
Τα βλέπεις πολλά τα μόρια;
Και επίσης είδα ότι οι βάσεις έπεσαν 1000-2500 μόρια σε πολύ υψηλόβαθμες σχολές που σημαίνει ότι οι επιδόσεις ήταν ΚΑΚΙΣΤΕΣ σε σχέση με προηγούμενες χρονιές,and hell no,αυτοί που πέρασαν στις υψηλόβαθμες (17-20) δεν ήταν μέτριοι.
Με τις ειδικές κατηγορίες,ΝΑΙ πέρασαν μετριότατοι ως αδιάφοροι μαθητές. (πχ. στο τμήμα μου με 3508 μόρια)
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι σημαίνει "μέτριο" . Αν κάποιος έχει διαβάσει ας πούμε για ένα 14-15 μπορεί άνετα στα μαθήματα τύπου ΑΟΔΕ και ΑΟΘ να γράψει 17-18 με αντιγραφές και σκονάκια.
Επίσης άκουσα για αντιγραφές και στα μαθηματικά (ΓΕΝ. και ΚΑΤ.).
Δεν ξέρω αν δεν έχεις δει εσύ τέτοια παραδείγματα, πάντως εγώ (που αρχικά δεν το πίστευα) είδα αρκετά, και άκουσα ακόμη περισσότερο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sofia242
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
element skate
Πολύ δραστήριο μέλος
LETS START A RIOT!!
You watch too many movies
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris199
Νεοφερμένος
Οι εξετάσεις είναι ψυχοφθώρες! Για να πετύχει κάποιος έναν υψηλόβαθμο στόχο θα πρέπει να διαβάζει υπερβολικά, με αποτέλεσμα η προσωπική του ζωή να είναι είδος πολιτελείας! Σε άλλες χώρες της Ευρώπης οι μαθητές δεν περνάνε από παρόμοιες καταστάσεις! Χαραμίζεται η καλύτερη ηλικία μας μόνο και μόνο για να περάσουμε κάπου, που τις περισσότερες φορές (για να μην πω πάντα) δεν είναι ο πρωταρχικός μας στόχος! Δεν ειναι άδικο αυτό; Τι παραπάνω έχουν οι υπόλοιποι μαθητές που δεν έχουμε εμείς;;!
Όσον αφορά τις αλλαγές που έχουν γίνει στο καιρούργιο σύστημα σε καμία περίπτωση δεν είναι υπέρ των μαθητών! Για άλλη μια φορά η Ελλάδα προσπαθεί να "διώξει" τα παιδιά της! Γιατί δεν είναι λίγοι εκείνοι που καταφεύγουν στο εξωτερικό!
Δεν διαβασα τα υπολοιπα μυνηματα στο topic αλλα θα θελα να σου πω στα γρηγορα τα παρακατω:
1)<<Οι εξετάσεις είναι ψυχοφθώρες! Για να πετύχει κάποιος έναν υψηλόβαθμο στόχο θα πρέπει να διαβάζει υπερβολικά>>
Πιστευω οτι γνωριζεις οτι οι βασεις διαμορφωνονται αποκλειστικα και μονο απο τους βαθμους των μαθητων οποτε ο λογος που πρεπει να διαβασεις πολυ για να μπεις π.χ. ιατρικη ειναι οτι και αλλοι 20.000 θελουν το ιδιο με σενα.Δεν σου λεει το εκπαιδευτικο συστημα ποσο να διαβασεις.Ολα αυτα τα εξουθενωτικα προγραμματα εκμαθησης εχουν σκοπο να σε βοηθησουν να ξεπερασεις τους ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ σου,αμα δεν θες δεν υπαρχει προβλημα.
2)<<Σε άλλες χώρες της Ευρώπης>>.Σε αλλες χωρες της Ευρωπης δεν εχουν καταληψεις,δεν εχουν ασυλο,δεν εχουν <<αιωνιους>> φοιτητες,αρκετες φορες πληρωνουν διδακτρα(τα οποια αυξανονται συνεχως τα τελευταια 3 χρονια),μπορουν να σε διωξουν απο την σχολη λογω χαμηλων επιδοσεων κτλπ.Αλλα βεβαια,αυτα δεν ειναι για μας...απλα να μπαινουμε αραχτοι στις σχολες.Επιλεγουμε οτι μας συμφερει.
3)<<Χαραμίζεται η καλύτερη ηλικία μας μόνο και μόνο για να περάσουμε κάπου>>.Συμφωνω οτι ειναι καταθλιπτικη η πορεια αλλα οχι <<μονο και μονο για να περασουμε καπου>>.Υποτιθεται οτι προσπαθεις να υλοποιησεις καποια ονειρα.Μαλλον δεν εχεις τα καταλληλα κινητρα.
4)<<Τι παραπάνω έχουν οι υπόλοιποι μαθητές που δεν έχουμε εμείς>>.Αποτι φαινεται εχουν κινητρο,διαθεση,ονειρα κ.α.
Σημειωση:Στην αρχη και μενα ολα μου φταιγανε μεχρι που καταλαβα οτι στα 6 χρονια που ημουν στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση προετοιζομουν για αυτες τις εξετεσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosnt
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
γκρεμιζμα και κτισιμο απο την αρχη θελει το ολο εκπαιδευτικο συστημα παιδες μπαζει απο παντου...
Χρειάζονται ικανοί άνθρωποι και με καλές προθέσεις για αυτό τον σκοπό. ΠΟΥ 'ΝΤΟΙ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosnt
Εκκολαπτόμενο μέλος
Χρειάζονται ικανοί άνθρωποι και με καλές προθέσεις για αυτό τον σκοπό. ΠΟΥ 'ΝΤΟΙ?
πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια του κοσμου και η αντιληψη του για την εκπαιδευση,βεβαια αυτο χρειαζεται πολλα χρονια για να γινει δεν συμβαινει απο την μια στιγμη στην αλλη...ισως η δυσκολιες που περναει σημερα η χωρα μας ειναι η ευκαιρια να αναθεωρησουν πολλοι τις αποψεις τους...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Ναι το βρήκατε οι πανελλήνιες είναι ένα πολύ αξιοκρατικό σύστημα όταν υπάρχουν φροντιστήρια, όταν ένα μεγάλο μέρος των μαθητών κάνει σκονάκια, όταν πολλοί μπαίνουν μέσα από ειδκές κατηγορίες, εξωτερικό κτλ, όταν οι σχολικοί βαθμοί επηρεάζουν την επίδοσή μας στο τέλος,όταν υπάρχουν κατευθύνσεις που σε πολλά σχολεία δε διδάσκονται καν, όταν υπάρχουν μαθήματα που τρέμεις μην πέσεις σε αγάμητο διορθωτή, όταν ωθούμαστε στο να παπαγαλίζουμε μεθοδολογίες μαθημάτων τα οποία πολλές φορές δεν έχουν και καμία σχέση με το αντικείμενό μας, και όταν όλο το μέλλον μας κρίνεται από 3 ώρες άγχους. Τι να σας πω σφίζουμε στην αξιοκρατία ρε παιδιά.
για να αλλαξει η παιδεια μας πρεπει να αλλαξουμε μυαλα..κατι που φανταζει πολυ δυσκολο
Παράλληλα πρέπει να γίνουν αυτά τα δύο αλλιώς δεν πρόκειται να καταφέρουμε τίποτα. Η ίδια η παιδεία και οι κρατικοί θεσμοί διαμορφώνουν τη νοοτροπία των πολιτών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Χρειάζονται ικανοί άνθρωποι και με καλές προθέσεις για αυτό τον σκοπό. ΠΟΥ 'ΝΤΟΙ?
Ένα ΝΤΟΥ χρειάζεται,και μετά τσο και λο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathis1214
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ένα ΝΤΟΥ χρειάζεται,και μετά τσο και λο.
Αν ειναι να γινει αυτο το τελευταιο αιτημα θα πρεπει να ναι οι πανελληνιες προεχουν αλλα θεματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι το βρήκατε οι πανελλήνιες είναι ένα πολύ αξιοκρατικό σύστημα όταν υπάρχουν φροντιστήρια, όταν ένα μεγάλο μέρος των μαθητών κάνει σκονάκια, όταν πολλοί μπαίνουν μέσα από ειδκές κατηγορίες, εξωτερικό κτλ, όταν οι σχολικοί βαθμοί επηρεάζουν την επίδοσή μας στο τέλος,όταν υπάρχουν κατευθύνσεις που σε πολλά σχολεία δε διδάσκονται καν, όταν υπάρχουν μαθήματα που τρέμεις μην πέσεις σε αγάμητο διορθωτή, όταν ωθούμαστε στο να παπαγαλίζουμε μεθοδολογίες μαθημάτων τα οποία πολλές φορές δεν έχουν και καμία σχέση με το αντικείμενό μας, και όταν όλο το μέλλον μας κρίνεται από 3 ώρες άγχους. Τι να σας πω σφίζουμε στην αξιοκρατία ρε παιδιά.
Συμφωνώ απολύτως!! Και προσθέτω (τονίζω το υπογραμμισμένο), πώς γίνεται οι πανελλήνιες να είναι αξιοκρατικό σύστημα όταν ένας μαθητής ειδικής κατηγορίας έχει τη δυνατότητα να εισαχθεί στην Αγγλική Φιλολογία με βάση 5,35, στο Μαθηματικό με 3,1, στη Φιλολογία με 2 και στην Αρχιτεκτονική με 4,6, (καθώς και με άλλους , χειρότερους βαθμούς σε υψηλόβαθμες σχολές ) την ίδια στιγμή που οι υπόλοιποι υποψήφιοι σκοτώνονται στο διάβασμα όλη τη χρονιά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
ειναι δυνατον να συζηταμε για το αν οι πανελλαδικες ειναι αξιοκρατικο συστημα?Συμφωνώ απολύτως!! Και προσθέτω (τονίζω το υπογραμμισμένο), πώς γίνεται οι πανελλήνιες να είναι αξιοκρατικό σύστημα όταν ένας μαθητής ειδικής κατηγορίας έχει τη δυνατότητα να εισαχθεί στην Αγγλική Φιλολογία με βάση 5,35, στο Μαθηματικό με 3,1, στη Φιλολογία με 2 και στην Αρχιτεκτονική με 4,6, (καθώς και με άλλους , χειρότερους βαθμούς σε υψηλόβαθμες σχολές ) την ίδια στιγμή που οι υπόλοιποι υποψήφιοι σκοτώνονται στο διάβασμα όλη τη χρονιά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Holy_Law
Νεοφερμένος
σας αρεσει να σας βγαινει η Παναγια για να περασετε σε μια σχολη
και να τρωτε την .ι. οταν ξεσκιζεστε ολη τη χρονια για να γραψετε στο
τελος 5000 μορια αλλα κατα τ'αλλα.Αυτο θα πει μαζοχισμος στο επακρο.
Αντε βαλτε αρνητικες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
γιατι ακριβως μιλαμε?Αντε βρε μαγκες ολοι που σας εθιξε η κοπελιτσα και βαζετε αρνητικες
σας αρεσει να σας βγαινει η Παναγια για να περασετε σε μια σχολη
και να τρωτε την .ι. οταν ξεσκιζεστε ολη τη χρονια για να γραψετε στο
τελος 5000 μορια αλλα κατα τ'αλλα.Αυτο θα πει μαζοχισμος στο επακρο.
Αντε βαλτε αρνητικες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mr.thewritikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Συμφωνώ απολύτως!! Και προσθέτω (τονίζω το υπογραμμισμένο), πώς γίνεται οι πανελλήνιες να είναι αξιοκρατικό σύστημα όταν ένας μαθητής ειδικής κατηγορίας έχει τη δυνατότητα να εισαχθεί στην Αγγλική Φιλολογία με βάση 5,35, στο Μαθηματικό με 3,1, στη Φιλολογία με 2 και στην Αρχιτεκτονική με 4,6, (καθώς και με άλλους , χειρότερους βαθμούς σε υψηλόβαθμες σχολές ) την ίδια στιγμή που οι υπόλοιποι υποψήφιοι σκοτώνονται στο διάβασμα όλη τη χρονιά;
Εμ, δεν είναι. Όταν μπαίνει ένας υποψήφιος π.χ. στο Μαθηματικό Αθήνας με μέσο όρο 3,1 που έχει βάση 15769 και αποκλείεται ένας υποψήφιος με μέσο όρο 16,00 τότε η αξιοκρατία έχει πάει περίπατο και μάλιστα πολύυυυυ μακρινό. Και κάνω εγώ την αφελή ερώτηση ... Υπάρχει περίπτωση αυτός ο υποψήφιος να πάρει πτυχίο από αυτό το τμήμα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τολμηρος
Νεοφερμένος
Εμ, δεν είναι. Όταν μπαίνει ένας υποψήφιος π.χ. στο Μαθηματικό Αθήνας με μέσο όρο 3,1 που έχει βάση 15769 και αποκλείεται ένας υποψήφιος με μέσο όρο 16,00 τότε η αξιοκρατία έχει πάει περίπατο και μάλιστα πολύυυυυ μακρινό. Και κάνω εγώ την αφελή ερώτηση ... Υπάρχει περίπτωση αυτός ο υποψήφιος να πάρει πτυχίο από αυτό το τμήμα;
Στην Ελλάδα ζεις και όλα είναι εφικτά! Μπορεί να μπει σε τίποτα κόμματα ΄κτλ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
olgajour1993
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.