Αφήνουν τις σχολές και κατεβαίνουν στους δρόμους με σύνθημα "ΟΧΙ στις Διαγραφές, Στήριξη στους Φοιτητές"

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 21,714 μηνύματα.
Η Χρυσή Αυγή - όπως κάθε φασιστοειδής ομάδα - είναι εγκληματική οργάνωση, γιατί οι επικεφαλής της είναι ιθύνοντες παράνομων και εγκληματικών πράξεων, με σημαντικότερη τη συστηματική εκδίωξη και εξόντωση των εχθρών της "φυλής", δηλαδή των εχθρών του καθαρού αίματος, που θα οδηγήσει υποτίθεται σε προηγμένο επίπεδο τον "λαό", και άρα σε πολιτισμική άνοδο. Ας μην αναφέρουμε αριθμούς, πόσες δολοφονίες, βασανισμούς και ταπεινώσεις προκάλεσε και μπορεί να προκαλέσει το όποιο φιλόδοξο έργο να καθυποτάξει ένα εκλεκτό κράτος τους υπόλοιπους, λιγότερο ή περισσότερο κατώτερους φυλετικά λαούς και ανθρώπους, στην προσπάθεια να φτιάξει τη χιλιόχρονη παγκόσμια αυτοκρατορία του. Ας πούμε ότι το πρόβλημα με τις ναζιστικές οργανώσεις, που τις κάνει χειρότερες από τις φασιστικές παρά την ομοιότητα στην παράνοια της κατασκευής ανύπαρκτων εχθρών και αιτιών του κακού, είναι η παράνοια της αγνότητας και του μεγαλείου της φυλής (όχι το κιτς και το νταηλίκι τους απλώς). Δεν χρειάζεται να αποφανθεί η νεοελληνική δικαιοσύνη εν έτει 2020 παρά ως αντήχηση αυτού που το Διεθνές Στρατιωτικό Δικαστήριο της Νυρεμβέργης, το πρώτο διεθνές ποινικό δικαστήριο, απεφάνθη το 1946: Οι Ναζί είναι απειλή, όχι της εθνικής, αλλά της παγκόσμιας δικαιοσύνης και ειρήνης, γιατί το ανθρώπινο είδος είναι ένα, δεν είναι οι λαοί, οι "φυλές" ή τα φύλα διαφορετικά είδη. Ο κόσμος το έχει τούμπανο, οι Ναζί κρυφό καμάρι... καταλαβαίνουμε όμως με ποιόν τρόπο σαγηνεύουν αναχρονιστικές ιδέες, όταν άτομα που σπουδάζουν ιστορία και θα την διδάξουν είναι κατ' επιλογήν ανιστόρητα (εννοώ τον Björn Höcke). Ιστορία πώς να διαβαστεί, όταν το άτομο κουβαλά στη συνείδηση εκατό κόμπλεξ ταπείνωσης και μονομανίες μεγαλείου, που θα προβάλλει μετά στα γεγονότα; Δεν ήταν αριστεροί και νεοφιλελεύθεροι που πανηγυρίσαν την καταδίκη της ΧΑ, αλλά οριζοντίως οι κατηγορίες αριστερά του συντηρητισμού, μαζί με κάποιους συντηρητικούς, και καθέτως οι κοινωνικές τάξεις, επειδή αγαλλίασαν με την ιδέα ότι αυτοί οι "ηγέτες", που διέταζαν την εκτέλεση εγκλημάτων και παραβάσεων, υπάρχοντας παρασιτικά για να αναπαράγουν φασιστικό λόγο με τη φαντασίωση της απογείωσης της πολιτικής τους καριέρας όταν "δικαιωθεί" η αγνή τους πρόθεση και η αποκαλυπτική τους προφητεία, θα βρεθούν πίσω από τα κάγκελα, έστω για ένα λεπτό. Η ναζιστική πρακτική ανέλαβε τη Γερμανία σε περίοδο βαθιάς, πολλαπλής κρίσης, και την άφησε συντρίμμια, κατακρεουργημένη σε έκταση και πληθυσμό, την μισή υπό την κηδεμονία μιας ιμπεριαλιστικής δύναμης, διαίρεση από την οποία δεν έχει ακόμα συνέλθει, για να μην πούμε για τα συλλογικά τραύματα στον πολιτισμό. Η ΧΑ διαθέτει τάγματα εφόδου αφενός, που λειτούργησαν και λειτουργούν σαν σύνολα ημιμαθών τραμπούκων που υπακούουν ιεραρχικά για το "καλό" της λαϊκής, φυλετικής κοινότητας. Αφετέρου, αναπαράγει κατά γράμμα την οργάνωση του Εθνικοσοσιαλιστικού Γερμανικού Εργατικού κόμματος, χωρίς επαφή με την φιλανθρωπία της ορθόδοξης παράδοσης, χωρίς αναφορά στα εγκλήματα που έκαναν εδώ οι Ναζιστές όταν έθεσαν την Ελλάδα υπό κατοχή. Τέλος, αν υπήρχε πιθανότητα να εφαρμοστεί με αντικειμενικότητα ένα εθνικό στρατηγικό πρόγραμμα Ευγονικής στη χώρα, "καθαρισμού" δηλαδή του ελληνικού γονιδίου από ανθρώπους "προδότες" ή "κατώτερης" ποιότητας, ο Κασιδιάρης, ο Λαγός, ο Μιχαλολιάκος και οι λοιποί "υψηλά" ιστάμενοι ή θιασώτες μιας φυλετικής τερατογένεσης, δεν θα είχαν πιθανότητες να επιβιώσουν ή σίγουρα θα ήταν ψηλά στη λίστα. Τίθεμαι ενάντια της βιολογικοποίησης της πολιτικής, χωρίς να εξετάζω αν κάτι τέτοιο θα ήταν ωφέλιμο ή βλαβερό, για λόγους ηθικής. Το δυστύχημα εν προκειμένω είναι πως πριν δεκαπέντε χρόνια ήμασταν η μόνη χώρα που είχε το "προνόμιο" να έχει ναζιστικό κόμμα σε Κοινοβούλιο - ήταν κάπως καθησυχαστική τότε αυτή η προνομία. Μην τρελαθούμε, ότι το αστικό κράτος είναι αντιδημοκρατικό επειδή έτριξε τα δόντια σε αυτούς που οραματίζονται μαζικές εκτελέσεις των αντιπάλων τους σε ειδικά στρατόπεδα. Αντίθετα, ενίσχυσε την τάση τους να βρίσκουν συστημικούς εχθρούς για να αγιάζουν την βλακεία, την οκνηρία και τα ιδεολογικά τους μέσα. Τους έκανε χάρη, κάνοντάς του να αισθάνονται αγνοί "εν διωγμώ".

Αν και η ΧΑ δεν είναι το κεντρικό θέμα. Εσύ κάπου μπερδεύεις το πολιτικό με το ποινικό. Υποτίθεται πως η δίκη δεν είχε πολιτικές προεκτάσεις αφού η δικαιοσύνη μας είναι τυφλή/αντικειμενική!!! Ο εθνικοσοσιαλισμός που υποτίθεται πρέσβευε η ΧΑ δεν είναι παράνομη ιδεολογία. Δεν είναι παράνομο να είσαι Εθνικοσοσιαλιστής.

Βέβαια σε αυτή τη χώρα, η ΝΔ σκότωσε τον Τεμπονέρα και είχε και κάμποσα στελέχη παιδεραστές, η αριστερά τους υπαλλήλους της Μαρφίν, η ακροαριστερά τα δύο παιδιά της ΧΑ το 2013 και οι μόνοι που μπήκαν όλοι φυλακή μαζί με τον δολοφόνο ήταν η ΧΑ για τον Φύσσα. Κάπου μπαζει το παραμύθι. Η ΧΑ ήταν απλά το πρόσχημα, η Δημοκρατία έμμεσα ποινικοποίησε τον εθνικισμό μέσω της ΧΑ. Το αστικό κράτος ξέρει πολύ καλά τι κάνει και είναι παντοδύναμο. Αν οι χρυσαυγίτες ή οι αριστεροί των πανεπιστημιακών παρατάξεων νομίζουν πως το ξεγελανε και κάνουν ο,τι θέλουν τότε είναι βαθιά γελασμενοι και το βλέπουν με τον άγριο τρόπο.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3,100 μηνύματα.
Η Χρυσή Αυγή - όπως κάθε φασιστοειδής ομάδα - είναι εγκληματική οργάνωση, γιατί οι επικεφαλής της είναι ιθύνοντες παράνομων και εγκληματικών πράξεων, με σημαντικότερη τη συστηματική εκδίωξη και εξόντωση των εχθρών της "φυλής", δηλαδή των εχθρών του καθαρού αίματος, που θα οδηγήσει υποτίθεται σε προηγμένο επίπεδο τον "λαό", και άρα σε πολιτισμική άνοδο. Ας μην αναφέρουμε αριθμούς, πόσες δολοφονίες, βασανισμούς και ταπεινώσεις προκάλεσε και μπορεί να προκαλέσει το όποιο φιλόδοξο έργο να καθυποτάξει ένα εκλεκτό κράτος τους υπόλοιπους, λιγότερο ή περισσότερο κατώτερους φυλετικά λαούς και ανθρώπους, στην προσπάθεια να φτιάξει τη χιλιόχρονη παγκόσμια αυτοκρατορία του. Ας πούμε ότι το πρόβλημα με τις ναζιστικές οργανώσεις, που τις κάνει χειρότερες από τις φασιστικές παρά την ομοιότητα στην παράνοια της κατασκευής ανύπαρκτων εχθρών και αιτιών του κακού, είναι η παράνοια της αγνότητας και του μεγαλείου της φυλής (όχι το κιτς και το νταηλίκι τους απλώς). Δεν χρειάζεται να αποφανθεί η νεοελληνική δικαιοσύνη εν έτει 2020 παρά ως αντήχηση αυτού που το Διεθνές Στρατιωτικό Δικαστήριο της Νυρεμβέργης, το πρώτο διεθνές ποινικό δικαστήριο, απεφάνθη το 1946: Οι Ναζί είναι απειλή, όχι της εθνικής, αλλά της παγκόσμιας δικαιοσύνης και ειρήνης, γιατί το ανθρώπινο είδος είναι ένα, δεν είναι οι λαοί, οι "φυλές" ή τα φύλα διαφορετικά είδη. Ο κόσμος το έχει τούμπανο, οι Ναζί κρυφό καμάρι... καταλαβαίνουμε όμως με ποιόν τρόπο σαγηνεύουν αναχρονιστικές ιδέες, όταν άτομα που σπουδάζουν ιστορία και θα την διδάξουν είναι κατ' επιλογήν ανιστόρητα (εννοώ τον Björn Höcke). Ιστορία πώς να διαβαστεί, όταν το άτομο κουβαλά στη συνείδηση εκατό κόμπλεξ ταπείνωσης και μονομανίες μεγαλείου, που θα προβάλλει μετά στα γεγονότα; Δεν ήταν αριστεροί και νεοφιλελεύθεροι που πανηγυρίσαν την καταδίκη της ΧΑ, αλλά οριζοντίως οι κατηγορίες αριστερά του συντηρητισμού, μαζί με κάποιους συντηρητικούς, και καθέτως οι κοινωνικές τάξεις, επειδή αγαλλίασαν με την ιδέα ότι αυτοί οι "ηγέτες", που διέταζαν την εκτέλεση εγκλημάτων και παραβάσεων, υπάρχοντας παρασιτικά για να αναπαράγουν φασιστικό λόγο με τη φαντασίωση της απογείωσης της πολιτικής τους καριέρας όταν "δικαιωθεί" η αγνή τους πρόθεση και η αποκαλυπτική τους προφητεία, θα βρεθούν πίσω από τα κάγκελα, έστω για ένα λεπτό. Η ναζιστική πρακτική ανέλαβε τη Γερμανία σε περίοδο βαθιάς, πολλαπλής κρίσης, και την άφησε συντρίμμια, κατακρεουργημένη σε έκταση και πληθυσμό, την μισή υπό την κηδεμονία μιας ιμπεριαλιστικής δύναμης, διαίρεση από την οποία δεν έχει ακόμα συνέλθει, για να μην πούμε για τα συλλογικά τραύματα στον πολιτισμό. Η ΧΑ διαθέτει τάγματα εφόδου αφενός, που λειτούργησαν και λειτουργούν σαν σύνολα ημιμαθών τραμπούκων που υπακούουν ιεραρχικά για το "καλό" της λαϊκής, φυλετικής κοινότητας. Αφετέρου, αναπαράγει κατά γράμμα την οργάνωση του Εθνικοσοσιαλιστικού Γερμανικού Εργατικού κόμματος, χωρίς επαφή με την φιλανθρωπία της ορθόδοξης παράδοσης, χωρίς αναφορά στα εγκλήματα που έκαναν εδώ οι Ναζιστές όταν έθεσαν την Ελλάδα υπό κατοχή. Τέλος, αν υπήρχε πιθανότητα να εφαρμοστεί με αντικειμενικότητα ένα εθνικό στρατηγικό πρόγραμμα Ευγονικής στη χώρα, "καθαρισμού" δηλαδή του ελληνικού γονιδίου από ανθρώπους "προδότες" ή "κατώτερης" ποιότητας, ο Κασιδιάρης, ο Λαγός, ο Μιχαλολιάκος και οι λοιποί "υψηλά" ιστάμενοι ή θιασώτες μιας φυλετικής τερατογένεσης, δεν θα είχαν πιθανότητες να επιβιώσουν ή σίγουρα θα ήταν ψηλά στη λίστα. Τίθεμαι ενάντια της βιολογικοποίησης της πολιτικής, χωρίς να εξετάζω αν κάτι τέτοιο θα ήταν ωφέλιμο ή βλαβερό, για λόγους ηθικής. Το δυστύχημα εν προκειμένω είναι πως πριν δεκαπέντε χρόνια ήμασταν η μόνη χώρα που είχε το "προνόμιο" να έχει ναζιστικό κόμμα σε Κοινοβούλιο - ήταν κάπως καθησυχαστική τότε αυτή η προνομία. Μην τρελαθούμε, ότι το αστικό κράτος είναι αντιδημοκρατικό επειδή έτριξε τα δόντια σε αυτούς που οραματίζονται μαζικές εκτελέσεις των αντιπάλων τους σε ειδικά στρατόπεδα. Αντίθετα, ενίσχυσε την τάση τους να βρίσκουν συστημικούς εχθρούς για να αγιάζουν την βλακεία, την οκνηρία και τα ιδεολογικά τους μέσα. Τους έκανε χάρη, κάνοντάς του να αισθάνονται αγνοί "εν διωγμώ".
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,005 μηνύματα.
Τελικά πχιό είναι το πρόβλημα και δεν γίνεται η διαγραφή των φοιτητών; :) Γιατί μόνο στη Γερμανία, Ολλανδία, ... εφαρμόζονται οι νόμοι και οι κανονισμοί οριστικά και αμετάκλητα;
 

EVJE

Νεοφερμένος

Η EVJE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Αν και η ΧΑ δεν είναι το κεντρικό θέμα. Εσύ κάπου μπερδεύεις το πολιτικό με το ποινικό. Υποτίθεται πως η δίκη δεν είχε πολιτικές προεκτάσεις αφού η δικαιοσύνη μας είναι τυφλή/αντικειμενική!!! Ο εθνικοσοσιαλισμός που υποτίθεται πρέσβευε η ΧΑ δεν είναι παράνομη ιδεολογία. Δεν είναι παράνομο να είσαι Εθνικοσοσιαλιστής.

Βέβαια σε αυτή τη χώρα, η ΝΔ σκότωσε τον Τεμπονέρα και είχε και κάμποσα στελέχη παιδεραστές, η αριστερά τους υπαλλήλους της Μαρφίν, η ακροαριστερά τα δύο παιδιά της ΧΑ το 2013 και οι μόνοι που μπήκαν όλοι φυλακή μαζί με τον δολοφόνο ήταν η ΧΑ για τον Φύσσα. Κάπου μπαζει το παραμύθι. Η ΧΑ ήταν απλά το πρόσχημα, η Δημοκρατία έμμεσα ποινικοποίησε τον εθνικισμό μέσω της ΧΑ. Το αστικό κράτος ξέρει πολύ καλά τι κάνει και είναι παντοδύναμο. Αν οι χρυσαυγίτες ή οι αριστεροί των πανεπιστημιακών παρατάξεων νομίζουν πως το ξεγελανε και κάνουν ο,τι θέλουν τότε είναι βαθιά γελασμενοι και το βλέπουν με τον άγριο τρόπο.
Δεν μπερδεύω το πολιτικό με το ποινικό, δεν είναι χωρισμένες ευδιάκριτα αυτές οι σφαίρες στην πραγματικότητα, παρά μόνο συμβατικά. Η δικαιοσύνη συμφωνώ, έχει πολιτική διάσταση, ιδίως όταν εξετάζει πολιτικά ζητήματα όπως τα πεπραγμένα των παραστρατιωτικών ομάδων της ΧΑ, και επηρεάζεται από τα συμφέροντα των ελίτ. Η αντικειμενικότητα του δικαστή είναι επίπλαστη. Η ειδοποιός διάφορα είναι ότι ο δικαστής δικάζει βάσει ενός κώδικα και μιας νομολογίας, δεν κάνει απολύτως ό,τι θέλει ή ό,τι πιστεύει, όταν το θελήσει, είναι περιορισμένος, μολονότι μπορεί να διαφθαρεί. Υπάρχουν επίσης οι απρόσωπες θεσμικές διαδικασίες και τα πολλά πρόσωπα και δικαστήρια που εμπλέκονται. Η "αστική" δικαιοσύνη, στην ουσία οι ιδέες που προέκυψαν από τη μήτρα του Διαφωτισμού με θεμέλια από την κλασική αρχαιότητα, που την εξισώνουμε ψευδεπίγραφα με την αυτοδικία ή το δίκαιο της πυγμής, χρειάστηκε δύο αιώνες να θεμελιωθεί, μια σειρά από ανθρώπους και γενιές, και είναι συνεχώς υπό διαμόρφωση. Στον πυρήνα της βρίσκεται τόσο το άτομο, τα δικαιώματα και οι ελευθερίες του, όσο και η διάκριση ιδιωτικού-δημοσίου. Η δικαιοσύνη δεν είναι αδέκαστη, διαμεσολαβεί και επενδύει με νομική γλώσσα το αδίκημα, με τρόπο ώστε να μην διολισθαίνει η κατάσταση από την πολιτική διένεξη στον πόλεμο, και κάπως να εκλογικεύεται. Τώρα, οι ριζοσπαστικές ιδεολογίες, ο μπολσεβικισμός, ο ναζισμός, ο φασισμός, ο νεοφιλελευθερισμός, ο αναρχισμός στην πολεμική εκδοχή κ.α., επιζητούν δύο πράγματα: να καταργήσουν τη διάκριση δημοσίου-ιδιωτικού, παρεμβαίνοντας στην ιδιωτική ζωή και την ατομικότητα με βιοπολιτικό τρόπο, αφετέρου βάζουν τον δικό τους νόμο στη θέση του Νόμου, το δικό τους δίκαιο, δικαστές, νομικούς και δικαστήρια στη θέση των υπαρχόντων, σε μια κουλτούρα βίας και ταπείνωσης του ατόμου. Ως προς την ποινικοποίηση της ιδεολογίας, κάνεις λάθος: καταδικάστηκαν οι χρυσαυγίτες για τις πράξεις τους (δολοφονίες, ξυλοδαρμοί κλπ.) και για τον λόγο τους, όταν έλαβε επιτελεστική διάσταση (π.χ. η έκκληση βουλευτή ΧΑ μέσα στο Κοινοβούλιο για να μπούνε τα τεθωρακισμένα και να το αλώσουν), όχι για την ιδεολογία τους. Η ιδεολογία είναι δικαίωμα του ατόμου, αφορά την ταυτότητα και την ιδιωτική ζωή, και μπορεί να την εκφράζει ελεύθερα δημόσια χωρίς να διώκεται. Φυσικά και καταδικάζω τον ξυλοδαρμό χρυσαυγιτών από ακροαριστερούς, για διπλό λόγο, όπως και όλα τα παραδείγματα που ανέφερες, και θεωρώ προβληματική και ύποπτη την αδράνεια της δικαιοσύνης. Το θέμα δεν είναι επί προσωπικού με την εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία και τους εθνικοσοσιαλιστές, είναι με την πρακτική όσων προσπαθούν να φτιάξουν κράτος εν κράτει, πριν εγκαταστήσουν εν τέλει τους εαυτούς τους στο κράτος και ταυτιστούν μαζί του, κάνοντας απλώς την κοντόθωρη καριέρα τους με κάθε τρόπο, χωρίς να βλέπουν ότι τα προβλήματα είναι συλλογικά, και υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων ούτως ή άλλως. Δεν υπάρχει αρχή ανώτερη γύρω από την οποία θα συγκροτηθεί η κοινωνία για να σωθεί και να αναπτυχθεί. Ο ναζισμός απλά θεωρεί την κοινωνία μια λαϊκή κοινότητα ανθρώπων της ίδιας φυλής, με καθαρό αίμα. Όταν λες λοιπόν έθνος και εθνικισμό πιστεύω σε μια τέτοια κοινότητα αναφέρεσαι ως επαναστατικό υποκείμενο. Ως προς την ποινικοποίηση του εθνικισμού, δεν είναι ο εθνικισμός κτήμα μιας παράταξης, εδώ της άκρας δεξιάς: τέμνει και ενδιαφέρει όλες τις ιδεολογικές αποχρώσεις, κι όλες αναπτύσσουν λόγο σχετικά με το εθνικό συμφέρον και τα εθνικά θέματα. Ο εθνομηδενισμός, όπως και ο εμφυλιοπολεμικός εθνικισμός, μόνο επιζήμιοι είναι μακρόπνοα, αριστεροί και δεξιοί. Καταλαβαίνω την οργή απέναντι σε διακρίσεις σε βάρος της άκρας δεξιάς, αλλά δεν είναι γόνιμο ένα σταυροφορικό πρόγραμμα εκδίκησης και πάταξης των διαφόρων θεσμών και νομικών προσώπων, όταν δεν έχουμε κανένα πλάνο τι θα βάλουμε στη θέση του αποτελεσματικότερο, και με ουτοπικές ιδέες για το πώς θα σωθεί ο τόπος από "δυνάστες". Το κράτος δεν έχει πρόσωπο, είναι απρόσωποι μηχανισμοί εξαιρετικής πολυπλοκότητας. Να μιλάμε γι'αυτό, λες και αναφερόμαστε στον κακό Δία που υπονομεύει τον Προμηθέα επειδή έχει την δάδα της αλήθειας, για να συγκροτήσουμε τον εχθρό που θα μας λυτρώσει από τις δικές μας ανεπάρκειες, αδράνειες και ανασφάλειες; Το έθνος ανήκει σε όσους θέλουν να ανήκουν σε αυτό, και να συμβάλουν με τη δουλειά τους και την προκοπή τους. Και με την ευθύνη ενσωμάτωσής τους, όταν πρόκειται για μετανάστες. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η καταδίκη της ΧΑ χαιρετίστηκε από το κοινό αίσθημα μιας ικανής πλειοψηφίας. Μόνο και μόνο από αυτό, η απόφαση δεν ήταν αποκομμένη από την κοινωνία, δεν έπεσε σε κενό, δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 21,714 μηνύματα.
Δεν μπερδεύω το πολιτικό με το ποινικό, δεν είναι χωρισμένες ευδιάκριτα αυτές οι σφαίρες στην πραγματικότητα, παρά μόνο συμβατικά. Η δικαιοσύνη συμφωνώ, έχει πολιτική διάσταση, ιδίως όταν εξετάζει πολιτικά ζητήματα όπως τα πεπραγμένα των παραστρατιωτικών ομάδων της ΧΑ, και επηρεάζεται από τα συμφέροντα των ελίτ. Η αντικειμενικότητα του δικαστή είναι επίπλαστη. Η ειδοποιός διάφορα είναι ότι ο δικαστής δικάζει βάσει ενός κώδικα και μιας νομολογίας, δεν κάνει απολύτως ό,τι θέλει ή ό,τι πιστεύει, όταν το θελήσει, είναι περιορισμένος, μολονότι μπορεί να διαφθαρεί. Υπάρχουν επίσης οι απρόσωπες θεσμικές διαδικασίες και τα πολλά πρόσωπα και δικαστήρια που εμπλέκονται. Η "αστική" δικαιοσύνη, στην ουσία οι ιδέες που προέκυψαν από τη μήτρα του Διαφωτισμού με θεμέλια από την κλασική αρχαιότητα, που την εξισώνουμε ψευδεπίγραφα με την αυτοδικία ή το δίκαιο της πυγμής, χρειάστηκε δύο αιώνες να θεμελιωθεί, μια σειρά από ανθρώπους και γενιές, και είναι συνεχώς υπό διαμόρφωση. Στον πυρήνα της βρίσκεται τόσο το άτομο, τα δικαιώματα και οι ελευθερίες του, όσο και η διάκριση ιδιωτικού-δημοσίου. Η δικαιοσύνη δεν είναι αδέκαστη, διαμεσολαβεί και επενδύει με νομική γλώσσα το αδίκημα, με τρόπο ώστε να μην διολισθαίνει η κατάσταση από την πολιτική διένεξη στον πόλεμο, και κάπως να εκλογικεύεται. Τώρα, οι ριζοσπαστικές ιδεολογίες, ο μπολσεβικισμός, ο ναζισμός, ο φασισμός, ο νεοφιλελευθερισμός, ο αναρχισμός στην πολεμική εκδοχή κ.α., επιζητούν δύο πράγματα: να καταργήσουν τη διάκριση δημοσίου-ιδιωτικού, παρεμβαίνοντας στην ιδιωτική ζωή και την ατομικότητα με βιοπολιτικό τρόπο, αφετέρου βάζουν τον δικό τους νόμο στη θέση του Νόμου, το δικό τους δίκαιο, δικαστές, νομικούς και δικαστήρια στη θέση των υπαρχόντων, σε μια κουλτούρα βίας και ταπείνωσης του ατόμου. Ως προς την ποινικοποίηση της ιδεολογίας, κάνεις λάθος: καταδικάστηκαν οι χρυσαυγίτες για τις πράξεις τους (δολοφονίες, ξυλοδαρμοί κλπ.) και για τον λόγο τους, όταν έλαβε επιτελεστική διάσταση (π.χ. η έκκληση βουλευτή ΧΑ μέσα στο Κοινοβούλιο για να μπούνε τα τεθωρακισμένα και να το αλώσουν), όχι για την ιδεολογία τους. Η ιδεολογία είναι δικαίωμα του ατόμου, αφορά την ταυτότητα και την ιδιωτική ζωή, και μπορεί να την εκφράζει ελεύθερα δημόσια χωρίς να διώκεται. Φυσικά και καταδικάζω τον ξυλοδαρμό χρυσαυγιτών από ακροαριστερούς, για διπλό λόγο, όπως και όλα τα παραδείγματα που ανέφερες, και θεωρώ προβληματική και ύποπτη την αδράνεια της δικαιοσύνης. Το θέμα δεν είναι επί προσωπικού με την εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία και τους εθνικοσοσιαλιστές, είναι με την πρακτική όσων προσπαθούν να φτιάξουν κράτος εν κράτει, πριν εγκαταστήσουν εν τέλει τους εαυτούς τους στο κράτος και ταυτιστούν μαζί του, κάνοντας απλώς την κοντόθωρη καριέρα τους με κάθε τρόπο, χωρίς να βλέπουν ότι τα προβλήματα είναι συλλογικά, και υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων ούτως ή άλλως. Δεν υπάρχει αρχή ανώτερη γύρω από την οποία θα συγκροτηθεί η κοινωνία για να σωθεί και να αναπτυχθεί. Ο ναζισμός απλά θεωρεί την κοινωνία μια λαϊκή κοινότητα ανθρώπων της ίδιας φυλής, με καθαρό αίμα. Όταν λες λοιπόν έθνος και εθνικισμό πιστεύω σε μια τέτοια κοινότητα αναφέρεσαι ως επαναστατικό υποκείμενο. Ως προς την ποινικοποίηση του εθνικισμού, δεν είναι ο εθνικισμός κτήμα μιας παράταξης, εδώ της άκρας δεξιάς: τέμνει και ενδιαφέρει όλες τις ιδεολογικές αποχρώσεις, κι όλες αναπτύσσουν λόγο σχετικά με το εθνικό συμφέρον και τα εθνικά θέματα. Ο εθνομηδενισμός, όπως και ο εμφυλιοπολεμικός εθνικισμός, μόνο επιζήμιοι είναι μακρόπνοα, αριστεροί και δεξιοί. Καταλαβαίνω την οργή απέναντι σε διακρίσεις σε βάρος της άκρας δεξιάς, αλλά δεν είναι γόνιμο ένα σταυροφορικό πρόγραμμα εκδίκησης και πάταξης των διαφόρων θεσμών και νομικών προσώπων, όταν δεν έχουμε κανένα πλάνο τι θα βάλουμε στη θέση του αποτελεσματικότερο, και με ουτοπικές ιδέες για το πώς θα σωθεί ο τόπος από "δυνάστες". Το κράτος δεν έχει πρόσωπο, είναι απρόσωποι μηχανισμοί εξαιρετικής πολυπλοκότητας. Να μιλάμε γι'αυτό, λες και αναφερόμαστε στον κακό Δία που υπονομεύει τον Προμηθέα επειδή έχει την δάδα της αλήθειας, για να συγκροτήσουμε τον εχθρό που θα μας λυτρώσει από τις δικές μας ανεπάρκειες, αδράνειες και ανασφάλειες; Το έθνος ανήκει σε όσους θέλουν να ανήκουν σε αυτό, και να συμβάλουν με τη δουλειά τους και την προκοπή τους. Και με την ευθύνη ενσωμάτωσής τους, όταν πρόκειται για μετανάστες. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η καταδίκη της ΧΑ χαιρετίστηκε από το κοινό αίσθημα μιας ικανής πλειοψηφίας. Μόνο και μόνο από αυτό, η απόφαση δεν ήταν αποκομμένη από την κοινωνία, δεν έπεσε σε κενό, δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία.
Όχι, το έθνος δεν ανήκει σε όσους θέλουν να ανήκουν σε αυτό. Αυτή είναι η ερμηνεία του γαλλικού διαφωτισμού για τον εθνικισμό την οποία απορρίπτουμε. Πιο κοντά είμαστε στον γερμανικό ρομαντισμό που αντιπροσωπεύει το Ηροδότειο "Όμαιμον, Ομόθρησκον, Ομότροπον, Ομόγλωσσον". Με προτεραιότητα, το Αίμα.

Από εκεί και έπειτα είναι λίγο περίπλοκο και off topic το να αναλύσω πως συνδέεται η εν μέρει ποινικοποίηση μιας Ιδέας με την καταδίκη της ΧΑ αλλά θα αρκεστώ απλά να αναφέρω πως ανελυσες σωστά τι θα έπρεπε να είναι η δικαιοσύνη σήμερα αλλά όχι το τι πραγματικά είναι. Όλη η ηγεσία της είναι ελεγχόμενη και διορισμένη από την εκτελεστική εξουσία. Οι δίκες με πολιτικό πρόσημο ποτέ δεν μένουν ανεπηρέαστες. Τουλάχιστον σε αναγνωρίζω πως και εσύ έχεις παρατηρήσει μια διάκριση σε βάρος των εθνικιστών και μια κωλυσιεργία και χαλαρότητα προς την αντίπαλη μεριά. Αυτή τη σωστή εκτίμηση σου πρέπει να την συνδέσεις με τον ελεγχόμενο αστικό και ταξικό χαρακτήρα της Δικαιοσύνης.
 

EVJE

Νεοφερμένος

Η EVJE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Όχι, το έθνος δεν ανήκει σε όσους θέλουν να ανήκουν σε αυτό. Αυτή είναι η ερμηνεία του γαλλικού διαφωτισμού για τον εθνικισμό την οποία απορρίπτουμε. Πιο κοντά είμαστε στον γερμανικό ρομαντισμό που αντιπροσωπεύει το Ηροδότειο "Όμαιμον, Ομόθρησκον, Ομότροπον, Ομόγλωσσον". Με προτεραιότητα, το Αίμα.

Από εκεί και έπειτα είναι λίγο περίπλοκο και off topic το να αναλύσω πως συνδέεται η εν μέρει ποινικοποίηση μιας Ιδέας με την καταδίκη της ΧΑ αλλά θα αρκεστώ απλά να αναφέρω πως ανελυσες σωστά τι θα έπρεπε να είναι η δικαιοσύνη σήμερα αλλά όχι το τι πραγματικά είναι. Όλη η ηγεσία της είναι ελεγχόμενη και διορισμένη από την εκτελεστική εξουσία. Οι δίκες με πολιτικό πρόσημο ποτέ δεν μένουν ανεπηρέαστες. Τουλάχιστον σε αναγνωρίζω πως και εσύ έχεις παρατηρήσει μια διάκριση σε βάρος των εθνικιστών και μια κωλυσιεργία και χαλαρότητα προς την αντίπαλη μεριά. Αυτή τη σωστή εκτίμηση σου πρέπει να την συνδέσεις με τον ελεγχόμενο αστικό και ταξικό χαρακτήρα της Δικαιοσύνης.

Όχι, το έθνος δεν ανήκει σε όσους θέλουν να ανήκουν σε αυτό. Αυτή είναι η ερμηνεία του γαλλικού διαφωτισμού για τον εθνικισμό την οποία απορρίπτουμε. Πιο κοντά είμαστε στον γερμανικό ρομαντισμό που αντιπροσωπεύει το Ηροδότειο "Όμαιμον, Ομόθρησκον, Ομότροπον, Ομόγλωσσον". Με προτεραιότητα, το Αίμα.

Από εκεί και έπειτα είναι λίγο περίπλοκο και off topic το να αναλύσω πως συνδέεται η εν μέρει ποινικοποίηση μιας Ιδέας με την καταδίκη της ΧΑ αλλά θα αρκεστώ απλά να αναφέρω πως ανελυσες σωστά τι θα έπρεπε να είναι η δικαιοσύνη σήμερα αλλά όχι το τι πραγματικά είναι. Όλη η ηγεσία της είναι ελεγχόμενη και διορισμένη από την εκτελεστική εξουσία. Οι δίκες με πολιτικό πρόσημο ποτέ δεν μένουν ανεπηρέαστες. Τουλάχιστον σε αναγνωρίζω πως και εσύ έχεις παρατηρήσει μια διάκριση σε βάρος των εθνικιστών και μια κωλυσιεργία και χαλαρότητα προς την αντίπαλη μεριά. Αυτή τη σωστή εκτίμηση σου πρέπει να την συνδέσεις με τον ελεγχόμενο αστικό και ταξικό χαρακτήρα της Δικαιοσύνης.
Συνομωσιολογική είναι η προσέγγισή σου, για την αστική δικαιοσύνη, τη φιλελεύθερη αντιπροσωπευτική δημοκρατία, την ελεύθερη αγορά και τις ελίτ. Άλλο πράγμα είναι ο δικαστής να κρίνει προσπαθώντας να ξεπεράσει την μερικότητα των ιδεολογικών του προκαταλήψεων βάσει της νομικής του εκπαίδευσης, που τον έμαθε να δικάζει ερμηνεύοντας με επιστημονικό και κατά το δυνατόν αντικειμενικό τρόπο τους νόμους με τους οποίους θα τεκμηριώσει την απόφασή του, άλλο πράγμα να είναι διορισμένος απευθείας από τους πολιτικούς του κηδεμόνες και να μην συντάσσει καμία απόδειξη. Σκόπιμα επιχειρηματολογείς έτσι, όχι γιατί δεν βλέπεις το νόμιμο και το δίκαιο της απόφασης καταδίκης της ΧΑ, ούτε την επιδοκιμασία της πλειοψηφίας απέναντι στην απόφαση, αλλά γιατί αδιαφορείς για την πραγματικότητα και την αλήθεια της. Σε ενδιαφέρει κυρίως η ιδεολογία σου και η απόδειξη της δουλικής νομιμοφροσύνης σου απέναντι στην ευάριθμη μάζα των "συντρόφων" σου, ως υπαρξιακή άγκυρα στον βυθό των εμμονών σου, και της προσπάθειας να ενταχθείς στον παγκοσμιοποιημένο κόσμο. Θεωρώ, από τη δική μου υποκειμενική σκοπιά, ότι η δικαιοσύνη ΑΡΓΗΣΕ να καταδικάσει τη ΧΑ, και η πολιτική την επηρέαζε στο να ΜΗΝ κινηθεί εναντίον της τόσο καιρό. Και να είσαι σίγουρος, η δικαιοσύνη αν έβρισκε τεκμήρια για τους υπαίτιους της Μαρφίν ή των όποιων εκτελεστών τρομοκρατικών επιθέσεων, πρώτους πρώτους θα τους έστελνε στα σωφρονιστικά καταστήματα. Αναγνωρίζω το ατελές των περιβαλλόντων της κοινωνίας, οικονομίας και πολιτικής, όπως κι ότι οι κατασκευές και οι καινοτομίες που εισηγείται η κυβερνητική εξουσία στην προσπάθεια να διαχειριστεί τα προβλήματα και να συντηρηθεί, είναι κάποτε άστοχες ή καταστροφικές. Αλλά τα περιβάλλοντα αυτά τα έφτιαξαν άνθρωποι, με τις ψευδαισθήσεις και τις μεγαλομανίες τους, όχι η φύση. Ο άνθρωπος έχει αόρατα όρια, κάνει λάθη και λειτουργεί μάλλον ιδιοτελώς. Δεν μιλάμε για νόμους της φύσης, ούτε ότι θα γίνουμε η φύση. Είμαστε καλοί στο να καταστρέφουμε, να ποιούμε είναι το δύσκολο. Δεν έχω ψευδαισθήσεις ότι θα μπορούσε να χάσει τον ατελή της χαρακτήρα η ανθρωπογενής πραγματικότητα. Έχω κόψει τα ναρκωτικά του ριζοσπαστικού ιδεαλισμού νωρίς, ότι θα μπορούσε να 'ταν αλλιώς (καλύτερα) αν βρίσκονταν σωστή συνταγή και οι κατάλληλοι άνθρωποι. Το πολιτικό, όπως είναι στην ουσία του, έχει ανθρωπολογική υφή, επηρεάζεται από τους ασυνείδητους χαρακτήρες των ανθρώπων, αλλά σήμερα έχει λάβει και εξαιρετική πολυπλοκότητα, εξαιτίας θεσμών και σφαιρών που ούτε καν υπήρχαν ή φαντάζονταν στην εποχή του Ηροδότου. Υπεραπλούστευση μεταξύ καλού και κακού είναι εθελοτυφλία και προσωπική αδυναμία να καταλάβουμε πού βρίσκεται και πού πάει η κοινωνία από τεχνολογική άποψη, και τι συνέπειες θα έχει η τεχνολογία στις ζωές μας. Τέλος, προφανώς έχεις άγνοια ή απορίες γύρω από τον γερμανικό ρομαντισμό, τη γερμανική ιστορία και τη γερμανική γλώσσα (ίσως ξέρεις το Panzerkampfwagen). Αλλιώς θα γνώριζες ότι ο βιολογικός δαρβινισμός της ανισότητας των φυλών ουδεμία σχέση έχει με τον όποιο ρομαντισμό, αλλά βασίζεται σε Γάλλους και Βρετανούς στην κωδικοποίησή του (Gobineau, Houston Stewart Chamberlain κ.α.). Όταν εμφανίστηκε η βιολογία ως καινούργια επιστήμη, ο ρομαντισμός είχε τελειώσει, και ποτέ δεν ισχυρίστηκε τίποτα σε σχέση με το Αίμα. Το να παίρνουμε αυθαίρετα τις παγανιστικές ανοησίες του Wagner για την Αρία (γερμανική) φυλή ή την απόλυτη διαστρέβλωση του Nietzsche... - δεν αποτελούν αυτοί τους αντιπροσωπευτικούς εκπροσώπους του ρομαντισμού. Μηδενιστικός και ακραία ατομικιστικός ήταν ο ρομαντισμός, όπου έβλεπε κοινότητα με ανώτερες αξίες έτρεχε να σωθεί, και απέρριπτε και το έθνος και τις όποιες συμβατικές υποχρεώσεις απέναντι στο αίμα και το κράτος. Έχουμε μάθει από την τρέχουσα χρήση της γλώσσας να ταυτίζουμε τον ουτοπικό ιδεολόγο με τον ρομαντικό, ενώ ο ρομαντισμός ήταν συγκεκριμένο ιδεολογικό και καλλιτεχνικό κίνημα με αρχή, μέση, τέλος, που αφορούσε στην αδιαφορία ή την κριτική απόρριψη της πολιτικής. Έπειτα, η αντίληψη ότι ανήκουν σε ένα έθνος όσοι θέλουν να ανήκουν σε αυτό, υπάρχει ήδη από την κλασική αρχαιότητα, την οποία μιμήθηκε σε πολλά σημεία ο Διαφωτισμός: όσοι μετέχουν της ελληνικής παιδείας, κατά τον Ισοκράτη: όποιος μαθαίνει ελληνικά, τους νόμους, τα ήθη και τα έθιμα, γίνεται δικός μας. Έλληνας γίνεσαι, δεν γεννιέσαι. Ο σύγχρονος επιστημονικός κλάδος της γενετικής βιολογίας και μηχανικής - και είναι εντελώς σύγχρονος επειδή εδώ και μερικές δεκαετίες μάθαμε πχ για το DNA, για τη διπλή έλικα, κλπ, και κάθε χρόνο μαθαίνουμε κάτι καινούργιο -, μισό αιώνα και παραπάνω από τη διαμόρφωση της εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας, έχει απορρίψει τον δαρβινισμό ως αναπόδεικτο, άρα λαθεμένο, και βρίσκεται σε έναν εν εξελίξει νεοδαρβινισμό, ένα μείγμα Λαμάρκ, Δαρβίνου, βιοχημείας και κβαντικής φυσικής. Οι εθνικοσοσιαλιστικές θεωρίες περί αίματος, απεχθούς ανάμειξης ή ανισότητας των φυλών, ανθρώπων και ομάδων ανθρώπων που μολύνουν ή επιβαρύνουν τη φυλή και γι'αυτό πρέπει να εξοντωθούν ή να διωχθούν, είναι εντελώς αντιεπιστημονικές και θανατοφιλικές. Βλέπουμε στην πραγματική ζωή των ανταγωνισμό για ισχύ και την ανισότητα, και λένε οι ναζί ότι το γενετικό υλικό, οργανωμένο σε φυλές, φτιάχνει κατώτερους και ανώτερους και πρέπει οι κατώτεροι (Εβραίοι) να δολοφονηθούν για να ζήσουμε καλά εμείς οι ανώτεροι. Η καινοτομία του Διαφωτισμού βασικά έγκειται στην εισαγωγή της αξιοπρέπειας του ατόμου ως θεμελίου του δικαίου, και της ιδεολογίας ότι οι άνθρωποι είναι φύσει ίσοι ενώπιον του νόμου. Κι αυτό είναι ιδεολογία, αλλά ανθρώπινη και ψυχικά ισορροπημένη. Και η παγκοσμιοποίηση μια ισόβια, ανεξάλειπτη πραγματικότητα. Και η "αγωνία" των ανθρωπιστικών ή θεωρητικών θετικών επιστημών να αποδείξουν ότι είναι χρήσιμες καθ' αυτές, μια άλλη κρίσιμη πραγματικότητα. Και ο παγκόσμιος χαρακτήρας της επιστήμης και των ανθρωπιστικών αξιών μια άλλη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3,100 μηνύματα.
Όλοι αυτοί τόσες δεκαετίες δεν πρότειναν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ και δεν έκαναν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για να τελειώσει αυτή η παγκόσμια πρωτοτυπία της ελλάδας, όπου μπορείς να είσαι φοιτητής μέχρι να αποδημήσεις εις Κύριον σε βαθειά γεράματα, όπου μπορεί να πάρεις πτυχίο μετά από 10 χρόνια έχοντας ξεχάσει αυτά που έμαθες και θεωρείται "έγκυρο", όπου μπορείς να ταλαιπωρείς καθηγητές, γραμματείες, να στέλνεις στα σκουπίδια τα χρήματα που ξόδεψε το κράτος (εγώ και όλοι) για να σπουδάσεις.
Τώρα που ο νόμος ήρθε ώρα να εφαρμοστεί και όλοι είχαν 5-6 χρόνια προειδοποίηση, ήρθε η ΚΙΠΑΝ και η κάθε ΚΙΠΑΝ να πει "όχι, σταματήστε". ΟΚ.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,073 μηνύματα.
Η γνώμη μου είναι πως αν θέλουν να εφαρμόσουν τέτοια μέτρα θα πρέπει πρωτίστως να εξασφαλίσουν οτι και οι σχολές λειτουργούν σε επίπεδο που τα δικαιολογεί .

Κομμένα τα περιστατικά αυθαιρεσίας , αναβάθμιση/επισκευή υποδομών ( Εστίες που καταρρέουν σε ορισμένες φάσεις , αιθουσες χωρίς θέρμανση τον Χειμώνα και ψύξη το καλοκαίρι ) και υλικού ( Τόσο hardware όσο και software ) , αναδιοργάνωση προγράμματος σπουδών ( πχ Να "τριμάρουν το λίπος" απο ένα σκασμό μαθήματα που θα έπρεπε να είναι επιλογής αλλά καταλήγουν κορμού ίσα ίσα για να φουσκώνουν ECTS ) , επαρκής ενημέρωση προς τους φοιτητές ( Δεν γίνεται να βγαίνει πρόγραμμα Εξεταστικής 5 μέρες πριν αρχίσει ) και άλλα.

Αν μπορέσουν να διασφαλιστούν αυτά , στο καλό και με τη νίκη. Ακόμα διαφωνώ με τις διαγραφές σε θεμελιώδες επίπεδο , αλλά αν θέλουν κάν να υπάρχει θέμα συζήτησης , πρέπει να συμπληρωθούν τα παραπάνω.

Όποιος έχει κάνει κουβέντα επί του θέματος με διαφορους ανθρώπους μπορεί να παρατηρήσει ότι κατά κύριο λόγο όσοι στηρίζουν τις διαγραφές με τόσο σθένος είναι κατά κύριο λόγο άτομα που δεν έχουν πατήσει ούτε απέξω από ελληνικο πανεπιστήμιο ή σπουδάζουν σε ιδιωτικές σχολές ή είναι ταγμένοι σε πολιτικές οργανώσεις .

https://www.foititikanea.gr/φοιτητής/33387-θα-διαγράφονται-φοιτητές-είτε-οφείλουν-1-μάθημα-είτε-40-μαθήματα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3,100 μηνύματα.
Λίγοι δεν είναι;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,005 μηνύματα.
Γιατί μου θυμίζει αυτό το θέμα παλαιότερες εποχές που έπαιζε στην επικαιρότητα; :happy: Σημασία έχει ότι θα περάσει το 2025 και δεν έχουμε διαγραφές αλλά θα συζητάμε για τη διαγραφή των φοιτητών. Κάποια πράγματα στην Ελλάδα δεν γίνονται εντός χρονοδιαγράμματος. Μια το πολιτικό κόστος, μια η Ελληνική πραγματικότητα..
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
Γιατί μου θυμίζει αυτό το θέμα παλαιότερες εποχές που έπαιζε στην επικαιρότητα; :happy: Σημασία έχει ότι θα περάσει το 2025 και δεν έχουμε διαγραφές αλλά θα συζητάμε για τη διαγραφή των φοιτητών. Κάποια πράγματα στην Ελλάδα δεν γίνονται εντός χρονοδιαγράμματος. Μια το πολιτικό κόστος, μια η Ελληνική πραγματικότητα..
εσυ αραγε τι θα κερδισεις αν διωξουν τα παιδια?
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top