Ασκήσεις Φυσικής για το σχολείο

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
To εργο της F αν δεν με απαταει η μνημη μου δεν ισουται με το εμβαδον του τραπεζιου?
Πολυ σωστα , το εργο ειναι η περιοχη κατω απο την καμπυλη, και εδω ειναι τραπεζιο.
Ωραια φλασια. Θα το πεις εσυ στη Μαρια?
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 749 μηνύματα.

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Γράψε ότι το έργο της f είναι το ολοκληρωμαF(x)dx από 0 έως 4 να τρίβει τα μάτια της η φυσικός :P
αχαχα,κατι τετοιες ανωμαλιες εκανα στην φυσικο μου στην Α .. δεν την χωνευα καθολου και συχνα πυκνα σε ασκησεις που παραδιδαμε εκανα τετοιες ταρζανιες μαθηματικων σε απλα πραγματα ,for fun :P..
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
1632067160978.png
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
1632076043275.png

1632076653485.png

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μαρια αυτη ειναι η σημερινη μου αποψη για τις ασκησεις.
Μας κουρασε η δασκαλα σου , πιστευω να ειναι αρκετα ασχημη γιατι εγω μονο για ασχημες δουλευω.
 

Συνημμένα

  • 1632076121069.png
    1632076121069.png
    25 KB · Εμφανίσεις: 134
  • 1632076636106.png
    1632076636106.png
    26.3 KB · Εμφανίσεις: 134
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
η ασκηση δεν εχει γενικα θεμα, αφου οταν το σωμα του μετατοπιστει κατα 10m τοτε η επιταχυνση του μηδενιζεται απο την σχεση της μετατοπισης προκυπτει οτι : κανονικα νομιζω πρεπει να πιασει δουλεια η αναλυση αλλα νομιζω η ασκηση ειναι πολυ κακη τοσο σε διατυπωση οσο και σαν ιδεα και μαλλον ΠΟΛΥ λαθος..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
η ασκηση δεν εχει γενικα θεμα, αφου οταν το σωμα του μετατοπιστει κατα 10m τοτε η επιταχυνση του μηδενιζεται απο την σχεση της μετατοπισης προκυπτει οτι : κανονικα νομιζω πρεπει να πιασει δουλεια η αναλυση αλλα νομιζω η ασκηση ειναι πολυ κακη τοσο σε διατυπωση οσο και σαν ιδεα και μαλλον ΠΟΛΥ λαθος..
Aυτός ο τύπος ισχύει σε ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση και μόνο,η οποία προυποθέτει οτι το α είναι σταθερό. Στην περίπτωση μας : F = 20-10x => mα = 20-2x => α = 10 - x . Επομένως δεν θα μπορούσε να δώσει λογικό αποτέλεσμα.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Aυτός ο τύπος ισχύει σε ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση και μόνο,η οποία προυποθέτει οτι το α είναι σταθερό. Στην περίπτωση μας : F = 20-10x => mα = 20-2x => α = 10 - x . Επομένως δεν θα μπορούσε να δώσει λογικό αποτέλεσμα.
και παλι κατι δεν παει καλα... στην ασκηση θεωρω..
Οι φυσικοι δεν πανε καλα γενικα..
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
και παλι κατι δεν παει καλα... στην ασκηση θεωρω..
Οι φυσικοι δεν πανε καλα γενικα..
Δεν ξέρω,δεν βλέπω κάτι περίεργο.
Εαν λύσεις για την θέση x, με αρχικές συνθήκες x(0) = 0 m και u(0) = 0 m/s βγάζεις :
x(t) = (10 - 10cost) m

Αν παραγωγίσεις τώρα, θα πάρεις : x'(t) = u(t) = 10sint . Προφανώς για t = π/2 η ταχύτητα μεγιστοποιείται(για πρώτη φορά). Εαν αντικαταστήσεις t = π/2 στην εξίσωση της θέσης θα βρεις x(π/2) = 10 - 10cos(π/2) = 10 m. Επομένως πράγματι όπως είπε και ο Γιάννης η ταχύτητα μεγιστοποιείται όταν η μετατόπιση x = 10m.

Ο λόγος είναι οτι όσο η επιτάχυνση είναι θετική η ταχύτητα του σώματος ολοένα και μεγαλώνει. Μόλις όμως γίνει μηδενική(x=10m) , και επειδή έπειτα είναι αρνητική, καταλαβαίνουμε οτι εκείνη την στιγμή, ή μάλλον καλύτερα σε εκείνη την θέση και έπειτα, θα αρχίσει να επιβραδύνεται το σώμα και επομένως η ταχύτητα θα μειώνεται.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Δεν ξέρω,δεν βλέπω κάτι περίεργο.
Εαν λύσεις για την θέση x, με αρχικές συνθήκες x(0) = 0 m και u(0) = 0 m/s βγάζεις :
x(t) = (10 - 10cost) m

Αν παραγωγίσεις τώρα, θα πάρεις : x'(t) = u(t) = 10sint . Προφανώς για t = π/2 η ταχύτητα μεγιστοποιείται(για πρώτη φορά). Εαν αντικαταστήσεις t = π/2 στην εξίσωση της θέσης θα βρεις x(π/2) = 10 - 10cos(π/2) = 10 m. Επομένως πράγματι όπως είπε και ο Γιάννης η ταχύτητα μεγιστοποιείται όταν η μετατόπιση x = 10m.

Ο λόγος είναι οτι όσο η επιτάχυνση είναι θετική η ταχύτητα του σώματος ολοένα και μεγαλώνει. Μόλις όμως γίνει μηδενική(x=10m) , και επειδή έπειτα είναι αρνητική, καταλαβαίνουμε οτι εκείνη την στιγμή, ή μάλλον καλύτερα σε εκείνη την θέση και έπειτα, θα αρχίσει να επιβραδύνεται το σώμα και επομένως η ταχύτητα θα μειώνεται.
Γενικα θεωρω ειπα οτι εχει θεμα μιας και απευθυνεται για παιδια Α λυκειου.. αν μπει στο παιχνιδι η αναλυση οπως ειπα μια χαρα..
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
Γενικα θεωρω ειπα οτι εχει θεμα μιας και απευθυνεται για παιδια Α λυκειου.. αν μπει στο παιχνιδι η αναλυση οπως ειπα μια χαρα..

Ούτε στην Γ λυκείου μπορείς να την διδάξεις την συγκεκριμένη με μεγάλη επιτυχία για την πλειοψηφία των μαθητών μάλλον :P .
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top