Αρχαία: Βοήθεια/Απορίες στο Γνωστό

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
Μήπως μπορείτε να μου προτείνετε κανένα καλό site που να αναλύει με κατανοητό τρόπο την ενότητα 5 στα Ηθικά? Έχω μπερδευτεί! :(

Study4exams καμάρι! :-* Στο έχω πει άπειρες φορές! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Αντώνυμα για τις παρακάτω λέξεις: συνεχει,διαιρετω,τω αρχομένω,διώκει.

Δε μπόρεσα να βρω..:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,550 μηνύματα.
Αντώνυμα για τις παρακάτω λέξεις: συνεχει,διαιρετω,τω αρχομένω,διώκει.

Δε μπόρεσα να βρω..:confused:

ἀσυνεχει,
συντιθημι-συνδέω-ενώ,
τελευτω, ληγω, παυομαι, υποτελης ειμι

για το διώκει δε γράφει κάτι
αυτα γράφει ενα βοήθημα π έχω. :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Σ'ευχαριστώ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

skatoula14

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μυρτω!!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,102 μηνύματα.
υπαρχει περιπτωση να μας ζητησουν συνώνυμα-αντωνυμα στα αρχαια?γιατι η καθηγητρια μου λεει οτι δν εχουν ζητησει ποτε και δεν κανουμε καθολου!:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Παρατραβηγμένο μου φαίνεται... Μπα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

skatoula14

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μυρτω!!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,102 μηνύματα.
ξερω και γω...οι περισσοτεροι συμμαθητες μου κανουν παντως!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Κάποιος μπορεί να μου εξηγήσει το σχόλιο "ουτ' αφελειν...ούτε προσθειναι" της ενότητας 8?..δεν κατάλαβα αυτό με την αντίθεση.. :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σκάρλετ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σκάρλετ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 285 μηνύματα.
Κάποιος μπορεί να μου εξηγήσει το σχόλιο "ουτ' αφελειν...ούτε προσθειναι" της ενότητας 8?..δεν κατάλαβα αυτό με την αντίθεση.. :/

Είναι πολύ απλό. Το ζεύγος αφελείν-προσθείναι (λέει το βιβλίο) βρίσκεται σε αντιστοιχία με τους όρους υπερβολή-έλλειψη που αναφέρονται παρακάτω. Στην υπερβολή δηλαδή χρειάζεται να αφαιρείς, ενώ στην έλλειψη να προσθέτεις ( κάτι δηλαδή που τα καλά έργα δεν το έχουν ανάγκη αφού στοχεύουν στη μεσότητα). Άρα, το''αφελείν-προσθείναι'' που συνεπάγεται το ''υπερβολή-έλλειψη'' είναι αντίθετο με τη μεσότητα. (Λίγο χαζό και άσκοπο το σχόλιο του βιβλίου βέβαια)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Χμμ..νομίζω πως ξεμπερδεύτηκα :P κι εμένα χαζό μου φαίνεται.. (ευχαριστωώ ^_^ )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexak0s2009

Νεοφερμένος

Ο Alexak0s2009 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
παιδια θελω να με βοηθησετε στην αναλυση των παρακατω μετοχων:
1. Κυρος ασμενος εωρα τους Ελληνας νικωντας.
2. Ην δε ουτος των αμφι Μιλητον στρατευσαντων.
3. Χειρισοφος ηκουε Κυρον στρατευοντα προς Κιλικιαν.
4. Ελεησον ημας, ο αιρων τας αμαρτιας του κοσμου.
5. Ξενοφων ηκουε των στρατιωτων βοωντων <<Θαλαττα,θαλαττα>>.
6. Ξενοφων εγιγνωκε Κυρον τεθνηκοτα εν τη μαχη.
7. Ο εχων νουν νοειν νοειτω.
8. Μεγα δυναται ο του εαυτου κρατων.
9. Σωκρατης σοφος ων, ουκ ησχυνετο παρ' αλλων χρησιμα μανθανειν.
10. Ατε ουν νικης ερωντες μενοντες μαχεσθε.
11. Καλεσας δε Δαμνιππον λεγω προς αυτον ταδε.
12. Βοιωτοί ες Πλαταιαν ελθοντες την γην ενθαδε.
13. Αλεξανδρος παισας τω ξιφει διεκοψε τον δεσμον και λελυσθαι εφη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,550 μηνύματα.
Δείτε λίγο τα Lyrics...

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΛΕΕΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΖΩΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΝ
ΚΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΛΕΝ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΖΩΟΝ ΠΟΛΥΓΑΜΙΚΟΝ

WTF?????? :P


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexak0s2009

Νεοφερμένος

Ο Alexak0s2009 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
εστι και παρα γειτονος τοπου πολλακις αληθεστερα περι αυτης γνωναι ή παρα γειτονος ανθρωπου πυθέσθαι.

Βοηθηστε με παιδια να κανω μεταφραση και συνταξη την παραπανω περιοδο. Ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Στην παρακάτω ερώτηση: "Ποιο είναι το γένος της έννοιας "πόλις" και ποια η ειδοποιός διαφορά της, όπως συνάγεται από το συμπέρασμα?" θα λάβουμε υπόψη μας την 11η ενότητα των Πολιτικών, έτσι δεν είναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~julia~

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ~julia~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Έχει απαντήσει κανείς ή έστω συζητήσει την ερώτηση 2 στην σελ. 186 Στα Πολιτικά του Αριστοτέλη?
Η φιλόλογος μου ζήτησε να την κάνω την έκανα και δεν την βρήκε σωστή (συγκεκριμένα ελλιπής)
δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσα να συμπληρώσω δεν είμαι πολύ της "σάλτας" και γενικά να γράφω καλές ερωτήσεις αλλά το παλεύω.
Μπορεί κάποιος να αναφερθεί περιληπτικά τι ακριβώς θα μπορούσα να γράψω;
ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγνωστο

Δραστήριο μέλος

Η Αγνωστο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 461 μηνύματα.
Παιδιά, ο Αριστοτέλης γενικότερα δε θεωρούσε την αριστοκρατία αξιολογικά ανώτερη από την "Πολιτεία"; Γιατί, λοιπόν, στην 18η αναφέρεται στην αθροιστική θεωρία, κάνοντας απλή μνεία στην ταυτόχρονη ανάγκη ύπαρξης των αριστών (κι αυτό με έμμεσο τρόπο); Με άλλα λόγια, γιατί δεν επιχειρηματολογεί υπέρ της αριστοκρατίας (εφόσον η μοναρχία, όπως την οραματιζόταν, δεν ήταν εφικτή);
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Παιδιά, ο Αριστοτέλης γενικότερα δε θεωρούσε την αριστοκρατία αξιολογικά ανώτερη από την "Πολιτεία"; Γιατί, λοιπόν, στην 18η αναφέρεται στην αθροιστική θεωρία, κάνοντας απλή μνεία στην ταυτόχρονη ανάγκη ύπαρξης των αριστών (κι αυτό με έμμεσο τρόπο); Με άλλα λόγια, γιατί δεν επιχειρηματολογεί υπέρ της αριστοκρατίας (εφόσον η μοναρχία, όπως την οραματιζόταν, δεν ήταν εφικτή);

Ενδιαφέρουσα ερώτηση.
Θεωρώ ότι ο Αριστοτέλης θεωρητικά πιστεύει πως αυτοί που ασκούν καλύτερα την εξουσία είναι οι πολλοί (πολιτεία), καθώς, αν συνενωθούν τα μόρια αρετής που διαθέτει ο καθένας, το σύνολο υπερέχει σε αρετή έναντι ενός ενάρετου αρίστου (αριστοκράτη).
Προϋπόθεση, όμως, γι'αυτό είναι τα παραπάνω μόρια να αθροιστούν και αυτό μπορεί να πραγματωθεί μόνο με ένα πνεύμα σύμπνοιας και συγχρονισμού μεταξύ των πολλών, πράγμα που ήταν περισσότερο ιδανικό παρά εφικτό.
Έτσι, αναδεικνύει τους αρίστους ως ικανότερους για τη διακυβέρνηση της πόλης.

[Ελπίζω να έπεσα μέσα :P]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Παιδιά, ο Αριστοτέλης γενικότερα δε θεωρούσε την αριστοκρατία αξιολογικά ανώτερη από την "Πολιτεία"; Γιατί, λοιπόν, στην 18η αναφέρεται στην αθροιστική θεωρία, κάνοντας απλή μνεία στην ταυτόχρονη ανάγκη ύπαρξης των αριστών (κι αυτό με έμμεσο τρόπο); Με άλλα λόγια, γιατί δεν επιχειρηματολογεί υπέρ της αριστοκρατίας (εφόσον η μοναρχία, όπως την οραματιζόταν, δεν ήταν εφικτή);
Βασιλεια αριστοκρατια πολιτεια ετσι παει να το ξερεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγνωστο

Δραστήριο μέλος

Η Αγνωστο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 461 μηνύματα.
Ενδιαφέρουσα ερώτηση.
Θεωρώ ότι ο Αριστοτέλης θεωρητικά πιστεύει πως αυτοί που ασκούν καλύτερα την εξουσία είναι οι πολλοί (πολιτεία), καθώς, αν συνενωθούν τα μόρια αρετής που διαθέτει ο καθένας, το σύνολο υπερέχει σε αρετή έναντι ενός ενάρετου αρίστου (αριστοκράτη).
Προϋπόθεση, όμως, γι'αυτό είναι τα παραπάνω μόρια να αθροιστούν και αυτό μπορεί να πραγματωθεί μόνο με ένα πνεύμα σύμπνοιας και συγχρονισμού μεταξύ των πολλών, πράγμα που ήταν περισσότερο ιδανικό παρά εφικτό.
Έτσι, αναδεικνύει τους αρίστους ως ικανότερους για τη διακυβέρνηση της πόλης.

[Ελπίζω να έπεσα μέσα :P]

Ναι, βασικά κι εγώ κάτι ανάλογο σκέφτηκα. Και πάλι, όμως, η πολιτεία στην 17η διακρίνεται από τη δημοκρατία, οπότε νοείται ως ορθό πολίτευμα (πολίτευμα-μεσότητα) και πάλι αξιολογικά υπολείπεται της αριστοκρατίας. Στην ουσία η πολιτεία της 17ης δε διαφέρει από το παρουσιαζόμενο πολίτευμα της 18ης (διορθώστε με αν κάνω λάθος), αλλά σε αυτήν ο Αριστοτέλης παρουσιάζει το πλήθος ως καταλληλότερο φορέα εξουσίας έναντι των αρίστων. Παρεμβάλλονται εν τω μεταξύ και άλλα αποσπάσματα, τα οποία δε βλέπουμε.:/:

Βασιλεια αριστοκρατια πολιτεια ετσι παει να το ξερεις

Φίλτατε, η παρέμβασή σου ήταν καίρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Θεωρώ ότι ο Αριστοτέλης θεωρητικά πιστεύει πως αυτοί που ασκούν καλύτερα την εξουσία είναι οι πολλοί (πολιτεία), καθώς, αν συνενωθούν τα μόρια αρετής που διαθέτει ο καθένας, το σύνολο υπερέχει σε αρετή έναντι ενός ενάρετου αρίστου (αριστοκράτη).

Η Αριστοκρατια δεν προκρινει την ασκηση εξουσιας απο ενα ατομο,αλλα απο μια ελιτ του πνευματος,τους Αριστοκρατες.Αντιθετα,η Βασιλεια προκρινει την διακυβερνηση απο ενα και μονο ατομο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top