Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,803 μηνύματα.
Έχεις λάθος. Δεν "δικαιολογώ" τίποτα ούτε κρίνω τον νόμο. Δεν είναι αυτή η δουλειά μου ως νομικού. Σού εξηγώ όμως το πως βγήκε και ποιές τρύπες πάει να κλείσει. Τις προσωπικές μου απόψεις αποφεύγω να τις εκφράζω διότι θα φανεί σε κάποιους άσχετους πως μπερδεύω τα θέλω με τα πιστεύω μου.Το να μου δικαιολογείς φανατισμένα έναν λανθασμένο νόμο
Ναι απόλυτα σωστό ως εδώ.οι καθηγητές κάθονται και γράφουν προτάσεις και κυνηγούν να λάβει χρηματοδότηση η πρόταση τους από διάφορους φορείς π.χ. της Ευρώπης.
Το θέμα είναι ότι το ίδρυμα "της Ευρώπης" που θα σου έδινε τα εκατομμύρια που του ζητάς για να εκπονήσεις τη χ,ψ έρευνα το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξει είναι το κλάσμα φοιτητών/καθηγητή, φοιτούντων στην ώρα τους, αποφοιτούντων, μέσο όρο βαθμολογίας, κλπ στατιστικά που όλα μένουν πίσω λόγω των αιώνιων.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Οι ν+2 φοιτητές πάλι δεν καταλαβαίνω πως σχετίζονται με την φήμη του πανεπιστημίου.
Η φήμη ενός Πανεπιστημίου εξετάζεται κατά πόσο οι φοιτητές τελειώνουν στην ώρα τους πράγμα που δείχνει ότι τα προγράμματα σπουδών ανταποκρίνονται στην Εθνική Οικονομία και αγορά εργασίας. Εδώ έχεις ένα δίκιο ότι στη χώρα μας επειδή η αγορά εργασίας δεν πάει καλά, αυτό αμαυρώνει την εικόνα των αποφοίτων αλλά δυστυχώς οι δείκτες δεν εξετάζουν περιπτώσεις με μακροοικονομικούς δείκτες όπως η ανεργία. Εξετάζουν αποκλειστικά την Πανεπιστημιακή κοινότητα. Αυτό ενδεχόμενα θα ήθελε επεξηγηματικές εκθέσεις που μάλλον επειδή η χώρα μας έχει "φάει" πολλά χρήματα από τα κοινοτικά ταμεία για την αναβάθμιση της Οικονομίας αλλά και των Πανεπιστημίων πριν από τα χρόνια της κρίσης, τότε που δίνονταν αναπτυξιακά πακέτα (επί Σημίτη και Καραμανλή), δεν υπάρχει τώρα κάποιο άλλοθι συγχώρεσης και περαιτέρω επαιτείας για χρήματα με σκοπό "επενδύσεις" σε μίζες, ερευνητικά πακέτα (τα οποία καθηγητές πανεπιστημίων τα ξόδευαν σε διακοπές εξωτερικού με αιτιολογία: συνέδριο) κτλ. Αναγκαστικά θα την πληρώσει και κόσμος που δεν φταίει άμεσα.
Όμως ξαναλέω, η χώρα μας δεν είναι αποκομμένη αλλά βάση νόμων ανήκει σε διεθνείς οργανισμούς όπου ελέγχεται σχετικά με τους δείκτες βιωσιμότητας κτλ. Αν ξέραμε ότι για παράδειγμα το Πανεπιστήμιο του Cambridge είχε υπερβολικά μεγάλο αριθμό φοιτητών δεν θα εξετάζαμε γιατί αργούν να τελειώσουν αλλά θα καταλαβαίναμε αμέσως ότι κάτι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο. Είναι η πρώτη εικόνα που σχηματίζει κάποιος χωρίς να σε ξέρει ή να διαβάσει πιο αναλυτικές εκθέσεις δεδομένων και μετρήσεων που να εξηγούν ότι π.χ. τα Ιωάννινα δεν έχουν οικονομία που να μπορούν να στηρίξουν τους πτυχιούχους από το Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών ενώ έχει τέτοιο Τμήμα!
Την φήμη του πανεπιστημίου την φτιάχνουν οι καθηγητές, οι διδακτορικοί και οι μεταδιδάκτορες με την έρευνα που κάνουν, δεν υπάρχει κανένα άλλο όργανο του πανεπιστημίου που θα σου βρει χρηματοδότηση για την έρευνα που κάνεις, οι καθηγητές κάθονται και γράφουν προτάσεις και κυνηγούν να λάβει χρηματοδότηση η πρόταση τους από διάφορους φορείς π.χ. της Ευρώπης.
Ισχύει αλλά δυστυχώς σε άλλα Τμήματα και βασικών επιστημών, υπάρχουν καθηγητές που δεν δημοσιεύουν πάνω από 20 χρόνια επειδή δεν έχουν κανέναν υπηρεσιακό έλεγχο! Είναι δημόσιοι υπάλληλοι που δεν υπόκεινται σε θεσμικό υπηρεσιακό έλεγχο περί απόδοσης ή ποιότητας έργου καθώς τότε που ιδρύθηκαν τα δημόσια Πανεπιστήμια στη χώρα μας δεν υπήρχε το κίνητρο να παράγουν έτοιμους επιστήμονες για την αγορά. Αντιθέτως τότε που γιγαντώθηκε η ανωτάτη εκπαίδευση στη χώρα μας έγινε καθαρά για το βαθύ πελατειακό κράτος των ρουσφετιών και της ιερής αγελάδας του δημοσίου.
Αν το κράτος όμως χρηματοδοτούσε προτάσεις τότε και μόνο πραγματικά θα προωθούσαν την έρευνα, δεν αρκεί μόνο να γίνει δεκτό ένα paper κάπου, πρέπει να μπορείς να είσαι σε θέση να καλύψεις και το κόστος εγγραφής (το οποίο μπορεί να αγγίζει τα 800+ ευρώ) για να συμπεριληφθεί το paper στα proceedings του συνεδρίου, και ακόμη πρέπει να είσαι σε θέση να καλύψεις το κόστος του ταξιδιού
Για να κάνει το κράτος (δηλαδή όλοι μας μέσω φορολογίας) μια τέτοια χρηματοδότηση θα έπρεπε να ξέρει από που θα βγάλει αυτό το balance της δαπάνης. Ξέρεις εσύ κανένα κράτος να πουλάει με όρους αγοράς μια επιστημονική τεχνολογία; Όχι μάλλον. Το κράτος στα πλαίσια του κοινωνικού κράτους παρέχει δημόσια παιδεία που είναι φορολογημένη στους πολίτες και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει καμία αναφορά ότι το κράτος θα πρέπει να δαπανάει λεφτά που δεν έχουν time value of money. Σκέψου λίγο από που θα βρει τα λεφτά, να τα δώσει στην έρευνα και με τι όφελος στο τέλος; Το όφελος θα πρέπει να έχει αμιγώς μορφή χρημάτων για να καλυφθεί το κόστος εργασίας και πόρων (ανθρώπινων / υλικών).
... μην μιλήσω τώρα για τον ανύπαρκτο εξοπλισμό που δεν υπάρχει για να γίνουν πειράματα ή για τους υποψήφιους διδάκτορες που κάνουν το διδακτορικό τους αμισθί και τους αναγκάζουν να κάνουν τα εργαστήρια και τα φροντιστήρια του πανεπιστημίου, ενώ το κράτος θα έπρεπε να κόβει κονδύλι για να έχουμε ειδικό προσωπικό για αυτή τη δουλειά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Λεπτομέριες. Ξαναλέω, ο υποψήφιος διδάκτορας τι ακριβώς "δίνει" στο κράτος; Το κράτος με όρους δικαίου είναι μια νομική έννοια (απρόσωπη) με τρεις λειτουργίες (εξουσίες) στα όρια του νόμου και του Συντάγματος. Άρα μια νομική έννοια τι όφελος (κέρδος) έχει από την ακαδημαϊκή έρευνα διδακτορικών από τη στιγμή που οι μεταπτυχιακές και διδακτορικές εργασίες μπαίνουν στο ντουλάπι του Τμήματος, σε καποιο γραφείο; Ποιος θα πληρώσει αυτό το κόστος; Κανείς δεν κάνει αυτόκλητες δωρεές χρημάτων χωρίς επιστροφή εκτός και αν είναι χορηγία. Το κράτος τι βγάζει από αυτή την δαπάνη χρημάτων υλικού; 0 ευρώ. Αντιθέτως μπορεί να χρωστάει και απλήρωτα τιμολόγια σε αγορές υπάρχοντος εξοπλισμού (π.χ. στηθοσκόπια, μικροσκόπια, πειραματικοί λέβητες, κτλ) σε εταιρίες.
Μήπως θα έπρεπε να έχουμε παιδεία με χορηγία; Δηλαδή, κάποιοι ζάμπλουτοι ευεργέτες να δίνουν ένα χ ποσό εκατομμυρίων ευρώ ως δωρεά. Κάτι άλλο δεν υπάρχει.
Θα σου χαλάσω το όνειρο, αλλά είμαι στο 2ο πτυχίο και πατάω στις διαλέξεις του τμήματος. Ξέρω τι θες να πεις γιατί τα ακούω αυτά και από τις ανακοινώσεις που μας κάνουν οι παρατάξεις τα πρωινά.Το ότι πάντως οι αιώνιοι φοιτητές είναι αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο το οποίο διαιωνίζουμε ακόμη στον δημόσιο διάλογο χρησιμοποιώντας επιχειρήματα γκαζόλαμπας τύπου "τα καημένα τα παιδιά... αμάν" ( που εντωμεταξύ ο μέσος αιώνιος φοιτητής είναι 40 φεύγα χρονών και ακόμη χρωστάει μιγαδική ανάλυση ) δείχνει ότι απλά ο μέσος άνθρωπος έχει τεράστια άγνοια επί του θέματος.
Αν πατούσες σε πανεπιστήμιο θα καταλάβαινες τι θέλω να πω. Αλλά δεν πατάς. Και φαίνεται από τον σχεδόν παρθενικό τρόπο που γράφεις, λες και το πανεπιστήμιο είναι σαν τις ταινίες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δεν είναι και λίγες οι ώρες που απασχολούνται οι υποψήφιοι διδάκτορες, ουσιαστικά αυτοί βγάζουν το 50% της εργασίας του προπτυχιακού (εδώ επωφελείται το κράτος όπου δεν χρειάζεται να πληρώνει έξτρα προσωπικό). (Ποιος θα πήγαινε να κάνει αφιλοκερδώς επικουρικό έργο + επιτηρήσεις τις οποίες ξέχασα; ) Οι υποψήφιοι διδάκτορες ανά μάθημα είναι λίγοι (μπορεί να είσαι και μόνος σου) και είναι συχνό φαινόμενο ο κάθε καθηγητής πέρα από τη διδασκαλία, να σου αναθέτει και (πολλά σετ ασκήσεων) * (πόσους φοιτητές) χωρίς να σκέφτεται ότι έτσι αυξάνει τις ώρες απασχόλησής σου (εσύ από την μεριά σου θα γκρινιάξεις, αλλά θα σου πουν ότι δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς, πάει και κόντρα αυτό στο ότι δεν σε αφήνουν να ασχοληθείς με αυτά που πρέπει, δηλαδή το γράψιμο της διατριβής για να τελειώσεις με τις σπουδές), αλλά ας μην επεκταθούμε σε αυτό γιατί θα βγούμε εκτός θέματος.Λεπτομέριες. Ξαναλέω, ο υποψήφιος διδάκτορας τι ακριβώς "δίνει" στο κράτος; Το κράτος με όρους δικαίου είναι μια νομική έννοια (απρόσωπη) με τρεις λειτουργίες (εξουσίες) στα όρια του νόμου και του Συντάγματος. Άρα μια νομική έννοια τι όφελος (κέρδος) έχει από την ακαδημαϊκή έρευνα διδακτορικών από τη στιγμή που οι μεταπτυχιακές και διδακτορικές εργασίες μπαίνουν στο ντουλάπι του Τμήματος, σε καποιο γραφείο; Ποιος θα πληρώσει αυτό το κόστος; Κανείς δεν κάνει αυτόκλητες δωρεές χρημάτων χωρίς επιστροφή εκτός και αν είναι χορηγία. Το κράτος τι βγάζει από αυτή την δαπάνη χρημάτων υλικού; 0 ευρώ. Αντιθέτως μπορεί να χρωστάει και απλήρωτα τιμολόγια σε αγορές υπάρχοντος εξοπλισμού (π.χ. στηθοσκόπια, μικροσκόπια, πειραματικοί λέβητες, κτλ) σε εταιρίες.
Μήπως θα έπρεπε να έχουμε παιδεία με χορηγία; Δηλαδή, κάποιοι ζάμπλουτοι ευεργέτες να δίνουν ένα χ ποσό εκατομμυρίων ευρώ ως δωρεά. Κάτι άλλο δεν υπάρχει.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Θα σου χαλάσω το όνειρο, αλλά είμαι στο 2ο πτυχίο και πατάω στις διαλέξεις του τμήματος. Ξέρω τι θες να πεις γιατί τα ακούω αυτά και από τις ανακοινώσεις που μας κάνουν οι παρατάξεις τα πρωινά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δεν είναι και λίγες οι ώρες που απασχολούνται οι υποψήφιοι διδάκτορες, ουσιαστικά αυτοί βγάζουν το 50% της εργασίας του προπτυχιακού (εδώ επωφελείται το κράτος όπου δεν χρειάζεται να πληρώνει έξτρα προσωπικό). (Ποιος θα πήγαινε να κάνει αφιλοκερδώς επικουρικό έργο + επιτηρήσεις τις οποίες ξέχασα Οι υποψήφιοι διδάκτορες ανά μάθημα είναι λίγοι (μπορεί να είσαι και μόνος σου) και είναι συχνό φαινόμενο ο κάθε καθηγητής πέρα από τη διδασκαλία, να σου αναθέτει και (πολλά σετ ασκήσεων) * (πόσους φοιτητές) χωρίς να σκέφτεται ότι έτσι αυξάνει τις ώρες απασχόλησής σου (εσύ από την μεριά σου θα γκρινιάξεις, αλλά θα σου πουν ότι δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς, πάει και κόντρα αυτό στο ότι δεν σε αφήνουν να ασχοληθείς με αυτά που πρέπει, δηλαδή το γράψιμο της διατριβής για να τελειώσεις με τις σπουδές), αλλά ας μην επεκταθούμε σε αυτό γιατί θα βγούμε εκτός θέματος.
Αυτά που λες τα ξέρω.
Όμως δεν απαντάς σαν διοικητής αλλά σαν άσχετος με την διοίκηση. Το κράτος δεν είναι μια προσωπική οντότητα. Οπότε δεν έχει μπορεί να έχει οικονομική σχέση κέρδους από κάτι που δεν φέρνει έσοδα. Η έρευνα είναι καλή για την κοινωνική πραγμάτωση της πολιτείας και για να γράφουμε εκθέσεις ιδεών. Σε μια κοινωνία όμως όπου τα πάντα λειτουργούν με χρηματική αξία του έργου, μια διατριβή δεν αποφέρει κάτι στο Πανεπιστήμιο από τη στιγμή που μένει ως δεμένη εργασία σε κάποιο ράφι. Η Ελλάδα δεν έχει εταιρίες ή βιομηχανίες που να επωφελούνται από την υπερπαραγωγή τόσων "πρωτότυπων" ερευνητικών διατριβών (οι περισσότερες είναι σαβούρα) και να συμβάλλουν στην πρόοδο της Εθνικής οικονομίας. Η έρευνα στην Ελλάδα είναι απλά για εσωτερική ανακύκλωση (για να καυχιώνται όσοι κάνουν διδακτορικό και να βάζουν Δρ μπροστά από το όνομά τους), με τεράστιο κόστος των υποδομών με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν έσοδα για να πληρώνονται οι ανθρώπινοι πόροι που ασχολούνται με την έρευνα. Δεν βγαίνει το balance. Υπάρχει λάθος στήσιμο στο κράτος από τότε που ιδρύθηκε ως κράτος Ελλάδας, με αποτέλεσμα να μιλάμε για θέματα που απλά προκύπτουν ως συνέπειες λάθος πολιτικών κοντά 2 αιώνων. Εσύ θες να πληρώνονται οι ερευνητικές εργασίες από τη στιγμή που το κράτος δεν έχει κανένα έσοδο και μπορεί να χρωστάει τον εξοπλισμό με απλήρωτα τιμολόγια λόγω κακής δημοσιονομκής διαχείρισης.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 1 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 181 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Jack of Spades
- Ryuzaki
- jYanniss
- userguest
- Corfu kitty
- constansn
- hirasawayui
- ayahuasca97
- Hased Babis
- F1L1PAS
- iminspain
- BiteTheDust
- Scandal
- Arvacon
- antonis97
- seoulution21
- GeorgePap2003
- BillyTheKid
- sokkapa
- giorgos5002
- EFAKIT
- Paragontas7000
- nikoslog06
- Leo komm
- Unboxholics
- bibliofagos
- tsiobieman
- Γιωργος15773
- AggelikiGr
- Helen06
- Ramon
- Obi-Wan Kenobi
- Giannakou Giota
- ismember
- sophiaa
- Maynard
- ΚΤr
- Konstantina Alexiou
- sofia07
- charmander
- ch2006
- Praxis
- Anomologitapp
- ειδήμων
- estrela
- SlimShady
- panosT436
- χημεια4λαιφ
- panaman
- ioanna2007
- Hecticism
- DiKar
- Drglitterstar
- nucomer
- fgk
- sakplat
- Ken
- Ilma
- Εριφύλη
- Qwerty 0
- Kate1914
- Reader
- KwnnaPap
- bboys
- Debugging_Demon
- Κλημεντίνη
- kost28
- iiTzArismaltor_
- giannhs2001
- physicscrazy
- nickd
- Nala
- FNC_Sophia
- Entropy24
- trifasikodiavasma
- V@Per
- Wonderkid
- UnderGroundGr
- Joji
- exotic xo
- tomftw
- Eagle Eye
- despoina13
- jimis2001
- nicole1982
- agg41
- peter347
- Opiumred
- Alexecon1991
- Antomar3
- BatGuin
- Φινεύς
- shuuu
- kate45
- marina.marina
- Chrisphys
- Bobaros32
- redpointer
- Viedo
- synthnightingale
- Νικολινα
- Earthquake 123
- panos007
- eukleidhs1821
- catlover033
- george777
- Athens2002
- phleidhs
- nearos
- savvas l
- chjan
- polar_fish
- carnage
- gegeorgiou90
- Alessandra Eliza
- Help :)
- allall1
- Than003
- thecrazycretan
- Magigi
- Christos1971
- Christr22
- ένας τυχαίος
- Αναστασία197
- P.Dam.
- Natsuko
- J.Cameron
- marry.pp
- kiyoshi
- ikigai
- Kanastasia_5883
- Tsos
- Lia 2006
- Student_21
- stee
- sophiex97
-
Φορτώνει...