Guest 875331
Επισκέπτης
Ναι οκ nice strategy. Είμαι σίγουρος πως πολλά παιδιά της θεωρητικής λένε "θα πάω βιολογικό και ότι μου λοίπει θα το αναπληρώσω το καλοκαίρι μετά τις πανελλήνιες.Το καλοκαιράκι, έχοντας περάσει στο Βιολογικό, ας κάτσει να το λιώσει.
Θα φτάσει στο ίδιο επίπεδο!
Η φράση που ψάχνεις είναι "παντού υπάρχουν εξαιρέσεις" με το οποίο συμφωνώ αλλά δε μιλάμε γι'αυτές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Ναι οκ nice strategy. Είμαι σίγουρος πως πολλά παιδιά της θεωρητικής λένε "θα πάω θετική και ότι μου λοίπει θα το αναπληρώσω το καλοκαίρι μετά τις πανελλήνιες.
Η φράση που ψάχνεις είναι "παντού υπάρχουν εξαιρέσεις" με το οποίο συμφωνώ αλλά δε μιλάμε γι'αυτές.
Μιλάμε για Βιολογικό. Για συγκεκριμένη δηλαδή σχολή και όχι για Κατεύθυνση!
Πολλές εξαιρέσεις υπάρχουν παντού.
Η θέληση μετράει.
Κάθε άνθρωπος κάνει τις επιλογές του και επωμίζεται τις συνέπειες.
Αν δεν καλύψει τα όποια κενά έχει τα βρίσκει μπροστά του.
(Δηλαδή τα παιδιά που μπαίνουν με 10-13 Μαθηματικό έχοντας γράψει 5 στα Μαθ.Κατ???)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Σορρυ βιολογικό εννοούσα, το διόρθωσα τώρα!Μιλάμε για Βιολογικό. Για συγκεκριμένη δηλαδή σχολή και όχι για Κατεύθυνση!
Πολλές εξαιρέσεις υπάρχουν παντού.
Η θέληση μετράει.
Κάθε άνθρωπος κάνει τις επιλογές του και επωμίζεται τις συνέπειες.
Αν δεν καλύψει τα όποια κενά έχει τα βρίσκει μπροστά του.
(Δηλαδή τα παιδιά που μπαίνουν με 10-13 Μαθηματικό έχοντας γράψει 5 στα Μαθ.Κατ???)
Τα παιδιά στο μαθηματικό δεν είναι καλύτερα όχι. Αλλά όπως και να το κάνουμε δεν είναι το ίδιο από θετική και από θεωρητική. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να προτιμηθεί η τελευταία!
Τα παιδιά αυτά που θα αποτελέσουν τις εξαιρέσεις πιστεύω μπορεί να ανακάλυψαν ότι ήθελαν να ασχοληθούν με βιολογία αργά(εγώ αποφάσισα τι ήθελα να κάνω 3 μήνες πριν τις πανελληνιες) ή κάτι τέτοιο. Η νοοτροπία "πάω θεωρητική επειδή είμαι καλύτερη στα μαθήματα της" πρέπει να αποφεύγεται!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Η επιλογή βιολογικού από θεωρητική κατεύθυνση δεν πρέπει να γίνει γιατί:
-Για το Βιολογικό χρειάζονται γνώσεις από βιολογία και πιθανότατα χημεία και φυσική από όλες τις τάξεις του λυκείου.
-Τα μαθήματα της θεωρητικής είναι άσχετα με αυτά του βιολογικού.
-Λόγω του μέχρι τώρα τρόπου διαβάσματος ο υποψήφιος θα δυσκολευτεί πάρα πολύ να κατανοήσει σε βάθος τα μαθήματα και θα στραφεί στην παπαγαλία. Ως αποτέλεσμα θα είναι ένας μέτριος φοιτητής που θα πάρει πτυχίο σε >ν χρόνια ξέροντας ελάχιστα πράγματα.
Κανείς δε μίλησε για μόρια και για πανελλήνιες!
Εκτος κοσμικης χρονικοτητας.
Αντε να δουμε και εσενα,τι φοιτητης θα εισαι,που μπηκες,μεγα,με τις σωστες γνωσεις.Κοιτα να βγαλεις βαθμο πτυχιου <9.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DimX
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ξέρω κοπέλα που πέρασε Ιατρική Θράκης γενική σειρά από Θεωρητική και αγόρι που πέρασε Ιατρική Αθηνών ειδ.κατ πολυτέκνων επίσης απο Θεωρητική!
Με τέτοιες βάσεις του Βιολογικού αν γράψεις 18-19 πέρασες!
Μαθήματα Βαρύτητας είναι Βιολογία Γεν (x0,9) και Έκθεση (x0,4) !
Απώλεια Μορίων : 7%
Πραγματικα για ποιο λογο να το κανει καποιος αυτο? Εγω το θεωρω ηλιθιοτητα να ξεκινας με Αριστα δηλαδη το 18.600!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NicolasM
Νεοφερμένος
Εκτος κοσμικης χρονικοτητας.
Αντε να δουμε και εσενα,τι φοιτητης θα εισαι,που μπηκες,μεγα,με τις σωστες γνωσεις.Κοιτα να βγαλεις βαθμο πτυχιου <9.
Αν είναι μεγαλύτερος από 9 υπάρχει θέμα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 845212
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι, ενώ τα παιδιά της Τεχνολογικής που μπαίνουν από 2ο πεδίο Χημικό
Αν θέλεις κάτι πραγματικά, τότε δεν υπάρχουν εμπόδια!
Θα καταντήσω γραφικός αλλά Nothing Is Impossible!
Το μόνο που ξέρουν παραπάνω είναι 150 σελίδες Βιολογία Κατ. οι Θετικάριοι.
Το καλοκαιράκι, έχοντας περάσει στο Βιολογικό, ας κάτσει να το λιώσει.
Θα φτάσει στο ίδιο επίπεδο!
το μονο που ξερουμε ειναι 150 σελιδες βιολογια κατ ετσι? το οτι εχεις μαθει πολλα πραγματα για μοριακη βιολογια,γενετικη,βιοτεχνολογια,εφαρμογες βιολογιας στην ιατρικη και μεταλλαξεις ειναι απλα οι 150 σελιδες ετσι? στη θετικη πραγματικα πιστευεις οτι η παπαγαλια θα σε σωσει στη βιολογια? δεν ξερω για τα υπολοιπα αλλα πραγματικα η βιολογια ειναι ενα απο τα μαθηματα που η κριτικη σκεψη και η ευφυια δοκιμαζονται...αμα νομιζεις οτι ενα μαθημα το οποιο βασιζεται 50% σε ασκησεις οι οποιες απαιτουν ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ του τροπου λειτουργιας και των βιολογικων μηχανισμων ειναι απλα ενα διαβασμα 150 σελιδων σαν να διαβαζεις ενα λογοτεχνικο για να περασει η ωρα σου εισαι βαθια νυχτωμενος!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
το μονο που ξερουμε ειναι 150 σελιδες βιολογια κατ ετσι? το οτι εχεις μαθει πολλα πραγματα για μοριακη βιολογια,γενετικη,βιοτεχνολογια,εφαρμογες βιολογιας στην ιατρικη και μεταλλαξεις ειναι απλα οι 150 σελιδες ετσι? στη θετικη πραγματικα πιστευεις οτι η παπαγαλια θα σε σωσει στη βιολογια? δεν ξερω για τα υπολοιπα αλλα πραγματικα η βιολογια ειναι ενα απο τα μαθηματα που η κριτικη σκεψη και η ευφυια δοκιμαζονται...αμα νομιζεις οτι ενα μαθημα το οποιο βασιζεται 50% σε ασκησεις οι οποιες απαιτουν ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ του τροπου λειτουργιας και των βιολογικων μηχανισμων ειναι απλα ενα διαβασμα 150 σελιδων σαν να διαβαζεις ενα λογοτεχνικο για να περασει η ωρα σου εισαι βαθια νυχτωμενος!
Ξέρεις να διαβάζεις η όχι?
Είπα πουθενά ότι αρκεί να παπαγαλίσει τις 150 σελίδες!?
*λιώσω=επενδύσω πολύ χρόνο και σκέψη
( όλοι αν ενδιαφερθούν μπορούν να μάθουν αυτά που λες...δε χρειάζεται και κανά IQ τρομερό )
Απλά είπα ότι τα παιδιά της Θετικής μόνο Βιολογία Κατ Γ'Λυκείου ξέρουν παραπάνω (η οποία είναι 150 σελίδες)...τίποτα άλλο.
Δηλαδή δεν είναι σαν τα μαθηματικά...που χτίζεις βάσεις από το δημοτικό.
Από πού έβγαλες τα υπόλοιπα...δεν ξέρω.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν νομίζω ότι η έλλειψη της Βιολογίας Κατ. βάζει απαγορευτικό στους θεωρητικάριους για Βιολογικά η για τις περισσότερες σχολές του 3ο πεδίου!
Σίγουρα υπάρχει δυσκολία αλλά είναι μπορείς να την διαχειριστείς!
Πραγματικα για ποιο λογο να το κανει καποιος αυτο? Εγω το θεωρω ηλιθιοτητα να ξεκινας με Αριστα δηλαδη το 18.600!
Δεν νομίζω να τίθεται θέμα ηλιθιότητας αλλά κακής επιλογής κατεύθυνσης στη Β λυκείου η πολλές ελλείψεις στη Φυσική η ακόμα και τα Μαθηματικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
chris ρωτα ποσα παιδια κανανε λαθος στο Γ3 στις φετινες πανελληνιες και πες μου...φιλοσυνδετο επικρατες γονιδιο ηταν μια δευτερη περιπτωση στο ερωτημα αυτο και πολλοι δεν το γραψανε γιατι δεν το αναφερει το βιβλιο...αντε πες μου εσυ οτι δεν θελει μυαλο για να γραψεις βιολογια...η βιολογια δεν ειναι 150 σελιδες το πιστευω και το υποστηριζω γιατι την εκανα περσυ και την ξανακανω φετος! και εγραψα αρκετα καλα οπως εγραψα και την λεπτομερεια που σου ανεφερα πιο πανω αλλα αναγνωριζω τουλαχιστον οτι η βιολογια δεν ειναι παπαγαλια...ειχες το αοδε (υποθετω αφου περασες αστυφυλακων ) θεωρητικο και αυτο αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι οπως η βιολογια...και τα παιδια της θετικης ξερουν και καποια πραγματα ακομα σε χημεια που ειναι πιστευω και αυτα πολυ βασικα ...εκτος αν θελει να ασχοληθει πιο πολυ με οικολογια περιβαλλοντολογια κλπ...καλο ειναι ομως να μπαινει κανεις στη λογικη της επιστημης του και απο το λυκειο ...γιατι ναι οι της θετικης ξερουν σιγουρα περισσοτερα ( και αυτο οσα επιχειρηματα και να μου φερεις απλα δεν θα ασχοληθω...στη θεωρητικη κανουν κειμενα αρχαια λατινικα και ιστορια! ) απο βιολογια και επισης ειναι περισσοτερο ''βαλμενοι'' στη λογικη των θετικων επιστημων κανοντας χημεια βιολογια μαθηματικα και φυσικη με τα μαθηματικα και τη φυσικη να τους ακολουθουν χρονια τωρα (και μη μου πεις οτι μαθηματικα φυσικη χημεια κλπ κανουν και οι θεωρητικοι γενικης παιδειας απο τη δευτερα λυκειου ξες πολυ καλα ποσοι τα διαβαζουν !!! ) αν δεν υπηρχε διαφορα στους υποψηφιους των 2 πεδιων δεν θα υπηρχαν και οι αναλογες κατευθυνσεις
Θα επαναληφθώ για μία ακόμη και τελευταία φορά.
Δεν είπα πουθενά τη λέξη παπαγαλίζω.
Δεν είπα πουθενά ότι η Βιολογία Κατ. είναι 150 σελίδες που τις μαθαίνεις απ'έξω και πας και γράφεις.
Όταν λεω 150 σελίδες, δεν εννοώ παπαγάλισμα, εννοώ διδακτική ύλη.
Το ότι εμπεριέχονται επιπρόσθετες εφαρμογές της θεωρίας είναι άλλο θέμα
Αλλά και εσύ αν δεν είχες το φροντιστηριάκι η τα ιδαιτεράκια, θα σου'λεγα αν μπορούσες να απαντήσεις το ερώτημα που μου έλεγες.
Μην στέκεσαι μόνο στις Πανελλήνιες.
Πάντως , υποτιμάς πολύ την Θεωρητική Κατεύθυνση.
Επειδή διαβάζουν πολύ για να ανταπεξέλθουν στις τεράστιες ύλες και λεπτομέριες δεν σημαίνει ότι είναι άκριτα όντα και παπαγαλάκια.
Προσπάθησε να διαβάζεις παπαγαλίστικα Αρχαία και Λογοτεχνία και θα σου πω εγώ τι θα καταλάβεις.
Όπως υπάρχουν μαθητές που παπαγαλίζουν στα Μαθηματικά και τη Φυσική έτσι υπάρχουν στα Αρχαία και την Λογοτεχνία.
Απλά λόγω της φύσης της κατεύθυνσης που περιέχει περισσότερο ανάλυση και λόγια, είναι περισσότερο συχνό.
Επειδή φοιτώ στην ΑΣΟΕΕ, έχω συμφοιτητές που παρόλο που μπήκαν από Θεωρητική Κατεύθυνση το παλεύουν και έχουν φτάσει σε σημείο να γράφουν πάνω από 8 σε Μαθηματικά και Στατιστική.
Δεν υπάρχει μόνο μαύρο και άσπρο.
Επίσης, κανείς δεν έχει την λογική των "θετικών" η των "θεωρητικών" επιστημών.
Θέληση να υπάρχει και ενδιαφέρον και την αποκτάς.
Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν σύγκρινα την Βιολογία Κατ. με το ΑΟΔΕ, αν και άτοπα υπέθεσες ότι έδωσα ΑΟΔΕ γιατί περνάνε και από Θετική Κατ. στο 5ο πεδίο. Άλλο που τυγχάνει να έδωσα όντας Τεχν. Κατεύθυνση για τον απλούστατο ρόλο ότι δεν με ενδιέφεραν οι σχολές του 3ου πεδίου. Κατα τ'αλλα τόσο στη Χημεία όσο και στην Βιολογία ήμουν πολύ καλός!
Έχεις ένα εντελώς closed-minded τρόπο σκέψεις.
Ξέρω παιδιά που έγραφαν 18αρια και 19αρια και όταν τους ρώταγες μετά απο 2μήνες να σου πουν κάτι, στα μάσαγαν.
Εγώ μπορεί να είμαι Τεχνολογικής αλλά και από το ΑΟΔΕ θυμάμαι πράγματα (που πίστεψέ με χρειάζεται αποστίθηση και όχι παπαγαλία γιατί δεν την παλεύει), έχω διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό γνώσεις πάνω στο ΑΕΠΠ, όπως και στα άλλα μαθήματα λόγω βέβαια και της σχολής που φοιτώ. Το μόνο στο οποίο παραμένω σκράπας είναι η Φυσική που ποτέ μου δεν την χόνεψα.
Εν κατακλείδι, το μόνο που αρκεί είναι η θέληση.
Αν δεν υπάρχει, τότε δεν μπορείς να προχωρήσεις σε οποιοδήποτε τομέα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα επαναληφθώ για μία ακόμη και τελευταία φορά.
Δεν είπα πουθενά τη λέξη παπαγαλίζω.
Δεν είπα πουθενά ότι η Βιολογία Κατ. είναι 150 σελίδες που τις μαθαίνεις απ'έξω και πας και γράφεις.
Όταν λεω 150 σελίδες, δεν εννοώ παπαγάλισμα, εννοώ διδακτική ύλη.
Το ότι εμπεριέχονται επιπρόσθετες εφαρμογές της θεωρίας είναι άλλο θέμα
Αλλά και εσύ αν δεν είχες το φροντιστηριάκι η τα ιδαιτεράκια, θα σου'λεγα αν μπορούσες να απαντήσεις το ερώτημα που μου έλεγες.
Μην στέκεσαι μόνο στις Πανελλήνιες.
Πάντως , υποτιμάς πολύ την Θεωρητική Κατεύθυνση.
Επειδή διαβάζουν πολύ για να ανταπεξέλθουν στις τεράστιες ύλες και λεπτομέριες δεν σημαίνει ότι είναι άκριτα όντα και παπαγαλάκια.
Προσπάθησε να διαβάζεις παπαγαλίστικα Αρχαία και Λογοτεχνία και θα σου πω εγώ τι θα καταλάβεις.
Όπως υπάρχουν μαθητές που παπαγαλίζουν στα Μαθηματικά και τη Φυσική έτσι υπάρχουν στα Αρχαία και την Λογοτεχνία.
Απλά λόγω της φύσης της κατεύθυνσης που περιέχει περισσότερο ανάλυση και λόγια, είναι περισσότερο συχνό.
Επειδή φοιτώ στην ΑΣΟΕΕ, έχω συμφοιτητές που παρόλο που μπήκαν από Θεωρητική Κατεύθυνση το παλεύουν και έχουν φτάσει σε σημείο να γράφουν πάνω από 8 σε Μαθηματικά και Στατιστική.
Δεν υπάρχει μόνο μαύρο και άσπρο.
Επίσης, κανείς δεν έχει την λογική των "θετικών" η των "θεωρητικών" επιστημών.
Θέληση να υπάρχει και ενδιαφέρον και την αποκτάς.
Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν σύγκρινα την Βιολογία Κατ. με το ΑΟΔΕ, αν και άτοπα υπέθεσες ότι έδωσα ΑΟΔΕ γιατί περνάνε και από Θετική Κατ. στο 5ο πεδίο. Άλλο που τυγχάνει να έδωσα όντας Τεχν. Κατεύθυνση για τον απλούστατο ρόλο ότι δεν με ενδιέφεραν οι σχολές του 3ου πεδίου. Κατα τ'αλλα τόσο στη Χημεία όσο και στην Βιολογία ήμουν πολύ καλός!
Έχεις ένα εντελώς closed-minded τρόπο σκέψεις.
Ξέρω παιδιά που έγραφαν 18αρια και 19αρια και όταν τους ρώταγες μετά απο 2μήνες να σου πουν κάτι, στα μάσαγαν.
Εγώ μπορεί να είμαι Τεχνολογικής αλλά και από το ΑΟΔΕ θυμάμαι πράγματα (που πίστεψέ με χρειάζεται αποστίθηση και όχι παπαγαλία γιατί δεν την παλεύει), έχω διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό γνώσεις πάνω στο ΑΕΠΠ, όπως και στα άλλα μαθήματα λόγω βέβαια και της σχολής που φοιτώ. Το μόνο στο οποίο παραμένω σκράπας είναι η Φυσική που ποτέ μου δεν την χόνεψα.
Εν κατακλείδι, το μόνο που αρκεί είναι η θέληση.
Αν δεν υπάρχει, τότε δεν μπορείς να προχωρήσεις σε οποιοδήποτε τομέα.
τα φροντηστηρια και το ιδιαιτερακι φιλε μου δεν ηταν εκει οταν εγραφα!
στις πανελληνιες εισαι εσυ και το γραπτο κανεις αλλος θα το ξες και συ καλα αυτο
και τελοσπαντων δεν μπορεις να ξες ποσο καλος ημουν στη βιολογια αλλα σε πληροφορω οτι ηταν κατι που εβλεπα πρωτη φορα το σκεφτηκα και το γραψα και μπραβο μου το δικο σου το θεμα ποιο ειναι ακριβως ?
δεν τους υποτιμω απλα εβλεπα περσυ ποσο πολυ μπορουσαν να σκεφτουν περα απο αυτα που διαβαζανε οι συμμαθητες μου της θεωρητικης κατευθυνσης ( οχι ολοι αλλα η πλειοψηφια!!)
μην πιανεις ξεχωριστα μαθηματα γιατι θα τελειωσουμε αυριο...εχουν γνωστο που πρεπει να το μαθουν και αγνωστο που εκει φαινεται ποιον τον κοβει και ποιον οχι...οπως επισης και στα κειμενα εχουν τα σχολια που διαβαζουν και παλι ειναι στον φιλολογο που θα τους διορθωσει τα γραπτα τους επειδη δεν υπαρχει καποιο στανταρ στην απαντηση που θα δωσουν
τεσπα δεν ειναι εκει το θεμα μου! απλα καποιος οντας θετικη περνωντας στο βιολογικο εχει καλυτερες βασεις και θα μπορεσει να ανταπεξελθει πιο ευκολα.. και συ μονος σου το ειπες οτι συμφοιτητες σου απο θεωρητικη πηγαινουν καλα σε στατιστικη και μαθηματικα αλλα το θεμα ειναι ποσο πολυ διαβαζουν για να καλυψουν τα κενα τους ...αν δεν το θες πραγματικα δεν το κανεις ...ε αυτοι το ηθελαν και το κανανε και μπραβο τους...και γω εχω συμφοιτητες που ειναι απο θεωρητικη αλλα ζοριζονται πολυ σ αυτα τα μαθηματα...
οταν ειπα πως εδωσες αοδε το υπεθεσα γιατι οι περισσοτεροι διαλεγουν τεχνολογικη για να πανε στο 5ο αλλα επρεπε να μου την πεις λιγο γιατι δεν αντεξες! και γω απο θετικη ημουν αγορινα και δες που περασα
καταληγω οτι ειναι παραδοξο να επιχειρησει κανεις να παει σε υψηλοβαθμη του τριτου απο την θεωρητικη γιατι δεν εχει τις βασεις!!! αυτο πιστευω εγω οπως ειπα και πιο πανω αν αυτη/αυτος που ζητησε τις αποψεις μας πιστευει οτι εκανε λαθος στην επιλογη της κατευθυνσης και ειναι αυτο που θελει το βιολογικο ας το κανει! με γεια του με χαρα του δικια του ειναι η ζωη απλα δεν θα ειναι ευκολο να συνεχισει εκει που θα μπει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
καταληγω οτι ειναι παραδοξο να επιχειρησει κανεις να παει σε υψηλοβαθμη του τριτου απο την θεωρητικη γιατι δεν εχει τις βασεις!!!
Αυτος που απο θεωρητικη παει Ψυχολογια,Πολιτικο,Νομικη,τι ακριβως,βασεις,εχει στο Συνταγματικο δικαιο,στην πολιτικη θεωρια του Θουκυδιδη και στην Νευροβιολογια-Νευροψυχολογια του πανεπιστημιου?
Θα ηθελα,ειλικρινα,να μαθω,διοτι αγαπητε συνεπιστημονα,νομιζω υπαρχει στρεβλωμενη αντιληψη του ορου ''βασεις'' στο επιπεδο της δευτεροβαθμιας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Επειδή φοιτώ στην ΑΣΟΕΕ, έχω συμφοιτητές που παρόλο που μπήκαν από Θεωρητική Κατεύθυνση το παλεύουν και έχουν φτάσει σε σημείο να γράφουν πάνω από 8 σε Μαθηματικά και Στατιστική.
Αυτό πώς γίνεται; Αφού ο λόγος που απέφυγαν στο σχολείο την θετική / τεχνολογική κατεύθυνση ήταν κυρίως το μάθημα των μαθηματικών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτος που απο θεωρητικη παει Ψυχολογια,Πολιτικο,Νομικη,τι ακριβως,βασεις,εχει στο Συνταγματικο δικαιο,στην πολιτικη θεωρια του Θουκυδιδη και στην Νευροβιολογια-Νευροψυχολογια του πανεπιστημιου?
Θα ηθελα,ειλικρινα,να μαθω,διοτι αγαπητε συνεπιστημονα,νομιζω υπαρχει στρεβλωμενη αντιληψη του ορου ''βασεις'' στο επιπεδο της δευτεροβαθμιας.
μιλησα συγκεκριμενα για το βιολογικο αλλα και τις υπολοιπες υψηλοβαθμες του τριτου... δεν μπορεις να πεις οτι ο μαθητης θετικης δεν εχει βασεις για το βιολογικο αφου εχει κανει αρκετα πραγματα που θα τον βοηθησουν και θα τα μαθει σε μεγαλυτερο βαθος απ οσο ηδη ξερει...αν το πας ετσι και αυτος που παει ιατρικη απο θετικ δεν μπορει να ανταπεξελθει γιατι στο 4ο 5ο 6ο ετος θα ασχοληθει με χειρουργικη κλπ! ε ναι δεν γινεται να τα ξες ολα απο το λυκειο αλλα καποια βασικα πραγματα για την αρχη...οπως και γινεται γιατι απ οσο γνωριζω στην ιατρικη κανουν βιοχημεια ιατρικη φυσικη στατιστικη και καποια ακομα μαθηματα που εχεις ηδη μια επαφη μαζι τους σε εναν καλο βαθμο και θα εισαι ηδη σε ενα ΜΙΚΡΟ βαθμο εξοικειωμενος...
ε δεν ξερω για να σου πω για τη θεωρητικη και τις σχολες του 1ου αλλα κατι κειμενα δεν κανουν στα αρχαια που τους εισαγουν στη θεωρητικο υπαβαθρο και στο πως σκεπτονταν οι ανθρωποι εκεινοι που δημιουργησαν αυτες τις επιστημες? δεν γνωριζω δεν μπορω να σου πω για νομικη κλπ που μου λες εσυ αλλα για το βιολογικο και την ιατρικη που τα εχω ψαξει περαιτερω πιστευω πως εχουν καποια βαση αυτα που λεω ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Αυτό πώς γίνεται; Αφού ο λόγος που απέφυγαν στο σχολείο την θετική / τεχνολογική κατεύθυνση ήταν κυρίως το μάθημα των μαθηματικών.
Και όμως, Νίκο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Μήπως διαφέρει ο τρόπος εξέτασης;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Θα ήθελα να ακούσω απόψεις παιδιών από θεωρητική να λένε για τον τρόπο που έγραψαν 8-9 σε μαθήματα Στατιστικών Ελέγχων Υποθέσεων, ΑΟΕΔ εκτιμητών, minimax, θεωρία αποφάσεων, ...κλπ όταν και καλοί φοιτητές Μαθηματικού ζορίζονται.
Μήπως διαφέρει ο τρόπος εξέτασης;
Νίκο στην ΑΣΟΕΕ είμαι όχι στο Μαθηματικό Αθήνας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.