eco-warrior
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
24-07-10
23:03
Σημερινό δημοσίευμα της "Καθημερινής" αναφέρει ότι "η διοίκηση των ΗΣΑΠ ανακοίνωσε χθες νέες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων ανακαίνισης της σιδηροδρομικής υποδομής". Ενώ μεταξύ άλλων ισχυρίζεται ότι: η τελευταία ενημέρωση κάνει λόγο για συνέχιση των έργων έως το τέλος του έτους, χωρίς όμως καμία αναφορά για τον χρόνο ολοκλήρωσής τους".
https://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_24/07/2010_409167
Φαίνεται ότι ο εκσυγχρονισμός του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου δεν θα ολοκληρωθεί πότε! Η ταλαιπωρία που υφίσταται το επιβατικό κοινό, δηλαδή ΕΜΕΙΣ, δεν θα λήξει τόσο γρήγορα και ανώδυνα... Όχι φυσικά! Τι νομίζατε, ότι θα πάψουν τα ποδοματήματα, οι φωνές, οι βρισιές, το "Μα κάν'τε λίγο πιο μέσα, να χωρέσω και εγώ" ή το "Έχουν περάσει τέσσερα τραίνα, πρέπει να πάω στη δουλειά μου! Κάν'τε πιο πέρα!". Ιδίως τα πρωινά εκείνα, όταν ήταν ανοιχτή σχολή, η επιβίβαση μετατρεπόταν σε κόλαση! Να υποθέσω ότι γίνεται το ίδιο και τωρα. Ποιά/ος θα προλάβει να μπεί στο τραίνο. Να μένεις με το στόμα ανοιχτό, κάθε φορά που άτομα μεγάλη ηλικίας μετατρέπονται σε μαραθανοδρομείς. Δεν θα ξεχάσω ποτέ μου, τον ηλικιωμένο άντρα στο σταθμό μοναστηρακίου, όπου με το άνοιγμα των θυρών του τραίνου σπρώχνοντας 4-5 άτομα, να πηδάει (!) και τελικά να κατορθώνει να αποκτήσει την πολυπόθητη θέση! Μήπως ασχολούνταν με το άλμα εις μήκος; Κωμικοτραγικές καταστάσεις ζήσαμε και θα συνεχίσουμε να βιώνουμε, καθώς τα έργα αναβάθμισης (την αναβάθμιση μου μέσα!) συνεχίζονται άγνωστο μέχρι πότε (Ρεεε)!
Οχι κύριες και κύριοι, αγαπητά παιδιά, συνάδελφισσες, συνάδελφοι, συμφορουμίτισσες/ες, συμπάσχοντες,
Δεν τον θέλω τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου. Τί να τον κάνω;; Όταν αποπερατωθούν τα έργα θα έχουν παλιώσει/φθαρεί τα πρώτα τμήματα του δικτύου που παραδώθηκα. Οπότε θα πρέπει να τα αντικαταστήσουμε εκ νέου.Δεν τον θέλω τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου. Τί να τον κάνω;; Όταν για να πάω στη σχολή, στη δουλειά, στο ραντεβού πρέπει να θωπευτώ, να απολαμβάνω την υπέροχη οσμή του συνεπιβάτη μου. Τί να τον κάνω τον εκσυγχρονισμό; Όταν 15 συρμοί εξυπηρετούν ημερισίως 540.000 επιβάτες, ενώ πρίν την έναρξη των έργων δρομολογούνταν 33! Πείτε μου; Όταν απαιτούν με ύφος σε κάθε σταθμό να επιβιβιστούν και εκείνες/οί. Και όταν κατορθώνουν να επιβιβαστούν, τα ίδια άτομα ωρύονται και δεν επιτρεπουν την επιβίβαση άλλων ατόμων. Βολεύτηκα εγώ, όποτε τι με ενδιαφέρει ο άλλος; Ωραία νοοτροπία!
Η Ωρα της ιστορίας...
Ο εκσυγχρονισμός των σιδηροδρομικών γραμμών του ΗΣΑΠ αρχικά προβλεπόταν ότι θα ολοκληρωθεί πρίν τους Ολυμπιακούς Αγώνες! Όχι του Πεκίνου, ούτε του Λονδίνου, τους δικούς μας Ολυμπιακους αγώνες εννοώ! Αν δεν με απατάει η μνήμη μου το 2004 διεξήχθησαν και τωρα έχουμε 2010, ε; Τώρα ισχυρίζονται ότι δεν θα τελειώσουν πριν απο το 2011!
Αρχές του 2009 ξεκινούν τα έργα αναβάθμισης και όπως είναι λογικό όλοι χαίρονται (ή καλύτερα όχι όλοι, οι εχόντες γνώση της κατάστασης είναι σκεπτικοί). Αρκετούς μήνες μέτα την έναρξη των έργων, παραμένουν κατενθουσιασμένοι από το μεγαλόπνοο έργο (εδώ μάλλον γελάμε. Ορίστε, τι αναφέρει η εφημερίδα "Τα Νεά" το Σεπτέμβριο 2009: Ο Ηλεκτρικός πατάει γκάζι.
Μόνο που μπλέξαμε τον ποδομοχλό και αντί για γκάζι πατήσαμε φρένο! Ύστερα από ενά διάστημα τεσσάρων μηνών, συνειδητοποιήσαμε ότι κάτι δεν πάει καλά. Και ο ηλεκτρικός που πατούσε γκάζι, μετατράπηκε σε: Ηλεκτρικός...ταλαιπωρίας (εφημερίδα "Τα Νέα" Ιανουάριος 2010). Η Άνοιξη μπήκε για τα καλά, τα πουλάκια κεηλαηδούν, τα λουλούδια ανθίζουν, τα δεντράκια φυλλανθούν όλα ωραία και καλά... Ο ΗΣΑΠ όμως, τί κάνει; O ΗΣΑΠ παράτησε το φρένο και τράβηξε χειρόφρενο, γι'αυτό άλλωστε και: <<Εκτροχιάζεται>> ΗΣΑΠ και Μετρό ("ΤΑ ΝΕΑ" Μάρτιος 2010).
Από αναβολή σε αναβολή, από παράταση σε παράταση εν τέλει είναι δεδομένο ότι αποκλείεται να δούμε τον ηλεκτρ. σιδηρόδρομο αποπερατωμένο πριν το 2011. Άντε καλε! Σιγά... Η Ελλάδα πέρασε τόσα και τόσα, αυτό θα κάμψει τον έλληνα; ΌΧΙ βέβαια! Υπομονή! Τί 2011, τί 2015; Το ίδιο και το αυτό (σ. στην Ελλάδα πάντα).
https://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_24/07/2010_409167
Φαίνεται ότι ο εκσυγχρονισμός του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου δεν θα ολοκληρωθεί πότε! Η ταλαιπωρία που υφίσταται το επιβατικό κοινό, δηλαδή ΕΜΕΙΣ, δεν θα λήξει τόσο γρήγορα και ανώδυνα... Όχι φυσικά! Τι νομίζατε, ότι θα πάψουν τα ποδοματήματα, οι φωνές, οι βρισιές, το "Μα κάν'τε λίγο πιο μέσα, να χωρέσω και εγώ" ή το "Έχουν περάσει τέσσερα τραίνα, πρέπει να πάω στη δουλειά μου! Κάν'τε πιο πέρα!". Ιδίως τα πρωινά εκείνα, όταν ήταν ανοιχτή σχολή, η επιβίβαση μετατρεπόταν σε κόλαση! Να υποθέσω ότι γίνεται το ίδιο και τωρα. Ποιά/ος θα προλάβει να μπεί στο τραίνο. Να μένεις με το στόμα ανοιχτό, κάθε φορά που άτομα μεγάλη ηλικίας μετατρέπονται σε μαραθανοδρομείς. Δεν θα ξεχάσω ποτέ μου, τον ηλικιωμένο άντρα στο σταθμό μοναστηρακίου, όπου με το άνοιγμα των θυρών του τραίνου σπρώχνοντας 4-5 άτομα, να πηδάει (!) και τελικά να κατορθώνει να αποκτήσει την πολυπόθητη θέση! Μήπως ασχολούνταν με το άλμα εις μήκος; Κωμικοτραγικές καταστάσεις ζήσαμε και θα συνεχίσουμε να βιώνουμε, καθώς τα έργα αναβάθμισης (την αναβάθμιση μου μέσα!) συνεχίζονται άγνωστο μέχρι πότε (Ρεεε)!
Οχι κύριες και κύριοι, αγαπητά παιδιά, συνάδελφισσες, συνάδελφοι, συμφορουμίτισσες/ες, συμπάσχοντες,
Δεν τον θέλω τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου. Τί να τον κάνω;; Όταν αποπερατωθούν τα έργα θα έχουν παλιώσει/φθαρεί τα πρώτα τμήματα του δικτύου που παραδώθηκα. Οπότε θα πρέπει να τα αντικαταστήσουμε εκ νέου.Δεν τον θέλω τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου. Τί να τον κάνω;; Όταν για να πάω στη σχολή, στη δουλειά, στο ραντεβού πρέπει να θωπευτώ, να απολαμβάνω την υπέροχη οσμή του συνεπιβάτη μου. Τί να τον κάνω τον εκσυγχρονισμό; Όταν 15 συρμοί εξυπηρετούν ημερισίως 540.000 επιβάτες, ενώ πρίν την έναρξη των έργων δρομολογούνταν 33! Πείτε μου; Όταν απαιτούν με ύφος σε κάθε σταθμό να επιβιβιστούν και εκείνες/οί. Και όταν κατορθώνουν να επιβιβαστούν, τα ίδια άτομα ωρύονται και δεν επιτρεπουν την επιβίβαση άλλων ατόμων. Βολεύτηκα εγώ, όποτε τι με ενδιαφέρει ο άλλος; Ωραία νοοτροπία!
Η Ωρα της ιστορίας...
Ο εκσυγχρονισμός των σιδηροδρομικών γραμμών του ΗΣΑΠ αρχικά προβλεπόταν ότι θα ολοκληρωθεί πρίν τους Ολυμπιακούς Αγώνες! Όχι του Πεκίνου, ούτε του Λονδίνου, τους δικούς μας Ολυμπιακους αγώνες εννοώ! Αν δεν με απατάει η μνήμη μου το 2004 διεξήχθησαν και τωρα έχουμε 2010, ε; Τώρα ισχυρίζονται ότι δεν θα τελειώσουν πριν απο το 2011!
Αρχές του 2009 ξεκινούν τα έργα αναβάθμισης και όπως είναι λογικό όλοι χαίρονται (ή καλύτερα όχι όλοι, οι εχόντες γνώση της κατάστασης είναι σκεπτικοί). Αρκετούς μήνες μέτα την έναρξη των έργων, παραμένουν κατενθουσιασμένοι από το μεγαλόπνοο έργο (εδώ μάλλον γελάμε. Ορίστε, τι αναφέρει η εφημερίδα "Τα Νεά" το Σεπτέμβριο 2009: Ο Ηλεκτρικός πατάει γκάζι.
Μόνο που μπλέξαμε τον ποδομοχλό και αντί για γκάζι πατήσαμε φρένο! Ύστερα από ενά διάστημα τεσσάρων μηνών, συνειδητοποιήσαμε ότι κάτι δεν πάει καλά. Και ο ηλεκτρικός που πατούσε γκάζι, μετατράπηκε σε: Ηλεκτρικός...ταλαιπωρίας (εφημερίδα "Τα Νέα" Ιανουάριος 2010). Η Άνοιξη μπήκε για τα καλά, τα πουλάκια κεηλαηδούν, τα λουλούδια ανθίζουν, τα δεντράκια φυλλανθούν όλα ωραία και καλά... Ο ΗΣΑΠ όμως, τί κάνει; O ΗΣΑΠ παράτησε το φρένο και τράβηξε χειρόφρενο, γι'αυτό άλλωστε και: <<Εκτροχιάζεται>> ΗΣΑΠ και Μετρό ("ΤΑ ΝΕΑ" Μάρτιος 2010).
Από αναβολή σε αναβολή, από παράταση σε παράταση εν τέλει είναι δεδομένο ότι αποκλείεται να δούμε τον ηλεκτρ. σιδηρόδρομο αποπερατωμένο πριν το 2011. Άντε καλε! Σιγά... Η Ελλάδα πέρασε τόσα και τόσα, αυτό θα κάμψει τον έλληνα; ΌΧΙ βέβαια! Υπομονή! Τί 2011, τί 2015; Το ίδιο και το αυτό (σ. στην Ελλάδα πάντα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Monarchist
Νεοφερμένος
Ο Monarchist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
25-07-10
01:58
Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω το περιεχόμενο της αναρτήσεως αυτής. Ποιός ο απώτερος στόχος του μηνύματος;
Ο γράφων του άνωθεν κειμένου μας μπερδεύει. Από τη μία προσπαθεί να διακωμωδήσει, εν συνεχεία μας "μιλά" με σοβαρό ύφος και εν τέλει επιστρέφει με σαρκαστική χροιά. Βέβαια, όλο αυτό το κυκλικό σχήμα αποτυγχάνει εμφανώς! Καθώς δεν έχει τη δύναμη ενός συγγραφέα.
Εν πάση περιπτώσει, το κείμενο χαρακτηρίζεται απο υπερβολή και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Σε καμία περίπτωση δεν συμβαίνουν τέτοιου ειδους περιστατικά στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τουλάχιστον όχι σε αυτό τον βαθμό!!
Ο γράφων του άνωθεν κειμένου μας μπερδεύει. Από τη μία προσπαθεί να διακωμωδήσει, εν συνεχεία μας "μιλά" με σοβαρό ύφος και εν τέλει επιστρέφει με σαρκαστική χροιά. Βέβαια, όλο αυτό το κυκλικό σχήμα αποτυγχάνει εμφανώς! Καθώς δεν έχει τη δύναμη ενός συγγραφέα.
Εν πάση περιπτώσει, το κείμενο χαρακτηρίζεται απο υπερβολή και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Σε καμία περίπτωση δεν συμβαίνουν τέτοιου ειδους περιστατικά στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τουλάχιστον όχι σε αυτό τον βαθμό!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
self-instructive depressing
Περιβόητο μέλος
Ο self-instructive depressing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6,397 μηνύματα.
25-07-10
11:01
Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω το περιεχόμενο της αναρτήσεως αυτής. Ποιός ο απώτερος στόχος του μηνύματος;
Ο γράφων του άνωθεν κειμένου μας μπερδεύει. Από τη μία προσπαθεί να διακωμωδήσει, εν συνεχεία μας "μιλά" με σοβαρό ύφος και εν τέλει επιστρέφει με σαρκαστική χροιά. Βέβαια, όλο αυτό το κυκλικό σχήμα αποτυγχάνει εμφανώς! Καθώς δεν έχει τη δύναμη ενός συγγραφέα.
Εν πάση περιπτώσει, το κείμενο χαρακτηρίζεται απο υπερβολή και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Σε καμία περίπτωση δεν συμβαίνουν τέτοιου ειδους περιστατικά στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τουλάχιστον όχι σε αυτό τον βαθμό!!
1.ποιος είπε ότι πρέπει ένα ποστ να είναι μόνο σοβαρό ή μόνο αστείο ;
2.είσαι σίγουρος ότι μπαίνεις στον ηλεκτρικό της Αθήνας ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...