Απαράδεκτο το υπουργείο παιδείας

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καθόμαστε και λέμε ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του.Άλλος λέει είναι δύσκολα,άλλος λέει ευτυχώς ήταν δύσκολα,άλλος λέει στο Πανεπιστήμιο θα είναι ακόμα πιο δύσκολα.
Κατ'αρχάς να θυμίσω ότι ο καθένας έχει τα προβλήματά του σε κάθε φάση της ζωής του.
Όταν δίνεις Πανελλήνιες καίγεσαι για τις Πανελλήνιες.Όταν είσαι φοιτητής καίγεσαι για την εξεταστική.Δεν είναι λογικό να λέτε ,αργότερα θα δείτε χειρότερα
γιατί χιλιάδες άτομα παλεύουν να φτάσουν σε αυτό το αργότερα.
Επιπλέον,κατα κοινή ομολογία τα σημερινά θέματα ήταν αρκετά δύσκολα.Γιατί ήθελαν ένα τσακ παραπάνω.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν πρέπει να κατακρίνουμε τα παιδιά που τα θεώρησαν δύσκολα και να λέμε ευτυχώς και κόβονται αυτοί που όντως κατείχαν το θέμα. Ναι οκ πρέπει να ξεχωρίσει ο καλύτερος.Συμφωνώ όσο τίποτα άλλο.Είναι ανταγωνιστικά τα πράγματα.Αλλά ας δούμε τι προσφέρουμε στα παιδιά.Όταν καίγονται σε σχολείο και σε φροντιστήριο πείτε μου πιο ποσοστό παιδιών μαθαίνουν να σκεφτονται ή ακόμα καλύτερα ποιο ποσοστό καθηγητών φροντίζει τα παιδιά να αναπτύξουν σκέψη για να αντιμετωπίσουν το οτιδήποτε?Ας κοιτάμε και την πλειοψηφία και όχι το ποσοστό εκείνο που ρε παιδί μου έχει ξεσκιστεί,έχει μυαλό και μπορεί να φέρει τον κόσμο ανάποδα.

Και κάτι άσχετο,είμαι υπερ των δύσκολων θεμάταν για δύο λόγους.Πρώτον γιατί με τα γελοία πάνε οι βάσεις στον Θεό :p και δεύτερον δεν γίνετε χαμός στην είσοδο των Πανεπιστημίων.
Αλλά ποια δύσκολα θέματα?Δύσκολα είναι τα άλυτα και θέλουν λίγο φαντασία ή τα απαιτητικά που για να τα λύσεις πρέπει να ξέρεις τα πάντα,να συνδυάσεις την σκέψη σου και να έχουν μια κλιμάκωση?Δεν ξέρω.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι στα σημερινά θέματα (μιλώ για τα Μαθηματικά) ήξεραν πολύ καλά και τι έκαναν και πως τοποθέτησαν τις μοναδούλες.

Τέλος όταν λύνουμε κάτι απευθείας το ονομάζουμε εύκολο,όταν δεν το λύνουμε το ονομάζουμε δύσκολο.Πρέπει όμως να είμαστε αντικειμενικοί.

Αντικειμενικά μιλώντας,όσο μπορώ,κρίνω πως τα σημερινά θέματα ήταν δύσκολα βλέπωντας τη γραμμή του Υπουργείου τα προηγούμενα χρόνια. Δεν ήταν άλυτα.Ήθελαν ψυχραιμία γιατί η τάξη μου είχε αδειάσει πολύ γρήγορα και λίγοι μείναμε να το παλέψουμε.
Αυτό που με δυσκόλεψε εμένα ήταν το Β1 το οποίο προσπαθούσα επί μία ώρα. Δεν θα το ονομάσω δύσκολο.Έχω δει πιο δύσκολα πράγματα.Απλά αν χρησιμοποιώ το κουτάκι 1 του εγκεφάλου μου για να λύσω τα Μαθηματικά Γενικής, η σκέψη για τη λύση του Β1 στον εγκέφαλό μου ήταν στο κουτάκι 2.Ήταν κλειστό σήμερα.Δεν το σκέφτηκα.Θεωρώ πως ήθελε λίγη φαντασία.Ήταν κάτι διαφορετικό.Στεναχωρήθηκα κι εγώ σαν πολλούς υποψηφίους αλλά δεν είναι η ίδια η στεναχώρια του ''ωχ αυτό γιατί δεν το είδα'' ''ωχ έκανα λάθος διαίρεση'' γιατί εκεί τραβάω τα μαλλιά μου. Εντάξει.
Απλά όταν δίνεις δεν τα βλέπεις τόσο ψυχρά όσο αυτοί που δεν δίνουν. Δηλαδή βλέποντας τα δύσκολα στα Γενικής νομίζω είναι φυσικό επόμενο να αναρωτιέσαι τι θα γίνει στη συνέχεια. Τέλοσπάντων. Έχουμε δώσει το γραπτό και δεν αλλάζει κάτω.Δύσκολο να το συνειδητοποιήσουμε και να πάμε παρακάτω. Εγώ προσπαθώ.Όσο περνάει η ώρα είναι πιο εύκολο. Ελπίζω ακόμη.. :)


Δεν ξέρω αν ταιριάζει εδώ το μήνυμα καλύτερα, ή στο άλλο θέμα για τα μαθηματικά.


(Durex: επίσημη χορηγός των Πανελληνίων 2011 > να γελάσουμε και λιγάκι :p )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xaros43

Νεοφερμένος

Ο xaros43 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Υπάρχει κάποια περίπτωση να μάθουμε τα ονόματα από αυτούς που έβαλαν τα θέματα στα μαθηματικά γενικής παιδείας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RunawayDreamer

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 511 μηνύματα.
Υπάρχει κάποια περίπτωση να μάθουμε τα ονόματα από αυτούς που έβαλαν τα θέματα στα μαθηματικά γενικής παιδείας?

Για να τους πάρει ο χάρος, χάρε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xaros43

Νεοφερμένος

Ο xaros43 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Περίπου...Πραγματικά,δεν θα το ξεχάσω,θα τα ψάξω και θα τα βρω όσο καιρό και να μου πάρει....Αν και δεν γουστάρω να βρίζω θα τους αραδιάσω ότι έχω και δεν έχω.Αν κάποιος ξέρει κάτι,ας με ενημερώσει...Ευχαριστώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mishka

Νεοφερμένος

Η Μιχ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
παιδιά τα θέματα είχαν διερρεύσει στο ίντερνετ στις 8 παρά τέταρτο!! και είμαι σίγουρη γιατί έγινε ένα περιστατικό το οποίο δεν αμφισβιτείται..γι'αυτό άργησαν τόσο των μαθηματικών...γιατί τα άλλαξαν τελευταία στιγμή (και σας έκοψαν και τον πωπό)....της βιολογίας πάλι που έδινα και εγώ θα συμφωνήσω πως ήταν αρκετά απαιτητικά.. Μα έλεος πια ούτε στο μάθημα γεν. παιδείας που δίνουμε δεν μπορούμε να εναπωθέσουμε τις ελπίδες μας για ένα καλό βαθμό?? :mad: ααα και αν ήταν έτσι τα μαθηματικά γενικής δεν ξέρω πως θα είναι της κατεύθυνσης... περιμένω τα χειρότερα... πάντως καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου σε όλους! Ας ελπίσουμε ότι δεν θα μας γαμήσουν και άλλο... :/: γιατί έχει γίνει ο κώλος μας.....ΝΑ!! συγγνώμη κιόλας για το λεξιλόγιο μου.. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Periklispap

Νεοφερμένος

Ο Periklispap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Να κάνω μια ερώτηση; Εδώ καλώς τα "χώνετε" στο Υπουργείο Παιδείας για τις μαλακίες που έκανε. Αύριο στο Πανεπιστήμιο όπου ο καθηγητής θα βάζει ότι να 'ναι από θέματα στην εξεταστική και το ποσοστό επιτυχίας θα είναι κάτω από 5% των εξεταζομένων και πολλές φορές θα χρειάζεται να δίνετε ένα μάθημα περισσότερες από 4 φορές για να το περάσετε, τι θα κάνετε εκεί; Οι 4 φορές αντιστοιχούν προσπάθεια 2 χρόνια. Υπ' όψιν ότι ο καθηγητής στο Πανεπιστήμιο είναι θεός και υπεράνω νόμου. Όποιος φοιτητής πάει να του κάνει σκηνές..δεν θα πάρει ποτέ πτυχίο!

Τι θες να πεις ότι δεν πρέπει να διαμαρτυρόμαστε για κάτι που έγινε λάθος? Επίσης το γεγονός ότι συμβαίνει αυτό στα πανεπιστήμια δείχνει το μέγεθος του προβλήματος στην ανωτάτη εκπαίδευση γιατί αν όντως είχαν αρκετοί φοιτητές προβλήματα κάτι θα γινόταν. Γιατί δηλαδή δεν γίνονται τέτοια στο εξωτερικό, εγώ δεν εχω ακούσει άνθρωπο να μου λέει εχω κοπεί 4 φόρες στο ίδιο μάθημα (και δεν μιλάω για άτομα τα οποία πήγαν σε πανεπιστήμια που τους ενδιαφέρει να πληρώνεις και σε περνάνε, μιλάω για Cambridge, Oxford, Imperial και αντίστοιχα καλά στην Αμερική).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γιατί έχουν μια τάση να μας κλέβουν τα όνειρα.Γι'αυτό.Γιατί θέλουν να φτιάξουν μια στρατιά από συμβιβασμένα άτομα που απογοητευμένα θα εισέλθουν άνετα στο λεγόμενο ''σύστημα'' και θα τους χειραγωγούν ευκολοτερα.Τα νεύρα μου για Ελλάδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Το οτι το 4ο θεμα ηταν 99% αυτουσιο με μια ασκηση των ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ενος φροντιστιριου ......
Σωστά. Η επιτροπή θα έπρεπε να είχε μαζέψει όλα τα βιβλία που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, όλα τα φυλλάδια και τα διαγωνίσματα όλων των σχολείων και φροντιστηρίων της Ελλάδας, όλα τα θέματα που κυκλοφορούν στο ίντερνετ και στις εφημερίδες, τις σημειώσεις όσων κάνουν ιδιαίτερο και να είχε φροντίσει να μην βάλει θέματα που να μοιάζουν με αυτά. Τίποτε άλλο?
παιδιά τα θέματα είχαν διερρεύσει στο ίντερνετ στις 8 παρά τέταρτο!! .........γιατί τα άλλαξαν τελευταία στιγμή
Έλεος πια με τις ανόητες συνομωσιολογίες και παραπληροφορήσεις!!! Πώς και από πού διέρρευσαν? Μήπως η CIA σε συνεργασία με το Ισραήλ, το ΔΝΤ και τη μαύρη αδελφότητα των Νεφελίμ φταίνε? Σίγουρα για την καθυστέρηση το υπουργείο φταίει για την ανευθυνότητα του και την κακή οργάνωση. Ως εκεί βρε παιδιά!!! Τα θέματα άλλαξαν για μια διόρθωση σε μια παρένθεση που έλειπε και έναν δείκτη στη στατιστική. Μας έδειξε ο διευθυντής και τα παλιά και τα καινούργια. Καμία άλλη αλλαγή δεν είχανε. Κατά τα άλλα, καλή μας συνέχεια...


.
.​
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Μακάρι να μην καταργηθούν ποτέ οι πανελλαδικές. Είναι ο πιο αντικειμενικός φορέας που έχουμε (μετά είναι ο ΑΣΕΠ).
Γενικά τα θέματα αν και πιο δύσκολα από τα περσινά δεν ήταν και παλούκια όπως πολλοί λένε (ήταν ωραία θέματα κατάλληλα για εξετάσεις).

Όπιος πιστεύει ότι έγινε νοθεία στις εξετάσεις αντί να διαμαρτύρεται στο ischool να κινητοποιηθεί να πάρει και άλλους και να πάρει το θέμα δικαστικά (το ότι κανένας δε θα το κάνει αυτό σημαίνει ότι οι εξετάσεις είναι αντικειμενικές σε αρκετά μεγάλο βαθμό).

Εχτές είδα στην νετ έναν τυπάκο μαθηματικό να λέει τα θέματα και να είναι ελαφρως νευριασμένος. Προφανώς ήταν ένας φροντιστης που είχε κάποια παιδιά που δε έγραψαν καλά και τα έριξε στην επιτροπή. Ο τύπος δεν ανέφερε ποτέ γιατί ήταν νευριασμένος και δεν έδωσε καλή εικόνα προς τα έξω (ειδικά στους αγχωμένους μαθητές που τον έβλεπαν).

Υπάρχει κάποια περίπτωση να μάθουμε τα ονόματα από αυτούς που έβαλαν τα θέματα στα μαθηματικά γενικής παιδείας?
Με ένα τηλεφωνο στο υπουργείο. Στις επόμενες μέρες θα ανακοινωθοούν. (πάντως μη κυνηγησεις το θέμα δικαστικά θα το χάσεις το παιχνίδι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
O πιο αντικειμενικός "θεσμός" οι Πανελλήνιες;
Οκ.
Πριν 3 χρόνια ,νομίζω, όλοι θυμόμαστε ότι είχαν διαρρεύσει τα θέματα των Αγγλικών.
Και φέτος, συμμαθήτριά μου, την Πέμπτη στις 7 το πρωί, ήξερε το θέμα της έκθεσης και τις ασκήσεις.

Δε μιλάω άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mishka

Νεοφερμένος

Η Μιχ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Έλεος πια με τις ανόητες συνομωσιολογίες και παραπληροφορήσεις!!! Πώς και από πού διέρρευσαν? Μήπως η CIA σε συνεργασία με το Ισραήλ, το ΔΝΤ και τη μαύρη αδελφότητα των Νεφελίμ φταίνε? Σίγουρα για την καθυστέρηση το υπουργείο φταίει για την ανευθυνότητα του και την κακή οργάνωση. Ως εκεί βρε παιδιά!!! Τα θέματα άλλαξαν για μια διόρθωση σε μια παρένθεση που έλειπε και έναν δείκτη στη στατιστική. Μας έδειξε ο διευθυντής και τα παλιά και τα καινούργια. Καμία άλλη αλλαγή δεν είχανε. Κατά τα άλλα, καλή μας συνέχεια...


καλά ντάξει.. κορόιδευε εσύ όσο θέλεις έξυπνε... εγώ ξέρω πως μας έπαιρναν τηλ 8 παρά 10 να μας πουν τα θέματα...άλλο που εμείς το είχαμε κλειστό...και κράτα την ειρωνεία για τον εαυτό σου.. εγώ αυτά που ήθελα τα είπα και ούτε ειρωνεύτηκα κανέναν ούτε αναφέρθηκα αποκλειστικά σε σένα...όποιος θέλει ας με πιστέψει όποιος θέλει ας διαφωνήσει...απλά μη μου τη μπαίνεις οκ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Mίλα Θάλεια, μην μας αφήνεις με μισή πληροφορία...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Mίλα Θάλεια, μην μας αφήνεις με μισή πληροφορία...:D

(Όσοι μένουνε Θεσσαλονίκη θα καταλάβουν για ποιο φροντιστήριο θα μιλήσω.)

Μεγάλο, μουράτο, ακριβό, κεντρικό, "καλό" φροντιστήριο της Θεσσαλονίκης, είχε πει στην "ψύχρα" τους μαθητές τον μήνα Οκτώβριο "Μην αγχώνεστε για την έκθεση τα θέματα θα σας τα δώσουμε το προηγούμενο βράδυ της εξέτασης".Έτσι έγινε.Στις 3 το πρωί την Πέμπτη οι μαθητές του φροντιστηρίου αυτού ήξεραν όλο το κριτήριο.Στις 7, όταν ήρθαν στο σχολείο, μας το είπαν και εμάς ότι έμαθαν το θέμα.

Άντε γεια........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
O πιο αντικειμενικός "θεσμός" οι Πανελλήνιες;
Οκ.
Πριν 3 χρόνια ,νομίζω, όλοι θυμόμαστε ότι είχαν διαρρεύσει τα θέματα των Αγγλικών.
Και φέτος, συμμαθήτριά μου, την Πέμπτη στις 7 το πρωί, ήξερε το θέμα της έκθεσης και τις ασκήσεις.

Δε μιλάω άλλο.
Δεν είπα ότι ο θεσμός είναι αντικειμενικός. Είπα ότι είναι ο πιο αντικειμενικός (προφανώς υπάρχουν νοθείες αλλά αυτές δεν είναι πολλές)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Δεν είπα ότι ο θεσμός είναι αντικειμενικός. Είπα ότι είναι ο πιο αντικειμενικός (προφανώς υπάρχουν νοθείες αλλά αυτές δεν είναι πολλές)

Αυτό ξέρεις τι μου θυμίζει;
Τους πολιτικούς μας.
Αυτός που έκλεψε 2 εκατ. είναι πιο κλέφτης από αυτόν που έκλεψε 1,99 εκατ.
Άσχετα που και οι 2 είναι κλέφτες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RunawayDreamer

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 511 μηνύματα.
(Όσοι μένουνε Θεσσαλονίκη θα καταλάβουν για ποιο φροντιστήριο θα μιλήσω.)

Μεγάλο, μουράτο, ακριβό, κεντρικό, "καλό" φροντιστήριο της Θεσσαλονίκης, είχε πει στην "ψύχρα" τους μαθητές τον μήνα Οκτώβριο "Μην αγχώνεστε για την έκθεση τα θέματα θα σας τα δώσουμε το προηγούμενο βράδυ της εξέτασης".Έτσι έγινε.Στις 3 το πρωί την Πέμπτη οι μαθητές του φροντιστηρίου αυτού ήξεραν όλο το κριτήριο.Στις 7, όταν ήρθαν στο σχολείο, μας το είπαν και εμάς ότι έμαθαν το θέμα.

Άντε γεια........

Να γιατί δε θα πάμε ποτέ μπροστά ως χώρα, αν χρησιμοποιούμε νόθα μέσα για να πετύχουμε τον σκοπό μας...
Συγχαρητήρια για το ελληνικό σύστημα, να φανταστώ κιόλας ότι οι ίδιοι οι μαθητές θα μάθουν με τον ίδιο τρόπο και τα άλλα θέματα;;;
Δε φτάνει που δεν έχουμε σωστή εκπαίδευση (βλ. αποστήθιση μαθημάτων) άμα τους δίνουν τις λύσεις έτοιμες στο χέρι τότε τι μάθανε τόσα χρόνια;
ΝΑ γιατί "κάποιοι" δίνουν και ξαναδίνουν μαθήματα στο πανεπιστήμιο ή εκτός και αν εκεί βρίσκουν τα μέσα και την βγάζουν καθαρή...

Γαμώτο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Τι θες να πεις ότι δεν πρέπει να διαμαρτυρόμαστε για κάτι που έγινε λάθος? Επίσης το γεγονός ότι συμβαίνει αυτό στα πανεπιστήμια δείχνει το μέγεθος του προβλήματος στην ανωτάτη εκπαίδευση γιατί αν όντως είχαν αρκετοί φοιτητές προβλήματα κάτι θα γινόταν. Γιατί δηλαδή δεν γίνονται τέτοια στο εξωτερικό, εγώ δεν εχω ακούσει άνθρωπο να μου λέει εχω κοπεί 4 φόρες στο ίδιο μάθημα (και δεν μιλάω για άτομα τα οποία πήγαν σε πανεπιστήμια που τους ενδιαφέρει να πληρώνεις και σε περνάνε, μιλάω για Cambridge, Oxford, Imperial και αντίστοιχα καλά στην Αμερική).

Θέλω να πω ότι στην ζωή θα έρχεστε κάθε φορά αντιμέτωποι με μεγαλύτερα και κρισιμότερα προβλήματα. Για ένα μάθημα στο Πανεπιστήμιο, μπορείς να χάσεις και 2 χρόνια...

Όμως Περικλή, δεν καθήσει ο κάθε φοιτητής να σου πει το κάρβουνό του. Αλλά αυτοί που την πίνουν δίνοντας και 4-8 φορές το ίδιο μάθημα μέχρι να το περάσουν έστω και με έναν βαθμό 5, είναι εκείνοι που προσπαθούν μόνοι τους σε ένα σάπιο σύστημα Ελληνικού Πανεπιστημίου...που επιδιώκει και καλλιεργεί συστηματικά την «αιώνια» φοίτηση. Όταν υπάρχουν καθηγητές που βάζουν κατεβατό από θέματα αδίδαχτα ή απροσδιορίστου δυσκολίας χωρίς να ξέρουν αν λύνονται ή όχι...και απαιτούν σε 2,50 ή 3 ώρες να τα λύσεις. Στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, γνωρίζω άτομα όπου μετά την 4η αποτυχία, απλά εγκατέλειψαν τις σπουδές. Κάτι ποσοστά περί 70% εγκατάλειψης της φοίτησης σε κάθε Τμήμα, δεν είναι ψέματα. Επίσης ξέρω άτομα που τηλεφώνησαν ή χρησιμοποίησαν άλλα μέσα στον καθηγητή, για να τους περάσει το μάθημα (π.χ. κομματικές πιέσεις,...). Μάλιστα οι φοιτήτριες είναι πιο "δραστήριες" και σε θέματα "παπαγαλισμένου" διαβάσματος, σκονακίων, κουτοπονηριάς, διπλωματίας, γλυψήματος, αθέμιτων μέσων...κτλ. Στο εξωτερικό, μιας και αναφέρεσαι στα καλά Πανεπιστήμια, εκεί δεν σε παίρνει να χρησιμοποίησεις πουστιές για να περάσεις το μάθημα. Ή το περνάς ή κόβεσαι και παίρνεις πόδι (διαγραφή). Μάλιστα όχι μόνο σε διαγράφουν αλλά σου απαγορεύουν να επιλέξεις την ίδια επιστήμη σε άλλο Πανεπιστήμιο της χώρας. Βέβαια το εκεί σύστημα Πανεπιστημίου, δεν ωθεί τον φοιτητή στην αιώνια φοίτηση. Δεν γίνεται να δίνουν το μάθημα 250, 500, 800 φοιτητές (γεμίζοντας αμφιθέατρα στο μισό Πανεπιστήμιο) και να περνάνε 0-3 φοιτητές επί μονίμου βάσης σε κάθε εξεταστική. Μη ξεχνάς ότι μπορεί στο πρώτο έτος να εισάγονται 250 φοιτητές αλλά στο 2ο έτος έχουν μείνει οι 80. Στην Ελλάδα, εισάγονται στο πρώτο έτος 250 φοιτητές και από μετεγγραφές και άλλα "παράθυρα", φτάνουν τους 600 φοιτητές...και οι ενεργοί θα φτάσουν να είναι 150 (οι οποίοι θα τελειώσουν σε διαφορετικά έτη το Τμήμα τους). Οι υπόλοιποι απλά θα είναι γραμμένοι ως "επιτυχόντες" των πανελληνίων στην Γραμματεία. Κάποιοι βέβαια μπορεί να έρχονται στο Τμήμα με στυλ «είδα φως και μπήκα».

Περικλή, στην Ελλάδα είναι στημένο λάθος το Πανεπιστήμιο. Βάζει εμπόδια στην ομαλή φοίτηση σε συνεργασία με τις κομματικές παρατάξεις και με την "νομιμοποίηση" της καθηγητικής αυθαρεσίας από το θέμα των κακογραμμένων συγγραμμάτων μέχρι την αμφιλεγόμενη βαθμολογία των γραπτών. Τέλος, μην ακούτε όλους τους φοιτητές. Υπάρχουν φοιτητές και "φοιτητές". Στην Ελλάδα είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις ποιος είναι καλός φοιτητής ή όχι...γιατί οι βαθμοί ή τα έτη αποφοίτησης δεν αποτελούν κριτήριο με βάση την δεδομένη παθογένεια. Αν λειτουργούσαν όπως έξω, μετά να βλέπαμε παρέα πόσα απίδια χωράει ο σάκος! Συνεπώς η σύγκριση της δομής, της διδακτικής διαδικασίας και της φιλοσοφίας σπουδών για παράδειγμα του Καποδιστριακού και του Cambridge είναι άτοπη. Από το 2012, θα αρχίσει η διαγραφή των αιωνίων φοιτητών που εισήχθησαν μέχρι το 2004 σε πρώτη φάση, σύμφωνα με το Νόμο Γιαννάκου (2007).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Periklispap

Νεοφερμένος

Ο Periklispap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
@nPb Οκ σε παρερμήνευσα πριν, έχεις δίκιο σε όσα λες για το ελληνικό πανεπιστήμιο τώρα που το ανέλυσες και λίγο παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Πείτε μου τι ψυχικές αντοχές πρέπει να έχει κάποιος που επιλέγει να σπουδάσει στην Ελλάδα; Από σίδερο πρέπει να είναι; Όχι τίποτε άλλο, αλλά θα πρέπει να υπομένεις και τις "λόξες" του κάθε μέλους ΔΕΠ και την "εργασιακή" του ανωριμότητα, μιας και οι καθηγητές δεν έχουν δει τον ήλιο της αγοράς εργασίας ποτέ (μια ζωή μέσα στην αποστείρωση του Πανεπιστημίου ως κρατικοδίαιτοι υπάλληλοι). Περικλή δεν πειράζει, σιγά. :P Βίκυ, ναι είναι εκείνοι που θα έχουν τα "μέσα" να την βγάλουν καθαρή και στο Πανεπιστήμιο. Κάποιοι άνθρωποι γεννιούνται με μέσα. Απλά θα πάρουν ένα πτυχίο το οποίο δεν θα ξέρουν να το στηρίξουν. Αλλά θα μου πεις, θα εργαστούν ποτέ ώστε να αποδεξουν στην πράξη τι έμαθαν και αν έμαθαν τίποτε; Όχι, γιατί μπορεί να τους "ταϊζουν" οι γονείς τους εφ' όρου ζωής. Βέβαια, κάτι τέτοιοι είναι..και κάποιοι "λουσάτοι" καθηγητές μέσης εκπαίδευσης που βάζουν το βάρος προς τα πάνω. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
παιδιά τα θέματα είχαν διερρεύσει στο ίντερνετ στις 8 παρά τέταρτο!! και είμαι σίγουρη γιατί έγινε ένα περιστατικό το οποίο δεν αμφισβιτείται..γι'αυτό άργησαν τόσο των μαθηματικών...γιατί τα άλλαξαν τελευταία στιγμή (και σας έκοψαν και τον πωπό)....της βιολογίας πάλι που έδινα και εγώ θα συμφωνήσω πως ήταν αρκετά απαιτητικά.. Μα έλεος πια ούτε στο μάθημα γεν. παιδείας που δίνουμε δεν μπορούμε να εναπωθέσουμε τις ελπίδες μας για ένα καλό βαθμό?? :mad: ααα και αν ήταν έτσι τα μαθηματικά γενικής δεν ξέρω πως θα είναι της κατεύθυνσης... περιμένω τα χειρότερα... πάντως καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου σε όλους! Ας ελπίσουμε ότι δεν θα μας γαμήσουν και άλλο... :/: γιατί έχει γίνει ο κώλος μας.....ΝΑ!! συγγνώμη κιόλας για το λεξιλόγιο μου.. ;)

1) Αυτά που μας λες είναι φήμες που καλό είναι να μην λέγονται χωρίς αποδείξεις γιατί αλλιώς θεωρείται ψέμα. Αν μπορέσεις αν βρεις το άρθρο που έλεγε τα θέματα στις 8 παρά τέταρτο τότε θα συμφωνήσω. Μέχρι να το βρεις όμως καλύτερα να μην γράφεις τίποτα περί συνωμοσιών.
2) Δεν άλλαξαν και τόσο πολύ τα θέματα. Από ότι κατάλαβα μόνο ένα σημείο άλλαξε. Άρα ήδη δεν έχει νόημα το post σου καθώς δεν έκοψαν το κώλο κανενός.
3) Αν θες καλό βαθμό σε μάθημα τότε πρέπει να διαβάζεις. Δεν βρίσκω σαν δικαιολογία ότι επειδή είναι μάθημα γενικής πρέπει να είναι εύκολο. Αν διαβάζεις όσο πρέπει θα έχεις καλό βαθμό. Εξάλλου δεν το έγραψες μόνο εσύ αυτό το θέμα. Διαγωνίζεστε μεταξύ σας, όχι το ποιος θα γράψει 20.
4) Το να συγκρίνεις τα μαθηματικά γενικής με αυτά της κατεύθυνσης είναι άκυρο. Είναι δύο διαφορετικά μαθήματα. Με ποια λογική και με ποια κριτήρια μας λες ότι η δυσκολία θα αυξηθεί αναλογικά με αυτή της γενικής?
5) Καλή σου επιτυχία, πραγματικά δεν έχω τίποτα με εσένα απλώς ήθελα να διευκρινίσω κάποια πράγματα.


O πιο αντικειμενικός "θεσμός" οι Πανελλήνιες;
Οκ.
Πριν 3 χρόνια ,νομίζω, όλοι θυμόμαστε ότι είχαν διαρρεύσει τα θέματα των Αγγλικών.
Και φέτος, συμμαθήτριά μου, την Πέμπτη στις 7 το πρωί, ήξερε το θέμα της έκθεσης και τις ασκήσεις.

Δε μιλάω άλλο.

1) Τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται αντικειμενικό γιατί τίποτα δεν είναι 100% αντικειμενικό.
2) Αλήθεια? Και σου είπε ή το κράτησε μόνο για τον εαυτό της? Εγώ προσωπικά δεν θα πίστευα τέτοιες φήμες.


Έλεος πια με τις ανόητες συνομωσιολογίες και παραπληροφορήσεις!!! Πώς και από πού διέρρευσαν? Μήπως η CIA σε συνεργασία με το Ισραήλ, το ΔΝΤ και τη μαύρη αδελφότητα των Νεφελίμ φταίνε? Σίγουρα για την καθυστέρηση το υπουργείο φταίει για την ανευθυνότητα του και την κακή οργάνωση. Ως εκεί βρε παιδιά!!! Τα θέματα άλλαξαν για μια διόρθωση σε μια παρένθεση που έλειπε και έναν δείκτη στη στατιστική. Μας έδειξε ο διευθυντής και τα παλιά και τα καινούργια. Καμία άλλη αλλαγή δεν είχανε. Κατά τα άλλα, καλή μας συνέχεια...


καλά ντάξει.. κορόιδευε εσύ όσο θέλεις έξυπνε... εγώ ξέρω πως μας έπαιρναν τηλ 8 παρά 10 να μας πουν τα θέματα...άλλο που εμείς το είχαμε κλειστό...και κράτα την ειρωνεία για τον εαυτό σου.. εγώ αυτά που ήθελα τα είπα και ούτε ειρωνεύτηκα κανέναν ούτε αναφέρθηκα αποκλειστικά σε σένα...όποιος θέλει ας με πιστέψει όποιος θέλει ας διαφωνήσει...απλά μη μου τη μπαίνεις οκ?

1) Δεν νομίζω να κορόιδεψε. Απλά προσπάθησε με χιουμοριστικό τρόπο να περιγράψει την κατάσταση στην οποία αναφέρεστε.
2) Ποιος σας έπαιρνε τηλέφωνο να σας πει τα θέματα?


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top