Giannoutas
Διάσημο μέλος
Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
10-08-13
19:53
Το μαθημα θα υπαρχει απλα δεν θα το δινουν πανελληνιες? Αν ειναι ετσι ισως ειναι και καλο. Ισως ετσι κανουν τους μαθητες να ψαχνονται απο πιο πριν για το τι θελουν απο μονοι τους. Αν παρουμε για παραδειγμα απο εμενα, δεν ειχα ιδεα απο πληροφορικη μεχρι που εκανα το ΑΕΠΠ και ειδα οτι ειμαι καλος και οτι μου αρεσει και μπηκα σε σχολη Πληροφορικης. Το ιδιο και με εναν του ΑΟΔΕ που εμπαινε σε σχολες διοικησης κτλ. Αυτο δεν ειναι σωστο ομως, πρεπει να εχεις μεγαλυτερη βαση για να κανεις την επιλογη της σχολης σου και οχι επειδη σου αρεσε ενα μαθημα μια χρονια μονο. Τωρα αν εχεις μονο Εκθεση Μαθηματικα και Φυσικη τι? Ολοι θα γινουν μαθηματικοι και φυσικοι? Μαλλον θα επιλεξουν στην τυχη οταν ερθει η ωρα. Με τον καιρο ομως ισως φυγει αυτη η αντιληψη και αρχισουν να δινουν βαση και σε μαθηματα μη πανελλαδικα οπως της Πληροφορικης, και να αρχιζουν να σκεφτονται εξω απο το συστημα των πανελλαδικων.
Λεω εγω τωρα ενα αισιοδοξο πλανο
Λεω εγω τωρα ενα αισιοδοξο πλανο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
10-08-13
19:59
Μα τα μαθηματικά και η φυσική..δεν καλλιεργούν το μυαλό για αυτές τις επιστήμες μόνο. Λόγω παιδείας, ας μην έχω καλό Πανεπιστημιακό επίπεδο στον προγραμματισμό όπως ένας καλός φοιτητής Πληροφορικής, έχω την "ευελιξία" άνετης προσαρμογής: με προσωπική προσπάθεια δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα ..ακόμη και σε θέματα πολύ προχωρημένων υπολογιστικών τεχνικών μαθηματικών εξισώσεων που θέλουν καλό προγραμματισμό και αλγοριθμική σκέψη. Το Ελληνικό λύκειο με τη σημερινή μορφή επί της ουσίας δεν καλλιεργεί τίποτα και σε κανένα μάθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannoutas
Διάσημο μέλος
Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
10-08-13
20:07
Ναι ρε, εννοειται αυτο, αφου η πληροφορικη ειναι εφαρμογη της λογικης που λογικη ειναι τα Μαθηματικα. Ισχυει αυτο που λες αλλα ποσοι νομιζεις οτι το γνωριζουν αυτο στα 16 και στα 17 τους ? Νομιζω οτι ο απλοικος τροπος σκεψης για την επιλογη σχολης που περιεγραψα παραπανω ισχυει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος
Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
24-08-13
00:08
https://esos.gr/article/apopseis/dil...y-papadhmhtrioy-plhroforiki-einai-ejorgistiko
Δήλωση του καθηγητή (Berkeley) Χ.Παπαδημητρίου για την Πληροφορική
Ο κ. Χρίστος Παπαδημητρίου, διεθνούς φήμης καθηγητής στο Berkeley των Η.Π.Α., σε επικοινωνία με την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής:
“Είναι όντως αδιανόητο και εξοργιστικό να πισωγυρίζουμε σε αυτό το μέτωπο αυτή τη στιγμή, όταν όλοι προχωρούν (χώρες όπως η Εσθονία, η Μάλτα, η Ουγγαρία και η Σλοβενία) και όταν δημιουργούνται νεες ευκαιρίες πρόσβασης. Όταν κανείς πια δεν αρνείται την κε-ντρικότητα της Πληροφορικής, και άγνοια του αντικειμένου, ιδιαίτερα από τη νεολαία, είναι εγγύηση στρατηγικής υποτέλειας σε κάθε τομέα της δημόσιας και ιδιωτικής ζωής. Όταν είναι η γνώση που προσφέρει, με λίγη προσοχή, δουλειά και ταλέντο, μια από τις ελάχιστες ατομι-κές διεξόδους από την Κρίση. Αλλά τίποτα δεν με εκπλήσσει από μια κυβέρνηση, που στηρί-ζεται από τα ίδια κόμματα που κατέστρεψαν συστηματικά και ενσυνείδητα την χώρα τα τε-λευταία 40 χρόνια.”
Ο κ. Παπαδημητρίου σαφώς τάσσεται υπέρ μας στον δύσκολο και αδιανόητα άδικο αυτό αγώνα για την αναγνώριση της αξίας της Πληροφορικής και της εκπαίδευσης στην Πλη-ροφορική Παιδεία.
Δήλωση του καθηγητή (Berkeley) Χ.Παπαδημητρίου για την Πληροφορική
Ο κ. Χρίστος Παπαδημητρίου, διεθνούς φήμης καθηγητής στο Berkeley των Η.Π.Α., σε επικοινωνία με την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής:
“Είναι όντως αδιανόητο και εξοργιστικό να πισωγυρίζουμε σε αυτό το μέτωπο αυτή τη στιγμή, όταν όλοι προχωρούν (χώρες όπως η Εσθονία, η Μάλτα, η Ουγγαρία και η Σλοβενία) και όταν δημιουργούνται νεες ευκαιρίες πρόσβασης. Όταν κανείς πια δεν αρνείται την κε-ντρικότητα της Πληροφορικής, και άγνοια του αντικειμένου, ιδιαίτερα από τη νεολαία, είναι εγγύηση στρατηγικής υποτέλειας σε κάθε τομέα της δημόσιας και ιδιωτικής ζωής. Όταν είναι η γνώση που προσφέρει, με λίγη προσοχή, δουλειά και ταλέντο, μια από τις ελάχιστες ατομι-κές διεξόδους από την Κρίση. Αλλά τίποτα δεν με εκπλήσσει από μια κυβέρνηση, που στηρί-ζεται από τα ίδια κόμματα που κατέστρεψαν συστηματικά και ενσυνείδητα την χώρα τα τε-λευταία 40 χρόνια.”
Ο κ. Παπαδημητρίου σαφώς τάσσεται υπέρ μας στον δύσκολο και αδιανόητα άδικο αυτό αγώνα για την αναγνώριση της αξίας της Πληροφορικής και της εκπαίδευσης στην Πλη-ροφορική Παιδεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
24-08-13
00:21
μικρε χωρες χωρις μεγαλες επενδυσεις και πολλα εργατικα χερια...εχουν βγαλει ταλαντουχους προγραμματιστες ,εχουν δημιουργησει εταιρειες που δωσανε δουλεια και φορους...
η ελλαδα ως μικρη χωρα πρεπει να επενδυσει στην πληροφορικη παιδεια ηδη απο μικρη ηλικια,πρεπει να παρεχεται αυτη με συστηματικο τροπο ,να δινει ερεθισματα αλλα και γνωσεις
εγω θα ελεγα πρεπει να υπαρχει και μαθημα διαχειρισης του ελευθερου χρονου στο διαδικτυο..του πως και του τι...διαπαιδαγωγησης πανω στην σωστη χρηση του
το να πουμε καταργειται η πληροφορικη αντι να την καλλιεργησουμε περαιτερω και ουσιαστικα ειναι σαν να γυρναμε αιωνα(προς τα πισω)
α κατι για τα μαθηματικα...ναι οκ τα μαθηματικα καλλιεργου την σκεψη και την λογικη...εγω ημουν αριστος σε αυτα,αλλα οταν καταπιαστηκα με τον προγραμματισμο,ειχαν την αισθηση πως απασχολουμαι με μια πολυ διαφορετικη νοο--τροπια...ιδιως η σειριακη λογικη σε πολλες των περιπτωσεων μου ηταν εντελως ξενος τροπος σκεψης...ναι υπαρχουν μαθηματικα,ιδιως η boole,αλλα η πληροφορικη σε παει παραπερα και σε παρεχει γνωσεις που μπορουν να ενεργοποιησουν ΑΜΕΣΑ μια υποστηριξη στο ταλεντο ενος μαθητη,αμεσα τις επιλογες ακομα και στον ελευθερο χρονο...που μπορει να δωσει διεξοδο...
αν απο τους εκατο που χαζολογουν στον ελευθερο χρονο τους στο διαδικτυο σε fc κτλ μπορεσουμε να δωσουμε τα ερεθισματα να κινησουμε το ενδιαφερον εστω στους 5 μεσω της εκπαιδευτικης οργανωμενης διαδικασιας για τον προγραμματισμο κτλ,αυτο θα ηταν ενα κερδος για τα ιδια τα παιδια και γω θα ελεγα μετα και για την ιδια την κοινωνια...
μιλαω παντα για ελευθερο χρονο οταν αναφερομαι στο σχολειο φυσικα...και εδω ειναι που πρεπει να αγκαλιαζει τον μαθητη ενα μαθημα διαπαιδαγωγησης σωστης χρησης και κατανομης του χρονου του καθημερινου,αλλα θα ελεγα δειχνει απαραιτητο και ενα δικαιο πληροφορικης...ο κοσμος αλλαζει και η Ελλαδα παραμενει ουραγος...με λογικες παρελθοντικες
η ελλαδα ως μικρη χωρα πρεπει να επενδυσει στην πληροφορικη παιδεια ηδη απο μικρη ηλικια,πρεπει να παρεχεται αυτη με συστηματικο τροπο ,να δινει ερεθισματα αλλα και γνωσεις
εγω θα ελεγα πρεπει να υπαρχει και μαθημα διαχειρισης του ελευθερου χρονου στο διαδικτυο..του πως και του τι...διαπαιδαγωγησης πανω στην σωστη χρηση του
το να πουμε καταργειται η πληροφορικη αντι να την καλλιεργησουμε περαιτερω και ουσιαστικα ειναι σαν να γυρναμε αιωνα(προς τα πισω)
α κατι για τα μαθηματικα...ναι οκ τα μαθηματικα καλλιεργου την σκεψη και την λογικη...εγω ημουν αριστος σε αυτα,αλλα οταν καταπιαστηκα με τον προγραμματισμο,ειχαν την αισθηση πως απασχολουμαι με μια πολυ διαφορετικη νοο--τροπια...ιδιως η σειριακη λογικη σε πολλες των περιπτωσεων μου ηταν εντελως ξενος τροπος σκεψης...ναι υπαρχουν μαθηματικα,ιδιως η boole,αλλα η πληροφορικη σε παει παραπερα και σε παρεχει γνωσεις που μπορουν να ενεργοποιησουν ΑΜΕΣΑ μια υποστηριξη στο ταλεντο ενος μαθητη,αμεσα τις επιλογες ακομα και στον ελευθερο χρονο...που μπορει να δωσει διεξοδο...
αν απο τους εκατο που χαζολογουν στον ελευθερο χρονο τους στο διαδικτυο σε fc κτλ μπορεσουμε να δωσουμε τα ερεθισματα να κινησουμε το ενδιαφερον εστω στους 5 μεσω της εκπαιδευτικης οργανωμενης διαδικασιας για τον προγραμματισμο κτλ,αυτο θα ηταν ενα κερδος για τα ιδια τα παιδια και γω θα ελεγα μετα και για την ιδια την κοινωνια...
μιλαω παντα για ελευθερο χρονο οταν αναφερομαι στο σχολειο φυσικα...και εδω ειναι που πρεπει να αγκαλιαζει τον μαθητη ενα μαθημα διαπαιδαγωγησης σωστης χρησης και κατανομης του χρονου του καθημερινου,αλλα θα ελεγα δειχνει απαραιτητο και ενα δικαιο πληροφορικης...ο κοσμος αλλαζει και η Ελλαδα παραμενει ουραγος...με λογικες παρελθοντικες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...