To ερώτημα είναι αν όντως αυτοί που διορίζονται επιστημονικά αξίζουν..
όταν η πλειονότητα έχει μεταπτυχιακές σπουδές της πλάκας από μεταπτυχιακά προγράμματα-μαγαζιά (με παθογένειες, νεποτισμό και βυσματικές διπλωματικές εργασίες), μηδενικό κίνητρο σοβαρής μελέτης καθώς από σπόντα βρέθηκαν στα Τμήματα αυτά ειδικά στις Φυσικομαθηματικές επιστήμες, και γενικά μια νοοτροπία ότι ο διορισμός είναι δικαίωμα του κράτους να βολεύει άνεργους Μαθηματικούς ή Φυσικούς ως πρώην εισακτέους με κάτω από τη βάση, κακούς φοιτητές! Αυτοί τι είδους "μαθηματικά" διδάσκουν ως μόνιμοι καθηγητές;
Οι ίδιοι αυτοί καθηγητές (ο θεός να τους κάνει) μεταδίδουν αντιπάθεια σε νεότερες γενιές για τις φυσικομαθηματικές επιστήμες. Προτρέπουν τους μαθητές να επιλέγουν άλλες επιστήμες, αυτές που δεν έπιασαν οι ίδιοι όταν ήταν μαθητές Γ' Λυκείου.