nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos90
Εκκολαπτόμενο μέλος


Eιπαμε θα μειωθουν οι θεσεις στα πανεπιστημια.Εσυ ο ιδιος ελεγες τοσο καιρο,οτι ο αριθμος των πανεπιστημιων και των αποφοιτων ειναι υπερβολικος για μια χωρα σαν την ελλαδα.Επί της ουσίας, δεν δίνετε κάποια ρεαλιστική απάντηση στην αποκατάσταση των ήδη φοιτητών και άμεσα πτυχιούχων τέτοιων επιστημών. Κλέφτες να γίνουν; Όλοι γιατροί ή μηχανικοί να πάνε να σπουδάσουν;
Επισης θα δημιουργηθουν θεσεις εργασιας απο εταιριες που θα μετακομισουν εδω για να βρουν φτηνα εργατικα χερια και απο εταιριε ςπου θα δραστηριοποιηθουν στην εξορυξη των κοιτασματων πετρελαιου και χρυσου(ισως να μην ειναι τεραστια,αλλα σιγουρα υπαρχουν αρκετα) .Αυτα βεβαια το γραφω με μεγαλη επιφυλαξη,αλλα νομιζω οτι προς τα κει πανε τα πραγματα.
@ alehunter Καποια στιγμη η κατασταση πρεπει να αλλαξει.Και για να γινει αυτο,καποιοι αναποφευκτα θα πληγουν τουλαχιστον στην αρχη.Ομως απαιτειται να κοιταξουμε το μακροπροθεσμο κοινωνικο οφελος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Επισης θα δημιουργηθουν θεσεις εργασιας απο εταιριες που θα μετακομισουν εδω για να βρουν φτηνα εργατικα χερια και απο εταιριε ςπου θα δραστηριοποιηθουν στην εξορυξη των κοιτασματων πετρελαιου και χρυσου
Να πάνε να γαμηθούν αν νομίζουν ότι θα μας κάνουν τριτοκοσμική χώρα, υποχείριο της νέας τάξης πραγμάτων όπου λίγες τράπεζες θα ελέγχουν ολοκληρωτικά την οικονομία των χωρών

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaleidoscope
Επιφανές μέλος


Να πάνε να γαμηθούν αν νομίζουν ότι θα μας κάνουν τριτοκοσμική χώρα, υποχείριο της νέας τάξης πραγμάτων όπου λίγες τράπεζες θα ελέγχουν ολοκληρωτικά την οικονομία των χωρών![]()
Ενώ τώρα τι συμβαίνει;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Ενώ τώρα τι συμβαίνει;![]()
Δεν έχουν επιβληθεί παντού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
moxa15
Διάσημο μέλος


οτι ειπα και πριν,αυτος ο αριθμος που βγαινει απο το κρατος(υπουργειο παιδειας) δεν εχει συνυπολογισμενη και την αποκατασταση-εκάστοτε αναγκες της κοινωνιας;;;Eιπαμε θα μειωθουν οι θεσεις στα πανεπιστημια.Εσυ ο ιδιος ελεγες τοσο καιρο,οτι ο αριθμος των πανεπιστημιων και των αποφοιτων ειναι υπερβολικος για μια χωρα σαν την ελλαδα.
μακαρι να ερθουν να βρουμε εδω δουλεια εγω λεω.Η εξορυξη απο οτι δεχω ακουσει παντως δεν ειναι και τοσο πολυ μεγαλο οικονομικα-επικερδες- ζητημα(δλδ τωρα εχει γινει ενδιαφερον που ανεβηκε η τιμη στο πετρελαιο σημαντικα αρα αξιζει και η εξορυξη και η μετεπειτα πωληση του... ) .Αυτο με τα φτηνα εργατικα χερια btw δεν μπορω να το καταλαβω αφου μας κοβουν απο παντου γιατι δεν ριχνουν και τις τιμες στα προιοντα;;;Επισης θα δημιουργηθουν θεσεις εργασιας απο εταιριες που θα μετακομισουν εδω για να βρουν φτηνα εργατικα χερια και απο εταιριε ςπου θα δραστηριοποιηθουν στην εξορυξη των κοιτασματων πετρελαιου και χρυσου(ισως να μην ειναι τεραστια,αλλα σιγουρα υπαρχουν αρκετα) .Αυτα βεβαια το γραφω με μεγαλη επιφυλαξη,αλλα νομιζω οτι προς τα κει πανε τα πραγματα.


κοιτα θα συμφωνησω μιλωντας ομως εκ του ασφαλους δλδ έχοντας πετυχει τον στοχο μου.Δεν νομιζω οτι ειναι αυτο το προβλημα ειλικρινα...Επισης,ποιος μου λεει οτι απλα δεν θα σημαδευτει μια γενια χωρις λογο;;;(bold).Η κοινωνια αλλωστε ειναι συναρτηση ΚΑΙ των ατομικων συμφερόντων(ακυρο αλλα αυτο το κομματι μου ηρθε στο μυαλο ενω διαβαζα το post σου)@ alehunter Καποια στιγμη η κατασταση πρεπει να αλλαξει.Και για να γινει αυτο,καποιοι αναποφευκτα θα πληγουν τουλαχιστον στην αρχη.Ομως απαιτειται να κοιταξουμε το μακροπροθεσμο κοινωνικο οφελος.
γιατι θα εχουμε προβλημα με αντικυβ.οργ.????Το ιδανικό είναι να καθορίζονται οι θέσεις των σχολών από τις αναγκες της αγοράς, αυτό αν γίνει θα έχουμε σίγουρα προβλήματα με αντικυβερνητικές οργανώσεις.
Επισης,αυτο(bold) δεν γινεται ηδη εννοω το νουμερο καθοριζεται απο το κρατος που εχει μια Χ αντιληψη της αγορας(τωρα αν ζητανε περισσοτερους ή λιγοτερους τα πανεπιστημια δεν υπαρχει,κακα τα ψεματα το κρατος τα εχει γραμμενα... )
κοιτα τουλαχιστον αυτοι ειναι τυχεροι μεσα την ατυχια τους αφου καπου στην παραπαιδεια θα βρουν δουλεια δλδ ιδιατερα.Το θεμα ειναι τι κανουν οι υψηλοβαθμοι παλιων ετων(νμζ 4χρονια πριν) που πηγαν σωρηδόν σε παιδαγωγικες σχολες κτλπ αλλα τζιφος η κατασταση αφου τωρα που θα βγουν δεν θα βρουν εντελως πουθενα job...Γενικά βρίσκω λογικό μια χώρα που έχει πλυμμυρίσει από φιλόλογους να δίνει ελάχιστες θέσεις σε φιλολογικές και παραφιλολογικές σχολές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τσιγάρα σέρτικα
Πολύ δραστήριο μέλος


@alehunter Το ποσοστό επί του προϋπολογισμού χάριν της παιδείας στο εγγύς μέλλον δεν θα αυξηθεί. Άρα μένουν άλλες 2 πηγές χρημάτων, οι φοιτητές και υπό τον νέο νόμο οι χρηματοδότες-χορηγοί-εν μέρει επενδυτές όπως θες πες το. Και εκ των δύο αυτών σταθερή είναι η πρώτη η των φοιτητών. Πρώτον ο φοιτητής θα φιλοτιμείται λίγο σκεπτόμενος τους κόπους γονέων για να πληρώνουν τα δίδακτρα ώστε θα διαβάζει περισσότερο και γενικώς είναι "full time" φοιτητής. Δεύτερον πληρώνοντας πλέον ο ίδιος για το πανεπιστήμιο, μπορεί να έχει απαιτήσεις, ο δε καθηγητής αισθάνεται περισσότερο ότι έχει μπροστά του έναν εργοδότη. Τέλος πάντων καταλαβαίνεις τί εννοώ, πως ο καθηγητής θα νοιώθει περισσότερο υποχρεούμενος ώστε θα είναι τουλάχιστον λιγότερο σταρχιδιστής. Τρίτον ίσως δούμε καμμιά καλύτερη εικόνα στην υλικοτεχνική υποδομή των ιδρυμάτων. Τέταρτον τα ιδρύματα θα αναγκαστούν να δημοσιεύουν ανά έτος απολογισμό. Γιατί- πες μου τώρα- περιμένουν τους γονείς και τους φοιτητές να μην ενδιαφέρονται και να μην ελέγχουν πού ξοδεύονται τα χρήματα; Και όσον αφορά τις υποτροφίες και τα λοιπά, αν οι κανονικοί φοιτητές έχουν ν+2, τότε- δεν είναι λογικό- πώς δηλαδή οι υπότροφοι να αποδεικνύουν για ποιόν λόγο είναι άξιοι της υποτροφίας; Κατ' εμέ η απάντηση στο "πώς" είναι: αποφοιτώντας σε ν χρόνο ή με καλό βαθμό. Ο τρόπος απόδειξης θα βρεθεί...
@Σπυρακος Αν και δεν πολυκαταλαβαίνω την συλλογιστική, κι εγώ θα ήθελα όλοι να είναι πλούσιοι και να υπάρχει μη φτώχια, αλλά αυτό εκ των πραγμάτων δεν γίνεται. Γι' αυτό ειρωνευόμενος έγραψα "ρεαλιστής", επειδή αυτό είναι το δεον και όχι το ον.
Πως η ζωή είναι ανταγωνιστική, μας αρέσει ή όχι -εξαρτώμενα από το πόσο τσαμπουκαλίδικα και με πόσα κυβικά στέκεται ο καθένας μας απέναντι στην φυσική επιλογή-, είναι δεδομένο. Πως αυτό ερμηνεύεται σαν κοινωνική αδικία από όσους απορρίπτονται, επίσης δεδομένο. Γεγονός είναι πως η τουλάχιστον επαρκής εκπαίδευση γίνεται όλο και πιο ακριβή, και δεν αφορά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μόνο στα 6 σχεδόν χρόνια που έχουν μεσολαβήσει από την χρονολογία του νήματος. Ίσως η δωρεάν υποβαθμισμένη παιδεία απλά αναβάλλει το μποττλ νεκ της επαγγελματικής αποκατάστασης κατά μερικά χρόνια, αυτά των σπουδών.
''Πρώτον ο φοιτητής θα φιλοτιμείται λίγο σκεπτόμενος τους κόπους γονέων για να πληρώνουν τα δίδακτρα ώστε θα διαβάζει περισσότερο και γενικώς είναι "full time" φοιτητής. Δεύτερον πληρώνοντας πλέον ο ίδιος για το πανεπιστήμιο, μπορεί να έχει απαιτήσεις, ο δε καθηγητής αισθάνεται περισσότερο ότι έχει μπροστά του έναν εργοδότη. ''
+1
''...τα ιδρύματα θα αναγκαστούν να δημοσιεύουν ανά έτος απολογισμό. Γιατί- πες μου τώρα- περιμένουν τους γονείς και τους φοιτητές να μην ενδιαφέρονται και να μην ελέγχουν πού ξοδεύονται τα χρήματα; ''
+1 κι εδώ.
Ας καταλάβουμε πως δωρεάν δεν υπάρχει, κακοδιαχείριση όμως των φόρων μας από τους οποίους πληρώνεται η φαινομενικά δωρεάν παιδεία, ναι. Και με την φορολογία να αγγίζει το 60% στα προ φόρων, μάλλον πανάκριβων διδάκτρων θα την χαρακτήριζε κανείς.
''... Και όσον αφορά τις υποτροφίες και τα λοιπά, αν οι κανονικοί φοιτητές έχουν ν+2, τότε- δεν είναι λογικό- πώς δηλαδή οι υπότροφοι να αποδεικνύουν για ποιόν λόγο είναι άξιοι της υποτροφίας; Κατ' εμέ η απάντηση στο "πώς" είναι: αποφοιτώντας σε ν χρόνο ή με καλό βαθμό. Ο τρόπος απόδειξης θα βρεθεί...''
+ όσα εδώ.
Δίδακτρα ύψους αντιστρόφως ανάλογου των επιδόσεων θα πρότεινα. Και περισσότερες ουσιαστικές υποτροφίες. Αλλά με αυστηρά κριτήρια. Και επίσης περισσότερα ειδικά σχολεία, πάλι με κριτήρια επιλογής. Πειραματικά και πρότυπα. Όπου, τα φροντιστήρια για τα μαθήματα του σχολείου είναι απλά αδιανόητα. Ακόμα και για τις πανελλήνιες, ελάχιστα έξτρα φροντιστήρια χρειάζονται, απλά για την ψυχολογική σιγουριά, το πολύ τον τελευταίο 1μιση χρόνο, φτάνει και περισσεύει. Όπου και εκεί υπάρχει η και πιο οικονομική αλλά και πιο αποτελεσματική λύση να σχηματίζουν, επιλέγοντας τα ίδια τα παιδιά τους υπόλοιπους συναγωνιζομένους τους και όχι το φροντιστήριο, γκρουπάκια 5-6 μαθητών και να κάνουν ιδιαίτερα 2-3 ώρες την βδομάδα σε φροντιστή της επιλογής τους. Κι αυτό σε επιλεγμένα λίγα μαθήματα.
(αν αντί Έμμα, λεγόταν Εύα, θα μου κολλούσε πιο πολύ το σενάριο του αρχικού ποστ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...