Αντικατοπτρίζει πλήρως ο βαθμός του σχολείου τις ικανότητες ενός ατόμου;

Chalkideos

Νεοφερμένος

Ο Chalkideos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Δεν θα πρεπε να κρινεται ενα παιδι ετσι!

Να ας πουμε εγω ολη τη χρονια εγραφα 13-16 στα διαγωνισματα, επειδη βαριομουν, και οταν ηρθαν οι εξετασεις βγηκα με 18.5!

Αρα λοιπον παιζουν πολλοι παραγοντες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νεκτάριος

Νεοφερμένος

Ο Νεκτάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
michelle συμφωνω απολυτα μαζι σου και πιστευω πως ο καθενας πρεπει να σκεφτεται πωσ ειναι ο ιδιος πριν αποφασισει να γραψει η να πει κατι για καποιον αλλο...εγω μπορει να μην ειμαι και αριστος μαθητης στο σχολειο αλλα δεν νομιζω να μπορει κανεις να μου πει οτι δεν εχω γνωσεις και σε συγκεκριμενα πραγματα που εχω δωσει βαση τα εχω καταφερει...το ιδιο πιστευω οτι γινεται και με το παιδι-και ολα τα παιδια που αντιστεκονται στο κλισε αυτο κινηγη των βαθμων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Oralee

Τιμώμενο Μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 15,765 μηνύματα.
Θα παρακαλούσα η συζήτηση να συνεχιστεί ήρεμα και χωρίς χαρακτηρισμούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Α, νομίζω εγώ δεν είπα τη γνώμη μου για το θέμα.
Πιστεύω πως είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες ενός βαθμού που δεν αντικατοπτρίζει σε καμία περίπτωση τις ικανότητες ενός ατόμου πλήρως. Και αυτοί οι παράγοντες μπορεί να είναι από την ψυχολογική κατάσταση του μαθητή, αν και σε λιγότερο βαθμό γιατί αλλάζει, μέχρι (το πιο σημαντικό) την κρίση του καθηγητή. Στην Ελλάδα οι μαθητές βαθμολογούνται κατά κύριο λόγο για την ικανότητά τους να θυμούνται τι γράφουν τα βιβλία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Σε αυτήν την χώρα έχει επικρατήσει η άποψη ότι οι ικανότητες ενός ατόμου κρίνονται όλο κι όλο από... 6 ή 7 τρίωρα - τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Εάν αριστεύσεις εκεί, έχεις, εκτός από τη σχολή της επιλογής (?) σου, πολλές χάρες από γονείς, δώρα από συγγενείς, την "εκτίμηση" της κοινωνίας κτλ. Στον αντίποδα, θεωρείσαι "άχρηστος" από άτομα που πιστεύουν ακριβώς ότι αυτές οι εξετάσεις καθορίζουν όλη τη ζωή σου και τις ικανότητές σου.

Αρκεί να κοιτάξουμε πόσοι φοιτητές στις υψηλόβαθμες σχολές παλεύουν επί χρόνια για το πτυχίο τους - κι αυτοί αρίστευσαν στις εξετάσεις. Όπως επίσης και πόσοι πτυχιούχοι στήνονται έξω από τον ΟΑΕΔ για επίδομα ανεργίας. Ή πόσοι είχαν την πορεία του Steve Jobs ή του Bill Gates (όπως προαναφέρθηκε).

Καλές οι σπουδές, αλλά υπάρχει κι άλλος δάσκαλος: η ίδια η ζωή. Μπορείς να μάθεις πολλά, διαβάζοντας ενδιαφέροντα βιβλία που θέτουν καίριους προβληματισμούς. Μπορείς να μάθεις μέσω των λαθών σου και της εμπειρίας που αποκομίζεις έτσι. Μπορεί να μάθεις γιατί ειρωνευόσουν εκ του ασφαλούς και κάποια στιγμή έρχεται κι η σειρά σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eL BaRTo

Νεοφερμένος

Ο eL BaRTo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Accepted

movie info

δινει μια τελειως διαφορετικη αποψη για ολο το εκπαιδευτικο συστημα ...
[πιο σχετικη με το θεμα δεν θα μπορουσε να ναι:P]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Ναι όμως δεν μπορεί να προβλέψει ότι θα επιτύχει!
Μέσα από το σχολείο μπορεί κάποιος να προβλέψει να πετύχει;

Anyway στο θέμα μας.

Καταρχάς σε αυτή την συζήτηση πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το σχολείο είναι σταθμός μόρφωσης ή η αφετηρία της επαγγελματικής σταδιοδρομίας;

Ότι και να θεωρήσουμε το σχολείο σημασία έχει ότι το Ελληνικό σχολείο έχει αποτύχει το σκοπό του.

Ποίος από αυτούς που έχει τελειώσει την 3 λυκείου νιώθει έστω και ελάχιστα έτοιμος σαν άνθρωπος έστω και στον Επαγγελματικό τομέα; Επίσης σε ποία ακριβώς σημεία τον βοήθησε όσο αφορά τον Επαγγελματικό τομέα; Ένας υποψήφιος ελεύθερος επαγγελματίας τι ακριβώς εφόδια πήρε από το λύκειο;

Το ΑΟΔΕ και το ΑΟΘ, ίσως τα μόνα μαθήματα που μπορούν να βοηθήσουν το μαθητή (αν θεωρήσουμε το σχολείο σαν την αφετηρία της επαγγελματικής σταδιοδρομίας), έχουν χάσει την αξία τους λόγω παπαγαλίας αλλά και λόγω εμπειρίας καθηγητών. Μπορεί κάποιος να διδάξει για αγορά εργασίας αν πότε του δεν ήταν συντελεστής της αγοράς εργασίας; Δεν νομίζω

Αν θεωρήσουμε το σχολείο σαν σταθμό γνώσης και μόρφωση δεν νομίζω να αλλάζει κάτι.

Ο μορφωτικός χαρακτήρας του σχολείου μηδενίζεται επειδή κυριαρχεί η βαθμοθηρία, η επιλεκτικότητα (πανελλαδικές εξετάσεις).
Πως μπορούμε να θεωρήσουμε κάτι σαν σταθμό μόρφωσης αν κατά την διάρκεια του ταξιδιού αγνοήσαμε την ρητορεία την φιλοσοφία την ιστορία (Ιστορία δεν είναι μόνο 1821, ιστορία είναι και Vietnam είναι και η μάχη του Waterloo) αλλά και διάφορες προσωπικότητες που επηρέασαν την ανθρωπότητα (π.χ. θεωρώ αδιανόητη την αγνόησή ανθρώπων όπως ο Herman esse, ο Στανταλ, carl off κτλ);

Πως είναι εφικτό ένα ταξίδι μόρφωσης να μην εμπεριέχει συντρόφους και ερευνητές αλλά μόνο μαθητές, που τρέχουν σε έναν αδιάκοπο, ανελέητο, και ανούσιο μαραθώνιο ιδιωτικών και δημοσιών μαθημάτων, και καθηγητές-εξουσίας-και-αυθεντίας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Μέσα από το σχολείο μπορεί κάποιος να προβλέψει να πετύχει;

Anyway στο θέμα μας.

Καταρχάς σε αυτή την συζήτηση πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το σχολείο είναι σταθμός μόρφωσης ή η αφετηρία της επαγγελματικής σταδιοδρομίας;

Ότι και να θεωρήσουμε το σχολείο σημασία έχει ότι το Ελληνικό σχολείο έχει αποτύχει το σκοπό του.

Ποίος από αυτούς που έχει τελειώσει την 3 λυκείου νιώθει έστω και ελάχιστα έτοιμος σαν άνθρωπος έστω και στον Επαγγελματικό τομέα; Επίσης σε ποία ακριβώς σημεία τον βοήθησε όσο αφορά τον Επαγγελματικό τομέα; Ένας υποψήφιος ελεύθερος επαγγελματίας τι ακριβώς εφόδια πήρε από το λύκειο;

Το ΑΟΔΕ και το ΑΟΘ, ίσως τα μόνα μαθήματα που μπορούν να βοηθήσουν το μαθητή (αν θεωρήσουμε το σχολείο σαν την αφετηρία της επαγγελματικής σταδιοδρομίας), έχουν χάσει την αξία τους λόγω παπαγαλίας αλλά και λόγω εμπειρίας καθηγητών. Μπορεί κάποιος να διδάξει για αγορά εργασίας αν πότε του δεν ήταν συντελεστής της αγοράς εργασίας; Δεν νομίζω

Αν θεωρήσουμε το σχολείο σαν σταθμό γνώσης και μόρφωση δεν νομίζω να αλλάζει κάτι.

Ο μορφωτικός χαρακτήρας του σχολείου μηδενίζεται επειδή κυριαρχεί η βαθμοθηρία, η επιλεκτικότητα (πανελλαδικές εξετάσεις).
Πως μπορούμε να θεωρήσουμε κάτι σαν σταθμό μόρφωσης αν κατά την διάρκεια του ταξιδιού αγνοήσαμε την ρητορεία την φιλοσοφία την ιστορία (Ιστορία δεν είναι μόνο 1821, ιστορία είναι και Vietnam είναι και η μάχη του Waterloo) αλλά και διάφορες προσωπικότητες που επηρέασαν την ανθρωπότητα (π.χ. θεωρώ αδιανόητη την αγνόησή ανθρώπων όπως ο Herman esse, ο Στανταλ, carl off κτλ);

Πως είναι εφικτό ένα ταξίδι μόρφωσης να μην εμπεριέχει συντρόφους και ερευνητές αλλά μόνο μαθητές, που τρέχουν σε έναν αδιάκοπο, ανελέητο, και ανούσιο μαραθώνιο ιδιωτικών και δημοσιών μαθημάτων, και καθηγητές-εξουσίας-και-αυθεντίας;


στο λύκειο κάνουν επαγγελματικό προσανατολισμό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eL BaRTo

Νεοφερμένος

Ο eL BaRTo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
στο λύκειο κάνουν επαγγελματικό προσανατολισμό?

και καλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
επαγγελματικό προσανατολισμό?
Φυσικά όπως και ΑΟΔΕ ... αλλά ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
α, κατάλαβα... :xixi:
ποιό εποικοδμητικό είναι το κενό... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jim the great

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Εγώ λέω στην ερώτηση του θέματος όχι .Υπάρχουνε κάποιοι που έχουνε δυνατότιτες αλλά δν διαβάζουνε πολύ -σαν εμένα δλδ lol-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
κύριε ελ μπάρτο (για την ιστορία) "qwertyuiop" έγραφε το πρώτο e-mail που στάλθηκε ποτέ...(άσε που βαριέσαι να γράψεις "πληκτρολόγιο" και χρησιμοποιείς "χαλικούτικα" που λένε και στην Κρήτη). 2) Αν κάποιος δεν έχει τις ικανότητες, όσο φιλότιμος κι αν είναι, όσο κι αν διαβάσει, το 18, το 19 και το 20 δεν τα βγάζει, μακάρι να χτυπιέται κάτω.
kajira: συμφωνώ απόλυτα μαζί σου , αλλά αυτά που λες είναι οι εξαιρέσεις.
Επίσης πιστεύω ότι μεγάλο ρόλο στις επιδόσεις παίζει το οικογενειακό περιβάλλον και τα ερεθίσματα που σου δίνει.

Αυτά κι αυτά :)

Και γιατι ρε Γιωργη να το βγαλει το 18 ??? Οπου να θελε μη σωσει, που λεμε και στην Κιμωλο. Ασε που αυτοι που εχουν τις ικανοτητες δε βγαζουν παντα 18! Οι περισσοτεροι αυτων ειναι τα λεγομενα φυτα...

michelle συμφωνω απολυτα μαζι σου και πιστευω πως ο καθενας πρεπει να σκεφτεται πωσ ειναι ο ιδιος πριν αποφασισει να γραψει η να πει κατι για καποιον αλλο...εγω μπορει να μην ειμαι και αριστος μαθητης στο σχολειο αλλα δεν νομιζω να μπορει κανεις να μου πει οτι δεν εχω γνωσεις και σε συγκεκριμενα πραγματα που εχω δωσει βαση τα εχω καταφερει...το ιδιο πιστευω οτι γινεται και με το παιδι-και ολα τα παιδια που αντιστεκονται στο κλισε αυτο κινηγη των βαθμων...

Εγινε και γκαλοπ με τιτλο:
"Βαθμοθηρες και οχι μορφωμενοι οι Ελληνες μαθητες"
Αυτο νομιζω οτι τα λεει ολα...

Θα συμφωνησω με τη Michelle απολυτως σε οσα λεει.

αν δεν αποκτάται από το πανεπιστήμιο, τότε από που αποκτάται?


Αχχ...δεν ειναι μονο η ακαδημαικη μορφωση μωρε που μετραει...Τι να τον κανω το γυαλακια το γραφια αμα ειναι κωλανθρωπος ?
Αλλες ειναι οι ανθρωπινες αξιες, οχι αυτα...


Όσο μπορεί να προβλέψει ένας μαθητής πόσο θα γράψει τόσο μπορεί και κάποιος στα παραδείγματα που έφερα. Ίσως όχι τόσο στην τέχνη, γιατί είναι υποκειμενικό, οκ.



Πετυχημένος άνθρωπος είναι αυτός που του αρέσει ό,τι κάνει και το έχει επιλέξει για τους δικούς του λόγους. Ακόμα και αν δουλεύει για να βγάζει χρήματα μόνο, αυτό επέλεξε και σε αυτό προοδεύει και γι'αυτό, εγώ, τουλάχιστον θα τον θεωρήσω επιτυχημένο.

Το σπαρτιατικο κομπλεξ "[SIZE=-1]Αμες δ' εγεσομεθα πολλω καρρονες" ειναι εκτος εποχης και εκτος λογικης. Πετυχημενος ανθρωπος ειναι αυτος που κανει αυτο που γουσταρει επειδη το γουσταρει. Οι ανθρωποι που φορτωθηκαν τις αποτυχιες των γονιων τους (δεν εγινα γιατρος, θα γινει το παιδι μου, ή θα γινεις γιατρος για να μπουμε στο ματι της κυρα Σουλας κ.ο.κ) δεν προοδευουν, απλα καταπιεζονται, εστω κι αν βγαζουν με το παραπανω τα προς το ζειν.[/SIZE]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
φυσικα και τις αντικατοπτριζει γιατι εκτος απο θεμα μυαλου οι καλοι βαθμοι ειναι και θεμα δουλειας.Η εργατικοτητα ειναι απο τις σημαντικοτερες αξιες και ικανοτητες ενος ατομου και δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι αναφερουμε μονο το μυαλο ενος ατομου και οχι το ποσο δουλευει σαν αξια-ικανοτητα που αξιζει ενα καλο βαθμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
φυσικα και τις αντικατοπτριζει γιατι εκτος απο θεμα μυαλου οι καλοι βαθμοι ειναι και θεμα δουλειας.Η εργατικοτητα ειναι απο τις σημαντικοτερες αξιες και ικανοτητες ενος ατομου και δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι αναφερουμε μονο το μυαλο ενος ατομου και οχι το ποσο δουλευει σαν αξια-ικανοτητα που αξιζει ενα καλο βαθμο

Δειχνει εργατικοτητα ή στο ελληνικο συστημα βυσμα. Αν και δεν πιστευω οτι η εργατικοτητα ειναι η υψιστη αξια του ανθρωπου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
αφου μιλαμε γενικα για αξιοκρατια αξιοκρατικο για μενα δεν θα ταν ενα κρατος που βασιζεται μονο στα εκ γενετης χαρακτηριστικα- ικανοτητεες του ατομου και ολοι πηγαιναν αναλογα με το IQ χωρις καν να δουλεψουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ποιος μιλησε για IQ?
Το ζητημα που διαπραγματευομαστε ειναι το αν η αξια (ανθρωπινη) ενος ανθρωπου καθοριζεται απο τους βαθμους κι εγω θετω τον προβληματισμο αν αυτο πραγματικα συμβαινει σε ενα διαβλητό συστημα, οπως ολα τα ανθρωπινα...
Ακομη κι αν θεσουμε ως δεδομενο οτι η εργατικοτητα συνεπαγεται βαθμολογιας, δεν μπορω ουτε καν να λαβω την εργατικοτητα σαν υψιστη ανθρωπινη αξια, οπως αυτες που πρεπει ο ανθρωπος να εχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Και γιατι ρε Γιωργη να το βγαλει το 18 ??? Οπου να θελε μη σωσει, που λεμε και στην Κιμωλο. Ασε που αυτοι που εχουν τις ικανοτητες δε βγαζουν παντα 18! Οι περισσοτεροι αυτων ειναι τα λεγομενα φυτα...



Εγινε και γκαλοπ με τιτλο:
"Βαθμοθηρες και οχι μορφωμενοι οι Ελληνες μαθητες"
Αυτο νομιζω οτι τα λεει ολα...

Θα συμφωνησω με τη Michelle απολυτως σε οσα λεει.




Αχχ...δεν ειναι μονο η ακαδημαικη μορφωση μωρε που μετραει...Τι να τον κανω το γυαλακια το γραφια αμα ειναι κωλανθρωπος ?
Αλλες ειναι οι ανθρωπινες αξιες, οχι αυτα...


1) Ούτε στα φυτά είμαι υπέρ...
Αλλά δεν είμαι κατά, τόσο όσο είμαι προς τα βούγια ή μουσκάρια


2) Η βαθμοθηρία είναι μέθοδος την οποία απεχθάνομαι και ουδέποτε την χρησιμοποίησα...

3) Το "κωλάνθρωπος" ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να υπάρξει σε μορφωμένο άτομο...
Όσο άσχημος και να είναι ο χαρακτήρας, οι γνώσεις τον καλλιεργούν.

Τις παγαποντιές θα σου τις κάνει ο λιμενεργάτης και ο νταλικέρης, όχι ο σπουδαγμένος άνθρωπος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
το IQ το αναφερω σαν μια εκ-γενετης ικανοτητα αυτη μπορει να παρει διαφορες μορφες οπως μουσικη ικανοτητα σε ενα μουσικο σχολειο και αλλα
Τις παγαποντιές θα σου τις κάνει ο λιμενεργάτης και ο νταλικέρης, όχι ο σπουδαγμένος άνθρωπος...
αποψεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
1) Ούτε στα φυτά είμαι υπέρ...
Αλλά δεν είμαι κατά, τόσο όσο είμαι προς τα βούγια ή μουσκάρια
Τους χαρακτηρισμους κρατα τους εκτος σε παρακαλω...

3) Το "κωλάνθρωπος" ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να υπάρξει σε μορφωμένο άτομο...
Όσο άσχημος και να είναι ο χαρακτήρας, οι γνώσεις τον καλλιεργούν.
Να πας να διαβασεις τι θα πει EQ και τη σχεση που εχει με το IQ...

Τις παγαποντιές θα σου τις κάνει ο λιμενεργάτης και ο νταλικέρης, όχι ο σπουδαγμένος άνθρωπος...
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Σχολιαστε οι υπολοιποι πρωτα γιατι αν θυμηθω οτι ειμαι σοσιαλιστης και σχολιασω πανω στην ιδεολογικη μου βαση θα αρχισω τα μαμωσταυριδια και τις χριστοπαναγιες και δεν εχω ορεξη ουτε για ban ουτε για αμαρτιες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top