Ανοίγει εκ νέου ο διάλογος για την παιδεία

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Μα ποιός μίλησε για βαθιές αναλύσεις;
Οι βαθειές αναλύσεις ενδέχεται να έρθουν μόνες τους λόγω της φιλοπεριέργειας των παιδιών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Οι βαθειές αναλύσεις ενδέχεται να έρθουν μόνες τους λόγω της φιλοπεριέργειας των παιδιών.

Και σαφώς στηρίζεις την θέση σου αυτή στο ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την άγνοια.

Προς απάντηση λοιπόν σου λέω πως προτιμώ την ημιμάθεια, αν αυτή αποτελέσει έναυσμα αμφισβήτησης στερεοτύπων και κριτικής σκέψης, παρά την ολοκληρωτική άγνοια.

Και για να απευθύνω μια ερώτηση προς την λογική σου και μόνο: προτιμάς οι ενδεχόμενες απορίες των παιδιών να δημιουργηθούν και να διατυπωθούν στα πλαίσια ειδικά διαμορφομένων σεμιναρίων ή να δημιουργηθούν με αφορμή άλλες πηγές και τελικά να μείνουν αναπάντητες προξενώντας ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Και σαφώς στηρίζεις την θέση σου αυτή στο ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την άγνοια.

Προς απάντηση λοιπόν σου λέω πως προτιμώ την ημιμάθεια, αν αυτή αποτελέσει έναυσμα αμφισβήτησης στερεοτύπων και κριτικής σκέψης, παρά την ολοκληρωτική άγνοια.

Και για να απευθύνω μια ερώτηση προς την λογική σου και μόνο: προτιμάς οι ενδεχόμενες απορίες των παιδιών να δημιουργηθούν και να διατυπωθούν στα πλαίσια ειδικά διαμορφομένων σεμιναρίων ή να δημιουργηθούν με αφορμή άλλες πηγές και τελικά να μείνουν αναπάντητες προξενώντας ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα;
Κοίτα όλο μου το σκεπτικό συνοψίζεται στο ότι τα παιδιά κατ εμέ δεν πρέπει να εγληματίζονται από πολύ νωρίς με κάποιες πλευρές της πραγματικότητας για τον απλούστατο λόγο ότι είναι ακόμη παιδιά.
Και σε τέτοια σημαντικά θέματα ακόμη όπως αρκετά εύστοχα παρατήρησες, για μένα η ημιμάθεια είναι χίλιες φορές χειρότερη από την αμάθεια.Χωριστά ότι με την αποτελεσματικότητα του ελληνικού κράτους και ιδιαίτερα στον εκπαιδευτικό τομέα το μάθημα θα καταντήσει να το κάνει ο γυμναστής.
Άλλωστε τι απορίες να έχουν τα παιδιά για το σεξ εκτός από τις κλασσικές(από που βγαίνουν τα παιδιά κλπ) που χρειάζονται ειδικά σεμινάρια;Οι πιο βαθειές απορίες των παιδιών κάλλιστα μπορούν να καλυφτούν στο μέλλον όταν η κρίση τους θα είναι πιο ανεπτυγμένη και θα είναι σε θέση να κατανοήσουν καλύτερα το θέμα.


Μπορεί να καλυπτούν αυτές οι απορίες επίσης όταν τα παιδιά θα είναι σε μικρή ηλικία και από τους γονείς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Στην ψυχολογία αν θυμάμαι καλά στο κεφάλαιο που πραγματεύονταν θέματα εξελιτικής ψυχολογίας έγραφε ότι χαρακτηριστικό της παιδικής ηλικίας είναι η μη αναστρεψιμότητα της σκέψης ενώ στην εφηβική κυρίως ο άνθρωπος άρχιζει να σκέφτεται κριτικά.Σαφώς βέβαια η κριτική σκέψη δεν προκύπτει από παρθενογένεση αλλά υπάρχει και ένα χρονικό όριο που πάντα μετά από αυτό τα παιδιά θα αρχίσουν να σκέφτονται κριτικά.

Επίσης, η ψυχολογία δίνει μεγάλη έμφαση στη σεξουαλικότητα των παιδιών.

Για παράδειγμα, ένα αγοράκι δε γνωρίζει τί είναι η στύση. Ένα κοριτσάκι δε γνωρίζει ότι θα έχει περίοδο, και όταν της έρθει για πρώτη φορά μπορεί να τρομάξει. Οι γονείς και γενικά η κοινωνία μπορεί να μιλούν για διάφορα άλλα πράγματα, αλλά όσον αφορά το σεξ δε μιλούν απελευθερωμένα. Όταν λοιπόν το παιδί μεγαλώσει και τα ανακαλύψει αυτά, ακόμη και η παραπληροφόρηση να μην υπάρχει, στο υποσυνείδητό του η σεξουαλικότητα υφίσταται ως κάτι το απαγορευμένο. Το taboo για το οποίο λέμε.

Και σαφώς στηρίζεις την θέση σου αυτή στο ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την άγνοια.

Προς απάντηση λοιπόν σου λέω πως προτιμώ την ημιμάθεια, αν αυτή αποτελέσει έναυσμα αμφισβήτησης στερεοτύπων και κριτικής σκέψης, παρά την ολοκληρωτική άγνοια.

Και για να απευθύνω μια ερώτηση προς την λογική σου και μόνο: προτιμάς οι ενδεχόμενες απορίες των παιδιών να δημιουργηθούν και να διατυπωθούν στα πλαίσια ειδικά διαμορφομένων σεμιναρίων ή να δημιουργηθούν με αφορμή άλλες πηγές και τελικά να μείνουν αναπάντητες προξενώντας ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα;

*διαμορφωμένων:P

Κοίτα όλο μου το σκεπτικό συνοψίζεται στο ότι τα παιδιά κατ εμέ δεν πρέπει να εγληματίζονται από πολύ νωρίς με κάποιες πλευρές της πραγματικότητας για τον απλούστατο λόγο ότι είναι ακόμη παιδιά.
Και σε τέτοια σημαντικά θέματα ακόμη όπως αρκετά εύστοχα παρατήρησες, για μένα η ημιμάθεια είναι χίλιες φορές χειρότερη από την αμάθεια.Χωριστά ότι με την αποτελεσματικότητα του ελληνικού κράτους και ιδιαίτερα στον εκπαιδευτικό τομέα το μάθημα θα καταντήσει να το κάνει ο γυμναστής.
Άλλωστε τι απορίες να έχουν τα παιδιά για το σεξ εκτός από τις κλασσικές(από που βγαίνουν τα παιδιά κλπ) που χρειάζονται ειδικά σεμινάρια;Οι πιο βαθειές απορίες των παιδιών κάλλιστα μπορούν να καλυφτούν στο μέλλον όταν η κρίση τους θα είναι πιο ανεπτυγμένη και θα είναι σε θέση να κατανοήσουν καλύτερα το θέμα.


Μπορεί να καλυπτούν αυτές οι απορίες επίσης όταν τα παιδιά θα είναι σε μικρή ηλικία και από τους γονείς

*εγκλιματίζονται (εν + κλίμα)

Πολύ λίγοι γονείς είναι αυτοί που μιλούν δίχως αμηχανία και δίχως να είναι η σεξουαλικότητα κάτι για το οποίο θα πρέπει να ντρέπεσαι όταν συζητάς με μικρά παιδιά. Αν έπρεπε, ωστόσο, τα μικρά παιδιά θα μεγαλώσουν με αυτή την πεποίθηση ριζωμένη στο υποσυνείδητό τους΄ και μπορεί συνειδητά να γίνουν περισσότερο οικείοι με αυτήν, αλλά η αμηχανία και η αιδώς βαθιά μέσα παραμένουν.

Με ποιον τρόπο θα αποφευχθεί, λοιπόν, η παραπληροφόρηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Παιδια ας περιμενουμε λιγο να δουμε πως θα γινει... μην προτρεχετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
Παιδιά. 13 χρόνια ακούω αλλαγές. Είδα 14 μαθήματα επί φίλτατου Αρσένη. Είδα εύκολα θέματα, είδα λιγότερα μαθήματα, είδα γενικώς μόνο ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Κάθε φορά έτσι λένε. Συγχωρέστε με αλλά το υπεπθ είναι η πουτάνα της εκάστοτε κυβέρνησης. Την χρησιμοποιούν για να κερδίζουν μονάδες. Ας τα πιάσουμε 1-1. Αν μειωθούν τα μαθήματα τότε δεν σε παίρνει να γράψεις ούτε 18 αν θες υψηλή σχολή. Αν γίνουν πιο εύκολα τα θέματα πάλι δεν βοηθάει γιατί τότε αντί για εσένα που διάβασες μπορεί να περάσει ένας που δεν διάβαζε πολύ. Ότι αλλαγή και να γίνει οι μαθητές δεν ωφελούνται. Και αυτό γιατί με το ένα σύστημα είτε με το άλλο, οι θέσες στα πανεπιστημία είναι οι ίδιες. Οπότε ότι και να γίνει το σύστημα παραμένει τα ίδια σκατά.

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=NYcWn3CO7rc[/ame]

ΚΡΑ ΡΕ ΚΡΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
(i)Κοίτα όλο μου το σκεπτικό συνοψίζεται στο ότι τα παιδιά κατ εμέ δεν πρέπει να εγληματίζονται από πολύ νωρίς με κάποιες πλευρές της πραγματικότητας για τον απλούστατο λόγο ότι είναι ακόμη παιδιά.
Και σε τέτοια σημαντικά θέματα ακόμη όπως αρκετά εύστοχα παρατήρησες, για μένα η ημιμάθεια είναι χίλιες φορές χειρότερη από την αμάθεια.(ii)Χωριστά ότι με την αποτελεσματικότητα του ελληνικού κράτους και ιδιαίτερα στον εκπαιδευτικό τομέα το μάθημα θα καταντήσει να το κάνει ο γυμναστής.
(iii)Άλλωστε τι απορίες να έχουν τα παιδιά για το σεξ εκτός από τις κλασσικές(από που βγαίνουν τα παιδιά κλπ) που χρειάζονται ειδικά σεμινάρια;Οι πιο βαθειές απορίες των παιδιών κάλλιστα μπορούν να καλυφτούν στο μέλλον όταν η κρίση τους θα είναι πιο ανεπτυγμένη και θα είναι σε θέση να κατανοήσουν καλύτερα το θέμα.

(iv)Μπορεί να καλυπτούν αυτές οι απορίες επίσης όταν τα παιδιά θα είναι σε μικρή ηλικία και από τους γονείς

i) Χρησιμοποίησες ωραίο ρήμα αλλά το ερμήνευσες λανθασμένα. ''Εγκλιματίζομαι'' σημαίνει ''εξοικειώνομαι'' και όχι ''εμβαθύνω''. Κανένας δεν πρόκειται να αφαιρέσει την αθωότητα των παιδιών μιλώντας τους για έννοιες, για την φύση του ανθρώπου. Αλίμονο, το ξαναείπα, δεν πρόκειται η ύλη του Δημοτικού να περιλαμβάνει τρόπους προφύλαξης και υγειούς σεξουαλικής ζωής. Πρόκειται για ένα μάθημα εντελώς εισαγωγικό που σκοπό θα έχει να φέρει τα παιδιά σε μια πρώτη επαφή με την φύση τους και να τα απαλλάξει από τυχόν μελλοντικές ανησυχίες και απορίες πρώτου βαθμού.
Και για να περάσω και στην βασική επιχειραματολογική γραμμή σου, σε βλέπω να μιλάς για την παιδική αθωότητα λες και είναι κάτι που μέχρι σήμερα πασχίζουμε να κρατήσουμε προστατευμένο και ανόθευτο και τελικά τα καταφέρνουμε. Σε πληροφορώ πως αν πραγματικά θέλεις να προστατεύσεις την παιδική αθωότητα τότε θα πρέπει να προσπαθήσεις να εξυγιάνεις άλλους τομείς της ζωής των παιδιών και όχι την σεξουαλική τους διαπαιδαγώγηση.

ii)Δες τι είπε η Krou:

Παιδια ας περιμενουμε λιγο να δουμε πως θα γινει... μην προτρεχετε.

iii) Στ' αλήθεια νομίζεις πως όταν τα παιδιά θα είναι δήθεν πιο ώριμα, η συζήτηση θα γίνει ευκολότερη; Ιδίως όταν μιλάμε γι' αυτό το θέμα; Μάλλον όχι. Και αυτό για τον απλούστατο λόγο πως θα έχουν πλέον υποτίθεται μεγαλώσει και έτσι θα κατέχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την σεξουαλική ζωή. Θα σου το θέσω αλλιώς: πες μου πως πιστεύεις πως θα γινόταν το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής σε ένα τμήμα Α Λυκείου, σε παιδιά που δεν θα το είχαν ξαναδιδαχθεί;

iv) Θα συμφωνήσω:

Πολύ λίγοι γονείς είναι αυτοί που μιλούν δίχως αμηχανία και δίχως να είναι η σεξουαλικότητα κάτι για το οποίο θα πρέπει να ντρέπεσαι όταν συζητάς με μικρά παιδιά. Αν έπρεπε, ωστόσο, τα μικρά παιδιά θα μεγαλώσουν με αυτή την πεποίθηση ριζωμένη στο υποσυνείδητό τους΄ και μπορεί συνειδητά να γίνουν περισσότερο οικείοι με αυτήν, αλλά η αμηχανία και η αιδώς βαθιά μέσα παραμένουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Πώς ακριβώς ακούς για αλλαγές από τα 3 σου;:P

Είσαι ωραίος ρε. :P

Παιδιά. 13 χρόνια ακούω αλλαγές. Είδα 14 μαθήματα επί φίλτατου Αρσένη. Είδα εύκολα θέματα, είδα λιγότερα μαθήματα, είδα γενικώς μόνο ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Κάθε φορά έτσι λένε. Συγχωρέστε με αλλά το υπεπθ είναι η πουτάνα της εκάστοτε κυβέρνησης. Την χρησιμοποιούν για να κερδίζουν μονάδες. Ας τα πιάσουμε 1-1. Αν μειωθούν τα μαθήματα τότε δεν σε παίρνει να γράψεις ούτε 18 αν θες υψηλή σχολή. Αν γίνουν πιο εύκολα τα θέματα πάλι δεν βοηθάει γιατί τότε αντί για εσένα που διάβασες μπορεί να περάσει ένας που δεν διάβαζε πολύ. Ότι αλλαγή και να γίνει οι μαθητές δεν ωφελούνται. Και αυτό γιατί με το ένα σύστημα είτε με το άλλο, οι θέσες στα πανεπιστημία είναι οι ίδιες. Οπότε ότι και να γίνει το σύστημα παραμένει τα ίδια σκατά.

Μάλιστα. Κοίταξε, αν και λίγο θα σ' ενδιαφέρει, θα σου πω πως συμφωνώ ως επί το πλείστον με τα λεγόμενά σου. Ωστόσο, μην ξεχνάς πως αν όλοι αρχίσουμε να σκεφτόμαστε έτσι στο τέλος και η παραμικρή ελπίδα που έχουμε για αλλαγή θα χαθεί. Δεν σου λέω να μην αντιδράς, αν ποτέ οργανώσεις πορεία διαμαρτυρίας βάλε με πρώτο στη λίστα σου. Απλά σου λέω να μην τα ''παρατάς'' λέγοντας ''δεν με νοιάζει πλέον, βαρέθηκα'' (ξέρω δεν το είπες αλλά τουλάχιστον εμένα μου φάνηκε σαν το λες). :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Χρησιμοποίησες ωραίο ρήμα αλλά το ερμήνευσες λανθασμένα. ''Εγκλιματίζομαι'' σημαίνει ''εξοικειώνομαι'' και όχι ''εμβαθύνω''. Κανένας δεν πρόκειται να αφαιρέσει την αθωότητα των παιδιών μιλώντας τους για έννοιες, για την φύση του ανθρώπου. Αλίμονο, το ξαναείπα, δεν πρόκειται η ύλη του Δημοτικού να περιλαμβάνει τρόπους προφύλαξης και υγειούς σεξουαλικής ζωής. Πρόκειται για ένα μάθημα εντελώς εισαγωγικό που σκοπό θα έχει να φέρει τα παιδιά σε μια πρώτη επαφή με την φύση τους και να τα απαλλάξει από τυχόν μελλοντικές ανησυχίες και απορίες πρώτου βαθμού
Βασικά δεν το ερμήνευσα λάθος έσυ δεν το μετέφρασες όπως εγώ ήθελα να εννοηθεί.
Με το ρήμα που χρησιμοποίησα εννούσα πως τα μικρά παιδιά δεν πρέπει να προσαρμόζονται με μερικές πλευρές της πραγματικότητας που μπορεί να τους προκαλούσαν προβλήματα λόγω του νεαρού της ηλικίας τους.
Τις βασικές απορίες(οι οποίες είναι και αρκετά επιφανειακές) όπως προείπα κάλλιστα θα μπορεί να τις καλύψει ένας συνειδητοποιημένος και ενημερώμενος για τα προβλήματα της εποχής του γονέας(θα μου πείτε πόσοι από αυτούς υπάρχουν αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) με σαφώς θετικότερα αποτελέσματα για το παιδί.
Εν ολίγοις αν είχα ένα μικρό παιδί δεν θα το εμπιστευόμουνα σε σεξολόγο για τις τυχόν απορίες του,θα τις κάλυπτα ο ίδιος προσπαθώντας να μην του σπείρω επιπλέον προβλήματα.
Στ' αλήθεια νομίζεις πως όταν τα παιδιά θα είναι δήθεν πιο ώριμα, η συζήτηση θα γίνει ευκολότερη; Ιδίως όταν μιλάμε γι' αυτό το θέμα; Μάλλον όχι. Και αυτό για τον απλούστατο λόγο πως θα έχουν πλέον υποτίθεται μεγαλώσει και έτσι θα κατέχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την σεξουαλική ζωή. Θα σου το θέσω αλλιώς: πες μου πως πιστεύεις πως θα γινόταν το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής σε ένα τμήμα Α Λυκείου, σε παιδιά που δεν θα το είχαν ξαναδιδαχθεί
Κατά την ταπεινή μου άποψη η καλύτερη τάξη γι αυτό το μάθημα είναι η Α-Β Γυμνασίου.Ηλικία στην τα παιδιά δεν θα είναι αρκετά μεγάλα ώστε οι γνώσεις της σεξουαλικής αγωγής να είναι γελοίες γι αυτούς και αρκετά μεγάλα ώστε να αντιμετωπίσουν πιο ώριμα το θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν είδατε τι είπε ο Μπαμπινιώτης. Για όσους δεν άκουσαν μίλησε και αυτός για αλλαγές. Σε 2 ΧΡΟΝΙΑ. ΟΛΕ ΟΛΕ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Ναι ναι όταν βγει ο ήλιος από την δύση και πάρει και ο Απόλλων Καρδίτσας πρωτάθλημα τότε θα γίνουν οι αλλαγές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Βασικά δεν το ερμήνευσα λάθος έσυ δεν το μετέφρασες όπως εγώ ήθελα να εννοηθεί.
Με το ρήμα που χρησιμοποίησα εννούσα πως τα μικρά παιδιά δεν πρέπει να προσαρμόζονται με μερικές πλευρές της πραγματικότητας που μπορεί να τους προκαλούσαν προβλήματα λόγω του νεαρού της ηλικίας τους.
Τις βασικές απορίες(οι οποίες είναι και αρκετά επιφανειακές) όπως προείπα κάλλιστα θα μπορεί να τις καλύψει ένας συνειδητοποιημένος και ενημερώμενος για τα προβλήματα της εποχής του γονέας(θα μου πείτε πόσοι από αυτούς υπάρχουν αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) με σαφώς θετικότερα αποτελέσματα για το παιδί.
Εν ολίγοις αν είχα ένα μικρό παιδί δεν θα το εμπιστευόμουνα σε σεξολόγο για τις τυχόν απορίες του,θα τις κάλυπτα ο ίδιος προσπαθώντας να μην του σπείρω επιπλέον προβλήματα.

Εξοικειώνομαι: (μέση φωνή) προσαρμόζομαι [Τεγόπουλος Φυτράκης - Μείζον Ελληνικό Λεξικό].

Ακόμα και έτσι να μην ήταν πρόσεξε την έκφρασή σου. Δεν μπορεί ο καθένας να καταλαβαίνει ''αυτό που ήθελες να εννοηθεί''.

Αναφορικά με τους συνειδητοποιημένους γονείς τώρα, δεν είναι καθόλου άλλο θέμα φίλε μου. Εφόσον τους χρησιμοποιείς ως υποκατάστατα της σχολικής εκπαίδευσης θα ήθελα σε παρακαλώ να εξηγήσεις τον τρόπο με τον οποίο θα διασφαλίσουμε πως όλοι τους θα είναι σε θέση να συζητήσουν απλά και σωστά με τα παιδιά τους, ούτως ώστε όλα να λύσουν τις ''επιφανειακές'', όπως λες, απορίες τους. Φυσικά από το σκεπτικό σου προκύπτει και το εξής εύλογο ερώτημα: ποιά η χρησιμότητα των πρώτων τάξεων του Δημοτικού εφόσον το μόνο που κάνουν είναι να εφοδιάζουν τον μαθητή με απλές και βασικές γνώσεις (βλ. ανάγνωση, γραφή, αριθμητική) την στιγμή βέβαια που κατ' εσέ πολλοί γονείς μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα και από τους ειδικούς (!!!);

Βλέπεις πως το σκεπτικό σου δεν είναι σωστό. Κανένας και τίποτα δεν πρέπει και δεν είναι σε θέση να αντικαταστήσει την εκπαίδευση. Την εκπαίδευση και όχι την εμπειρική γνώση που παρέχουν οι γονείς.

Και κάτι ακόμα που παρατήρησα στα τελευταία σου μηνύματα:

Α-Β Γυμνασίου.Ηλικία στην τα παιδιά δεν θα είναι αρκετά μεγάλα ώστε οι γνώσεις της σεξουαλικής αγωγής να είναι γελοίες γι αυτούς και αρκετά μεγάλα ώστε να αντιμετωπίσουν πιο ώριμα το θέμα.

Σε ποιά χώρα ζεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει από Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Εξοικειώνομαι: (μέση φωνή) προσαρμόζομαι [Τεγόπουλος Φυτράκης - Μείζον Ελληνικό Λεξικό].

Ακόμα και έτσι να μην ήταν πρόσεξε την έκφρασή σου. Δεν μπορεί ο καθένας να καταλαβαίνει ''αυτό που ήθελες να εννοηθεί'
Ναι σωστά.Απλώς γράφω και σκέπτομαι αρκετά γρήγορα με αποτέλεσμα να ξεχνάω ή να παραλείπω λέξεις.
Αναφορικά με τους συνειδητοποιημένους γονείς τώρα, δεν είναι καθόλου άλλο θέμα φίλε μου. Εφόσον τους χρησιμοποιείς ως υποκατάστατα της σχολικής εκπαίδευσης θα ήθελα σε παρακαλώ να εξηγήσεις τον τρόπο με τον οποίο θα διασφαλίσουμε πως όλοι τους θα είναι σε θέση να συζητήσουν απλά και σωστά με τα παιδιά τους, ούτως ώστε όλα να λύσουν τις ''επιφανειακές'', όπως λες, απορίες τους. Φυσικά από το σκεπτικό σου προκύπτει και το εξής εύλογο ερώτημα: ποιά η χρησιμότητα των πρώτων τάξεων του Δημοτικού εφόσον το μόνο που κάνουν είναι να εφοδιάζουν τον μαθητή με απλές και βασικές γνώσεις (βλ. ανάγνωση, γραφή, αριθμητική) την στιγμή βέβαια που κατ' εσέ πολλοί γονείς μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα και από τους ειδικούς (!!!);
Ναι όμως άλλο η ανάγνωση και η αριθμητική.Χρειάζονται πιο προσεκτικό χειρισμό για να γίνουν απολύτως κατανοητά από τους μαθητές από το να πεις σε ένα παιδί πως έρχονται τα παίδια στον κόσμο.
Όπως δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι γονείς είναι σε θέση να καλύψουν επαρκώς τις απορίες των παιδιών έτσι ακριβώς δεν μπορούμε να προδιαγράψουμε ότι ο σεξολόγος θα καλύψει τις απορίες των παιδιών με τρόπο που να μην τους προβληματίσει.
Σε ποιά χώρα ζεις;
Γιατί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 19,095 μηνύματα.
Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω τι ψυχολογικά τραύματα μπορεί να δημιουργήσει στο παιδί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από μία τάξη σαν αυτή της Ε' Δημοτικού και που στηρίζεται αυτή η θέση. :P
Τα παιδιά ας πούμε μέχρι στιγμής μια χαρά μεγαλώνουν και διαπαιδαγωγούνται στον τομέα του σεξ. Ούτε ταμπού έχουν, ούτε κόμπλεξ και φυσικά αντιμετωπίζουν το θέμα με τη σοβαρότητα που του αρμόζει. :emm:

Σίγουρα δεν είναι πανάκεια η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το σχολικό περιβάλλον, από τη στιγμή που γενικά η κουλτούρα της κοινωνίας (με πρωτοστάτη την εκκλησία) είναι στιγματισμένη με ένα σωρό κόμπλεξ. Είναι όμως μία κίνηση και καλό θα ήταν να ξεκινήσει από τη μικρότερη δυνατή σχολική τάξη.

edit:
Η Σεξουαλικότητα στην ύστερη παιδική ηλικία (4-8 χρόνια)
  • Αυξημένο σεξουαλικό ενδιαφέρον & δραστηριότητα: αυνανισμός & σεξουαλικό παιχνίδι μεταξύ συνομιλήκων
  • Μάθηση «σεξουαλικών» λέξεων
  • Ερωτήσεις για εγκυμοσύνη & τοκετό
  • Αρχή διάκρισης αποδεκτής /μη αποδεκτής συμπεριφοράς
  • Εμφάνιση συστολής σχετικά με το σώμα
  • Μάθηση ρόλων φύλου – κατανόηση ανδρικών – γυναικείων οικογενειακών ρόλων
Πηγή

-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω τι ψυχολογικά τραύματα μπορεί να δημιουργήσει στο παιδί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από μία τάξη σαν αυτή της Ε' Δημοτικού και που στηρίζεται αυτή η θέση. :P


-petros


Μάλλον δεν στηρίζεται.

Το ''-petros'' το γράφεις κάθε φορά που στέλνεις μήνυμα;! Τώρα το παρατήρησα, φαίνεται είναι η πρώτη φορά που επιλέγω παράθεση σε μήνυμά σου. :P

Ναι σωστά.Απλώς γράφω και σκέπτομαι αρκετά γρήγορα με αποτέλεσμα να ξεχνάω ή να παραλείπω λέξεις.

(i)Ναι όμως άλλο η ανάγνωση και η αριθμητική.Χρειάζονται πιο προσεκτικό χειρισμό για να γίνουν απολύτως κατανοητά από τους μαθητές από το να πεις σε ένα παιδί πως έρχονται τα παίδια στον κόσμο.
(ii)Όπως δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι γονείς είναι σε θέση να καλύψουν επαρκώς τις απορίες των παιδιών έτσι ακριβώς δεν μπορούμε να προδιαγράψουμε ότι ο σεξολόγος θα καλύψει τις απορίες των παιδιών με τρόπο που να μην τους προβληματίσει.

(iii)Γιατί;

(i) Μπα δεν θα το 'λεγα. Και η επεξήγηση μπορεί να γίνει αρκετά πολύπλοκο ζήτημα. Ωστόσο ας μην ξεφεύγουμε. Δεν νομίζω πως αυτό που λες στέκει. Πόσο δύσκολο είναι άλλωστε για έναν γονιό να δείξει σε ένα παιδί πως να γράφει ''α'';

(ii) Μην συγκρίνεις έναν καταρτισμένο επιστήμονα με τους γονείς. Ίσα ίσα αυτός θα ξέρει πολύ καλύτερα πως να χειριστεί τις ερωτήσεις των παιδιών.

(iii) Σε μια χώρα που η σεξουαλική παιδεία φαντάζει ''...και ζήσαν αυτοί καλά'' είναι αστείο να λες πως οι έφηβοι δεν θα περιγελάσουν την πιθανή εισαγωγή του μαθήματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top