Purple sunrise
Πολύ δραστήριο μέλος
Οι βαθειές αναλύσεις ενδέχεται να έρθουν μόνες τους λόγω της φιλοπεριέργειας των παιδιών.Μα ποιός μίλησε για βαθιές αναλύσεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Οι βαθειές αναλύσεις ενδέχεται να έρθουν μόνες τους λόγω της φιλοπεριέργειας των παιδιών.
Και σαφώς στηρίζεις την θέση σου αυτή στο ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την άγνοια.
Προς απάντηση λοιπόν σου λέω πως προτιμώ την ημιμάθεια, αν αυτή αποτελέσει έναυσμα αμφισβήτησης στερεοτύπων και κριτικής σκέψης, παρά την ολοκληρωτική άγνοια.
Και για να απευθύνω μια ερώτηση προς την λογική σου και μόνο: προτιμάς οι ενδεχόμενες απορίες των παιδιών να δημιουργηθούν και να διατυπωθούν στα πλαίσια ειδικά διαμορφομένων σεμιναρίων ή να δημιουργηθούν με αφορμή άλλες πηγές και τελικά να μείνουν αναπάντητες προξενώντας ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Purple sunrise
Πολύ δραστήριο μέλος
Κοίτα όλο μου το σκεπτικό συνοψίζεται στο ότι τα παιδιά κατ εμέ δεν πρέπει να εγληματίζονται από πολύ νωρίς με κάποιες πλευρές της πραγματικότητας για τον απλούστατο λόγο ότι είναι ακόμη παιδιά.Και σαφώς στηρίζεις την θέση σου αυτή στο ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την άγνοια.
Προς απάντηση λοιπόν σου λέω πως προτιμώ την ημιμάθεια, αν αυτή αποτελέσει έναυσμα αμφισβήτησης στερεοτύπων και κριτικής σκέψης, παρά την ολοκληρωτική άγνοια.
Και για να απευθύνω μια ερώτηση προς την λογική σου και μόνο: προτιμάς οι ενδεχόμενες απορίες των παιδιών να δημιουργηθούν και να διατυπωθούν στα πλαίσια ειδικά διαμορφομένων σεμιναρίων ή να δημιουργηθούν με αφορμή άλλες πηγές και τελικά να μείνουν αναπάντητες προξενώντας ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα;
Και σε τέτοια σημαντικά θέματα ακόμη όπως αρκετά εύστοχα παρατήρησες, για μένα η ημιμάθεια είναι χίλιες φορές χειρότερη από την αμάθεια.Χωριστά ότι με την αποτελεσματικότητα του ελληνικού κράτους και ιδιαίτερα στον εκπαιδευτικό τομέα το μάθημα θα καταντήσει να το κάνει ο γυμναστής.
Άλλωστε τι απορίες να έχουν τα παιδιά για το σεξ εκτός από τις κλασσικές(από που βγαίνουν τα παιδιά κλπ) που χρειάζονται ειδικά σεμινάρια;Οι πιο βαθειές απορίες των παιδιών κάλλιστα μπορούν να καλυφτούν στο μέλλον όταν η κρίση τους θα είναι πιο ανεπτυγμένη και θα είναι σε θέση να κατανοήσουν καλύτερα το θέμα.
Μπορεί να καλυπτούν αυτές οι απορίες επίσης όταν τα παιδιά θα είναι σε μικρή ηλικία και από τους γονείς
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Στην ψυχολογία αν θυμάμαι καλά στο κεφάλαιο που πραγματεύονταν θέματα εξελιτικής ψυχολογίας έγραφε ότι χαρακτηριστικό της παιδικής ηλικίας είναι η μη αναστρεψιμότητα της σκέψης ενώ στην εφηβική κυρίως ο άνθρωπος άρχιζει να σκέφτεται κριτικά.Σαφώς βέβαια η κριτική σκέψη δεν προκύπτει από παρθενογένεση αλλά υπάρχει και ένα χρονικό όριο που πάντα μετά από αυτό τα παιδιά θα αρχίσουν να σκέφτονται κριτικά.
Επίσης, η ψυχολογία δίνει μεγάλη έμφαση στη σεξουαλικότητα των παιδιών.
Για παράδειγμα, ένα αγοράκι δε γνωρίζει τί είναι η στύση. Ένα κοριτσάκι δε γνωρίζει ότι θα έχει περίοδο, και όταν της έρθει για πρώτη φορά μπορεί να τρομάξει. Οι γονείς και γενικά η κοινωνία μπορεί να μιλούν για διάφορα άλλα πράγματα, αλλά όσον αφορά το σεξ δε μιλούν απελευθερωμένα. Όταν λοιπόν το παιδί μεγαλώσει και τα ανακαλύψει αυτά, ακόμη και η παραπληροφόρηση να μην υπάρχει, στο υποσυνείδητό του η σεξουαλικότητα υφίσταται ως κάτι το απαγορευμένο. Το taboo για το οποίο λέμε.
Και σαφώς στηρίζεις την θέση σου αυτή στο ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την άγνοια.
Προς απάντηση λοιπόν σου λέω πως προτιμώ την ημιμάθεια, αν αυτή αποτελέσει έναυσμα αμφισβήτησης στερεοτύπων και κριτικής σκέψης, παρά την ολοκληρωτική άγνοια.
Και για να απευθύνω μια ερώτηση προς την λογική σου και μόνο: προτιμάς οι ενδεχόμενες απορίες των παιδιών να δημιουργηθούν και να διατυπωθούν στα πλαίσια ειδικά διαμορφομένων σεμιναρίων ή να δημιουργηθούν με αφορμή άλλες πηγές και τελικά να μείνουν αναπάντητες προξενώντας ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα;
*διαμορφωμένων
Κοίτα όλο μου το σκεπτικό συνοψίζεται στο ότι τα παιδιά κατ εμέ δεν πρέπει να εγληματίζονται από πολύ νωρίς με κάποιες πλευρές της πραγματικότητας για τον απλούστατο λόγο ότι είναι ακόμη παιδιά.
Και σε τέτοια σημαντικά θέματα ακόμη όπως αρκετά εύστοχα παρατήρησες, για μένα η ημιμάθεια είναι χίλιες φορές χειρότερη από την αμάθεια.Χωριστά ότι με την αποτελεσματικότητα του ελληνικού κράτους και ιδιαίτερα στον εκπαιδευτικό τομέα το μάθημα θα καταντήσει να το κάνει ο γυμναστής.
Άλλωστε τι απορίες να έχουν τα παιδιά για το σεξ εκτός από τις κλασσικές(από που βγαίνουν τα παιδιά κλπ) που χρειάζονται ειδικά σεμινάρια;Οι πιο βαθειές απορίες των παιδιών κάλλιστα μπορούν να καλυφτούν στο μέλλον όταν η κρίση τους θα είναι πιο ανεπτυγμένη και θα είναι σε θέση να κατανοήσουν καλύτερα το θέμα.
Μπορεί να καλυπτούν αυτές οι απορίες επίσης όταν τα παιδιά θα είναι σε μικρή ηλικία και από τους γονείς
*εγκλιματίζονται (εν + κλίμα)
Πολύ λίγοι γονείς είναι αυτοί που μιλούν δίχως αμηχανία και δίχως να είναι η σεξουαλικότητα κάτι για το οποίο θα πρέπει να ντρέπεσαι όταν συζητάς με μικρά παιδιά. Αν έπρεπε, ωστόσο, τα μικρά παιδιά θα μεγαλώσουν με αυτή την πεποίθηση ριζωμένη στο υποσυνείδητό τους΄ και μπορεί συνειδητά να γίνουν περισσότερο οικείοι με αυτήν, αλλά η αμηχανία και η αιδώς βαθιά μέσα παραμένουν.
Με ποιον τρόπο θα αποφευχθεί, λοιπόν, η παραπληροφόρηση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας
Πολύ δραστήριο μέλος
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=NYcWn3CO7rc[/ame]
ΚΡΑ ΡΕ ΚΡΑ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
(i)Κοίτα όλο μου το σκεπτικό συνοψίζεται στο ότι τα παιδιά κατ εμέ δεν πρέπει να εγληματίζονται από πολύ νωρίς με κάποιες πλευρές της πραγματικότητας για τον απλούστατο λόγο ότι είναι ακόμη παιδιά.
Και σε τέτοια σημαντικά θέματα ακόμη όπως αρκετά εύστοχα παρατήρησες, για μένα η ημιμάθεια είναι χίλιες φορές χειρότερη από την αμάθεια.(ii)Χωριστά ότι με την αποτελεσματικότητα του ελληνικού κράτους και ιδιαίτερα στον εκπαιδευτικό τομέα το μάθημα θα καταντήσει να το κάνει ο γυμναστής.
(iii)Άλλωστε τι απορίες να έχουν τα παιδιά για το σεξ εκτός από τις κλασσικές(από που βγαίνουν τα παιδιά κλπ) που χρειάζονται ειδικά σεμινάρια;Οι πιο βαθειές απορίες των παιδιών κάλλιστα μπορούν να καλυφτούν στο μέλλον όταν η κρίση τους θα είναι πιο ανεπτυγμένη και θα είναι σε θέση να κατανοήσουν καλύτερα το θέμα.
(iv)Μπορεί να καλυπτούν αυτές οι απορίες επίσης όταν τα παιδιά θα είναι σε μικρή ηλικία και από τους γονείς
i) Χρησιμοποίησες ωραίο ρήμα αλλά το ερμήνευσες λανθασμένα. ''Εγκλιματίζομαι'' σημαίνει ''εξοικειώνομαι'' και όχι ''εμβαθύνω''. Κανένας δεν πρόκειται να αφαιρέσει την αθωότητα των παιδιών μιλώντας τους για έννοιες, για την φύση του ανθρώπου. Αλίμονο, το ξαναείπα, δεν πρόκειται η ύλη του Δημοτικού να περιλαμβάνει τρόπους προφύλαξης και υγειούς σεξουαλικής ζωής. Πρόκειται για ένα μάθημα εντελώς εισαγωγικό που σκοπό θα έχει να φέρει τα παιδιά σε μια πρώτη επαφή με την φύση τους και να τα απαλλάξει από τυχόν μελλοντικές ανησυχίες και απορίες πρώτου βαθμού.
Και για να περάσω και στην βασική επιχειραματολογική γραμμή σου, σε βλέπω να μιλάς για την παιδική αθωότητα λες και είναι κάτι που μέχρι σήμερα πασχίζουμε να κρατήσουμε προστατευμένο και ανόθευτο και τελικά τα καταφέρνουμε. Σε πληροφορώ πως αν πραγματικά θέλεις να προστατεύσεις την παιδική αθωότητα τότε θα πρέπει να προσπαθήσεις να εξυγιάνεις άλλους τομείς της ζωής των παιδιών και όχι την σεξουαλική τους διαπαιδαγώγηση.
ii)Δες τι είπε η Krou:
Παιδια ας περιμενουμε λιγο να δουμε πως θα γινει... μην προτρεχετε.
iii) Στ' αλήθεια νομίζεις πως όταν τα παιδιά θα είναι δήθεν πιο ώριμα, η συζήτηση θα γίνει ευκολότερη; Ιδίως όταν μιλάμε γι' αυτό το θέμα; Μάλλον όχι. Και αυτό για τον απλούστατο λόγο πως θα έχουν πλέον υποτίθεται μεγαλώσει και έτσι θα κατέχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την σεξουαλική ζωή. Θα σου το θέσω αλλιώς: πες μου πως πιστεύεις πως θα γινόταν το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής σε ένα τμήμα Α Λυκείου, σε παιδιά που δεν θα το είχαν ξαναδιδαχθεί;
iv) Θα συμφωνήσω:
Πολύ λίγοι γονείς είναι αυτοί που μιλούν δίχως αμηχανία και δίχως να είναι η σεξουαλικότητα κάτι για το οποίο θα πρέπει να ντρέπεσαι όταν συζητάς με μικρά παιδιά. Αν έπρεπε, ωστόσο, τα μικρά παιδιά θα μεγαλώσουν με αυτή την πεποίθηση ριζωμένη στο υποσυνείδητό τους΄ και μπορεί συνειδητά να γίνουν περισσότερο οικείοι με αυτήν, αλλά η αμηχανία και η αιδώς βαθιά μέσα παραμένουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
13 χρόνια ακούω αλλαγές.
Πώς ακριβώς ακούς για αλλαγές από τα 3 σου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Πώς ακριβώς ακούς για αλλαγές από τα 3 σου;
Είσαι ωραίος ρε.
Παιδιά. 13 χρόνια ακούω αλλαγές. Είδα 14 μαθήματα επί φίλτατου Αρσένη. Είδα εύκολα θέματα, είδα λιγότερα μαθήματα, είδα γενικώς μόνο ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Κάθε φορά έτσι λένε. Συγχωρέστε με αλλά το υπεπθ είναι η πουτάνα της εκάστοτε κυβέρνησης. Την χρησιμοποιούν για να κερδίζουν μονάδες. Ας τα πιάσουμε 1-1. Αν μειωθούν τα μαθήματα τότε δεν σε παίρνει να γράψεις ούτε 18 αν θες υψηλή σχολή. Αν γίνουν πιο εύκολα τα θέματα πάλι δεν βοηθάει γιατί τότε αντί για εσένα που διάβασες μπορεί να περάσει ένας που δεν διάβαζε πολύ. Ότι αλλαγή και να γίνει οι μαθητές δεν ωφελούνται. Και αυτό γιατί με το ένα σύστημα είτε με το άλλο, οι θέσες στα πανεπιστημία είναι οι ίδιες. Οπότε ότι και να γίνει το σύστημα παραμένει τα ίδια σκατά.
Μάλιστα. Κοίταξε, αν και λίγο θα σ' ενδιαφέρει, θα σου πω πως συμφωνώ ως επί το πλείστον με τα λεγόμενά σου. Ωστόσο, μην ξεχνάς πως αν όλοι αρχίσουμε να σκεφτόμαστε έτσι στο τέλος και η παραμικρή ελπίδα που έχουμε για αλλαγή θα χαθεί. Δεν σου λέω να μην αντιδράς, αν ποτέ οργανώσεις πορεία διαμαρτυρίας βάλε με πρώτο στη λίστα σου. Απλά σου λέω να μην τα ''παρατάς'' λέγοντας ''δεν με νοιάζει πλέον, βαρέθηκα'' (ξέρω δεν το είπες αλλά τουλάχιστον εμένα μου φάνηκε σαν το λες).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Purple sunrise
Πολύ δραστήριο μέλος
Βασικά δεν το ερμήνευσα λάθος έσυ δεν το μετέφρασες όπως εγώ ήθελα να εννοηθεί.Χρησιμοποίησες ωραίο ρήμα αλλά το ερμήνευσες λανθασμένα. ''Εγκλιματίζομαι'' σημαίνει ''εξοικειώνομαι'' και όχι ''εμβαθύνω''. Κανένας δεν πρόκειται να αφαιρέσει την αθωότητα των παιδιών μιλώντας τους για έννοιες, για την φύση του ανθρώπου. Αλίμονο, το ξαναείπα, δεν πρόκειται η ύλη του Δημοτικού να περιλαμβάνει τρόπους προφύλαξης και υγειούς σεξουαλικής ζωής. Πρόκειται για ένα μάθημα εντελώς εισαγωγικό που σκοπό θα έχει να φέρει τα παιδιά σε μια πρώτη επαφή με την φύση τους και να τα απαλλάξει από τυχόν μελλοντικές ανησυχίες και απορίες πρώτου βαθμού
Με το ρήμα που χρησιμοποίησα εννούσα πως τα μικρά παιδιά δεν πρέπει να προσαρμόζονται με μερικές πλευρές της πραγματικότητας που μπορεί να τους προκαλούσαν προβλήματα λόγω του νεαρού της ηλικίας τους.
Τις βασικές απορίες(οι οποίες είναι και αρκετά επιφανειακές) όπως προείπα κάλλιστα θα μπορεί να τις καλύψει ένας συνειδητοποιημένος και ενημερώμενος για τα προβλήματα της εποχής του γονέας(θα μου πείτε πόσοι από αυτούς υπάρχουν αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) με σαφώς θετικότερα αποτελέσματα για το παιδί.
Εν ολίγοις αν είχα ένα μικρό παιδί δεν θα το εμπιστευόμουνα σε σεξολόγο για τις τυχόν απορίες του,θα τις κάλυπτα ο ίδιος προσπαθώντας να μην του σπείρω επιπλέον προβλήματα.
Κατά την ταπεινή μου άποψη η καλύτερη τάξη γι αυτό το μάθημα είναι η Α-Β Γυμνασίου.Ηλικία στην τα παιδιά δεν θα είναι αρκετά μεγάλα ώστε οι γνώσεις της σεξουαλικής αγωγής να είναι γελοίες γι αυτούς και αρκετά μεγάλα ώστε να αντιμετωπίσουν πιο ώριμα το θέμα.Στ' αλήθεια νομίζεις πως όταν τα παιδιά θα είναι δήθεν πιο ώριμα, η συζήτηση θα γίνει ευκολότερη; Ιδίως όταν μιλάμε γι' αυτό το θέμα; Μάλλον όχι. Και αυτό για τον απλούστατο λόγο πως θα έχουν πλέον υποτίθεται μεγαλώσει και έτσι θα κατέχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την σεξουαλική ζωή. Θα σου το θέσω αλλιώς: πες μου πως πιστεύεις πως θα γινόταν το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής σε ένα τμήμα Α Λυκείου, σε παιδιά που δεν θα το είχαν ξαναδιδαχθεί
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Purple sunrise
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Βασικά δεν το ερμήνευσα λάθος έσυ δεν το μετέφρασες όπως εγώ ήθελα να εννοηθεί.
Με το ρήμα που χρησιμοποίησα εννούσα πως τα μικρά παιδιά δεν πρέπει να προσαρμόζονται με μερικές πλευρές της πραγματικότητας που μπορεί να τους προκαλούσαν προβλήματα λόγω του νεαρού της ηλικίας τους.
Τις βασικές απορίες(οι οποίες είναι και αρκετά επιφανειακές) όπως προείπα κάλλιστα θα μπορεί να τις καλύψει ένας συνειδητοποιημένος και ενημερώμενος για τα προβλήματα της εποχής του γονέας(θα μου πείτε πόσοι από αυτούς υπάρχουν αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) με σαφώς θετικότερα αποτελέσματα για το παιδί.
Εν ολίγοις αν είχα ένα μικρό παιδί δεν θα το εμπιστευόμουνα σε σεξολόγο για τις τυχόν απορίες του,θα τις κάλυπτα ο ίδιος προσπαθώντας να μην του σπείρω επιπλέον προβλήματα.
Εξοικειώνομαι: (μέση φωνή) προσαρμόζομαι [Τεγόπουλος Φυτράκης - Μείζον Ελληνικό Λεξικό].
Ακόμα και έτσι να μην ήταν πρόσεξε την έκφρασή σου. Δεν μπορεί ο καθένας να καταλαβαίνει ''αυτό που ήθελες να εννοηθεί''.
Αναφορικά με τους συνειδητοποιημένους γονείς τώρα, δεν είναι καθόλου άλλο θέμα φίλε μου. Εφόσον τους χρησιμοποιείς ως υποκατάστατα της σχολικής εκπαίδευσης θα ήθελα σε παρακαλώ να εξηγήσεις τον τρόπο με τον οποίο θα διασφαλίσουμε πως όλοι τους θα είναι σε θέση να συζητήσουν απλά και σωστά με τα παιδιά τους, ούτως ώστε όλα να λύσουν τις ''επιφανειακές'', όπως λες, απορίες τους. Φυσικά από το σκεπτικό σου προκύπτει και το εξής εύλογο ερώτημα: ποιά η χρησιμότητα των πρώτων τάξεων του Δημοτικού εφόσον το μόνο που κάνουν είναι να εφοδιάζουν τον μαθητή με απλές και βασικές γνώσεις (βλ. ανάγνωση, γραφή, αριθμητική) την στιγμή βέβαια που κατ' εσέ πολλοί γονείς μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα και από τους ειδικούς (!!!);
Βλέπεις πως το σκεπτικό σου δεν είναι σωστό. Κανένας και τίποτα δεν πρέπει και δεν είναι σε θέση να αντικαταστήσει την εκπαίδευση. Την εκπαίδευση και όχι την εμπειρική γνώση που παρέχουν οι γονείς.
Και κάτι ακόμα που παρατήρησα στα τελευταία σου μηνύματα:
Α-Β Γυμνασίου.Ηλικία στην τα παιδιά δεν θα είναι αρκετά μεγάλα ώστε οι γνώσεις της σεξουαλικής αγωγής να είναι γελοίες γι αυτούς και αρκετά μεγάλα ώστε να αντιμετωπίσουν πιο ώριμα το θέμα.
Σε ποιά χώρα ζεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Purple sunrise
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι σωστά.Απλώς γράφω και σκέπτομαι αρκετά γρήγορα με αποτέλεσμα να ξεχνάω ή να παραλείπω λέξεις.Εξοικειώνομαι: (μέση φωνή) προσαρμόζομαι [Τεγόπουλος Φυτράκης - Μείζον Ελληνικό Λεξικό].
Ακόμα και έτσι να μην ήταν πρόσεξε την έκφρασή σου. Δεν μπορεί ο καθένας να καταλαβαίνει ''αυτό που ήθελες να εννοηθεί'
Ναι όμως άλλο η ανάγνωση και η αριθμητική.Χρειάζονται πιο προσεκτικό χειρισμό για να γίνουν απολύτως κατανοητά από τους μαθητές από το να πεις σε ένα παιδί πως έρχονται τα παίδια στον κόσμο.Αναφορικά με τους συνειδητοποιημένους γονείς τώρα, δεν είναι καθόλου άλλο θέμα φίλε μου. Εφόσον τους χρησιμοποιείς ως υποκατάστατα της σχολικής εκπαίδευσης θα ήθελα σε παρακαλώ να εξηγήσεις τον τρόπο με τον οποίο θα διασφαλίσουμε πως όλοι τους θα είναι σε θέση να συζητήσουν απλά και σωστά με τα παιδιά τους, ούτως ώστε όλα να λύσουν τις ''επιφανειακές'', όπως λες, απορίες τους. Φυσικά από το σκεπτικό σου προκύπτει και το εξής εύλογο ερώτημα: ποιά η χρησιμότητα των πρώτων τάξεων του Δημοτικού εφόσον το μόνο που κάνουν είναι να εφοδιάζουν τον μαθητή με απλές και βασικές γνώσεις (βλ. ανάγνωση, γραφή, αριθμητική) την στιγμή βέβαια που κατ' εσέ πολλοί γονείς μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα και από τους ειδικούς (!!!);
Όπως δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι γονείς είναι σε θέση να καλύψουν επαρκώς τις απορίες των παιδιών έτσι ακριβώς δεν μπορούμε να προδιαγράψουμε ότι ο σεξολόγος θα καλύψει τις απορίες των παιδιών με τρόπο που να μην τους προβληματίσει.
Γιατί;Σε ποιά χώρα ζεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Τα παιδιά ας πούμε μέχρι στιγμής μια χαρά μεγαλώνουν και διαπαιδαγωγούνται στον τομέα του σεξ. Ούτε ταμπού έχουν, ούτε κόμπλεξ και φυσικά αντιμετωπίζουν το θέμα με τη σοβαρότητα που του αρμόζει. :emm:
Σίγουρα δεν είναι πανάκεια η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το σχολικό περιβάλλον, από τη στιγμή που γενικά η κουλτούρα της κοινωνίας (με πρωτοστάτη την εκκλησία) είναι στιγματισμένη με ένα σωρό κόμπλεξ. Είναι όμως μία κίνηση και καλό θα ήταν να ξεκινήσει από τη μικρότερη δυνατή σχολική τάξη.
edit:
Η Σεξουαλικότητα στην ύστερη παιδική ηλικία (4-8 χρόνια)
Πηγή
- Αυξημένο σεξουαλικό ενδιαφέρον & δραστηριότητα: αυνανισμός & σεξουαλικό παιχνίδι μεταξύ συνομιλήκων
- Μάθηση «σεξουαλικών» λέξεων
- Ερωτήσεις για εγκυμοσύνη & τοκετό
- Αρχή διάκρισης αποδεκτής /μη αποδεκτής συμπεριφοράς
- Εμφάνιση συστολής σχετικά με το σώμα
- Μάθηση ρόλων φύλου – κατανόηση ανδρικών – γυναικείων οικογενειακών ρόλων
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω τι ψυχολογικά τραύματα μπορεί να δημιουργήσει στο παιδί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από μία τάξη σαν αυτή της Ε' Δημοτικού και που στηρίζεται αυτή η θέση.
-petros
Μάλλον δεν στηρίζεται.
Το ''-petros'' το γράφεις κάθε φορά που στέλνεις μήνυμα;! Τώρα το παρατήρησα, φαίνεται είναι η πρώτη φορά που επιλέγω παράθεση σε μήνυμά σου.
Ναι σωστά.Απλώς γράφω και σκέπτομαι αρκετά γρήγορα με αποτέλεσμα να ξεχνάω ή να παραλείπω λέξεις.
(i)Ναι όμως άλλο η ανάγνωση και η αριθμητική.Χρειάζονται πιο προσεκτικό χειρισμό για να γίνουν απολύτως κατανοητά από τους μαθητές από το να πεις σε ένα παιδί πως έρχονται τα παίδια στον κόσμο.
(ii)Όπως δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι γονείς είναι σε θέση να καλύψουν επαρκώς τις απορίες των παιδιών έτσι ακριβώς δεν μπορούμε να προδιαγράψουμε ότι ο σεξολόγος θα καλύψει τις απορίες των παιδιών με τρόπο που να μην τους προβληματίσει.
(iii)Γιατί;
(i) Μπα δεν θα το 'λεγα. Και η επεξήγηση μπορεί να γίνει αρκετά πολύπλοκο ζήτημα. Ωστόσο ας μην ξεφεύγουμε. Δεν νομίζω πως αυτό που λες στέκει. Πόσο δύσκολο είναι άλλωστε για έναν γονιό να δείξει σε ένα παιδί πως να γράφει ''α'';
(ii) Μην συγκρίνεις έναν καταρτισμένο επιστήμονα με τους γονείς. Ίσα ίσα αυτός θα ξέρει πολύ καλύτερα πως να χειριστεί τις ερωτήσεις των παιδιών.
(iii) Σε μια χώρα που η σεξουαλική παιδεία φαντάζει ''...και ζήσαν αυτοί καλά'' είναι αστείο να λες πως οι έφηβοι δεν θα περιγελάσουν την πιθανή εισαγωγή του μαθήματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.