Γιατί μικρό μου τα ιδιωτικά σχολεία ελέγχονται (όσο μπορεί να ελεγχθεί κάτι σε αυτή την χώρα) απο το Υπουργείο Παιδείας, τα δε ιδιωτικά κολέγια ανήκουν στο πρώην (ξέρεις κανείς πως μετονομάστηκε; )Υπ.Εμπορίου και καμμία επιτήρηση δεν έχουν όσο αφορά τα προγράμματα σπουδών, τον τρόπο διδασκαλίας, την διεξαγωγή εξετάσεων κλπ.
Σαφώς κι αναμεσα τους υπάρχουν αξιόλογα εκπαιδευτήρια αλλά η πλειοψηφία απλά κερδοσκοπεί.
Τεσπά δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι, την άποψη μου την έχω γράψει ολοκληρωμένη πολλά ποστ πριν.
Δεν το ηξερα αυτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nosaltres
Δραστήριο μέλος
Εγω εχω σπουδασει σε ιδιωτικο. Με αυτα που λεω λοιπον παω εναντια στα δικα μου συμφεροντα. Αυτο ειναι λιγο σπανιο ομολογουμενως. Ομως ποτε δεν προκειται να επηρρεαστουν οι αποψεις μου απο τα συμφεροντα μου.
Και σε καμια περιπτωση δεν ειπα να κλεισουν τα ιδιωτικα κολλεγια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maik85
Πολύ δραστήριο μέλος
οχι με μια τοσο υποβαθμισμενη δημοσια παιδεια. Σουλουπωστε λιγο την δημοσια και μετα κοιταξτε να καταργησετε αρθρα 16 κλπ. Η βελτιωση της δημοσιας δεν θα ερθει με την αναγνωριση της ιδιωτικης... Δεν υπαρχει καμια λογικη σε αυτο.
Συμφωνώ σε αυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα μπει το ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην αγορά-γιατί κ η παιδεία αγορά γίνεται πλέον- και ως δια μαγείας να αναβαθμιστεί το δημόσιο.
Αν γίνουν τώρα τα ιδιωτικά ισότιμα του δημοσίου θα δημιουργηθούν πτυχιούχοι με διαβαθμίσεις ανάλογα με τα οικονομικά του καθενός. Αυτοί που θα έχουν χρήματα, θα μπορούν να πάρουν το πτυχίο του ιδιωτικού. Οι υπόλοιποι, θα συμβιβαστούν με το δημόσιο που θα παραμένει υποβαθμισμένο όσο δεν υπάρχει προσπάθεια αναβάθμισης..
Για αυτό ας γίνει πρώτα μια ουσιαστική προσπάθεια ανασυγκρότησης του δημόσιου πανεπιστημίου και να μην εμφανίζεται το ιδιωτικό σαν σωτήρα της δημόσιας εκπαίδευσης!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Απ' τη στιγμή που υπάρχουν ιδιωτικά εκπαιδευτήρια είναι αγορά.γιατί κ η παιδεία αγορά γίνεται πλέον
Πάντως δύσκολα παίζει να αναθεωρηθεί πλέον, καθώς τι να κάνει η ΝΔ με 152 βουλευτές, όταν χρειάζονται 180;
Και με τους 10 του ΛΑ.Ο.Σ. πάλι δεν γίνεται κάτι. Εκτός αν δούμε κόσμο απ' το ΠΑ.Σ.Ο.Κ. να στηρίζει Κωστάκη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος
Απ' τη στιγμή που υπάρχουν ιδιωτικά εκπαιδευτήρια είναι αγορά.
Πάντως δύσκολα παίζει να αναθεωρηθεί πλέον, καθώς τι να κάνει η ΝΔ με 152 βουλευτές, όταν χρειάζονται 180;
Και με τους 10 του ΛΑ.Ο.Σ. πάλι δεν γίνεται κάτι. Εκτός αν δούμε κόσμο απ' το ΠΑ.Σ.Ο.Κ. να στηρίζει Κωστάκη.
Γιατί το αποκλείεις?
Ή αποκλείεις το ενδεχόμενο μικρό ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ που προήλθε απ το ΔΗΚΚΙ να στηρίξει τέτοιες καταστάσεις?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
underwater
Περιβόητο μέλος
Εγώ νομίζω πως αν μερικά ιδιωτικά πανεπιστήμια αποκτήσουν καλό όνομα, αν οι φοιτητές των δημοσιών μειωθούν, τότε μόνο θα υπάρξει αναβάθμιση, κι αυτή για να καλυφθεί η ξεφτίλα!
Μίλησε η Κλέφτρα για κακής ποιότητας προγράμματα σπουδών των κολλεγίων. Θέλετε να δείτε το πρόγραμμα σπουδών του δικού μου τμήματος από το "ποιοτικό" ΕΚΠΑ?Κι άλλωστε δεν θα γίνουν όλα τα κολλέγια της αγοράς πανεπιστήμια, δεν έχουν προϋποθέσεις. Ξέρω κολλέγιο γνωστό που έχουν καθηγητές νέα παιδιά που μόλις έκαναν μεταπτυχιακό (όχι διδακτορικό). Αλλά άρνηση για όλα βρε παιδιά?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maik85
Πολύ δραστήριο μέλος
contra.grΟυραγός στις δαπάνες για την Παιδεία η Ελλάδα
Τη χειρότερη εικόνα εκπαιδευτικού συστήματος ανάμεσα στα 30 κράτη-μέλη του διεθνούς Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) για το 2004 παρουσιάζει η Ελλάδα. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση για το έτος 2004, με τίτλο «Education at a Glance», το ελληνικό κράτος δίνει τα λιγότερα χρήματα για την παιδεία από όλες τις ανεπτυγμένες χώρες.
Μόλις το 8,5% του προϋπολογισμού της χώρας διατίθεται για την εκπαίδευση, την ώρα που στο Μεξικό το κράτος δίνει το 23,1%, στη Νέα Ζηλανδία το 21%, στη Σλοβακία το 18,2%, ενώ ο μέσος όρος στον ΟΟΣΑ αγγίζει το 13,4%, αναφέρει δημοσίευμα του Έθνους της Τετάρτης (19/09).
Ιδιαίτερα χαμηλές εμφανίζονται και οι μέσες ετήσιες δαπάνες ανά μαθητή. Συγκεκριμένα, σε αυτή την κατηγορία η Ελλάδα κατέχει την 23η θέση με 5.135 δολάρια, όταν ο μέσος όρος είναι 7.572. Στην πρώτη θέση βρίσκονται οι ΗΠΑ με 12.092 δολάρια και ακολουθούν η Ελβετία με 11.883 και η Αυστρία με 9.803 δολάρια.
Σε χαμηλά επίπεδα κυμαίνεται και ο μέσος όρος δαπάνης σε όλη τη διάρκεια των πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων σπουδών. Η χώρα μας βρίσκεται στην 8η θέση από το τέλος με 58.850 δολάρια, την στιγμή που ο μέσος όρος για το σύνολο των κρατών-μελών του ΟΟΣΑ διαμορφώνεται σε 81.845 δολάρια.
Για το 2004 οι δαπάνες της Ελλάδας για την Παιδεία αντιστοιχούσαν μόλις στο 3,4% του ΑΕΠ, χωρίς να έχουν αυξηθεί έκτοτε. Στην Ισλανδία το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 8% του ΑΕΠ, στις ΗΠΑ στο 7,4% και στην Κορέα στο 7,2%.
Δυστυχώς τον ΟΟΣΑ τον θυμόμαστε μόνο όταν είναι να περικόψουμε επιδόματα, να αυξήσουμε τα όρια ηλικίας στις συντάξεις, να ακολουθήσουμε πολιτική λιτότητας, να αυξήσουμε φόρους και για λοιπά παρόμοια μέτρα.
ΟΥΡΑΓΟΙ στις δαπάνες για την παιδεία και μας φταίει ο δημόσιος χαρακτήρας του πανεπιστημίου για την κατάσταση που επικρατεί.
Μάλλον αυτές τις εκθέσεις τις βάζουν στο συρτάρι τα αρμόδια υπουργεία πριν καν τις ανοίξουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οι προυποθέσεις κι αν δεν υπάρχουν εφευρίσκονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alkon
Νεοφερμένος
Ειμαι αποφοιτος Ιδιωτικου κολεγιου που συνεργαζεται με πανεπιστημιο του εξωτερικο. Επειδή διάβασα αρκετά πράγματα που κατα την γνωμη μου δε ισχύουν θα σας πω και εγω την αποψη μου, εχωντας εμπειρια και απο ιδιωτικά και απο δημόσια.
1.Τα ΙΕΚ δεν προκειται να γινουν ισοτιμα των ΑΕΙ. Αλλο το ΙΕΚ, αλλο τα πανεπιστιμιακα πτυχία.
2.Τα πτυχία των κολεγίων που συεργαζονται με πανεπηστιμια του εξωτερικού, εχουν πολλες φορες (ειτε το πιστευετε ειτε οχι) καλυτερους καθηγητες, αναγνωρισμενους στον τομεα τους (Πληροφορικη συγκεκριμένα).
3.Τα αγγλικά πανεπιστημια ειναι επισης υπευθυνα για την διορθωση των γραπτων, οχι μόνο ο καθηγητής εδώ.
4.Τα λεφτα που δίνεις για εναν χρόνο, ειναι τα ιδια, μπορει και λιγοτερα σε μερικες περιπτωσεις με αυτα που δινει ενας φοιτητης στην επαρχια.
Και στην τελική, εμενα δεν με ενδιαφέρει το δημόσιο, και ούτε τα 100 euro που θα παρει παραπανω απο μενα ο αποφοιτος του δημοσίου στον ιδιωτικό τομεα. Ειτε εισαι απο δημόσιο ειτε απο ιδιωτικό αν δεν αξιζεις θα πάρεις ποδι (στον ιδιωτικο τομεα παντα).
Συμφωνω, να υπαρξει ελεγχος (ο οποιος σε μερικα υπαρχει απο πλευρας αγγλικων πανεπιστημιων) απο το κρατος, αλλα δεν μπορει ρε παιδια ολη η υπολοιπη ευρωπη να μην ξερει τι κανει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kinezoula
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είμαστε μόνοι σε αυτό τον κόσμο και ανήκουμε στην ΕΕ συνεπώς δεν μπορούμε να πάρουμε ότι αποφάσεις θέλουμε
Τι έχει προσφέρει μέχρι σήμερα το «αμαρτωλό» ΔΙΚΑΤΣΑ ;
Μήπως τα πτυχία που δίνουν σήμερα τα πανεπιστήμια έχουν αντίκρισμα και προσφέρουν επαγγελματική αποκατάσταση;
Πιστεύω πως όχι
Θα πω 1 απλό παράδειγμα
Όταν ο πρόεδρος ενός ΤΕι ή ΑΕΙ εκλέγετε και από τους φοιτητές των κομμάτων δεν θα κάνει συναλλαγή με τους φοιτητές αν θέλει πολύ να εκλεγεί και οι φοιτητές που θα τον ψηφίσουν δεν θα ζητήσουν «ανταλάγματα»
Πιστεύετε ότι σε τέτοιες θέσεις αν για να εκλεγείς πρέπει να κάνεις συναλλαγή αυτοί που δοιηκούν σήμερα τα πανεπιστήμια θα είναι εντάξει άνθρωποι;
Μιλάω για την πλειοψηφία
Μήπως θα πρέπει να κοιτάμε πρώτα πως θα αναβαθμίσουμε τα δημόσια πανεπιστήμια έτσι ώστε τα πτυχία τα οποία δίνουν να έχουν αντίκρισμα
Να υπάρχει αξιοκρατία και στους καθηγητές που μπαίνουν για να διδάξουν και στους φοιτητές που παίρνουν πτυχίο master ή διδακτορικό
Είναι ντροπή σήμερα στην Ελλάδα να υπάρχουν διδακτορικά με 50 σελίδες
Και να υπάρχουν άλλοι που δούλεψαν να παίρνουν διδακτορικό με 1000 σελίδες
Από την άλλη αντί να είμαστε κατά σε κάτι που θα μας υποχρεώσει η ΕΕ να το κάνουμε μήπως θα πρέπει να το δούμε ρεαλιστικά και να κοιτάξουμε να λειτουργήσουν σωστά τα ιδιωτικά πανεπιστήμια;
Η πλειοψηφία του κόσμου (και εγώ μαζί)είναι κατά στην Ελλάδα των ιδ πανεπιστημίων γιατί κανείς δεν πιστεύει ότι μπορεί να λειτουργήσουν σωστά
Αν όμως λειτουργήσουν με σωστούς κανόνες τότε θα συμβάλουν στην άνοδο της παιδείας
Δυστυχώς όμως στην Ελλάδα για να λειτουργήσει κάτι σωστά πρέπει να μας βάλει το μαχαίρι στο λαιμό η ΕΕ ελπίζω να το κάνει και αφού λειτουργούν τα ιδιωτικά έτσι ώστε να υπάρχει ελεγκτικός μηχανισμός γιατί αλλιώς η παιδεία στην χώρα μας θα υποβαθμιστεί ακόμη περισσότερο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Η πλειοψηφία του κόσμου (και εγώ μαζί)είναι κατά στην Ελλάδα των ιδ πανεπιστημίων γιατί κανείς δεν πιστεύει ότι μπορεί να λειτουργήσουν σωστά.
- Γιατί να μην δοθεί μία ευκαιρία; Και για τον Κοβάσεβιτς στον Ολυμπιακό έλεγαν ότι ήρθε για να συμπληρώσει ένσημα και τώρα του κάνουν τεμενάδες - ίσως άκυρο παράδειγμα.
- Τα δημόσια πανεπιστήμια δουλεύουν δηλαδή σωστά; Που εξαρτάται από το επώνυμό σου αν θα σου βγει ο πάτος να περάσεις το μάθημα (με 5 φυσικά) ή αν θα το περάσεις πιο εύκολα; Που έχουν αναμείξει θεωρητικούς και πρακτικούς; Το Πανεπιστήμιο Αθηνών έχει γίνει κι ολίγον Πολυτεχνείο και το Πολυτεχνείο ολίγον Πανεπιστήμιο. Εάν κάποιος από Πολυτεχνείο πάει εξωτερικό και μιλήσει σε συνάδελφο προπτυχιακό για τα μαθηματικά που έχει κάνει ο ξένος θα πέσει λιπόθυμος. Η έννοια "επιστήμων που παράγει γνώση" και "μηχανικός που την εφαρμόζει" είναι πλήρως διαχωρισμένη στο εξωτερικό και εδώ πέρα τα 'χουν μπλέξει. :S
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εγώ το ερώτημα που θέτω είναι θα λειτουργήσουν όμως σωστά ή θα είναι αρπα κόλα 'οπως είναι σήμερα τα δημόσια πανεπιστήμια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
deadhead_pirate
Περιβόητο μέλος
Αν αναρωτιόμαστε πως θα είναι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια στην πράξη, γιατί δεν παραδειγματιζόμαστε από αντίστοιχα "κάστρα" όπου κατέπεσε το μονοπώλιο του κρατικισμού, όπως για παράδειγμα η υγεία ή η τηλεόραση και το ραδιόφωνο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kinezoula
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teo
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
deadhead_pirate
Περιβόητο μέλος
Εντελώς άκυρη ερμηνεία.Τωρα συγκρινουμε την παιδεια με την τηλεοραση;Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι δεν μπορουν να φτασουν στο επιπεδο ξενων εκπαιδευτηριων..
Εγώ είπα πως πριν μερικά χρόνια, έτσι αναρωτιόμασταν ποια θα είναι η πορεία της ιδιωτικής υγείας, και αργότερα της ιδιωτικής τηλεόρασης.
Και αν επιμένεις να συγκρίνεις, θα ενισχύσω το επιχείρημά σου λέγοντας πως ούτε η ιδιωτική υγεία, ούτε και η ιδιωτική τηλεόραση μπορούν να φτάσουν στο επίπεδο των αντίστοιχων ξένων.
Ομως το ζητούμενο είναι αυτό, ή μήπως να προσδώσουν ανταγωνισμό στα ήδη υπάρχοντα (κρατικά);
Θα λειτουργήσει αυτός ο ανταγωνισμός θετικά ως προς τα υπόλοιπα κρατικά, ή θα περιπέσουν σε μαρασμό όπως συμβαίνει και με τα κρατικά νοσοκομεία;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kinezoula
Νεοφερμένος
Απλα καποιοι θα κερδοσκοπησουν γιατι τα διδακτρα ειναι τεραστια κατα την γνωμη μου.Και επισης ειναι γνωστο οτι στα κολεγια πχ της Αμερικης που μπαινουν με συνεντευξη και περιεργα κριτηρια οτι μπορει να μπει καποιος επειδη ειναι γιος πχ ενος φιλου του διευθυντη και να εχει και ευνοικη μεταχειριση..Ενω στα δημοσια οποιος και να εισαι αν εχεις κακο βαθμο δεν μπαινεις..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
deadhead_pirate
Περιβόητο μέλος
Εγώ δεν είπα οτι θα προσδώσουν ανταγωνισμό.Nα προσδωσουν ανταγωνισμο;Ποιος ειναι ο λογος να προσδωσουν ανταγωνισμο;Για να εχουν περισσοτερους φοιτητες τα πανεπιστημια και περισσοτερα εσοδα;Γιατι να ανταγωνιστουν σε κατι τα ιδιωτικα τα δημοσια;Τα ελληνικα πανεπιστημια δεν χρειαζονται ανταγωνισμο για να αναπτυχθουν..πιο συγχρονες εγκαταστασεις και καλυτερη οργανωση χρειαζονται..
Απλα καποιοι θα κερδοσκοπησουν γιατι τα διδακτρα ειναι τεραστια κατα την γνωμη μου.Και επισης ειναι γνωστο οτι στα κολεγια πχ της Αμερικης που μπαινουν με συνεντευξη και περιεργα κριτηρια οτι μπορει να μπει καποιος επειδη ειναι γιος πχ ενος φιλου του διευθυντη και να εχει και ευνοικη μεταχειριση..Ενω στα δημοσια οποιος και να εισαι αν εχεις κακο βαθμο δεν μπαινεις..
Δεν μπορώ να προφητεύω το μέλλον.
Απλά αναρωτήθηκα, αν γίνει το ίδιο όπως με άλλους χώρους όπου για πολλά χρόνια επικρατούσε το κρατικό μονοπώλιο.
Θα έπρεπε να ξέρεις όμως, πως όλοι (πανεπιστημιακοί καθηγητές, φοιτητές, κόμματα και παρατάξεις) συμφωνούν οτι ο ανταγωνισμός των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων είναι ο μόνος δρόμος προς την ουσιαστική αναβάθμισή τους.
Και δεν εννοώ τον ανταγωνισμό μεταξύ κρατικών και ιδιωτικών, αλλά αυτών που υπάρχουν σήμερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.