Αλλαγή κατεύθυνσης

kath717

Νεοφερμένος

Η kath717 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Καλησπέρα, είμαι μαθητρια 2ας λυκειου σε ΓΕΛ και κάνω προετοιμασία για πανελληνιες από κατεύθυνση υγειας γιατί με ενδιαφέρει πολύ η οδοντιατρικη (όχι μόνο οι οκονομικές απολαβές της) . Δυστυχώς το τμήμα αυτό βρίσκεται πολύ ψηλά στα μορια και ακόμη και αν είμαι άριστη μαθητρια έχω πολλές αμφιβολίες για το αν θα καταφέρω να τη "πιασω". Επίσης μπορώ να πω ότι φέτος άρχισα Βιολογια Γ λυκειου σε φροντηστηριο και δεν μου αρέσει και πολύ... Και επειδή από τομέα υγείας ή οδοντιατρικη είναι η μόνη μου επιλογή σκέφτομαι να πάω θετική για διάφορους λόγους. Αρχικά, αγαπώ τα μαθηματικά και μπορώ να λύνω μαθηματικα για ώρες αδιάκοπα. Επίσης αν δηλώσω θετική , υπάρχουν πολλές σχολές που με ενδιαφέρουν όπως: ηλεκτρολόγων μηχανικών, μαθηματικό, πληροφορικη ... Η ακόμη και από οικονομικά και να πάω ΔΕΤ η Στατιστική.

Ποια είναι η γνώμη σας? Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου? Πάντως θέλω ένα επάγγελμα που και θα μ'αρεσει και θα βγάζω "καλα" λεφτά (για εξωτερικό μιλαμε) . Να αλλάξω τώρα που προλαβαίνω και να πάω θετική?

***έχω κάνει 2 τεστ επαγγελματικό προσανατολισμου και και τα δύο μου έβγαλαν πολύ υψηλά ποσοστά σε όλες αυτές τις σχολές που ανέφερα..

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,008 μηνύματα.