Αλλάζει ο σχολικός χάρτης της χώρας

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,463 μηνύματα.
Ερώτηση: Τι θα γίνουν τα σχολεία που δε θα λειτουργούν πλέον;:hmm:

ότι και η ακίνητη Ολυμπιακή περιουσία...
στέκια ναρκωμανών, αστέγων, λαθρομεταναστών,... κ.α. πολιτών β' κατηγορίας

πώς κάποιοι θα έχουν "καρέκλες" με την συμφορά άλλων συνανθρώπων μας;
(π.χ. πρόεδροι και παραπρόεδροι - διευθύνοντες σύμβουλοι οργανισμών μη κυβερνητικών τύπου ΟΚΑΝΑ,...και άλλων οργανώσεων με τον τίτλο "μπλα μπλα αλληλεγγύης" που προκαλούν αφαίμαξη του κρατικού προϋπολογισμού με χοντρούς μισθούς και σπίτια στα βόρεια προάστια μακρυά από την συμφορά των πολιτών β' κατηγορίας..γιατί ως γνωστό μας αρέσει να κάνουμε μνημόσυνο με ξένα κόλυβα)

ξέρω, λέω κακά πράγματα...
σα δεν ντρεπόμαστε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Παιδιά σας γράφω από επαρχία....Πηγαίνω σχολείο σε ένα μικρό νησί.....Στο γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις φοιτούν μόνο 8 μαθητές.......Ξέρω πως όλοι θα πείτε" Το ελληνικό κράτος κρατά το σχολείο μονάχα για 8 παιδιά των οποίων οι γονείς δεν μπορούν να αποφέρουν τίποτα στο κράτος?????" Το ξέρω ότι είναι τεράστια σπατάλη για το ελληνικό κράτος, όμως τι θα απογίνουμε εμείς?????Δε θα έχουμε δικαίωμα στην εκπαίδευση???????? Να σημειωθεί πως το κοντινότερο νησί απέχει μια ώρα με το πλοίο (όχι ferry boat) και δεν υπάρχει καθημερινή γραμμή.....Ακόμη νομίζετε πως τα λύκεια στα χωριά οπου υπάρχει οδική μεταφορά δεν πρέπει να συγωνευθούν?????

ΥΓ : μην ξεχνάτε πως στη Αμερική τα σχολεία είναι 600-700-800 ατόμων.........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Παιδιά σας γράφω από επαρχία....Πηγαίνω σχολείο σε ένα μικρό νησί.....Στο γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις φοιτούν μόνο 8 μαθητές.......Ξέρω πως όλοι θα πείτε" Το ελληνικό κράτος κρατά το σχολείο μονάχα για 8 παιδιά των οποίων οι γονείς δεν μπορούν να αποφέρουν τίποτα στο κράτος?????" Το ξέρω ότι είναι τεράστια σπατάλη για το ελληνικό κράτος, όμως τι θα απογίνουμε εμείς?????Δε θα έχουμε δικαίωμα στην εκπαίδευση???????? Να σημειωθεί πως το κοντινότερο νησί απέχει μια ώρα με το πλοίο (όχι ferry boat) και δεν υπάρχει καθημερινή γραμμή.....Ακόμη νομίζετε πως τα λύκεια στα χωριά οπου υπάρχει οδική μεταφορά δεν πρέπει να συγωνευθούν?????

ΥΓ : μην ξεχνάτε πως στη Αμερική τα σχολεία είναι 600-700-800 ατόμων.........

κανείς δέν μίλησε για κατάργηση σχολείων σε τέτοιες περιπτώσεις.
και 1 άτομο μαθητής να μείνει στο νησί είναι υποχρεωμένο το κράτος να διατηρήσει το σχολείο.

εμείς λέμε για συγχώνευση που είναι κοντά σχετικά το ένα με το άλλο και οι μαθητές μπορούν να μετακινηθούν απο το ένα χωριό στο άλλο με λεωφορεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
Ηλια σε ποιο νησι μενεις αν επιτρεπεται ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
@ Αδαμαντία Σε ένα νησί στο αιγαίο....είσαι μακριά έσυ.......οι διαστάσεις του δεν φτάνουν ούτε κατα διάννοια τις διαστάσειςς της Ιθάκης, καθώς είναι μονάχα 13τ.χλμ. Το νησί μου είναι κοντά στην Νάξο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Για όσους είχατε και την παραμικρή ψευδαίσθηση έστω και για λίγο ότι ένα τέτοιο μέτρο έχει προγραμματιστεί ώστε να ωφελήσει την κοινωνία:





Αντί να χτίσουν καινούργια, συνενώνουν τα παλιά στην Ηλιούπολη

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΙΟΥΣΗ
Δύο μεγάλα Γυμνάσια, το ένα με 402 και το άλλο με 320 παιδιά, φέρνουν οι προτεινόμενες συγχωνεύσεις στην Ηλιούπολη, που αριθμεί πάνω από εννέα χιλιάδες μαθητές.

Δύο υδροκέφαλα Γυμνάσια, 402 και 320 παιδιών, γεννούν οι συγχωνεύσεις

Η κτιριακή κατάσταση στο 4ο-6ο Γυμνάσιο με την υπερφόρτωση, απαιτεί όχι συγχώνευση αλλά κατασκευή νέου κτιρίου για να στεγάσει το 6ο Γυμνάσιο. Τα δε κτίρια του 5ου-8ου Γυμνασίου, όχι μόνο δεν διαθέτουν κοινή αυλή, αλλά αντίθετα απέχουν μεταξύ τους τουλάχιστον 200 μέτρα.

«Διαφωνούμε με τις μεγάλες σχολικές μονάδες, που χάνεται ο έλεγχος και αυξάνεται η σχολική βία. Διαφωνούμε με τα πολυπληθή τμήματα των 30 μαθητών, διότι υποβαθμίζεται η μαθησιακή διαδικασία», λένε γονείς και εκπαιδευτικοί που βρίσκονται επί ποδός. Θύματα οι μαθητές, οι οποίοι χθες το πρωί σε ένα κλειστό χώρο όλο και όλο είκοσι τετραγωνικών, όπου έκαναν γυμναστική μιας και η βροχή δεν επέτρεπε ασκήσεις στο προαύλιο, ζητούσαν από τους έμπνευστες της συνένωσης των σχολείων να δουν τι σημαίνουν κτιριακά προβλήματα, ανεπάρκειες και προβλήματα. «Απορρίπτουμε τους δήθεν παιδαγωγικούς λόγους που επικαλείται το υπουργείο Παιδείας και πιστεύουμε ότι γίνεται για δημοσιονομικούς λόγους, σύμφωνα με τις επιταγές της τρόικας και του ΔΝΤ», σημειώνει ο Γρηγόρης Κατωπόδης, πρόεδρος της Ζ' ΕΛΜΕ. «Το μειωμένο όμως κόστος της εκπαίδευσης καλούνται να πληρώσουν οι γονείς, που βιώνουν την ανεργία και τους μειωμένους μισθούς».

Σε κοντέινερ

Τεμπονέρα και Βάκχου, στο συγκρότημα που συστεγάζονται σήμερα τρία σχολεία: το 4ο Λύκειο, το 4ο και το 6ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης. Ο συνολικός μαθητικός πληθυσμός αγγίζει τα 700 παιδιά, που στεγάζονται στο ίδιο κτιριακό συγκρότημα και στις ίδιες εγκαταστάσεις. Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι δύσκολα επαρκούν ακόμη και για τις στοιχειώδεις απαιτήσεις της σχολικής ζωής. Οι αίθουσες τεσσάρων τμημάτων του 4ου Γυμνασίου και δύο τμημάτων του 6ου Γυμνασίου στεγάζονται εδώ και χρόνια (ως προσωρινή λύση) σε λυόμενες εγκαταστάσεις (6 κοντέινερ) σε προαύλιο χώρο, παρά τη σχετική απόφαση του ΟΣΚ για την ανέγερση νέας διώροφης πτέρυγας. «Οι εγκαταστάσεις υγιεινής (τουαλέτες) είναι ελάχιστες, σε κακή κατάσταση και κοινές και για τα τρία σχολεία», μας λέει ο Κώστας Σουφλάκης, διευθυντής του 6ου Γυμνασίου. «Εχουμε ελλείψεις σε γυμναστήρια και αθλητικές εγκαταστάσεις, σε αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, έχουμε ανεπαρκή υλικοτεχνικό εξοπλισμό νέων τεχνολογιών στην αίθουσα Πληροφορικής, αλλά και σε όλες τις σχολικές αίθουσες διδασκαλίας».

Η Ολγα Κατσαρού, διευθύντρια του 4ου Λυκείου, τονίζει πως «καθημερινά προκύπτουν αυξημένα αλλά πιο σύνθετα προβλήματα, που συνδέονται με την αποτελεσματική διοικητική αλλά και παιδαγωγική λειτουργία μιας πολύ μεγάλης σχολικής μονάδας, η οποία θα αποτελείται από περισσότερα από 400 παιδιά, από ένα σύλλογο διδασκόντων περίπου 50 ατόμων και από έναν διευθυντή ως επιστημονικά, διοικητικά και παιδαγωγικά υπεύθυνο για το συντονισμό του έργου του συνόλου της σχολικής κοινότητας».

Η Σοφία Ζαφειράκη, εκπαιδευτικός, τονίζει τις αυξημένες πιθανότητες παραβατικότητας στους μαθητές των μεγάλων σχολικών μονάδων και η συνάδελφός της, Σοφία Ζερβογιάννη, πως σε «ένα σχολικό πλαίσιο που θα κινδυνεύει να μετατρέπεται σε απρόσωπο χώρο, γίνονται δύσκολες η ενημέρωση και η πληροφόρηση, χάνεται η ξεχωριστή επικοινωνία των μαθητών μεταξύ τους, αποδυναμώνεται η εποπτεία και η ξεχωριστή φροντίδα για τα παιδιά».

Ο Μιχάλης Τασούλας, πρόεδρος της Ενωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Ηλιούπολης, σημειώνει: «Η ανάπτυξη πληθυσμιακά της πόλης καθώς και η επιστροφή παιδιών από την ιδιωτική εκπαίδευση αυξάνει κατακόρυφα τον αριθμό των μαθητών στα σχολεία, με αποτέλεσμα, οι συγχωνεύεις σχολείων - μειώσεις τμημάτων να δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα και όχι τα οφέλη που θέλει να παρουσιάσει το υπουργείο».

Μαθησιακές δυσκολίες

Μαθητής Γυμνασιου ο Εφραίμ Κώστου, ανησυχεί για το μεγάλο αριθμό των παιδιών στις τάξεις και για τις φιλίες που θα διαταραχθούν, ενώ η Αννα Πυρουνάκη εκτιμά πως με 27 παιδιά στην τάξη, μάθημα δεν θα μπορεί να γίνει. «Δεν θα έχουμε εξειδικευμένη μάθηση. Πολλά παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες τι θα γίνουν; Δεν ρώτησαν κανέναν εάν συμφωνεί μαζί τους».

Το σχολικό συγκρότημα όπου στεγάζονται το 1ο και το 14ο Δημοτικά Σχολεία Ηλιούπολης είναι το παλαιότερο της πόλης. Ανεγέρθηκε το 1959, για να στεγάσει το Δημοτικό σχολείο μιας μικρής τότε κοινότητας. Ετσι σήμερα το σχολικό συγκρότημα αποτελείται από το παλαιό κεντρικό κτίριο και δύο ανεξάρτητες «πτέρυγες» διασπαρμένες στο προαύλιο, όπου συστεγάζονται το 1ο Δημοτικό, το 14ο Δημοτικό (συνολικά 16 τμήματα και για τα δύο σχολεία και ένα τμήμα ένταξης) και ένα Νηπιαγωγείο!

Οι μαθητές του νηπιαγωγείου κάνουν διάλειμμα την ώρα που οι μαθητές του Δημοτικού κάνουν μάθημα και το αντίθετο. Ο προαυλισμός των μεν γίνεται ακριβώς έξω από τις αίθουσες των δε, με αποτέλεσμα η παρακολούθηση του μαθήματος να γίνεται μετ' εμποδίων.

«Με δεδομένο ότι οι μαθητές των δύο σχολείων είναι σήμερα διακόσιοι ογδόντα επτά (287) και κάθε χρονιά από εδώ και στο εξής θα αυξάνονται, λόγω της κρίσης που μεταφέρει μαθητές από την ιδιωτική στη δημόσια παιδεία, και την παραπάνω υλικοτεχνική υποδομή αντιλαμβανόμαστε πόσο δύσκολη είναι η μετατροπή των δύο υπαρχόντων σχολείων με δεκαέξι τμήματα σε ένα με δώδεκα και τις απαιτήσεις του νέου σχολείου», υπογραμμίζει ο Παναγιώτης Καράμαλης πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού.

https://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=264124
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top