ionsokolata
Νεοφερμένος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
06-10-09
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:01
Να σας τα πω λίγο πιο απλά τι δεν έχω καταλάβει...σας μπέρδεψα...δεν έχω καταλάβει πώς βγάζω τα σύνθετα κλάσματα και τα κάνω απλά κλάσματα ΚΑΙ δεν έχω καταλάβει τι κάνω όταν μέσα σε μια παράσταση έχω χ-3/24...ελπίζω να μην σας μπέρδεψα πάλι...
Υ.Γ. αν έχω καταλάβει καλά από την καθηγήτρια(Θεός να την κάνει) Μαθηματικό που έχουμε...πρέπει να βρώ ΕΚΠ και να το πολ/σιάσω με όλους τους όρούς;;;;;;;;;;;; ξέρετε μιλάει πολύ γρήγορα και δεν καταλαβαίνω απολύτως τίποτα!!(στο χ-3/24)![Κλάμα :'( :'(](https://www.e-steki.gr/images/smilies/cry.gif)
![Κλάμα :'( :'(](https://www.e-steki.gr/images/smilies/cry.gif)
είμαι για κλάματα....................
Υ.Γ. αν έχω καταλάβει καλά από την καθηγήτρια(Θεός να την κάνει) Μαθηματικό που έχουμε...πρέπει να βρώ ΕΚΠ και να το πολ/σιάσω με όλους τους όρούς;;;;;;;;;;;; ξέρετε μιλάει πολύ γρήγορα και δεν καταλαβαίνω απολύτως τίποτα!!(στο χ-3/24)
![Κλάμα :'( :'(](https://www.e-steki.gr/images/smilies/cry.gif)
![Κλάμα :'( :'(](https://www.e-steki.gr/images/smilies/cry.gif)
![Κλάμα :'( :'(](https://www.e-steki.gr/images/smilies/cry.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
06-10-09
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:11
δεν καταλαβαινω ακριβως τι ζητας:s
ωστοσο αν εχεις ενα συνθετο κλασμα για να το κανεις απλο θα κανεις το εξης:
θα εχεις 4 νουμερα στο κλασμα(σαν πυραμιδα) που θα χωριζονται απο μια μεγαλη γραμμη..θα πολλαπλασιαζεις το 1ο με το τελευταιο και θα τα τοποθετεις στον αριθμητη του κλασματος που θα κανεις και μετα πολ/ζεις τους αλλους δυο αριθμους και θα τους βαζεις στον παρανομαστη..
πχ...
(5/3)/(1/2)=(5*2)/(3*1)=10/3
ωστοσο αν εχεις ενα συνθετο κλασμα για να το κανεις απλο θα κανεις το εξης:
θα εχεις 4 νουμερα στο κλασμα(σαν πυραμιδα) που θα χωριζονται απο μια μεγαλη γραμμη..θα πολλαπλασιαζεις το 1ο με το τελευταιο και θα τα τοποθετεις στον αριθμητη του κλασματος που θα κανεις και μετα πολ/ζεις τους αλλους δυο αριθμους και θα τους βαζεις στον παρανομαστη..
πχ...
(5/3)/(1/2)=(5*2)/(3*1)=10/3
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ionsokolata
Νεοφερμένος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
06-10-09
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:15
ευχαριστώ παααααααααααααααααρα πολύ!!!!:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
06-10-09
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:26
για το ΕΚΠ που λες ειναι οταν θες να κανεις ομωνυμα τα κλασματα(δηλ να εχουν ιδιο παρανομαστη)
οταν θελεις να προσθαισεις ή να αφαιρεσεις δυο πλασματα αυτα θα πρεπει να εχουν το ιδιο παρανομαστη..ε και επειδη πολλες φορες δεν εχουν τον ιδιο παρανομαστη θα τα κανεις εσυ να εχουν με το ΕΚΠ..
πχ
5/3-1/7= θα βρεις το ΕΚΠ του 3 και του 7 για να το κανεις..
(βασικα ενας ευκολος τροπος οταν εχεις 2 κλασματα ειναι να πολ/σεις αριθμητη και παρανομαστη του κλασματος με τον παρανομαστη του αλλου κλασματος δηλ 5/3-1/7=5*7/3*7-1*3/7*3=35/21-3/21=32/21
οταν θελεις να προσθαισεις ή να αφαιρεσεις δυο πλασματα αυτα θα πρεπει να εχουν το ιδιο παρανομαστη..ε και επειδη πολλες φορες δεν εχουν τον ιδιο παρανομαστη θα τα κανεις εσυ να εχουν με το ΕΚΠ..
πχ
5/3-1/7= θα βρεις το ΕΚΠ του 3 και του 7 για να το κανεις..
(βασικα ενας ευκολος τροπος οταν εχεις 2 κλασματα ειναι να πολ/σεις αριθμητη και παρανομαστη του κλασματος με τον παρανομαστη του αλλου κλασματος δηλ 5/3-1/7=5*7/3*7-1*3/7*3=35/21-3/21=32/21
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ionsokolata
Νεοφερμένος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
06-10-09
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:28
αυτό πραγματικά δεν το ήξερα!! ευχαριστώ που μου το είπες!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
06-10-09
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:32
τιποτα!
ο,τι αλλο θες ρωτησε..
ο,τι αλλο θες ρωτησε..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ionsokolata
Νεοφερμένος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
06-10-09
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
22:00
thanks,
μιας και το έφερε η κουβέντα...γίνεται να κάνω κι ένα δεύτερο θέμα; θέλω να ρωτήσω κατι για τα γαλλικά...![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
μιας και το έφερε η κουβέντα...γίνεται να κάνω κι ένα δεύτερο θέμα; θέλω να ρωτήσω κατι για τα γαλλικά...
![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...