haroula
Εκκολαπτόμενο μέλος
Να φανταστείτε, στα Αγγλικά(του σχολείου) μας ζητάνε δύο τετράδια!
ΕΛΕΟΣ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicsprofessor
Νεοφερμένος
Είναι γεγονός, οι γονείς μου το δηλώνουν κιόλας.
Να φανταστείτε, στα Αγγλικά(του σχολείου) μας ζητάνε δύο τετράδια!
ΕΛΕΟΣ!
σπαω το κεφαλι μου να θυμηθω αν σε εμάς ηλεγχαν εστω και το ενα που ειχαμε!
στο γυμνάσιο ναι! το εξέταζε το τετράδιο ο καθηγητής!
δεν ξερω το σκεπτικο των συναδελφων αλλα εγω δεν ελεγχω τετραδια ούτε στο γυμνασιο
στην αρχή της χρονιάς για ψαρωμα ας πουμε τα κοιταω αλλα μετα κανω τα στραβα ματια
αλλο αν ημουν φιλόλογος!
στο κατω κατω σου παταει ο μαθητής μια αντιγραφη απ το λυσαρι (όπως κι εμείς συχνά πυκνα και απο δω παν κι αλλοι)
θα ηθελα όμως να μου πιετε και τις ηλικίες των καθηγητών που ζητάν τ πολλα τετράδια! Εχει σημασία αυτό!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο ίδιος καθηγητής με αυτόν που σας είπα παραπάνω, όταν μας βάζει ασκήσεις, μας βάζει γύρω στις 20. Μας έχει ξεκαθαρίσει από την αρχή ότι δεν θα τις ελέγξει ποτέ! Αυτό το κάνει επειδή μία χρονιά (παλιά...), όλοι οι μαθητές έφερναν λυμένες τις ασκήσεις από το φροντηστήριό τους.δεν ξερω το σκεπτικο των συναδελφων αλλα εγω δεν ελεγχω τετραδια ούτε στο γυμνασιο
στην αρχή της χρονιάς για ψαρωμα ας πουμε τα κοιταω αλλα μετα κανω τα στραβα ματια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ούτε εμάς μας ελέγχουν πια, δε βρίσκω νόημα εγώ, ειδικά στην τρίτη λυκείου που υποτίθεται ότι ο κάθε μαθητής έχει επιλέξει τι θα κάνει και αν θα ασχοληθεί. Στη θεωρητική σε εμας ακούω πως τα ελέγχουν πάρα πολύ όμως..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Εγώ για παράδειγμα είχα μαθηματικά - φυσική ένα τετράδιο θεωρίας που έγραφα μέσα θεωρία και βασικές εφαρμογές και τις λοιπές ασκήσεις σπιτιού αλλού.
Στο τέλος διάβασα από το βιβλίο κι από το τετράδιο θεωρίας + βασικές εφαρμογές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicsprofessor
Νεοφερμένος
Κρατήστε στα τετράδια το σύστημα που σας βολεύει.
Εγώ για παράδειγμα είχα μαθηματικά - φυσική ένα τετράδιο θεωρίας που έγραφα μέσα θεωρία και βασικές εφαρμογές και τις λοιπές ασκήσεις σπιτιού αλλού.
Στο τέλος διάβασα από το βιβλίο κι από το τετράδιο θεωρίας + βασικές εφαρμογές.
στα φυσικομαθηματικα παλευεται η κατασταση! μονο να προσεχετε να βαζετε τα φυλλαδια που εχετε απο το σχολειο η και αλλου μαζεμενα σε ντοσιε και διαφάνειες !
δεν υπηρχε χειροτερο πραγμα στα ιδιαίτερα οταν μου λεγε ο μαθητής πως δεν καταφερε ( ! ) να βρει το φυλλαδιο που του ζητησα οταν εψαξε (την τελευταία στιγμη!!) στο δωματιο του!
εννοειται οτι τα γυμνασιοπαιδα ειναι πιο απροσεκτα!! πολλάκις αναγκαστικά να δωσω φυλλαδια εκ νεου διοτι καποιοι (οχι πολλοι!) τα ειχαν χάσει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
στα φυσικομαθηματικα παλευεται η κατασταση! μονο να προσεχετε να βαζετε τα φυλλαδια που εχετε απο το σχολειο η και αλλου μαζεμενα σε ντοσιε και διαφάνειες !
δεν υπηρχε χειροτερο πραγμα στα ιδιαίτερα οταν μου λεγε ο μαθητής πως δεν καταφερε ( ! ) να βρει το φυλλαδιο που του ζητησα οταν εψαξε (την τελευταία στιγμη!!) στο δωματιο του!
εννοειται οτι τα γυμνασιοπαιδα ειναι πιο απροσεκτα!! πολλάκις αναγκαστικά να δωσω φυλλαδια εκ νεου διοτι καποιοι (οχι πολλοι!) τα ειχαν χάσει!
Χεχ, κι εγώ πέρισι έτσι ακριβώς. Δε ζητούσα άλλα βέβαια, αλλά η κατάσταση ήταν χαοτική Μπορείτε να τους τα δίνετε πακετάκι μαζί με το ντοσιέ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicsprofessor
Νεοφερμένος
Χεχ, κι εγώ πέρισι έτσι ακριβώς. Δε ζητούσα άλλα βέβαια, αλλά η κατάσταση ήταν χαοτική Μπορείτε να τους τα δίνετε πακετάκι μαζί με το ντοσιέ
μπα!φέτος κανω σε μεγαλα παιδιά και δεν υπαρχει προβλημα! ειδικα όταν δεν δινουν πανελλήνιες ειναι πολυ άνετα!
στη θεωρητικη κατεύθυνση γινεται ο χαμός
φυλλάδια που αν τα βάλεις το να πάνω στο αλλο γεμίζουν ολη τη χρονια ένα τηλεφωνικο κατάλογο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
the_president
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ωρίωνας
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τώρα το βάρος της τσάντας και τα φυλλάδια είναι άλλη ιστορία αλλά με καλή οργάνωση (ντοσιέ,τετράδια με πολλά θέματα κα) όλα λύνονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicsprofessor
Νεοφερμένος
αχ κύριε καθηγητά πόσο δίκιο έχετε. να φανταστείτε με όλα αυτά τα φυλλάδια και με κάθε καθηγητή να ζητάει ξεχωριστή διαφάνεια θα κάνουμε τις πλαστικοβιομηχανίες πλούσιες!!! όσο για την ηλικία των καθηγητών που ρωτήσατε πιο πάνω, σας το λέω δεν έχει σημασία η ηλικία! πέρισυ μας τα έλεγχε (τα τετράδια) ο 60άρης μαθηματικός, φέτος η 35άρα φιλόλογος! εγώ πιστεύω ότι κάτι τέτοιο εκφράζει την ανασφάλεια του καθηγητή που δεν μπορεί να καταλάβει τους μαθητές αν δεν ελέγξει! (αυτό ισχύει για την 35άρα!) μπορεί βέβαια να προσπαθούν να μας ξεμπροστιάσουν για να μην έχουμε να πούμε μετά για τους βαθμούς! (αυτό μάλλον για τον 60άρη!)
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΗΝΤΑΡΗ:
σκεψου με τι παιδαγωγικές αντιλήψεις (και ξυλο!) μεγαλωσε αυτός ο άνθρωπος!
οταν πηγαινα γυμνάσιο μας ηλεγχαν τα τετράδια αλλά:
πάντα υπάρχει (και υπήρχε !!) και το ΑΛΛΟ ΑΚΡΟ!
στη γ γυμνασιου ο καθηγητής δεν μας ειχε ποτέ ελέγξει τετραδια χημείας με αποτελεσμα να ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ οι περισσότεροι πως λύνεται μια άσκηση χημείας στοιχειομετρια και τα λοιπα!
μολια πηγα α λυκειου τα εμαθα!!
στη φυσικη ημουν καλός (εκανα και πειράματα στο σπίτι μου!)
υγ επειδη τα λογια πετουν και τα γραπτα μενουν κάπως θα "πρεπει" να εχει ο καθηγητής ενα ντοκουμεντο για να βαθμολογησει!
αλαλ απο τη στιγμη που υπαρχουν τα λυσαρια μοναχα αν ο καθηγητής ελεγχει αναλυτικα στο σπτιι του πχ τα δοκίμιαενα ενα θα βεβαιωθει οτι ειναι προσωπικη δουλεια και οχι κλεμμενη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
the_president
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicsprofessor
Νεοφερμένος
πρώτα από όλα φαίνεται ότι ήσασταν καλός στη φυσική! 2ον ναι πράγματι, ένας 60άρης έχει ζήσει πολλά. δεν είναι κακός καθηγητής, απλώς ο μαθητής αισθάνεται κάπως να περνάει ο καθηγητής του και να του λέει "φέρε τετράδιο". όσο για το ντοκουμέντο, γι'αυτό υπάρχει η γραπτή εξέταση. αν και πιστεύω πως τπτ από αυτά δεν είναι απόλυτο. άνθρωποι είμαστε μπορούν τόσα να συμβούν, να μη γράψεις ασκήσεις, να μην έχεις διαβάσει για το διαγώνισμα και τόσα άλλα. δεν θα μπορούσα να γίνω καθηγήτρια! θα δικαιολογούσα συνεχώς τους μαθητές μου και όλοι θα είχαν άριστα!!!
στην εποχη μου ο μαθητής ηταν πιο ψαρωμένος και φρονω πωςκαι οι καθηγητές αυθαιρετουσαν πιο ευκολα
δε λέω ! ηταν και πολυπληθή τα τμηματα και πως να ελέγξεις τόσο κόσμο!
σημερα βεβαια
δεν διανοούμαι να κρινω καποιον μαθητη η μαθητρια απο την μια φορα που δεν ξερει η δεν εχει γράψει η δεν προσεχει!
οι βαθμοι ανεβαινουν ευκολα αν κάποιος βελιτωθει! και πέντε εξι μονάδες πανω αν το αξιζει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
Κύριε καθηγητά, εγώ το προσέχω το βάρος στην τσάντα μου, παίρνω μόνο τα απαραίτητα, αλλά τι να κάνω όταν τα απαραίτητα είναι ασήκωτα? Υποφέρω εδώ και καιρό από σκολίωση.
Όσον αφορά τις ώρες διαβάσματος που προτείνετε, είναι ανέφικτο, πιστέψτε με.
Ειδικά για ένα παιδί της πρώτης Λυκείου!
Πολύ θετικό το μήνυμά σου. Έχεις δίκιο.
Καλό κουράγιο φέτος στις πανελλαδικές. Έχω 3 αδερφές που πέρασαν αυτή τη μαρτυρική χρονιά.Το κακό είναι ότι όταν θα έρθει η δική μου σειρά οι γονείς μου θα έχουν ανάλογες απαιτήσεις!
κι εγώ σκολίωση έχω... τι να κάνουμε... πήρα μια ειδική τσάντα με ροδάκια η οποία είναι και ανατομική έτσι ώστε όταν την παίρνεις στην πλάτη να μην νιώθεις τόσο πολύ το βάρος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valandil
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν την φορέσεις στο λύκειο έχω την εντύπωση πως θα φας κράξιμο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
haroula
Εκκολαπτόμενο μέλος
Άσχετο-αλλά πέρισυ στα Κείμενα έκανα πολύ σοφιστικέ απαντήσεις. Παρ'όλα αυτά, η καθηγήτρια δε φαινόταν να με επικροτούσε. Μια μέρα, μιλούσαμε για τα βοηθήματα και στο τέλος της ώρας με ρώτησε αν έχω. Δεν ξέρω αν με πίστεψε πως δεν είχα (γιατί αυτή είναι η αλήθεια) αλλά καταχάρηκα που αυτές οι ασκήσεις ήταν τόσο καλές ωστέ να μπορούν να γραφτούν σε βοήθημα!
Πάντως άπέδειξα την αξία μου και στα διαγωνίσματα.:xixi:
Όσον αφορά την τσάντα, οι γονείς μου μου λένε να πάρω με ροδάκια αλλά καταλαβαίνεις πως δε θέλω να γίνω ο περίγελος του σχολείου. Για να μη χειροτερέψει η κατάστασή μου γυρίζω με λεωφορείο στο σπίτι μου-με βολεύει κιόλας-μένω σχετικά μακριά.κι εγώ σκολίωση έχω... τι να κάνουμε... πήρα μια ειδική τσάντα με ροδάκια η οποία είναι και ανατομική έτσι ώστε όταν την παίρνεις στην πλάτη να μην νιώθεις τόσο πολύ το βάρος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνω σε αυτό που λέτε: ο καθηγητής της φυσικής-χημείας πέρυσι μας είπε ότι τα διαγωνίσματα για αυτόν είναι απλώς ένας δείκτης. Και όντως φάνηκε το ότι μόνο σαν δείκτη τα χρησιμοποιούσε όταν του έγραψα (για κάποιο λόγο δεν είχα διαβάσει) 11 στο διαγώνισμα (Χημεία ΓΠ) του Α τετρ. και μου έβαλε 17, όταν μου το έκανε 20 στο Β τετρ. και όταν επειδή είχε σκοτωθεί ένας συμμαθητής μου στις εξετάσεις και πάλι δεν είχα διαβάσει χημεία αντί να μου βάλει 12 (που τόσο έγραψα-νομίζω) μου έβαλε 17. Το ότι δεν είχα γράψει καλά στη χημεία, δεν σήμαινε ότι δεν ήξερα χημεία. Μάλιστα ήξερα και πολύ καλά. Άλλωστε δεν θα πήγαινα θετική κατεύθυνση φέτος, αν δεν ήμουν σίγουρος ότι θα τα πάω πολύ καλά σε χημεία-βιολογία.δεν διανοούμαι να κρινω καποιον μαθητη η μαθητρια απο την μια φορα που δεν ξερει η δεν εχει γράψει η δεν προσεχει!
Εγώ φέτος στην ιστορία έδωσα μία πολύ καλή και αναλυτική απάντηση και επειδή ήταν καλύτερη από μία κοπέλα της θεωρητικής (ενώ εγώ είμαι θετική), πετάχτηκε ένας μαθητής και λέει "Πατάκης!", υποννοώντας ότι τα έγραψα από κάποιο βοήθημα. Ήμουν τυχερός, όμως. Το βιβλίο είναι καινούριο και δεν υπάρχουν βοηθήματα -ακόμα- και του απάντησε η καθηγήτρια κατάλληλα...:xixi:Άσχετο-αλλά πέρισυ στα Κείμενα έκανα πολύ σοφιστικέ απαντήσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
haroula
Εκκολαπτόμενο μέλος
Άστα να πάνε! Μια φορά έκανα μετάφραση αρχαία χωρίς η φιλόλογος να μας το ζητήσει και όλοι τραγουδούσαν Λυσάριο, Λυσάκι, πόσο σ'αγαπώ!:sΠάνω σε αυτό που λέτε: ο καθηγητής της φυσικής-χημείας πέρυσι μας είπε ότι τα διαγωνίσματα για αυτόν είναι απλώς ένας δείκτης. Και όντως φάνηκε το ότι μόνο σαν δείκτη τα χρησιμοποιούσε όταν του έγραψα (για κάποιο λόγο δεν είχα διαβάσει) 11 στο διαγώνισμα (Χημεία ΓΠ) του Α τετρ. και μου έβαλε 17, όταν μου το έκανε 20 στο Β τετρ. και όταν επειδή είχε σκοτωθεί ένας συμμαθητής μου στις εξετάσεις και πάλι δεν είχα διαβάσει χημεία αντί να μου βάλει 12 (που τόσο έγραψα-νομίζω) μου έβαλε 17. Το ότι δεν είχα γράψει καλά στη χημεία, δεν σήμαινε ότι δεν ήξερα χημεία. Μάλιστα ήξερα και πολύ καλά. Άλλωστε δεν θα πήγαινα θετική κατεύθυνση φέτος, αν δεν ήμουν σίγουρος ότι θα τα πάω πολύ καλά σε χημεία-βιολογία.
Εγώ φέτος στην ιστορία έδωσα μία πολύ καλή και αναλυτική απάντηση και επειδή ήταν καλύτερη από μία κοπέλα της θεωρητικής (ενώ εγώ είμαι θετική), πετάχτηκε ένας μαθητής και λέει "Πατάκης!", υποννοώντας ότι τα έγραψα από κάποιο βοήθημα. Ήμουν τυχερός, όμως. Το βιβλίο είναι καινούριο και δεν υπάρχουν βοηθήματα -ακόμα- και του απάντησε η καθηγήτρια κατάλληλα...:xixi:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ωρίωνας
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πάνω σε αυτό που λέτε: ο καθηγητής της φυσικής-χημείας πέρυσι μας είπε ότι τα διαγωνίσματα για αυτόν είναι απλώς ένας δείκτης. Και όντως φάνηκε το ότι μόνο σαν δείκτη τα χρησιμοποιούσε όταν του έγραψα (για κάποιο λόγο δεν είχα διαβάσει) 11 στο διαγώνισμα (Χημεία ΓΠ) του Α τετρ. και μου έβαλε 17, όταν μου το έκανε 20 στο Β τετρ. και όταν επειδή είχε σκοτωθεί ένας συμμαθητής μου στις εξετάσεις και πάλι δεν είχα διαβάσει χημεία αντί να μου βάλει 12 (που τόσο έγραψα-νομίζω) μου έβαλε 17. Το ότι δεν είχα γράψει καλά στη χημεία, δεν σήμαινε ότι δεν ήξερα χημεία. Μάλιστα ήξερα και πολύ καλά. Άλλωστε δεν θα πήγαινα θετική κατεύθυνση φέτος, αν δεν ήμουν σίγουρος ότι θα τα πάω πολύ καλά σε χημεία-βιολογία.
Πιστεύω πως κάτι τέτοιοι καθηγητές είναι σίγουρα απ' τους καλύτερους διότι ξέρουν να αξιολογούν τους μαθητές από τη γενικότερη συμμετοχή στο μάθημα και όχι απο τα διαγωνίσματα όπου όλοι μπορεί να έχουμε τις άτυχες στιγμές μας (λάθη λόγω βιασύνης, άγχους κα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
Τσάντα με ροδάκια;
Αν την φορέσεις στο λύκειο έχω την εντύπωση πως θα φας κράξιμο
οι συμμαθητές μου ξέρουν το πρόβλημά μου και δεν μιλάει κανένας... όσο για τους μεγαλύτερους... ποιός τους χ*ζει αυτούς;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.