Ίδρυση Ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην Ελλάδα

Riaaaa

Νεοφερμένος

Η Riaaaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
@γιαννης_00 . Εε ναι αυτή αυτή μια ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη απαντηση με κάλυψες πλήρως.
 

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 118 μηνύματα.
Απλο ειναι γενικα η ελιτ σπουδαζει παντα κατι σχετικο με οικονομικα ειτε διοικηση ειτε μαρκετινγκ κλπ. Το να γινει ιδιωτικη νομικη η ιατρικη μονο κακο θα κανει θεωρω καθως ειναι ηδη αρκετα κορεσμενα επαγγελματα. Δεν περασες ιατρικη μεσω παννεληνιων δεν πειραζει εχει 300 αλλες σχολες να δηλωσεις ας γινουν γιατροι η δικηγοροι αυτοι που περασαν. Η ιδρυση των ιδιωτικων πανεπιστημιων θα ειχε νοημα μονο για πεδια οπως οικονομικα, διοικηση επιχειρησεων αντε και πληροφορικη. Ουτε εχει νοημα να υπαρξει ιδιωτικη σχολη για μαθηματικα, παιδαγωγικα, χημεια κλπ. Εγω ειμαι κατα των ιδιωτικων γιατι η ελλαδα εχει ηδη απειρα τμηματα για αυτα τα 2 πεδια οικονομικα και πληροφορικη απο το να πας αγγλια για να σπουδασεις οικονομικα η πληροφορικη εχει πολλες σχολες των 10-13 χιλιαδων μοριων να δηλωσεις αμα θες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vasiliis

Νεοφερμένος

Ο Vasiliis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Απλο ειναι γενικα η ελιτ σπουδαζει παντα κατι σχετικο με οικονομικα ειτε διοικηση ειτε μαρκετινγκ κλπ. Το να γινει ιδιωτικη νομικη η ιατρικη μονο κακο θα κανει θεωρω καθως ειναι ηδη αρκετα κορεσμενα επαγγελματα. Δεν περασες ιατρικη μεσω παννεληνιων δεν πειραζει εχει 300 αλλες σχολες να δηλωσεις ας γινουν γιατροι η δικηγοροι αυτοι που περασαν. Η ιδρυση των ιδιωτικων πανεπιστημιων θα ειχε νοημα μονο για πεδια οπως οικονομικα, διοικηση επιχειρησεων αντε και πληροφορικη. Ουτε εχει νοημα να υπαρξει ιδιωτικη σχολη για μαθηματικα, παιδαγωγικα, χημεια κλπ. Εγω ειμαι κατα των ιδιωτικων γιατι η ελλαδα εχει ηδη απειρα τμηματα για αυτα τα 2 πεδια οικονομικα και πληροφορικη απο το να πας αγγλια για να σπουδασεις οικονομικα η πληροφορικη εχει πολλες σχολες των 10-13 χιλιαδων μοριων να δηλωσεις αμα θες.
Αυτο σκέφτομουν παντοτε καιγω με τα ιδιωτικάπανεπιστημια...Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί η Ελλάδα έχει ανάγκη από περισσότερα πανεπιστημια την στιγμή που έχουμε ήδη απεριόριστους αποφοίτους.Αναρωτιέμαι τι θα γίνει σε 10 χρόνια στον χώρο εργασίας,όπου θα υπάρχουν 17171892929181 απόφοιτοι νομικής, οικονομικών κ.α...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα ήθελα να μάθω ποιος θα στείλει το παιδί του σπουδάσει οτιδήποτε από σχολες ανθρωπιστικων,όταν σχεδον όλα τα τμήματα είναι ΑΚΡΑΙΑ κορεσμενα και με αρκετά χαμηλή βάση εισαγωγής ,ακόμη και στις μεγάλες πόλεις(Αθήνα, Θεσσαλονίκη,Πάτρα κ.α)
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,463 μηνύματα.
Αυτο σκέφτομουν παντοτε καιγω με τα ιδιωτικάπανεπιστημια...Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί η Ελλάδα έχει ανάγκη από περισσότερα πανεπιστημια την στιγμή που έχουμε ήδη απεριόριστους αποφοίτους.Αναρωτιέμαι τι θα γίνει σε 10 χρόνια στον χώρο εργασίας,όπου θα υπάρχουν 17171892929181 απόφοιτοι νομικής, οικονομικών κ.α...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Θα ήθελα να μάθω ποιος θα στείλει το παιδί του σπουδάσει οτιδήποτε από σχολες ανθρωπιστικων,όταν σχεδον όλα τα τμήματα είναι ΑΚΡΑΙΑ κορεσμενα και με αρκετά χαμηλή βάση εισαγωγής ,ακόμη και στις μεγάλες πόλεις(Αθήνα, Θεσσαλονίκη,Πάτρα κ.α)

Η Ελλάδα όπως έχω αναφέρει έχει συνολικό αριθμό δικηγόρων όσο 5-6 Ευρωπαϊκές χώρες μαζί στον ίδιο αριθμό πληθυσμού. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Δυστυχώς λόγω της αριστεροκαναπεδικής φιλοσοφίας (Πασόκ και λοιπά κόμματα λαϊκισμού) η παιδεία έγινε υποχρεωτικό δικαίωμα ακόμη και σε απόκτηση μεταπτυχιακών διπλωμάτων άσχετα αν πρέπει ή αν οι υποψήφιοι μπορούν να εργαστούν στην συνέχεια. Φτάσαμε στο σημείο να έχουμε μεταπτυχιακές σπουδές σε απίθανα αντικείμενα μόνο και μόνο για να συντηρούνται Τμήματα και υποψήφιοι διδάκτορες αλλά και να αυξάνουν το εισόδημά τους αρκετοί καθηγητές Πανεπιστημίου. Επί της ουσίας δεν οδηγεί κάπου αυτή η πολιτική. Απλά ο κόσμος θα συνεχίζει να σπουδάζει είτε σε ιδιωτικά είτε σε δημόσια Πανεπιστήμια και κάποια στιγμή μπορεί να έχουμε και 6 εκατομμύρια πτυχιούχους Ιατρικής, 10 εκατομμύρια πτυχιούχους Οικονομικών κτλ σε βάθος 15ετίας. Οι φοιτητές πλέον πάνε εκεί που τους υπόσχονται "δουλειά" και "καριέρα". Φυσικά τα Παιδαγωγικομαθηματικά θα παρακμάσουν επειδή δεν υπόσχονται αποκατάσταση άμεση. Τα Μαθηματικά είναι και από τη φύση τους έτσι που απαιτούν ένα συγκεκριμένο τρόπο σκέψης.

Τα νούμερα μπορεί να φαίνονται ακραία όπως και ο αριθμός των φοιτητών σήμερα στην Ελλάδα είναι κάπου 800.000 όταν οι φοιτητές το 1925 ήταν κάπου 8.000 σε όλη τη χώρα. Η διαφορά με άλλες χώρες είναι ότι υπάρχει ένα κόφτης από τη σχολική περίοδο και έτσι στο Πανεπιστήμιο πηγαίνουν όσοι μπορούν και όχι για χόμπι ή επειδή έτσι "πρέπει". Σαφώς υπάρχει κινητικότητα και με τις ιδιωτικές σχολές αλλά και πάλι η Ελλάδα έχει ακραίους αριθμούς ατόμων με πτυχίο και όχι ... τεχνίτες!
 

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 118 μηνύματα.
Κανενα μεταπτυχιακο δεν δινει κανενα επαγγελματικο δικαιωμα πχ μπορει να εχεις πτυχιο βιολογιας και 2 μεταπτυχιακα φαρμακευτικη παλι δεν μπορεις να ανοιξεις φαρμακειο. Οποτε θελει πολυ ψαξιμο πριν κανεις μεταπτυχιακο σε κατι που στην τελικη ισως να μην αξιζει. Τωρα ναι υπαρχει κορεσμος δικηγορων αλλα αμα ο αλλος εγραψε 18 χιλιαδες μορια απο θεωρητικη (τερμα δυσκολο) και πηρε πτυχιο νομικης τι αλλη δουλεια θα μπορουσε να εκανε? Τεχνιτης?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,463 μηνύματα.
Ακριβώς. Όμως η βιομηχανία των μεταπτυχιακών σπουδών καθιερώθηκε σε όλο τον κόσμο ως «αναβάθμιση των σπουδών» και φυσικά για καλύτερη εξειδίκευση των σπουδών σε σχέση με το προπτυχιακό επίπεδο. Κανείς δεν φανταζόταν ότι θα φτάναμε σε ένα σημείο όπου η αγορά εργασίας θα είναι τόσο σπασμένη.

Θυμάμαι στο Τμήμα μου ότι οι καθηγητές Πανεπιστημίου όσοι δεν είχαν κάνει σπουδές στο εξωτερικό πριν το 1990 είχαν μόνο διδακτορικό και πτυχίο στο βιογραφικό τους καθώς έκαναν διδακτορικό στο ίδιο Τμήμα και συνέχισαν με το παλαιό νόμο ως επιμελητές έδρας. Οι επιμελητές έδρας εκτός από τις Ιατρικές επιστήμες έγιναν οι πρώτοι λέκτορες με τον νέο νόμο και μονιμοποιήθηκαν παίρνοντας προαγωγές στην ακαδημαϊκή κοινότητα. Πλέον ο βαθμός του λέκτορα δεν υπάρχει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,852 μηνύματα.
Η Ελλάδα όπως έχω αναφέρει έχει συνολικό αριθμό δικηγόρων όσο 5-6 Ευρωπαϊκές χώρες μαζί στον ίδιο αριθμό πληθυσμού. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Δυστυχώς λόγω της αριστεροκαναπεδικής φιλοσοφίας (Πασόκ και λοιπά κόμματα λαϊκισμού) η παιδεία έγινε υποχρεωτικό δικαίωμα ακόμη και σε απόκτηση μεταπτυχιακών διπλωμάτων άσχετα αν πρέπει ή αν οι υποψήφιοι μπορούν να εργαστούν στην συνέχεια. Φτάσαμε στο σημείο να έχουμε μεταπτυχιακές σπουδές σε απίθανα αντικείμενα μόνο και μόνο για να συντηρούνται Τμήματα και υποψήφιοι διδάκτορες αλλά και να αυξάνουν το εισόδημά τους αρκετοί καθηγητές Πανεπιστημίου. Επί της ουσίας δεν οδηγεί κάπου αυτή η πολιτική. Απλά ο κόσμος θα συνεχίζει να σπουδάζει είτε σε ιδιωτικά είτε σε δημόσια Πανεπιστήμια και κάποια στιγμή μπορεί να έχουμε και 6 εκατομμύρια πτυχιούχους Ιατρικής, 10 εκατομμύρια πτυχιούχους Οικονομικών κτλ σε βάθος 15ετίας. Οι φοιτητές πλέον πάνε εκεί που τους υπόσχονται "δουλειά" και "καριέρα". Φυσικά τα Παιδαγωγικομαθηματικά θα παρακμάσουν επειδή δεν υπόσχονται αποκατάσταση άμεση. Τα Μαθηματικά είναι και από τη φύση τους έτσι που απαιτούν ένα συγκεκριμένο τρόπο σκέψης.

Τα νούμερα μπορεί να φαίνονται ακραία όπως και ο αριθμός των φοιτητών σήμερα στην Ελλάδα είναι κάπου 800.000 όταν οι φοιτητές το 1925 ήταν κάπου 8.000 σε όλη τη χώρα. Η διαφορά με άλλες χώρες είναι ότι υπάρχει ένα κόφτης από τη σχολική περίοδο και έτσι στο Πανεπιστήμιο πηγαίνουν όσοι μπορούν και όχι για χόμπι ή επειδή έτσι "πρέπει". Σαφώς υπάρχει κινητικότητα και με τις ιδιωτικές σχολές αλλά και πάλι η Ελλάδα έχει ακραίους αριθμούς ατόμων με πτυχίο και όχι ... τεχνίτες!
Καλε μου nPb .. εγω δεν συμμερίζομαι την αποψη να γυρισουμε πισω παλια οπου ο τελειοφοίτους 4ης δημοτικου ηταν ο επιστημων της κοινωνιας.


Εγω επιμενω να προτρεπω τα παιδια προς την μορφωση και συνεχη εκπαιδευση σε απολυτο σεβασμο του συνταγματος

MEPOΣ ΔEYTEPO - Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα

'Αρθρο 16: (Παιδεία, τέχνη, επιστήμη)​


1. H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Kράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.
2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
3. Tα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα.
4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Tο Kράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους.
5. H ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με πλήρη αυτοδιοίκηση. Tα ιδρύματα αυτά τελούν υπό την εποπτεία του Kράτους, έχουν δικαίωμα να ενισχύονται οικονομικά από αυτό και λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους. Συγχώνευση ή κατάτμηση ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μπορεί να γίνει και κατά παρέκκλιση από κάθε αντίθετη διάταξη, όπως νόμος ορίζει.
Eιδικός νόμος ορίζει όσα αφορούν τους φοιτητικούς συλλόγους και τη συμμετοχή των σπουδαστών σ' αυτούς.
6. Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί. Tο υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό τους επιτελεί επίσης δημόσιο λειτούργημα, με τις προϋποθέσεις που νόμος ορίζει. Tα σχετικά με την κατάσταση όλων αυτών των προσώπων καθορίζονται από τους οργανισμούς των οικείων ιδρυμάτων.
Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων δεν μπορούν να παυθούν προτού λήξει σύμφωνα με το νόμο ο χρόνος υπηρεσίας τους παρά μόνο με τις ουσιαστικές προϋποθέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 88 παράγραφος 4 και ύστερα από απόφαση συμβουλίου που αποτελείται κατά πλειοψηφία από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, όπως νόμος ορίζει.
Nόμος ορίζει το όριο της ηλικίας των καθηγητών των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων εωσότου εκδοθεί ο νόμος αυτός οι καθηγητές που υπηρετούν αποχωρούν αυτοδικαίως μόλις λήξει το ακαδημαϊκό έτος μέσα στο οποίο συμπληρώνουν το εξηκοστό έβδομο έτος της ηλικίας τους.
7. H επαγγελματική και κάθε άλλη ειδική εκπαίδευση παρέχεται από το Kράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από τρία χρόνια, όπως προβλέπεται ειδικότερα από το νόμο, που ορίζει και τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων αποφοιτούν από τις σχολές αυτές.
8. Nόμος ορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης άδειας για την ίδρυση και λειτουργία εκπαιδευτηρίων που δεν ανήκουν στο Kράτος, τα σχετικά με την εποπτεία που ασκείται πάνω σ' αυτά, καθώς και την υπηρεσιακή κατάσταση του διδακτικού προσωπικού τους.
H σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται.
9. O αθλητισμός τελεί υπό την προστασία και την ανώτατη εποπτεία του Kράτους.
Tο Kράτος επιχορηγεί και ελέγχει τις ενώσεις των αθλητικών σωματείων κάθε είδους, όπως νόμος ορίζει. Nόμος ορίζει επίσης τη διάθεση των ενισχύσεων που παρέχονται κάθε φορά στις επιχορηγούμενες ενώσεις σύμφωνα με τον προορισμό τους.

Την διακήρυξης των ανθρωπινων δικαιωματων

ΑΡΘΡΟ 26​

  1. Καθένας έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση. Η εκπαίδευση πρέπει να παρέχεται δωρεάν, τουλάχιστον στη στοιχειώδη και βασική βαθμίδα της. Η στοιχειώδης εκπαίδευση είναι υποχρεωτική. Η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση πρέπει να εξασφαλίζεται για όλους. Η πρόσβαση στην ανώτατη παιδεία πρέπει να είναι ανοικτή σε όλους, υπό ίσους όρους, ανάλογα με τις ικανότητες τους.
  2. Η εκπαίδευση πρέπει να αποβλέπει στην πλήρη ανάπτυξη της ανθρώπινης προσωπικότητας και στην ενίσχυση του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των θεμελιακών ελευθεριών. Πρέπει να προάγει την κατανόηση, την ανεκτικότητα και τη φιλία ανάμεσα σε όλα τα έθνη και σε όλες τις φυλές και τις θρησκευτικές ομάδες, και να ευνοεί την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων των Ηνωμένων Εθνών για τη διατήρηση της ειρήνης.
  3. Οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους.
Και την διακυρηξη των ευρωπαικων δικαιωματων.

1743971121137.png

Να συμφωνήσω μαζι σου οτι η επαγγελματικη εκπαιδευση ειναι τρομερα σημαντικη και ισαξια.
Εδω λοιπον θα πρεπει η λουδοβικια μητσοτακιαδα να αντιμετωπισει την αληθεια να την κανει πραγματικοτη και σοβαρη , να δειξει οτι δεν θα εχει καθηλωμένα τα παιδια στα 1000€ και να σταματησει να βαζει απλα ψευτικες ταμπελες.
Και κυριως η διεργασια αυτη θελει πειθω και οχι βιαιες απογορευσεις...αλλα που?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,463 μηνύματα.
Ναι αλλά ποιος πληρώνει το κόστος του δικαιώματος; :happy: Γιατί θα πρέπει το καπρίτσιο του καθενός να το πληρώνει μετά το κράτος ως επίδομα ανεργίας και γενικά κοινωνικά προβλήματα;

Πουθενά το Σύνταγμα δεν αναφέρει ότι το κράτος θα βρει δουλειά στον κάθε πολίτη αλλά ότι το κράτος οφείλει να δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες εργασίας.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,852 μηνύματα.
Ναι αλλά ποιος πληρώνει το κόστος του δικαιώματος; :happy: Γιατί θα πρέπει το καπρίτσιο του καθενός να το πληρώνει μετά το κράτος ως επίδομα ανεργίας και γενικά κοινωνικά προβλήματα;

Πουθενά το Σύνταγμα δεν αναφέρει ότι το κράτος θα βρει δουλειά στον κάθε πολίτη αλλά ότι το κράτος οφείλει να δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες εργασίας.
Ωχ παναγια μου ,μη με βαζει τωρα να γραφω πραματα γραμμενα περι εργασια κλπ.
Ναι γραφεται οτι καθεις εχει δικαιωμα ελευθερης επιλογης εργασιας... αλλα το κρατος μας ''τον παιζει'' χρονια τωρα και προσφατα περισσοτερο.

Το κρατος σαφως εχει τον πρωτο ρολο για την δημιουργεια της εργασιας.
Η ευρωπη που συχνα αναφερεις εχει μοιρασμενη την πανεπιστημιακη και τεχνικη εκπαιδεση και μαλιστα εχει πολλες τρυπες στην πανεπιστημιακη για αυτο ρουφα τους δικους μας.
Εμεις εδω εχουμε το 25% σε επαγγελματικη και θελουμε πολυ κιαλο.
Πως θα την κανεις? τυφλωνοντας τα παιδια στα επαλ ή βαζοντας τους ξενοδοχουπαλληλους να κοιμουνται εναλλάξ σε κοντεινερ για 800€?
Ε δεν βρισκω ....λεει μετα ο ΣΕΒ.
Γιατι δεν τα φτιαχνουν αυτα?

Να ...και επειδη σου αρεσουν τα επιστημονικα δες μια αλλη μπουφλα σε αυτους που σκιζουν τα ιματια τους για τα δημοσια πανεπιστημια.

 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,463 μηνύματα.
Η βόρεια Ευρώπη έχει πολλές τρύπες και "ρουφά" κόσμο από όλο τον κόσμο (και όχι μόνο στην Ελλάδα) επειδή οι ντόπιοι αποφεύγουν αυτές τις δουλειές και οι αριθμοί φοιτητών είναι λίγοι συγκριτικά με χώρες σαν την Ελλάδα, Ιταλία, κτλ. Ο καλός Ολλανδός πάει στην Σιγκαπούρη ή στις ΗΠΑ ενώ ο καλός Έλληνας πάει στην Ολλανδία επειδή έμεινε η κενή θέση. ;) Επίσης το Τμήμα Μαθηματικών στο Παν.Βιέννης παίζει να έχει 60-80 φοιτητές προπτυχιακούς συνολικά και το Πανεπ.Πατρών είχε περίπου 3.000 κόσμο.

α). Ναι το Ελληνικό κράτος κάτι δεν κάνει καλά. Αλλά και να έκανε, τι είδους δουλειές θα πρέπει να δημιουργηθούν για τόσο μεγάλο αριθμό φοιτητών; :happy:

β). Οι βόρειες χώρες δημιουργούν ΦΠΑ μέσω αύξησης του ΑΕΠ από καινοτομία, εισαγωγή μεταναστών που δημιουργούν δουλειές όπου εργάζονται και οι ντόπιοι. Ο Έλληνας πτυχιούχους νομικής πιστεύεις θα πήγαινε να εργαστεί σε νομική εταιρεία όπου το αφεντικό θα ήταν δικηγόρος Ινδικής καταγωγής; Θα άντεχε στην ιδέα ο διευθυντής του σχολείου να ήταν Κορεάτης;

Ο ΣΕΒ, και άλλοι δημόσιοι "φορείς" έχουν μετατραπεί σε κομματικά κέντρα προώθησης μελλοντικών υπουργών ανάπτυξης και οικονομικών.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,463 μηνύματα.
Γιάννη συμφωνώ με την κριτική ότι το κράτος δεν λαμβάνει μέτρα ώστε να μην γιγαντωθεί η τριτοβάθμια εκπαίδευση στο όνομα του αυθαιρέτου άρθρου 16 για την δημόσια παιδεία. Την ίδια στιγμή υπάρχει αποεπένδυση με έμφαση στην επένδυση εταιριών υπηρεσιών. Εταιρείες που να παράγουν από βίδα μέχρι αεροσκάφος δεν έχουμε. Έχουμε όμως 55.000 δικηγόρους για το δωρεάν δικαίωμα στην μόρφωση. Πελάτες πού θα βρούμε; 😁
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,852 μηνύματα.
Γιάννη συμφωνώ με την κριτική ότι το κράτος δεν λαμβάνει μέτρα ώστε να μην γιγαντωθεί η τριτοβάθμια εκπαίδευση στο όνομα του αυθαιρέτου άρθρου 16 για την δημόσια παιδεία. Την ίδια στιγμή υπάρχει αποεπένδυση με έμφαση στην επένδυση εταιριών υπηρεσιών. Εταιρείες που να παράγουν από βίδα μέχρι αεροσκάφος δεν έχουμε. Έχουμε όμως 55.000 δικηγόρους για το δωρεάν δικαίωμα στην μόρφωση. Πελάτες πού θα βρούμε; 😁
Ε δεν ειναι δυσκλο αυτο γιατι τα νομικα ειναι ευπλαστη ειδικοτητα.
Βγαινει στην τηλεοραση και λεει στα παιδια και στις οικογενειες την πραγματικοτητα. Η οποια δεν ειναι να πλακωνόμαστε για να βρισκουν δουλεια οι δικηγοροι
Οι θεσεις δικαστων και δικηγορων ειναι κορεσμενες και το πιθανοτερο ειναι να οδηγηθειτε σε αλλα επαγγελματα που πιθανως να μην ειναι του ονειρου σας ...Πχ ΗR, νομικη μελετη επιχειρησιακων συμβολαιων , συνταξη ναυτιλιακών συμφωνιών, μεταφραση.... και οπου αλλου εγω δεν ξερω αλλα βρισκουν μεχρι τωρα εργασια τα παιδια.
Ενα παιδι 17 χρονων δεν ξερει επισημα τιποτα απο αυτα ...μονο φημη και μορια ξερει.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top