Έχω ξενερώσει με την σχολή μου

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,668 μηνύματα.
Πραγματικά, όπως διαβάζετε και από τον τίτλο, όχι μόνο έχω ξενερώσει, έχω αηδιάσει.
Η φιλοσοφική είναι αρκετά μακριά μου (2 ώρες με λεωφορείο) και με την κίνηση γίνεται ανυπόφορο. Οπότε μέχρι να πάω έχω ήδη σιχαθεί την ζωή μου. Ούτε μια φορά την εβδομάδα δεν μπορώ πλέον να πηγαίνω, βαριέμαι όσο τίποτα άλλο. Προτιμώ να κάνω καταναγκαστικά έργα παρά να πάω στην σχολή, αλήθεια. Και μόνο που το σκέφτομαι θέλω να κλάψω,δεν είναι αυτό που ήθελα γαμώτο! Δεν το θέλω. Και δεν έχω εναλλακτική για φέτος. Πάλι σκατά τα έκανα, πάλι! Το εργαστήρι δεν το παίρνω με τίποτα, άστο να το χρωστάω... Δεν γουστάρω να πατάω εκεί, ούτε για πέντε λεπτά για να βάλω το όνομα μου στο απουσιολογιο. Και αυτή η απόσταση το κάνει ακόμα πιο δυσβάσταχτο. Δεν μπορώ να είμαι μέσα σε λεωφορεία για δύο ώρες, μέσα στην μπιχλα και τον κορονοϊό. Σιχαθηκα
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Χωρίς παρεξήγηση, στο προφιλ σου γράφεις ότι είσαι Θεατρικών Σπουδών.

Κατά τα άλλα, τι έτος είσαι εαν θες να πεις;
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,668 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,668 μηνύματα.

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,907 μηνύματα.
Στην Αθήνα δυστυχώς αυτά είναι τα τινά με τις μετακινήσεις.Μέχρι να ανοίξει το μετρό στο Πειραιά (δηλαδή μέχρι πριν μια βδομάδα) για να πας από Χαλάνδρι-Αγία Παρασκευή στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς έκανες τουλάχιστον 1:30 ώρα με τα μέσα.
Η αλήθεια είναι δε ξέρω πως να σε διαφωτίσω με αυτό.Οι δικοί σου δε μπορούν με τη καμία να σε πηγαίνουν έστω και να επιστρέφεις όταν σχολάς με λεωφορείο;
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,668 μηνύματα.
Στην Αθήνα δυστυχώς αυτά είναι τα τινά με τις μετακινήσεις.Μέχρι να ανοίξει το μετρό στο Πειραιά (δηλαδή μέχρι πριν μια βδομάδα) για να πας από Χαλάνδρι-Αγία Παρασκευή στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς έκανες τουλάχιστον 1:30 ώρα με τα μέσα.
Η αλήθεια είναι δε ξέρω πως να σε διαφωτίσω με αυτό.Οι δικοί σου δε μπορούν με τη καμία να σε πηγαίνουν έστω και να επιστρέφεις όταν σχολάς με λεωφορείο;
Όχι δυστυχώς:( Δουλεύουν οπότε τα χρειάζονται τα αυτοκίνητα και τέτοιες ώρες κιόλας δεν βολεύει..
Αυτό με την απόσταση με προβληματίζει πάρα πολύ σε σημείο που πραγματικά βαριέμαι να πάω
 

brizoulis

Δραστήριο μέλος

Ο Άκης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Επειδή είχες πει ότι μένεις στην Καλλιθέα. Μήπως να έπαιρνες το Ε90 που είναι και express? Για τα μέτρα προστασίας, πάρε μάσκα FFP2
 
Τελευταία επεξεργασία:

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,678 μηνύματα.
Λοιπόν Εριφυλη μου, το έχεις ξανακάνει θέμα αυτό και πλέον όλοι γνωρίζουμε την δυσανασχέτηση σου. Πέρα από συμβουλές ( που θα παίρνεις τις ίδιες κααααθε φορά), δεν γίνεται να σου πούμε τι άλλο θα κανεις. Δεν γίνεται να παίρνουμε εμείς αποφάσεις για σένα.
Θες να αφήσεις την σχολή επειδή είναι δυο ώρες μακριά κ βαριέσαι; Κατσε…. Οι περισσότεροι που σπουδάζουν Αθήνα πρέπει να κάνουν τέτοια πολύωρη διαδρομή…
Αφού γενικά δεν σου αρεσει η σχολή σου, παράτα την. Τωρα μπήκες στο δεύτερο έτος κ έχεις 100 παράπονα. Άστην αφού δεν την αντέχεις.
Όμως, για την καριέρα που θες να κανεις, το πτυχίο σου σημαντικό είναι. Αν θεωρείς πως δεν είναι, η μόνη επιλογή είναι πάλι να την αφήσεις και να μπεις σε σχολή υποκριτικης ΑΛΛΑ να κανεις υπόψιν κ άλλες κ Οχι μόνο το Εθνικό.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,728 μηνύματα.
Πραγματικά, όπως διαβάζετε και από τον τίτλο, όχι μόνο έχω ξενερώσει, έχω αηδιάσει.
Η φιλοσοφική είναι αρκετά μακριά μου (2 ώρες με λεωφορείο) και με την κίνηση γίνεται ανυπόφορο. Οπότε μέχρι να πάω έχω ήδη σιχαθεί την ζωή μου. Ούτε μια φορά την εβδομάδα δεν μπορώ πλέον να πηγαίνω, βαριέμαι όσο τίποτα άλλο. Προτιμώ να κάνω καταναγκαστικά έργα παρά να πάω στην σχολή, αλήθεια. Και μόνο που το σκέφτομαι θέλω να κλάψω,δεν είναι αυτό που ήθελα γαμώτο! Δεν το θέλω. Και δεν έχω εναλλακτική για φέτος. Πάλι σκατά τα έκανα, πάλι! Το εργαστήρι δεν το παίρνω με τίποτα, άστο να το χρωστάω... Δεν γουστάρω να πατάω εκεί, ούτε για πέντε λεπτά για να βάλω το όνομα μου στο απουσιολογιο. Και αυτή η απόσταση το κάνει ακόμα πιο δυσβάσταχτο. Δεν μπορώ να είμαι μέσα σε λεωφορεία για δύο ώρες, μέσα στην μπιχλα και τον κορονοϊό. Σιχαθηκα
Καλημερα
Ε ειναι δυσκολη η προσβαση με τα μεσα ..και για σενα αλλα και για ολα τα χιλιαδες παιδια.
Να φερουμε πιο κοντα τα χωραφια της ιλισιων δεν γινεται ..να παμε το σπιτι σου πιο κοντα εκει ,παλι δεν γινεται..γινεται ομως να παρεις ενα διπλωματακι ,,,ευκολακι ειναι για σενα και μετα με 1000€ προκαταβολη και κατι δοσεις ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο.
30 λεπτα με 45 λεπτα θα ειναι η διαδρομη πλεον ...ε βεβαια δεν θα κοστιζει 15€ το μηνα αλλα αρκετα πιο πολυ.
Τωρα για το κτηριο δεν μπορουμε να κανουμε κατι ..εχει τα χαλια του μεν αλλα δεν ασχολουνται. Αλλα αν εισαι εσυ ευδιαθετη και αυτο υποφερτο θα ειναι. Απλα φορα αθλητικα να μην στραμπουλας ποδια εκει στα φιλοσοφημενα πεζοδρομια του

Ολοι μας οταν κανουμε απολογισμο του ετους κατι αρνητικο βρισκουμε που μας κατεβαζει αν και δεν πρεπει ..μα μαθηματα δεν περασαμε ..μα βαθμο δεν πηραμε ,,μα τα βαλαμε με καποιους καθηγητες ..μα θα προσκυνησουμε τον σεπτεμβρη ...ετσι ειναι ... και ο bill gates οταν κανει τον απολογισμο του ετους παρα τον αγλέορα που τρωει ...λεει οτι θα μπορουσε και καλυτερα.

Για να πετυχεις τα πολλα πρεπει να στέκεσαι καλα και με τα λιγα.
Υπομονη ,αισιοδοξια ,αγαπη και πιστη σε σενα θελει
 
Τελευταία επεξεργασία:

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,668 μηνύματα.
Επειδή είχες πει ότι μένεις στην Καλλιθέα. Μήπως να έπαιρνες το Ε90 που είναι και express? Για τα μέτρα προστασίας, πάρε μάσκα FFP2
Αυτό περνάει κάθε τρεις ώρες
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλημερα
Ε ειναι δυσκολη η προσβαση με τα μεσα ..και για σενα αλλα και για ολα τα χιλιαδες παιδια.
Να φερουμε πιο κοντα τα χωραφια της ιλισιων δεν γινεται ..να παμε το σπιτι σου πιο κοντα εκει ,παλι δεν γινεται..γινεται ομως να παρεις ενα διπλωματακι ,,,ευκολακι ειναι για σενα και μετα με 1000€ προκαταβολη και κατι δοσεις ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο.
30 λεπτα με 45 λεπτα θα ειναι η διαδρομη πλεον ...ε βεβαια δεν θα κοστιζει 15€ το μηνα αλλα αρκετα πιο πολυ.
Τωρα για το κτηριο δεν μπορουμε να κανουμε κατι ..εχει τα χαλια του μεν αλλα δεν ασχολουνται. Αλλα αν εισαι εσυ ευδιαθετη και αυτο υποφερτο θα ειναι. Απλα φορα αθλητικα να μην στραμπουλας ποδια εκει στα φιλοσοφημενα πεζοδρομια του

Ολοι μας οταν κανουμε απολογισμο του ετους κατι αρνητικο βρισκουμε που μας κατεβαζει αν και δεν πρεπει ..μα μαθηματα δεν περασαμε ..μα βαθμο δεν πηραμε ,,μα τα βαλαμε με καποιους καθηγητες ..μα θα προσκυνησουμε τον σεπτεμβρη ...ετσι ειναι ... και ο bill gates οταν κανει τον απολογισμο του ετους παρα τον αγλέορα που τρωει ...λεει οτι θα μπορουσε και καλυτερα.

Για να πετυχεις τα πολλα πρεπει να στέκεσαι καλα και με τα λιγα.
Υπομονη ,αισιοδοξια ,αγαπη και πιστη σε σενα θελει
Αν ήταν σχολή που μου άρεσε, ίσως έκανα κάποιες υποχωρήσεις.. Δεν μου αρέσει όμως καθόλου, οπότε δεν θα κουράζομαι για κάτι που δεν μου αρέσει
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Αν ήταν σχολή που μου άρεσε, ίσως έκανα κάποιες υποχωρήσεις.. Δεν μου αρέσει όμως καθόλου, οπότε δεν θα κουράζομαι για κάτι που δεν μου αρέσει
γτ δεν κάνεις 10%?

Επίσης αυτό το πρόβλημα το έχουν όλοι οι φοιτητές με τις μετακινήσεις! Και γω κάνω 1 ώρα για να φτάσω!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν μου αρέσει όμως καθόλου, οπότε δεν θα κουράζομαι για κάτι που δεν μου αρέσει
Τι εννοείς δεν σου αρέσει? γιατί σε κανέναν δεν αρέσουν όλα τα μαθήματα! Ακόμα και σε άριστους φοιτητές δεν αρέσουν όλα τα μαθήματα!
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι μπορεί σε οποιονδήποτε να αρέσει πλήρως μια σχολή.

Από τα τόσα μαθήματα που κάνεις, δεν σου αρέσει κανένα; Και σε τόσο μεγάλο βαθμό, που ακόμη και το να περπατάς προς το κτήριο σου φέρνει αηδία; Μου φαίνεται λίγο παράλογο. Εγώ προσωπικά αν πήγαινα στη σχολή που ήθελα και 5 ώρες δρόμο καθημερινά πραγματικά δεν θα με ένοιαζε καθόλου.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,161 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι μπορεί σε οποιονδήποτε να αρέσει πλήρως μια σχολή.

Από τα τόσα μαθήματα που κάνεις, δεν σου αρέσει κανένα; Και σε τόσο μεγάλο βαθμό, που ακόμη και το να περπατάς προς το κτήριο σου φέρνει αηδία; Μου φαίνεται λίγο παράλογο. Εγώ προσωπικά αν πήγαινα στη σχολή που ήθελα και 5 ώρες δρόμο καθημερινά πραγματικά δεν θα με ένοιαζε καθόλου.

Tι γίνεται συνάδελφε, πώς πάει το Μαθηματικό; Σαν μεγαλύτερος δίνω μια ιδέα: φτιάξε το Μαθηματικό πρόγραμμα που θες, μάθε αυτά που θες και φύγε από εκεί μέσα. Ναι όπως το λέω, φύγε από εκεί μέσα και ψάξε τον κόσμο να δεις κάτι άλλο. Η ζωή είναι μικρή φέρε και μια φίλη σου μαζί (Μάνθος Φουστάνος). Πλέον υπάρχουν πολλοί τρόποι να επιμορφωθείς, να ενισχύσεις το προφίλ σου χωρίς την μοναδική άποψη του Πανεπιστημιακού πτυχίου: ξαναλέω, το Πανεπιστημιακό πτυχίο είναι η μια άποψη. Δεν είναι η μοναδική. Ξεκίνα μια βόλτα από πλατφόρμες όπως coursera, edx και θα αλλάξεις άποψη. Δυστυχώς η ζωή έχει πολλές αδικίες, η ανθρωπότητα έχει απίθανες απόψεις για πολλά θέματα και επειδή είναι χρονικά σύντομη δεν υπάρχει χρόνος διόρθωσης. Πάμε παρακάτω και κάνουμε αυτό που μας αρέσει.

Η Ελλάδα δεν παρέχει παγκοσμίως τις μοναδικές Μαθηματικές θεωρίες. Αντιγραφή έχει κάνει από ξένα Πανεπιστήμια και μάλιστα με κακή οργάνωση. Στο Τμήμα μου το πρόγραμμα σπουδών είχε φτιαχτεί τη δεκαετία του 1970 και από τότε κατά 90% ήταν ίδιο ας ήμουν φοιτητής μετά από 40 χρόνια περίπου! Δηλαδή, σε όλο τον κόσμο όλα αλλάζουν και σε μια τόσο επίκαιρη επιστήμη, να διδασκόμαστε με ιδέες και μεθόδους του 1970! Κατάντια. Διδάσκουν, διδάσκουν και στο τέλος δεν υπάρχει αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει καμία επαγγελματική συνέπεια για το ακαδημαϊκό έργο σε τι επιστήμονες αντιστοιχεί. Γι' αυτό και αρκετοί απόφοιτοι Μαθηματικών, Φυσικών,... Τμημάτων είναι αηδιασμένοι και χωρίς επιστημονική αυτοπεποίθηση για να ανοίξουν τα επαγγελματικά φτερά τους σε νευραλγικούς τομείς των επιστημών τους. Η αηδία είναι κακός σύμβουλος γιατί οδηγεί στην απραξία. Η απραξία οδηγεί στην ανεργία και στον ψυχολογικό θάνατο.

Καλώς ή κακώς, οι ίδιες μας οι ιδέες μας ρίχνουν στο λάκκο της απόγνωσης, της αηδίας και της στενοχώριας. Συμφωνώ με όλα όσα έχεις αναφέρει για το Τμήμα και το πως τα Μαθηματικά διδάσκονται στην Ελλάδα ...από το δημοτικό θα έλεγα. Μην ψάχνουμε να δούμε τι φταίει στο Πανεπιστήμιο ενώ το 90% των αποφοίτων Παιδαγωγικών Σχολών (και μελλοντικοί δάσκαλοι) μισούν οσοδήποτε άλλο την Μαθηματική επιστήμη γιατί παίζει η γνωστή κασέτα: ήταν θεωρητική, μπλα μπλα. Στην Ελλάδα η πλειονότητα των φοιτητών αδυνατεί να κατανοήσει τις μελλοντικές εξελίξεις επειδή μια κωλοκατεύθυνση του σχολείου τους έχει κάνει αδρανείς. Τι σημαίνει ότι ήμουν θεωρητική; Η θετική κατεύθυνση όντως προετοιμάζει για επιστήμες αιχμής; Εδώ γελάμε. Επίσης συμφωνώ ότι σε ένα πρόγραμμα σπουδών δεν γίνεται να μας αρέσουν όλα τα μαθήματα αλλά ενδεχόμενα, κάποια από αυτά ή κάποιο από αυτά και πάνω εκεί να χτίσουμε μια "κατεύθυνση" (και με κάποια διπλωματική εργασία).
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Tι γίνεται συνάδελφε, πώς πάει το Μαθηματικό; Σαν μεγαλύτερος δίνω μια ιδέα: φτιάξε το Μαθηματικό πρόγραμμα που θες, μάθε αυτά που θες και φύγε από εκεί μέσα. Ναι όπως το λέω, φύγε από εκεί μέσα και ψάξε τον κόσμο να δεις κάτι άλλο. Η ζωή είναι μικρή φέρε και μια φίλη σου μαζί (Μάνθος Φουστάνος). Πλέον υπάρχουν πολλοί τρόποι να επιμορφωθείς, να ενισχύσεις το προφίλ σου χωρίς την μοναδική άποψη του Πανεπιστημιακού πτυχίου: ξαναλέω, το Πανεπιστημιακό πτυχίο είναι η μια άποψη. Δεν είναι η μοναδική. Ξεκίνα μια βόλτα από πλατφόρμες όπως coursera, edx και θα αλλάξεις άποψη. Δυστυχώς η ζωή έχει πολλές αδικίες, η ανθρωπότητα έχει απίθανες απόψεις για πολλά θέματα και επειδή είναι χρονικά σύντομη δεν υπάρχει χρόνος διόρθωσης. Πάμε παρακάτω και κάνουμε αυτό που μας αρέσει.

Η Ελλάδα δεν παρέχει παγκοσμίως τις μοναδικές Μαθηματικές θεωρίες. Αντιγραφή έχει κάνει από ξένα Πανεπιστήμια και μάλιστα με κακή οργάνωση. Στο Τμήμα μου το πρόγραμμα σπουδών είχε φτιαχτεί τη δεκαετία του 1970 και από τότε κατά 90% ήταν ίδιο ας ήμουν φοιτητής μετά από 40 χρόνια περίπου! Δηλαδή, σε όλο τον κόσμο όλα αλλάζουν και σε μια τόσο επίκαιρη επιστήμη, να διδασκόμαστε με ιδέες και μεθόδους του 1970! Κατάντια. Διδάσκουν, διδάσκουν και στο τέλος δεν υπάρχει αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει καμία επαγγελματική συνέπεια για το ακαδημαϊκό έργο σε τι επιστήμονες αντιστοιχεί. Γι' αυτό και αρκετοί απόφοιτοι Μαθηματικών, Φυσικών,... Τμημάτων είναι αηδιασμένοι και χωρίς επιστημονική αυτοπεποίθηση για να ανοίξουν τα επαγγελματικά φτερά τους σε νευραλγικούς τομείς των επιστημών τους. Η αηδία είναι κακός σύμβουλος γιατί οδηγεί στην απραξία. Η απραξία οδηγεί στην ανεργία και στον ψυχολογικό θάνατο.

Καλώς ή κακώς, οι ίδιες μας οι ιδέες μας ρίχνουν στο λάκκο της απόγνωσης, της αηδίας και της στενοχώριας. Συμφωνώ με όλα όσα έχεις αναφέρει για το Τμήμα και το πως τα Μαθηματικά διδάσκονται στην Ελλάδα ...από το δημοτικό θα έλεγα. Μην ψάχνουμε να δούμε τι φταίει στο Πανεπιστήμιο ενώ το 90% των αποφοίτων Παιδαγωγικών Σχολών (και μελλοντικοί δάσκαλοι) μισούν οσοδήποτε άλλο την Μαθηματική επιστήμη γιατί παίζει η γνωστή κασέτα: ήταν θεωρητική, μπλα μπλα. Επίσης συμφωνώ ότι σε ένα πρόγραμμα σπουδών δεν γίνεται να μας αρέσουν όλα τα μαθήματα αλλά ενδεχόμενα, κάποια από αυτά ή κάποιο από αυτά και πάνω εκεί να χτίσουμε μια "κατεύθυνση" (και με κάποια διπλωματική εργασία).
Συμφωνώ απόλυτα με όσα λέτε (και εγώ ίδια έχω πει), απλά νομίζω ότι είστε στο λάθος θέμα! Εδώ πέρα μιλάμε για τον πόνο μιας κοπέλας που δεν αντέχει την Σχολή Θεάτρου:jumpy:
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,161 μηνύματα.
Δεν πειράζει. Ας δει ότι παντού τα ίδια μπιπ είναι. Η δουλειά διορθώνει όταν κατεβάζουμε ιδέες και δεν τρώμε μόνο το πιάτο που μας σερβίρουν. ;)

Πραγματικά, όπως διαβάζετε και από τον τίτλο, όχι μόνο έχω ξενερώσει, έχω αηδιάσει.
Σιχαθηκα

Εμείς να δεις πόσο έχουμε σιχαθεί πράγματα σε αυτή τη χώρα, με τις σπουδές μας. Σε νιώθω. Πάμε παρακάτω. Μην σε παίρνει αρνητικά. Είσαι τόσο νέα να καθίσεις ήρεμα, χαλαρά, με μια βόλτα στην παραλία, χωρίς να ακούς απόψεις και να φτιάξεις ένα πλάνο ζωής άμεσης εφαρμογής. Δες τι σου αρέσει, πως θα μπορούσες να το πετύχεις και το σημαντικότερο όλων: να προετοιμαστείς σωστά για το επόμενο βήμα. Οι επαγγελματικές συμβουλές τρίτων (ενώ δεν τις επιλέγουν οι ίδιοι για τη σκατοζωή τους) είναι ένα μεγάλο ψέμα.

Καλώς όρισες στον κόσμο των μεγάλων.
 

Guest 571569

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πραγματικά, όπως διαβάζετε και από τον τίτλο, όχι μόνο έχω ξενερώσει, έχω αηδιάσει.
Η φιλοσοφική είναι αρκετά μακριά μου (2 ώρες με λεωφορείο) και με την κίνηση γίνεται ανυπόφορο. Οπότε μέχρι να πάω έχω ήδη σιχαθεί την ζωή μου. Ούτε μια φορά την εβδομάδα δεν μπορώ πλέον να πηγαίνω, βαριέμαι όσο τίποτα άλλο. Προτιμώ να κάνω καταναγκαστικά έργα παρά να πάω στην σχολή, αλήθεια. Και μόνο που το σκέφτομαι θέλω να κλάψω,δεν είναι αυτό που ήθελα γαμώτο! Δεν το θέλω. Και δεν έχω εναλλακτική για φέτος. Πάλι σκατά τα έκανα, πάλι! Το εργαστήρι δεν το παίρνω με τίποτα, άστο να το χρωστάω... Δεν γουστάρω να πατάω εκεί, ούτε για πέντε λεπτά για να βάλω το όνομα μου στο απουσιολογιο. Και αυτή η απόσταση το κάνει ακόμα πιο δυσβάσταχτο. Δεν μπορώ να είμαι μέσα σε λεωφορεία για δύο ώρες, μέσα στην μπιχλα και τον κορονοϊό. Σιχαθηκα
Επειδή έχω διαβάσει μηνύματα σου και επειδή έχουμε κάποια κοινά, θέατρο κλπ.

Η Θεατρικών Σπουδών είναι πράγματι θεωρητική σχολή. Αλλά έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο που θέλεις. Δεν είναι δηλαδή ότι θέλεις να σπουδάσεις Θέατρο και σπουδάζεις Πληροφορική (γκουχου γκουχου όπως εγώ). Γενικά, δεν καταλαβαίνω γιατί την έχεις πάρει τόσο στραβά. Ωραία, θέλεις να κάνεις θέατρο. Το να μάθεις και 2/3 θεωρητικά πράγματα γύρω από αυτό και να έχεις και ένα πτυχίο στην τσέπη δεν το βρίσκω κακό. Ο τομέας που επέλεξες έχει τρομερό ανταγωνισμό, το ξέρεις. Ωραίοι οι ρομαντισμοί αλλά να κοιτάμε και την πραγματικότητα. Πέραν τούτου, αν δεν σου αρέσει πια τόσο πολύ, «άσε την». Τα παράπονα δεν οδηγούν πουθενά, πρέπει να αποφασίσεις. Ή την παρατάς και επικεντρώνεσαι στο θέατρο ή παραπονιέσαι ναι μεν, αλλά ταυτόχρονα αποφασίζεις ότι θα τα κάνεις παράλληλα και θα την τελειώσεις. Απλά να παραπονιέσαι, χάνεις τον χρόνο σου, να το ξέρεις. Και κάτι ακόμη, από την στιγμή που πέρασες σε ιδιωτική σχολή θεάτρου και προφανώς είχε και την οικονομική ευχέρεια γιατί δεν πήγες; Στο Εθνικό μπορείς να δώσεις μέχρι τα 25. 18-25, είναι 7 χρόνια. Μπορούσες τα πρώτα 3 να πας σε μια ιδιωτική, να μάθεις 2-3 βασικά πράγματα, να ανέβει το επίπεδο σου, να δικτυωθείς και λίγο και μετά να δίνεις για εθνικό έχοντας ήδη και ένα πιο ακαδημαϊκό υπόβαθρο από πίσω. Και θα πω και το άλλο. Θέλεις το Εθνικό για το όνομα. Καλό ή κακό ανάλογα πως το δει κανείς. Το εθνικό δεν θα σε κάνει ηθοποιό. Πολλοί άξιοι ηθοποιοί δεν σπούδαζαν εκεί και πολλοί που σπούδαζαν δεν ήταν άξιοι. Και όχι δεν είναι ότι δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, στην κλίμακα των αντίστοιχων σχολών που υπάρχουν στον κόσμο το εθνικό δεν είναι παρά το τοπικό εργαστήρι του χωριού μας. Ηθοποιός θέλεις να γίνεις ή να γίνεις απόφοιτη του Εθνικού; Δεν ξέρω, βρίσκω λάθος τον τρόπο προσέγγισης σου. Αν ήταν θέμα οικονομικό, υπάρχει και το ωδείο Αθηνών και το ΚΘΒΕ αλλά εσύ θέλεις συγκεκριμένα αυτό. Ε λοιπόν αν το θέλεις τόσο πολύ που δεν βλέπεις τον εαυτό σου να κάνει κάτι άλλο, και έχεις και άσχημες σκέψεις παράτα τα όλα και επικεντρώσου εκεί. Δεν έχει άλλη λύση. Αλλά και πάλι κάνεις δεν σου εγγυάται την επιτυχία. Πολλά ταλέντα δεν πέρασαν και βρήκαν άλλο τρόπο. Δεν ξέρω ειλικρινά. My 2 (ή 5) cents που λένε και οι Λόρδοι.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Δεν πειράζει. Ας δει ότι παντού τα ίδια μπιπ είναι. Η δουλειά διορθώνει όταν κατεβάζουμε ιδέες και δεν τρώμε μόνο το πιάτο που μας σερβίρουν. ;)
Καλώς τότε, θα απαντήσω και ας επιληφθούν οι moderators.

Συμφωνώ απόλυτα με όσα λέτε, ειδικότερα για το ότι η μαθηματική παιδεία στην Ελλάδα "βυθίζεται" από πολύ νωρίς. Ευτυχώς έχω βγάλει το Μαθηματικό Ιωαννίνων σε νορμαλ χρόνο (4.5 χρόνια) και δεν μου έμειναν, πιστεύω, μακροπρόθεσμα τραύματα.

Το πρόβλημα λοιπόν κρίνω ότι είναι η μετατροπή των πανεπιστημίων σε εξεταστικά κέντρα και όχι τόσο σε ΠΑΝ+ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ια.

Θα σου δώσω ένα απλό παράδειγμα: το πιο σπουδαίο μάθημα που θα μάθει ένας νέος φοιτητής στο Μαθηματικό ΑΕΙ είναι ο Απειροστικός Λογισμός Ι του οποίου η ύλη είναι ίδια σε όλη την υφήλιο (σειρές, ακολουθίες, λήμματα για ανάλυση μιας μεταβλητής πλην ολοκλήρωσης).

Θεωρητικά, πρέπει να ενταθεί η προσήλωση του φοιτητή σε ακριβώς αυτό το μάθημα. Πώς το έλυσαν αυτό το θέμα στο εξωτερικό; Ούτε καλύτερους μαθητές έχουν (τα Μαθηματικά Γ' Λυκείου σε εμάς σε αυτούς είναι μαθήματα προκεχωρημένης δυσκολίας που διδάσκονται σε σχολεία μόνο σε ταλαντούχους μαθητές), ούτε καλύτερες υποδομές (μαυροπίνακα έχουμε παντού ευτυχώς). Αλλά πώς γίνεται και αυτά τα πανεπιστήμια βγάζουν πραγματικά έργο επί των μαθηματικών ενώ εμείς εδώ στην Ελλάδα όχι;

Η απάντηση είναι απλή: εκεί πέρα τα μαθηματικά δεν τα μαθαίνουν στους φοιτητές τους, τα μελετάνε. Είναι απολύτως γελοίο και χαζό να ζητάς ως καθηγητής να "ξέρει" κάποιος τον απειροστικό λογισμό. Είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο στην παγκόσμια επιστημονική ιστορία, δεν υπάρχει περίπτωση να μαθευτεί σε ένα εξάμηνο. Τι κάνεις λοιπόν; Βάλτου εργασίες, παρουσιάσεις, ώστε τουλάχιστον να σιγουρευτείς ότι εντριφεί πάνω σε ένα πλαίσιο. Ασκήσεις επίσης. Βαθμολόγησε τα όλα, και μην μετράς τόσο πολύ την τελική εξέταση. Τουλάχιστον θα κερδίσεις περισσότερα πεντάρια να αδειάζουν τα αμφιθέατρα, συν πολλούς ενδιαφερόμενους με όρεξη για περαιτέρω μόρφωση.

Αντ' αυτού, να τι κάνεις στο πανεπιστήμιο πρώτη μέρα: ορισμός-θεώρημα-απόδειξη-παράδειγμα-ορισμός-θεώρημα-απόδειξη-παράδειγμα...

Πάει, τον έχασες τον φοιτητή.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,161 μηνύματα.
Καλώς τότε, θα απαντήσω και ας επιληφθούν οι moderators. Αντ' αυτού, να τι κάνεις στο πανεπιστήμιο πρώτη μέρα: ορισμός-θεώρημα-απόδειξη-παράδειγμα-ορισμός-θεώρημα-απόδειξη-παράδειγμα...

Πάει, τον έχασες τον φοιτητή.

Η νοοτροπία είναι από το σχολείο. Να βγει η ύλη. Επίσης (και όχι μόνο στο Πανεπιστήμιο) οι περισσότεροι δεν έχουν μάθει να είναι συνεπείς με τον χρόνο δουλειάς τους. Δηλαδή, στην πληρωμένη ώρα ο Πανεπιστημιακός καθηγητής κάνει τη δουλειά του σωστά; Τότε υπάρχει ένα άλλο ερώτημα: αφού δεν κάνει τη δουλειά του σωστά, γιατί δεν απολύεται; Αυτό ισχύει σε κάθε έννοια εργασίας: δουλειά και κόστος εργασίας.

Επίσης ένα μάθημα που να παρέχει σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας με εργασίες και ασκήσεις απαιτεί από τον Πανεπιστημιακό καθηγητή περισσότερη δουλειά και φυσικά τα περισσότερα Τμήματα είναι υποστελεχωμένα σε προσωπικό ΕΤΕΠ που να υποστηρίζει το μάθημα σε ασκήσεις και τεχνικά ζητήματα. Από την άλλη, σε ένα Τμήμα Μαθηματικών του εξωτερικού γίνεται να είναι κοντά 4.000 προπτυχιακοί φοιτητές; Πιστεύω ότι όλη η ιστορία είναι λάθος. Η λύση μπορεί να έρθει μόνο με οριστικό λουκέτο σε ολόκληρα Πανεπιστήμια και μετά να γίνει ένας σχεδιασμός από την αρχή.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Η νοοτροπία είναι από το σχολείο. Να βγει η ύλη. Επίσης (και όχι μόνο στο Πανεπιστήμιο) οι περισσότεροι δεν έχουν μάθει να είναι συνεπείς με τον χρόνο δουλειάς τους. Δηλαδή, στην πληρωμένη ώρα ο Πανεπιστημιακός καθηγητής κάνει τη δουλειά του σωστά; Τότε υπάρχει ένα άλλο ερώτημα: αφού δεν κάνει τη δουλειά του σωστά, γιατί δεν απολύεται; Αυτό ισχύει σε κάθε έννοια εργασίας: δουλειά και κόστος εργασίας.

Επίσης ένα μάθημα που να παρέχει σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας με εργασίες και ασκήσεις απαιτεί από τον Πανεπιστημιακό καθηγητή περισσότερη δουλειά και φυσικά τα περισσότερα Τμήματα είναι υποστελεχωμένα σε προσωπικό ΕΤΕΠ που να υποστηρίζει το μάθημα σε ασκήσεις και τεχνικά ζητήματα. Από την άλλη, σε ένα Τμήμα Μαθηματικών του εξωτερικού γίνεται να είναι κοντά 4.000 προπτυχιακοί φοιτητές; Πιστεύω ότι όλη η ιστορία είναι λάθος. Η λύση μπορεί να έρθει μόνο με οριστικό λουκέτο σε ολόκληρα Πανεπιστήμια και μετά να γίνει ένας σχεδιασμός από την αρχή.
Χαχα σίγουρα αυτό που λες πάντως δεν είναι πολιτικά εφικτό.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top