
24-05-21

14:09
Θα σου πω εγω τι εκανα στα μαθηματικα/φυσικη/χημεια και συμφωνω οπως τα λες ειναι.
Πχ σημερα ηταν το μαθημα αυτο ας πουμε η συγκεκριμενη υλη, ελυνα πολλες ασκησεις και του σχολειου και παραπλησιες, μας ειχε πει ενας καθηγητης το παν ειναι καταλαβετε τον τροπο τη μεθοδολογια μετα ολα πανε ρολόι. Φυσικα και ηθελε διαβασμα αλλα ηθελε πρακτικη να λυσεις πολλες ωστε μετα ηξερες αν εβλεπες ας πουμε το ταδε προβλημα ε το ειχες ξαναλυσει ηξερες περιπου πως θα λυθει και ποιο τροπο θα βαλεις.
Ηξερες γιατι εμπειρικα το ειχες εμπεδωσει και θεωρητικα και μεσω των ασκησεων οποτε και το ειχες καταλαβει και ησουν ετοιμος για οποιαδηποτε ασκηση καταλαβες.
Η θεωρια ηταν αυτη που ειναι και οι ασκησεις, επομενο ειναι αν δεν δουλεψεις πως θα μαθεις πως θα σου γινει κτημα?
Ωραιο και το ετοιμο το καταλαβαινεις ναι αλλα οταν ερχεται η ωρα να απαντησεις εκει μετα κολλάς και σου φαινονται ολα βουνο.
Ε λογικο.
Πρακτικη εξασκηση θελει και θεωρια και δεν θα τον πιανει κανεις.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Να σαι καλα βρε Γιαννη!Χιλια ευχαριστω!
Αλλα @Papachrist πρεπει κι εσυ να αρχισεις να δουλευεις μονος οπως ειπαμε ετσι?
Η μάθηση είναι μια περίπλοκη και ατελής διαδικασία. Οπότε τόσο η θεωρία όσο και η πράξη χρειάζεται για να καταλάβεις όσο καλύτερα γίνεται κάτι. Μπορείς με σκέτο κόπο και εμπειρία να ανταπεξέλθεις καλά αλλά εάν χρησιμοποιείς και την θεωρία , μπορείς να επιταχύνεις την μάθηση σου. Ομοίως, μπορείς να αποκτήσεις πολύ γενική εικόνα από ποιοτικούς και αόριστους νόμους,κείμενα η εξισώσεις. Αλλά έτσι δεν αναπτύσσεις ταχύτητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων.
Για αυτό ιδανικός θεωρείται πάντα ο συνδυασμός. Και συγκεκριμένα ανάλογα το θέμα... Παρουσιάζεις θεωρία και παράδειγμα η αντίστροφα...παραδείγματα -> προβληματισμός -> θεωρια