Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,385 μηνύματα.

24-05-21

14:09
Θα σου πω εγω τι εκανα στα μαθηματικα/φυσικη/χημεια και συμφωνω οπως τα λες ειναι.
Πχ σημερα ηταν το μαθημα αυτο ας πουμε η συγκεκριμενη υλη, ελυνα πολλες ασκησεις και του σχολειου και παραπλησιες, μας ειχε πει ενας καθηγητης το παν ειναι καταλαβετε τον τροπο τη μεθοδολογια μετα ολα πανε ρολόι. Φυσικα και ηθελε διαβασμα αλλα ηθελε πρακτικη να λυσεις πολλες ωστε μετα ηξερες αν εβλεπες ας πουμε το ταδε προβλημα ε το ειχες ξαναλυσει ηξερες περιπου πως θα λυθει και ποιο τροπο θα βαλεις.
Ηξερες γιατι εμπειρικα το ειχες εμπεδωσει και θεωρητικα και μεσω των ασκησεων οποτε και το ειχες καταλαβει και ησουν ετοιμος για οποιαδηποτε ασκηση καταλαβες.
Η θεωρια ηταν αυτη που ειναι και οι ασκησεις, επομενο ειναι αν δεν δουλεψεις πως θα μαθεις πως θα σου γινει κτημα?
Ωραιο και το ετοιμο το καταλαβαινεις ναι αλλα οταν ερχεται η ωρα να απαντησεις εκει μετα κολλάς και σου φαινονται ολα βουνο.
Ε λογικο.
Πρακτικη εξασκηση θελει και θεωρια και δεν θα τον πιανει κανεις.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Να σαι καλα βρε Γιαννη!Χιλια ευχαριστω!
Αλλα @Papachrist πρεπει κι εσυ να αρχισεις να δουλευεις μονος οπως ειπαμε ετσι?
Η μάθηση είναι μια περίπλοκη και ατελής διαδικασία. Οπότε τόσο η θεωρία όσο και η πράξη χρειάζεται για να καταλάβεις όσο καλύτερα γίνεται κάτι. Μπορείς με σκέτο κόπο και εμπειρία να ανταπεξέλθεις καλά αλλά εάν χρησιμοποιείς και την θεωρία , μπορείς να επιταχύνεις την μάθηση σου. Ομοίως, μπορείς να αποκτήσεις πολύ γενική εικόνα από ποιοτικούς και αόριστους νόμους,κείμενα η εξισώσεις. Αλλά έτσι δεν αναπτύσσεις ταχύτητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων.
Για αυτό ιδανικός θεωρείται πάντα ο συνδυασμός. Και συγκεκριμένα ανάλογα το θέμα... Παρουσιάζεις θεωρία και παράδειγμα η αντίστροφα...παραδείγματα -> προβληματισμός -> θεωρια
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 13,941 μηνύματα.

24-05-21

14:49
Ακριβως ετσι ναι,ενας συνδιασμος και των δυο πιστευω κι εγω και θεωριας και πραξης και αναλογα με το αντικειμενο ή τον εκαστοτε προβληματισμο μας εφαρμοζεις ενα ή και τα δυο μαζι.Εμπειρικα.Η μάθηση είναι μια περίπλοκη και ατελής διαδικασία. Οπότε τόσο η θεωρία όσο και η πράξη χρειάζεται για να καταλάβεις όσο καλύτερα γίνεται κάτι. Μπορείς με σκέτο κόπο και εμπειρία να ανταπεξέλθεις καλά αλλά εάν χρησιμοποιείς και την θεωρία , μπορείς να επιταχύνεις την μάθηση σου. Ομοίως, μπορείς να αποκτήσεις πολύ γενική εικόνα από ποιοτικούς και αόριστους νόμους,κείμενα η εξισώσεις. Αλλά έτσι δεν αναπτύσσεις ταχύτητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων.
Για αυτό ιδανικός θεωρείται πάντα ο συνδυασμός. Και συγκεκριμένα ανάλογα το θέμα... Παρουσιάζεις θεωρία και παράδειγμα η αντίστροφα...παραδείγματα -> προβληματισμός -> θεωρια
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,783 μηνύματα.

24-05-21

16:42
Τα δυο πρώτα ερωτήματα

24-05-21

17:01
Ευχαριστώ πολύ αναμένω με ανυπομονησία και τα υπόλοιπα
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,783 μηνύματα.

24-05-21

17:18
Eχει δουλιτσα η σχεδιαση και αποδειξη τυπων . Την σχεση της ΗΕΔ ε = ΒuL την ξέρετε ή πρεπει να την αποδειξουμε?Ευχαριστώ πολύ αναμένω με ανυπομονησία και τα υπόλοιπα

24-05-21

17:20
Την ξέρουμεEχει δουλιτσα η σχεδιαση και αποδειξη τυπων . Την σχεση της ΗΕΔ ε = ΒuL την ξέρετε ή πρεπει να την αποδειξουμε?
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,783 μηνύματα.

24-05-21

17:25
ωραια δεν την αποδεικνύουμεΤην ξέρουμε
T C
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.

24-05-21

17:27
Εεπ=ΔΦ/Δt Εεπ=Β*ΔΑ/Δt ΔΑ=εμβαδόν που σχηματίζεται Eεπ=Β*Δχ*l/Δt ομως Δχ/Δt =uEχει δουλιτσα η σχεδιαση και αποδειξη τυπων . Την σχεση της ΗΕΔ ε = ΒuL την ξέρετε ή πρεπει να την αποδειξουμε?
θελει αποδειξη, δεν υπαρχει μεσα στο βιβλιο ο τύπος νομίζω

24-05-21

17:39
Το γνωρίζω απλά δεν το ανέφερα διότι την γνωρίζω και δεν θέλω να κουράσω περαιτέρω τομ ΓιάννηΕεπ=ΔΦ/Δt Εεπ=Β*ΔΑ/Δt ΔΑ=εμβαδόν που σχηματίζεται Eεπ=Β*Δχ*l/Δt ομως Δχ/Δt =u
θελει αποδειξη, δεν υπαρχει μεσα στο βιβλιο ο τύπος νομίζω
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,783 μηνύματα.
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 13,941 μηνύματα.

24-05-21

19:24
Μπραβο!!!!!






γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,783 μηνύματα.

24-05-21

23:02
Στο προοιμιο στους υπολογισμους του κυκλωματος, απο τυπογραφικο λαθος εβαλα 2 φορες τον υπολογισμο της V(AB) και παρελειψα τον υπολογισμο του ολικου ρευματος.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 53 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.