Άδικες Βαθμολογίες

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πείτε πότε σας έχουν αδικήσει ή έχουν ευνοήσει κάποιον άλλο...
Εγώ τσαντίζομαι για αυτούς που γράφουν κάτω από τη βάση και δεν έχουν τίποτα καλό πάνω τους, αλλά τους βλέπεις όλα 10-13 στα τρίμηνα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Τι θα πει "δεν έχουν τίποτα καλό πάνω τους"? Και ποιος είσαι εσύ για να τους κρίνεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Τι λες μωρέ, κάτσε να σου εξηγήσω.
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε έναν μαθητή που αξίζει για 3 στα προφορικά (σε απόλυτη τιμή ofc). Έστω ότι παίρνει ως βαθμό τριμήνου την σταθερά 13 και x ο γραπτός του βαθμός. Τότε (x+3)/2=13 <=>x=23. Δηλαδή ο γραπτός του είναι 23.
Όπως βλέπεις, δεν υπάρχουν κακοί μαθητές, υπάρχουν μαθητές που αντισταθμίζουν τους βαθμούς τους εντελώς αξιοκρατικά και δίκαια.

comprendes?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλές απαντήσεις, αλλά δε μιλώ για τους προβληματικούς (π.χ. Εγώ είμαι στα Κείμενα Ν.Λ.) αλλά για αυτούς που δεν ενδιαφέρονται. Αυτοί που έχουν κακή συμπεριφορά, δε διαβάζουν, επηρεάζουν ενοχλητικά τους άλλους, αντιγράφουν, ειρωνεύονται τα πάντα κ.λ.π. . Αυτοί που δεν προσπαθούν καθόλου, και θα διαβάσουν μια φορά το τρίμηνο για να δείξουν ότι έχουν ελπίδες. Στο θέμα μας: Αυτοί λοιπόν παίρνουν σπανίως κάτω από τη βάση στα τρίμηνα. Αν γράφουν 4, παίρνουν 11. Αντιθέτως, οι υπόλοιποι αν γράφουν 17, παίρνουν 18. 4-11 και 17-18. Αν ήταν έτσι κι οι υπόλοιποι να φύγουν 30+.
:angry: :kill: :beating:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Είστε ακόμα στην μέση της Α' γυμνασίου βρε μανάρι μου, όχι της Α' λυκείου. (εκτός και αν γράφεις ψεύτικες πληροφορίες στο προφίλ).
Πριν ένα χρόνο τέτοια εποχή συναυλιζόσασταν με παιδιά ηλικίας 6-12. Δεν φεύγει σε όλους το ίδιο εύκολα η νοοτροπία χαλαρότητας του δημοτικού. Και μην χαλάς την καρδιά σου γι αυτούς, αν και στα επόμενα χρόνια είναι τόσο χάλια όσο περιγράφεις, δεν θα τους βρεις μπροστά σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τι Λύκειο τι Γυμνάσιο τι Δημοτικό, η ίδια αδικία... Όλοι να μην κοπούν σε τίποτα κι ας τους αξίζει. Νιώθω μεγάλη αδικία... Αντί ο άλλος να βγάλει Μ.Ο. 6 3/15 βγάζει 12 14/15 (Μη πραγματικά γεγονότα, παράδειγμα). Κι εγώ ο μαλάκας, έχω 18 1/15 (Πραγματικό γεγονός, Απόδειξη), αντί κι εγώ να βγάλω 20+... Δεν είναι άδικο αυτό; Όλοι οι καθηγητές πρασπαθούν να μην κόψουν τα παιδιά, επειδή τα λυπούνται. Αν δε θέλουν αυτό ας αποδοθεί ισότητα και δικαιοσύνη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

skidrow

Νεοφερμένος

Ο skidrow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Ε τι το πας γύρω γύρω?? Πες, θέλω να έχω 20 γιατί το αξίζω και οι άλλοι να κοπούν .... :P

Μην κρίνεις από τώρα γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Μαθητές του 10 και του 11 από το τμήμα μου, που θεωρούσαν το γυμνάσιο δημοτικό vol.2 έβαλαν τον ποπό τους κάτω και τώρα είναι σε σχολές των 19.000 μορίων και... Δεν λέω ότι είναι ο κανόνας, πολλοί όταν πήγαινα εγώ α' γυμνασίου έλεγαν "εγώ θα πάω στο μαγαζί του πατέρα μου, δεν έχω ανάγκη το σχολείο" και πράγματι το έκαναν, ή πήγαν μέχρι την γ' λυκείου και δεν έκαναν τίποτα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όοολοι που τώρα γράφουν 5 κ 6 δεν θα πάνε μπροστά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Τι Λύκειο τι Γυμνάσιο τι Δημοτικό, η ίδια αδικία... Όλοι να μην κοπούν σε τίποτα κι ας τους αξίζει. Νιώθω μεγάλη αδικία... ... Δεν είναι άδικο αυτό; Όλοι οι καθηγητές πρασπαθούν να μην κόψουν τα παιδιά, επειδή τα λυπούνται. Αν δε θέλουν αυτό ας αποδοθεί ισότητα και δικαιοσύνη!
Παλικάρι μου, αυτά που γράφεις ισχύουν και όχι μόνο στο σχολείο. Θεωρητικά έχεις δίκιο. Όμως, μην το βλέπεις ατομικά, αλλά κοίταξέ το πιο συλλογικά. Σε όλες σχεδόν τις κοινωνίες υπάρχει (και σωστά) η τάση να βοηθιούνται τα πιο αδύνατα μέλη. Στο σχολείο ενισχύεται ο κακός μαθητής για να περάσει χαριστικά την τάξη. Στην οικογένεια οι γονείς προσέχουν πιο πολύ το παιδί που έχει προβλήματα και όχι το πραγματικά "καλό". Το κράτος δίνει επιδόματα στους φτωχούς και όχι στους ικανούς ή προσλαμβάνει ανάπηρους αντί για σούπερμεν. Δεν είμαστε κοινωνία μηχανών, αλλά κοινωνία ανθρώπων και η αλληλεγγύη είναι απαραίτητη. Έτσι δίνουμε το κάτι παραπάνω σ' αυτούς που το έχουν ανάγκη, έστω και αν αυτό φαίνεται αδικία σε βάρος των άξιων. Σκέψου το...


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Τι Λύκειο τι Γυμνάσιο τι Δημοτικό, η ίδια αδικία... Όλοι να μην κοπούν σε τίποτα κι ας τους αξίζει. Νιώθω μεγάλη αδικία... Αντί ο άλλος να βγάλει Μ.Ο. 6 3/15 βγάζει 12 14/15 (Μη πραγματικά γεγονότα, παράδειγμα). Κι εγώ ο μαλάκας, έχω 18 1/15 (Πραγματικό γεγονός, Απόδειξη), αντί κι εγώ να βγάλω 20+... Δεν είναι άδικο αυτό; Όλοι οι καθηγητές πρασπαθούν να μην κόψουν τα παιδιά, επειδή τα λυπούνται. Αν δε θέλουν αυτό ας αποδοθεί ισότητα και δικαιοσύνη!

Τι λες παιδί μου;;; Μακάρι αυτές να ήταν όλες κι όλες μόνο οι "αδικίες" της ζωής! Από που να το πιάσω τώρα για να σου εξηγήσω...

Λοιπόν, οι βαθμοί, δεν υποδηλώνουν την αξία κανενός και είναι αέρας κοπανιστός. Συμβολική αξία έχουν και κακώς υπάρχουν κιόλας, γιατί μόνο ανταγωνισμό και δυσάρεστα συναισθήματα/καταστάσεις δημιουργούν κατά κόρον. Δε χρειάζεται να δεις το 20 για να χαρείς και να νιώσεις ότι πήρες αυτό που "άξιζες". Ούτε χρειάζεσαι να δεις τη ποσοτική διαφορά του Μ.Ο σου στη βαθμολογία, με αυτή των βαθμολογιών των εκάστοτε άλλων. Η διαφορά είναι ποιοτική και όχι ποσοτική. Αυτό που πρέπει να σε απασχολεί και να σε ενδιαφέρει σε επίπεδο μαθημάτων, αν επιθυμείς τόσο πολύ να το δεις συγκριτικά, είναι το τι γνώσεις έχεις αποκομίσει σε σχέση με τους συμμαθητές σου και το πόσο καλά έχεις αποδώσει σε συνάρτηση με τις ΔΙΚΕΣ σου δυνατότητες, και όχι σε συνάρτηση με το τι κατάφεραν οι άλλοι.

Η αξία του καθενός (η πραγματική αξία), θα φανεί πολύ αργότερα. Ούτε στο Λύκειο και στις Πανελλήνιες, όπως πολλοί λανθασμένα πιστεύουν. Οι Βαθμοί και οι έλεγχοι προόδου είναι κατά βάση μία Σύμβαση, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Δεν υποδηλώνουν ακριβώς την Επίδοση. Ούτε καν την Προσπάθεια. Αν ήταν έτσι, οι μισοί μαθητές θα έμεναν στην ίδια τάξη λόγω της σύμβασης της βάσης του 10, και οι άλλοι μισοί θα λογίζονταν "Αινστάιν", είτε λόγω επίδοσης, είτε λόγω υπερπροσπάθειας.

Το ότι έβγαλες 18 πχ, δε σημαίνει τίποτα! Μπορεί να αξίζεις και 15, μπορεί και 22!(?) Και αυτός που έβγαλε 14, να αξίζει 5. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι οι βαθμοί δε μπαίνουν με βάση τη καμπύλη του Gauss ξέρω εγώ. Και ούτε θα έπρεπε κιόλας, σύμφωνα με τις συνθήκες που επικρατούν στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Φαντάσου τι θα γινόταν αν ίσχυε κάτι τέτοιο. Χαμός. Δεν είμαστε Γερμανία, με τα όποια καλά και κακά της. Μακάρι να ήταν όλα μας τα προβλήματα τέτοιας φύσεως...

Μην σκέφτεσαι έτσι. Κουράζεις και τη ψυχή σου δηλαδή. Ξέχνα αυτή την κάπως ωφελιμιστική και εγωιστική λογική. "Μπάζει" πολύ, και θα το διαπιστώσεις αργότερα αυτό. Είχα και εγώ κάποτε κάτι τέτοιες απόψεις, και νόμιζα ότι αδικούμαι από τις σχολικές "συνθήκες". Αργότερα που γνώρισα την πραγματική Αδικία στη ζωή μου, κατάλαβα πόσο narrow-minded ήμουνα...

Φιλικά.:)


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δηλαδή κανείς δε νιώθει αδικημένος σε αυτό τον τομέα; Μόνο εγώ κι η καθηγήτρια της Οδύσσειας! Οι μόνοι στην κοινωνία... Περίμενα μεγαλύτερη ανταπόκριση, αλλά όλοι το πάτε στο θέμα των αδικιών στη ζωή και ποιος είναι καλός και όχι... Αλλά οι βαθμοί μην ξεχνάμε ότι είναι η μόνη νόμιμη και γραπτή απόδειξη της προόδου σου/τρίμηνο. Τώρα εγώ τι θεωρώ τους βαθμούς... Αν το πω θα πείτε οι βαθμοί δεν είναι τίποτα μην ασχολείσαι με αυτούς.
Τ.Π. Μην ασχολείστε άλλο με αυτό το θέμα, αφού είστε άλλης φιλοσοφίας.
https://prntscr.com/6b0o9o Από εμένα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

buffon85

Δραστήριο μέλος

Η buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 517 μηνύματα.
να κοιτας τι κανεις εσυ και οχι τι κανουν οι αλλοι. εσυ να προσπαθεις για τον εαυτο σου και τελος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι, δυστηχώς buffon85 είμαι στο ίδιο τμήμα με αυτούς κι επηρεάζομαι... Νιώθω άδικο κόπο που κάθομαι και διαβάζω για να βγάλο ένα καλό Μ.Ο. κι αυτοί με ένα διάβασμα/μάθημα/τρίμηνο έχουν 10-13.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Ναι, δυστηχώς buffon85 είμαι στο ίδιο τμήμα με αυτούς κι επηρεάζομαι... Νιώθω άδικο κόπο που κάθομαι και διαβάζω για να βγάλο ένα καλό Μ.Ο. κι αυτοί με ένα διάβασμα/μάθημα/τρίμηνο έχουν 10-13.

Αυτό είναι το θέμα: Ότι δεν διαβάζεις με σκοπό να βγάλεις καλό βαθμό/Μ.Ο.!Διαβάζεις για σένα. Και δεν είναι άδικος κόπος το διάβασμα. Θα το βρεις μπροστά σου το καλό που σου κάνει, τα οφέλη που κερδίζεις (και σίγουρα αυτά δε συνοψίζονται στο 20);)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Σιγάαα. Αν νοιάζεσαι απο την Α' γυμνασίου για τις βαθμολογίες στο λύκειο τι θα κάνεις δηλαδή;
Θα αυτοκτονήσεις αν πάρεις κανα 15;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Πείτε πότε σας έχουν αδικήσει ή έχουν ευνοήσει κάποιον άλλο...
Εγώ τσαντίζομαι για αυτούς που γράφουν κάτω από τη βάση και δεν έχουν τίποτα καλό πάνω τους, αλλά τους βλέπεις όλα 10-13 στα τρίμηνα...

τους βαθμούς κοιτάς.
Να σου πω άμα φτάσεις γ λυκείου οι περισσότεροι βαθμοί σε όλους από όλα τα μαθήματα είναι εικονικοί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Τι Λύκειο τι Γυμνάσιο τι Δημοτικό, η ίδια αδικία...
. Νιώθω μεγάλη αδικία...
... Δεν είναι άδικο αυτό;
Δηλαδή κανείς δε νιώθει αδικημένος σε αυτό τον τομέα;
Νιώθω άδικο κόπο

Άδικο. Άδικο. Άδικο. 100 φορές αυτή η λέξη πολυχρησιμοποιημένη σε 3 ποστ σου.
Τους κόψανε από εσένα τους βαθμούς για να τους βάλουν σ αυτούς? Όχι. Τότε τι στο καλό σε κόφτει?
Να σε ρωτήσω και το άλλο. Προτιμάς να κρίνεσαι υπερ-επιεικώς όπως αυτοί, παίρνοντας συνέχεια 19 και 20 και χωρίς να έχεις πραγματική ιδέα του πόσο αξίζεις, να σου φουσκώσουν τα μυαλά, να επαναπαυτείς, και μετά να μπεις στο Λύκειο και να φας ένα αγγούρι από δω ως απέναντι και να κάνεις κατακόρυφη πτώση? Να σου πω κάτι? Αυτό ναι, αυτό θα ήταν άδικο για σένα. Ο μαθητής που για σένα αξίζει για 5 (όλη η Ελλάδα στο τμήμα σου μαζεύτηκε? Έχω δει στουρνάρια αλλά όχι και για 5), και δεν έχει στόχους, θα πάρει ένα απολυτήριο γυμνασίου, μπορεί να κουτσοβγάλει ένα Λύκειο ή ένα ΕΠΑΛ και μετά κάπου από δω ή αποκεί θα βολευτεί και ούτε θα σε ενοχλήσει ξανά. Ο μαθητής που είναι του 18 και του 19 και έχει ένα perspective, πρέπει να διατηρεί και αίσθηση του για πόσο αξίζει, αλλιώς βαλτώνει από την μια στιγμή στην άλλη και ούτε που το παίρνει χαμπάρι.

Να ζητάς τους βαθμούς που αξίζεις, και να διαβάζεις για σένα. Οι άλλοι έχουν το δικό τους πλάνο ή μπορεί και να μην έχουν -either way, απλά μην ασχολείσαι αν τόσο σε εκνευρίζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,801 μηνύματα.
Μα είναι δυνατόν να είσαι 12 χρονών και να είσαι προσκολλημένος με βαθμούς? τέτοια τελειομανία πια από αυτή την ηλικία? αν διαβάζεις, διαβάζεις για εσένα, όχι για τους καθηγητές ούτε για τους γονείς. μα και τι σε νοιάζει για τους άλλους? οι ανάξιοι του 10 και του 13 ίσως είναι χρησιμότεροι σε άλλα πράγματα, να έχουν άλλες κλίσεις και ταλέντα που να μην μπορούν να βαθμολογηθούν με έναν χαζό αριθμό. το να παπαγαλίζεις γεγονότα στην α' γυμνασίου δεν σε κάνει Θεό. θα μεγαλώσεις και θα δεις τα πράγματα σφαιρικότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Σ'αυτό το φόρουμ το κόμπλεξ πάει κι έρχεται (με προσαυξήσεις)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Σ'αυτό το φόρουμ το κόμπλεξ πάει κι έρχεται (με προσαυξήσεις)...
Δε νομίζω ότι μπορείς να μιλάς για κόμπλεξ όταν αναφέρεσαι σε ένα παιδί της Α γυμνασίου. Αυτά σκέφτεται το παλικάρι και είναι προς τιμή του το ότι έχει το θάρρος και τα γράφει, ενώ άλλοι τα κρατάνε μέσα τους. Εμείς σαν πιο μεγάλοι, αντί να τον κατηγορούμε, θα πρέπει να προσπαθούμε να του εξηγήσουμε το λάθος του. Σίγουρα θα το καταλάβει γρήγορα και όταν μετά από λίγα χρόνια διαβάζει κάτω από αυτά που γράφει σήμερα << Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 2 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε >>, απλά θα χαμογελά.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
εγω στην πρωτη γυμνασιου ενοιωθα αδικια που δεν ειχα ps3 ενω η μιση ταξη ειχε
τι να λεμε τωρα για τους βαθμους που ποσος με ενδιεφερε τι εβγαζαν οι αλλοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top