Καταγγελία Καθηγητή

Avicii

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Υπόλυττος Βρεττός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 1,944 μηνύματα.
Αυτό το θέμα δημιουργήθηκε για να καταγγέλλουμε δημόσια τη συμπεριφορά ορισμένων εκπαιδευτικών, οι οποίοι ξεπερνούν τα όρια και φτάνουν σε σημείο να είναι απαράδεκτοι και ακατάλληλοι σαν εκπαιδευτικοί. Οι καταγγελίες θα γίνονται είτε επώνυμα είτε ανώνυμα, και θα ήταν πολύ χρήσιμο να παρέχονται νομικές συμβουλές από τους γνώστες του αντικειμένου .

ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ.

Είμαι μαθητής ενός λυκείου της Δράμας , το οποίο θεωρείται το πιο συντηρητικό και απαιτητικό σχολείο της πόλης εξαιτίας της ηλικίας και της εμπειρίας των καθηγητών, η πλειοψηφία σε 5 χρόνια στη σύνταξη!
Το πρόβλημα είναι με τον καθηγητή της Χημείας, . Εδω και χρόνια έχει τη φήμη του αυστηρού και απόλυτου καθηγητή του 2ου λυκείου Δράμας, επίσης το πολύ σε 5 χρόνια θα συνταξιοδοτηθεί. Λοιπόν, η συμπεριφορά του μέσα στη τάξη είναι άκρως απαράδεκτη και προσβλητική απέναντι στους μαθητές.

Γενικά κάνει κατάχρηση του ρόλου του καθηγητή και βαζει απουσίες και διώχνει άτομα απο τη τάξη χωρίς λόγο. Δεν ανέχεται κυριολεκτικά ούτε ψιθύρους μέσα στη τάξη .
1η περίπτωση :
Μια μαθήτρια σήμερα φτερνίστηκε μέσα στη τάξη, διακριτικά, και διπλανή της της είπε''Γιτσες'' και την απέβαλε έτσι αυθαίρετα από τη τάξη
2η περίπτωση :
Ένας μαθητής καθόταν σε μια γωνία στη τάξη και έγραφε κάτι στο τετράδιο του . Τον πλησίασε ο καθηγητης και του ζήτησε το τετράδιο και ο μαθητής αρνήθηκε και τον απέβαλε, έτσι χωρίς λόγο.
3η περίπτωση :
Η δικιά μου . Ξέφυγε μια φορά και είπε κάτι αστείο και η τάξη άρχισε να γελάει διστακτικά, και εκείνος είπε με πάρα ειρωνικό ύφος : ''Ωραία, μπορούμε τώρα να συνεχίσουμε;'' και εγώ εκείνη τη στιγμή δεν άντεξα και είπα σχεδόν από μέσα μου , αλλά ακούστηκε '' ΟΧΙ '' , και με έστειλε κι εμένα έξω
4η περίπτωση :
Μόλις σηκώθηκα να φύγω, ένα παιδί μου είπε σιγανά '' Μπράβο, καλά του έκανες !! , και τον έστειλε κι αυτόν έξω