×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,992 εγγεγραμμένα μέλη και 2,479,315 μηνύματα σε 78,973 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 451 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Ιδιαίτερα ή Φροντιστήριο;

Dark_kronos (Rognan)

Επιφανές Μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 28 ετών . Έχει γράψει 13,507 μηνύματα.

O Dark_kronos . έγραψε: στις 16:38, 30-09-06:

#1
Πρωσοπικα πιστευω πως τα ιδιετερα ειναι σαφως καλυτερα. Απο την στιγμη που δεν εχεις αλλους συμαθητες και το μαθημα κινιτε γυρο απο εσενα και κινιτε με τους ρυθμους σου και τις δυνατοτιτες σου αποδηδεις το μεγιστο.Επισης λογο του οτι εισαι ο μονος μαθητης παντα διαβαζεις, αφου αλλιως δεν μπορει να γινει το μαθημα και επισης προσεχεις.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Κακή Επιρροή (Αναστασία)

Επιφανές Μέλος

H Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10,125 μηνύματα.

H Κακή Επιρροή εχμ... είπε γεια ...κι έγραψε: στις 17:16, 30-09-06:

#2
εξαρτάται ποιος μιλάει....
Μιλάει το πορτοφόλι ή η γνώση?
Γιατί αν μιλάει το πορτοφόλι, θα πει φυσικά φροντιστήριο
Αν μιλήσει η γνώση, θα πει φυσικά ιδιαίτερα
Τους λόγους τους εξηγεί ο Κρόνος στο ποστ του
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tina

Νεοφερμένος

H tina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

H tina έγραψε: στις 17:48, 30-09-06:

#3
Να κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου? Ο παραγωγικός ανταγωνισμός μετξύ των παιδιών? Η αίσθηση της ομάδας? Τα εκπαιδευτικά συστήματα που χρησιμοποιούνται από φροντιστήρια? Ο έλεγχος των προσόντων διδασκαλίας? Η συμμετοχή σε ανγνωρισμένες εξετάσεις?
Μην με παρεξηγείτε.... Εγώ έχω φροντιστήριο. Δεν δημιουργείται ένα κοινωνικό προβλημα όταν ενισχύονται εκείνοι που δεν μπαίνουν στη διαδικασία ανάληψης ευθυνών (εφορία, τεβε κλπ κλπ) σε βάρος όσων εκ των πραγμάτων τα πληρώνουν?
Δεν επιτίθεμαι σε όσους τα προσπαθούν. Αλλά προσπαθώ να κατανοήσω το γιατί. Εχοντας κάνει και τα 2 (Ιδιαιτερα και μαθημα σε τάξη) δεν βλέπω διαφορά στην παραγωγικότητα. Κι όμως αυτό πιστεύει ο κόσμος. Γιατί?
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nikolas17 (Νίκος)

Φοιτητής

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 28 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,162 μηνύματα.

O nikolas17 έγραψε: στις 17:57, 30-09-06:

#4
Να κάνω εγώ τον συνήγορο των ιδιαιτέρων?

Για να σας δώσω παράδειγμα... την Πέμπτη γράψαμε απροειδοπήιτο τεστάκι...
Αποτέλεσμα : εγώ είχα τελειώσει σε 5 λεπτά και περίμενα 15 λεπτά χωρίς να κάνω τίποτα μέχρι να τελειώσουν τα άλλα παιδιά
αυτό δεν είναι σπατάλη χρόνου?
Στο ιδιαίτερο αυτά τα 15 λεπτά θα τα είχαμε εκμεταλευτεί
Επίσης, τα ιδιαίτερα δεν είναι πάντα παράνομα, αλλά τις περισσότερες φορές είναι δυστυχώς

Ακόμα, στα ιδιαίτερα μπορούν να εντωπιστούν και να διορθωθούν πιο εύκολα οι όποιες αδυναμίες του μαθητή, κάτι που δεν γίνεται τόσο εύκολα στο φροντηστήριο...

Φυσικά υπάρχει και η ανάλογη διαφορά τιμής ε?
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

diddle

Δραστήριο Μέλος

H diddle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών . Έχει γράψει 234 μηνύματα.

H diddle έγραψε: στις 18:11, 30-09-06:

#5
Λοιπόν από προσωπικές εμπειρίες θεωρώ ότι είναι αποκλειστικά θέμα χαρακτήρα του παιδιού. Μιλώντας με παραδείγματα: ο αδέρφός μου κ εγώ είμαστε εκ διαμετρου αντίθετοι χαρακτήρες. Εχουμε δοκιμάσει και οι δύο και τους δύο τρόπους διδασκαλίας και τα αποτελέσματα προέκυψαν αντίθετα. Προσωπικά πηγαίνοντας φροντιστήριο, με κούραζαν οι πολλές ώρες, χανόμουν μέσα στο πλήθος, δε διεκδικούσα προσοχή ως ανθρωπος χαμηλών τόνων από τους καθηγητές μου και η παρουσία μου ήταν σχεδόν ανύπαρκτη όπως και η συμμετοχή μου στο μάθημα. Δεν ένιωθα την ανάγκη να αποδείξω τις δυνατότητές μου στους υπόλοιπους, δεν ενιωθα ανταγωνισμό. Τα θετικά του φροντιστηρίου ήταν οι επαφές με συνδέσμους, ομίλους, "κόλπα'' και η ασφάλεια που ενδεχομένως σου δίνει το γεγονός ότι βρίσκεσαι ανάμεσα σε πολλούς καθηγητές ,με την προυπόθεση ότι μιλάμε για κάποιο μεγάλο φροντιστήριο όπου ο τρόπος και τα μέσα διδασκαλιας που χρησιμοποιούνται δεν προκύπτον από εναν μόνο ατομο-καθηγητή αλλά είναι αποτέλεσμα συνεργασίας περισσοτέρων.

Από την άλλη κάνοντας ιδιαίτερα και εχοντας τη μεγαλύτερη δυνατη επικοινωνία με τους καθηγητές μου είχα και τα καλύτερα αποτελέσματα. π.χ εκανα μία ώρα μάθημα και διάβαζα άλλες τρεις μόνη μου. Δεν κουραζόμουν, είχα όλη την προσοχή του καθηγητή κατά αποκλειστικότητα, ρωτούσα ότι απορία και αν μου δημιουργόταν(πράγμα που στο φροντ δε θα εκανα λόγω ντροπής). Δεν χρειαζόμουν επιβλέποντα να με καθοδηγεί πως θα διαβασω και αν θα διαβασω. Αυτό που ηθελα ήταν κάποιον να με καθοδηγεί ως προς την ύλη, τις ασκήσεις και του τι πρέπει να διαβασω. Από κει κ πέρα μπορούσα να διαβασω αυτά που έπρεπε ΜΟΝΗ μου. Ετσι κ απέδιδα. Αυτός ήταν ο δικός μου τρόπος.

Από την άλλη ο αδερφός μου ήταν ανθρωπος των πολλών ωρών φροντιστηρίου και του καθόλου διαβάσματος μόνος του. Ε και ως πιο κοινωνικό όν λειτουργουσε καλύτερα μέσα στο πλήθος, ενιωθε τον ανταγωνισμό και προτιμούσε να τα εμπεδώνει στιγμιαία και για να αποδυνκνείει την ανωτερότητά του ως προς τους άλλους αλλά και για να επιβεβαιωνεται. Διαβαζε αναγκαστικά πάση θυσία προκειμενου να μη γινει ρεζίλι. Χρειαζόταν οσο το δυνατόν περισσότερες ώρες κάποιον πάνω του για να κανει ότι είναι να κάνει με παρέα και με πίεση.Μόνος του τίποτα. Ετσι λοιπόν απέδιδε φροντηστηρικώς. Στα ιδιαίτερα δε διαβαζε ποτέ, δε εκανε ασκήσεις, το εριχνε πάντα στο χαβαλέ, επιανε κουβέντα με τους δασκάλους και γενικά του ήταν κάτι τελείως αδιάφορο. ΜΕ λίγα λόγια κοροιδευε τους καθηγητές με δικαιολογίες του στυλ δεν προλαβα,δεν κατάλαβα αυτα που μου είπες, κοιμόμουν, το ξεχασα κλπ κλπ. Ακόμα και τις ώρες που είχε μαθημα ξεχνούσε.

Ετσι λοιπόν το συμπερασμά μου είναι: Καθενας στο είδος του!!Καθε παιδί εχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτει διαφορετικό τρόπο προσέγγισης.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tina

Νεοφερμένος

H tina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

H tina έγραψε: στις 18:13, 30-09-06:

#6
Διαφορά τιμής δεν υπαρχει απαραίτητα. Αν και στα ιδιαιτερα, συνήθως ότι πληρώνεις παίρνεις. Μια πιτσιρίκα που μόλις αποφοίτησε θα έχει χαμηλό κασέ. Και κάποια φροντιστήρια (λιγα όμως) έχουν δίδακτρα να τραβάς τα μαλλιά σου.
Φυσικά όλα τα ιδιαίτερα δεν είναι παράνομα. Πόσοι όμως ποιούν τα νόμιμα?
Και πάλι λέω πως αυτό που κάνει τη διαφορά στο μάθημα είναι ο μαθητής και ο καθηγητής και όχι η μέθοδος (ιδιαίτερο ή γκρουπ) Αυτό μου δείχνει η εμπειρία μου έστω.
Θα ελέγχατε τα προσόντα του καθηγητή ή ιδιαίτερο κι ότι να 'ναι? Οι περισσότεροι δεν τα ελέγχουν
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Κακή Επιρροή (Αναστασία)

Επιφανές Μέλος

H Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10,125 μηνύματα.

H Κακή Επιρροή εχμ... είπε γεια ...κι έγραψε: στις 18:34, 30-09-06:

#7
Είναι πιο εύκολο πάντως να αλλάξεις καθηγητή ιδιαίτερου αν αποδειχθεί ότι δεν είναι καλός απ το να αλλάξεις φροντιστήριο.
Επίσης, στις περισσότερες των περιπτώσεων, η επιλογή του φροντιστηρίου γίνεται με βάση το ποιο είναι το... κοντινότερο στο σπίτι! Ενω τα κριτήρια για τα κατ οίκον μαθηματα είναι εντελώς διαφορετικά.

Αν έπρεπε να διαλέξω για τον εαυτό μου, ειδικά για μια ξένη γλώσσα, σε αυτη την ηλικία θα διάλεγα ιδιαιτερα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

QsLv

Φοιτητής

Ο QsLv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλονίκης . Έχει γράψει 590 μηνύματα.

O QsLv σε ύφεση έγραψε: στις 19:43, 30-09-06:

#8
Στα ιδιαίτερα δεν υπάρχει ανταγωνισμός/συναγωνισμός, το κόστος σαφώς είναι υψηλότερο. Πάντως όσον αφορά τα σχολικά μαθήματα, το ιδιαίτερο είναι προτιμότερο... Ο καθηγητής έχει να ασχοληθεί μόνο με 1 μαθητή, συνεπώς τον γνωρίζει γρηγορότερα και καταλαβαίνει πολύ πιο άμεσα τα κενά και τις αδυναμίες του απ'ότι θα συνέβαινε σε ένα έστω και μικρό τμήμα, ιδίως αν ο μαθητής είναι χαμηλών τόνων κ έτσιε. Επιπλέον, αν ο καθηγητής βγει σκάρτος/άβολος/οτιδήποτε, είναι πολύ πιο εύκολο να αλλαχτεί όπως ανέφεραν κ οι πιο πάνω.

Στο φροντιστήριο υπάρχει μια σχετική/αναλογική εικόνα της κατάστασης του μαθητή, καθώς αυτός μπορεί να συγκρίνεται με άλλους και να κατατοπίζεται στο περίπου πού βρίσκεται, χωρίς αυτό να είναι βέβαια απόλυτο, καθώς το ποιόν του κάθε τμήματος εξαρτάται από χ παράγοντες. Το φροντιστήριο λειτουργεί περισσότερο ως δεύτερο σχολείο και όχι ως βοηθητική κατάσταση.

Για την εκμάθηση γλωσσών δε θα προτιμούσα ιδιαίτερο. (και έχω μάθει επιτυχώς αρκετές γλώσσες σε φροντιστήριο) Προσωπική άποψη βέβαια, αλλά καθώς το να μάθει κανείς μια γλώσσα δεν έχει σχέση άμεση με το σχολείο (αφού στα σχολεία στην ουσία δε διδάσκονται ξένες γλώσσες... γιατί έτσι όπως διδάσκονται είναι σα να μη συνέβη αυτό ποτέ), ο μαθητής έχει ανάγκη από ένα παρόμοιο-με-σχολικό περιβάλλον και όχι από ένα περιβάλλον υποστήριξης κυρίως.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Palladin

Περιβόητο Μέλος

H Palladin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,606 μηνύματα.

H Palladin έχω ένα μυστικό που όλα τα ομορφαίνει, έγραψε: στις 19:45, 30-09-06:

#9
Εγώ έκανα το καλύτερο κατα την γνώμη μου σύστημα. Γκρουπάκι 3 παιδιών ίδιου περίπου επιπέδου, σαν ιδιαίτερα με καλό ανταγωνισμό
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,086 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε: στις 21:29, 30-09-06:

#10
Οταν ηταν να δωσω πανελληνιες σε αλλα μαθηματα εκανα ιδιαιτερα και σε αλλα σε φροντιστηριο. Κι εγω σαν τη diddle δε διεκδικουσα ιδιαιτερη προσοχη, δε μου τονωνε τον ανταγωνισμο, αντιθετα δεν ηθελα να εχω ανταγωνισμο με τους συμμαθητες-φιλους μου, και γενικα το εβρισκα περισσοτερο σαν το αναγκαστικο τριωρο που θα πρεπε να κατσω για να κρατησω σημειωσεις, και ο κυριος ογκος διαβασματος εβγαινε στο σπιτι οταν ημουν μονη. Απ'την αλλη, οταν εκανα ιδιαιτερα με τους ιδιους καθηγητες του φροντιστηριου (σε καποια μαθηματα δεν απεδιδα καθολου στο τμημα, οποτε η καναμε γκρουπακι 2 ατομα για ιδιαιτερα με τον ιδιο καθηγητη, η μονη μου), ενιωθα οτι επρεπε πασει θυσια να ειμαι διαβασμενη και συνεπης στις υποχρεωσεις μου οποτε απεδιδα. Εξαρταται απο τον χαρακτηρα οπως ειπωθηκε, αν και νομιζω οτι στα ιδιαιτερα ακομη κι αν ο μαθητης δεν ειναι ιδιαιτερα συνεπης, το οτι το μαθημα απευθυνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σ'αυτον, τον κανει να ρουφαει ο,τι ακουει εστω στο 2ωρο, τουλαχιστον καλυτερα απ'οτι σε τμημα των 6 ατομων που θα χει και χαβαλε.

Στο ερωτημα για την ποιοτητα του καθηγητη που κανει ιδιαιτερα, νομιζω οτι σε λιγο χρονικο διαστημα μπορεις να το ελεγξεις. Πχ, ειχα καθηγητη για ιδιαιτερα ο οποιος ηταν αδιαφορος, δεν εφερνε ποτε καποια ασκηση η σημειωσεις, και "συνεργαστηκαμε" 1μιση μηνα. Η διαδοχος του ηταν μια κοπελα σχετικα μικρη και χωρις μεγαλη πειρα(2 χρονια ειχε που τελειωσε τη σχολη της), με απιστευτη ορεξη να βρισκει καινουρια θεματα, να κατεβαζει ασκησεις απ'το νετ, και γενικα να ψαχνεται, και με την οποια φυσικα τα πηγαμε περιφημα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dark_kronos (Rognan)

Επιφανές Μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 28 ετών . Έχει γράψει 13,507 μηνύματα.

O Dark_kronos . έγραψε: στις 01:31, 01-10-06:

#11
tina προσωπικα εχω παει σε δυο φροντιστιρια και εχω κανει ιδιετερα με δυο διαφορετικους καθηγιτες (φροντιστιρια-αγγλικα, ιδιετερα αγγλικα και κιθαρα). Στα φροντιστιρια ανταγωνισμος δεν υπιρχε, μονο βαβουρα, κακες επιρροες και χαμενος χρονος. Οι τροποι διδασκαλιας που ειδα στα δυο φροντιστρια που πηγα εγω και απο οτι ακουω και απο φιλους μου για τα δικα τους φροντιστιρια δεν εχουν κατι το ιδιετερο, ολα τα ιδια ειναι. Η συμετοχη σε εξετασεις παλι κατα την γνωμη μου ειναι μια τρυπα στο νερο, τα παιδια ανχωνονται, πιεζονται και ολα αυτα για να περασουν σε καπιες εξετασης που απο του χρονου που θα εχουν πιο δυνατο χαρτι δεν θα αξιζουν τπτ, τα δεινουν δλδ για την ψυση τις μανας τους. Χαμενα λευτα, χαμενος χρονος,χαμενα λευτα, κριμα στο ανχως και την τρεχαλα. Εγω δλδ που εδωσα κατευθειαν για lower εχασα κατι σε σχεση με τα παιδια που ειχανε 15 πτυχια palso, elementary και τι αλλα κυκλοφορουν εκει εξω;
Οσο για την νομιμοτιτα των ιδιετερων οπως αναφερθικε υπαρχουν και τα μεν και τα δε. Ειναι στο χερι ολων μας αν θελουμε να πηγενουμε μονο στους νομιμους, πρωσοπικα δεν με ενδιαφερει αυτο, απλα ετυχε στα αγγλικα να ειναι νομιμη και στην κιθαρα να ειναι παρανομος.
Διαφορα στην παραγωγικοτιτα υπαρχει, μπορει εσυ ως καθηγιτρια να μην την αντιλαμβανεσε αλλα εγω ως μαθητης την αντιλαμβανομαι. Οταν ειμουν σε φροντιστιριο (αλλα και στο σχολειο) αιστανομουν οτι καθυστερουσα χαρη στους αλλους, οτι πηγενα στο μαθημα σχεδων αδικα, ενω στα ιδιετερα καθε φορα που εφευγα αιστανομουν οτι κατι εμαθα.
Ο μαθητης φυσικα παιζει τον κυριο λογο, ενας στουρνος που δεν θελει να διαβασει σε οπιο απο τα δυο και αν παει δεν προκειτε να παει μπροστα, αλλα σε εναν καλο μαθητη που θελει να μαθει θα φανει διαφορα. Για τους καθηγιτες δεν ειμαι και τοσο συγουρος, συγουρα θα παιξει και αυτος τον ρολο του αλλα ευοσων ο μαθητης θελει να διαβασει και να παει μπροστα οπιων καθηγιτη και αν εχει πιστευω το ιδιο κανει.
Οντως οι περισσοτεροι δεν τα ελενχουν, αλλα απο την στιγμη που ειναι σε θεση να διαδαξει οπως και να εχει τις απαρετιτες γνωσεις τις εχει οποτε απο εκει και περα τα χαρτια δεν ειναι τοσο αξιοπιστα... υπαρχουν ανθρωποι τιγκα στην χαρτουρα που δεν ξερουν τι τους γινετε και αλλοι που δεν εχουν ουτε ενα χαρτι και ειναι μαεστροι στο ιδος τους...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tina

Νεοφερμένος

H tina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

H tina έγραψε: στις 12:19, 01-10-06:

#12
Σε κάθε νόμισμα υπάρχουν 2 όψεις πάντοτε. Ο χαρακτήρας του παιδιού είναι μάλλον ο καθοριστικός παράγοντας. Όπως είπατε άλλοι αποδίδουν καλύτερα στο πλήθος και άλλοι χάνονται.
Τα γκρουπ 2,3 ατόμων είναι πολύ συχνά, αλλά αν γίνονται πολλά τέτοια γκρούπ (ιδιως από ατομα που δεν έχουν τα προσόντα ή δεν είναι νόμιμοι) τότε και τα φροντιστήρια εκεί θα καταλήξουν και μάλιστα με τα έξοδα νε τρέχουν . Για παράδειγμα στη δική μου γειτονιά (μενω επαρχία) υπάρχουν 3 δημοτικά σχολεία. Συνολικά δηλ περίπου 1000 παιδιά. Αντίστοιχα υπάρχουν 4 κέντρα ξένων γλωσσών (μαζί με το δικό μου) Από αυτά τα 1000 έστω πως τα 600 παιδιά κάνουν αγγλικά (και βάζω λίγα). Θα έπρεπε λοιπον να μοιράζονται 600 παιδιά δια του 4 δηλ 150 σε κάθε ΚΞΓ.
Ε λοιπόν, 150 βγαίνουν τα παιδιά και στα 4 φροντιστήρια προσθετικά (Αντε κάτι παραπάνω) Τα υπόλοιπα παιδια μοιράζονται σε ιδιαιτερα της γειτονιάς μου που όλα είναι παράνομα. Κανένας δεν έκανε έναρξη επιτηδεύματος, κανένας δεν πληρώνει τεβε και καποιοι δεν έχουν καν άδεια οικοδιδασκαλίας. (Στη δική μου περιοχή έστω). Εγώ πληρώνω όλα αυτά, συν ενοίκια, συν καθηγητές, συν ένα σωρό ακόμη. Κι αυτό γίνεται σε όλη την Ελλάδα. Δεν είναι τραγικό αυτό? Η προσφορά υπηρεσίας είναι πολύ καλή στα ΚΞΓ.
Για τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας έχω να πω τα εξής. Χωρίζονται σε επίπεδα αποδεκτα για διορισμό και σε μικρότερα επίπεδα. Τα τυπικά προσόντα δεν χρειάζονται? Γι' αυτό δεν αγωνιζόμαστε όλοι? Και όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά!! Αρα δεν γίνεται να πάμε αγγλικά και να μην προσπαθήσουμε για κάποιο πιστοποιητικό. Θα το χρειαστούμε σίγουρα στην αγορά εργασίας. Τα πιο μικρά επίπεδα που αναφέρθηκαν επίσης εξυπηρετούν κάποια πράγματα. Καταρχήν μπορεί να δει και ο καθηγητής και ο μαθητης και ο γονιός το επίπεδο γνώσεων του μαθητη, αλλά βασικότερα, εξοικειώνουν τον μαθητη με τη λογική των εξετάσεων. Παιδιά που δίνουν σε μικρά επίπεδα εξετάσεις έχουν μια άποψη για το τι να περιμένουν, έχουν λιγότερο άγχος και αποδίδουν καλύτερα στα αποδεκτά (μεγαλύτερα) επίπεδα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Φοιτητής

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 12:41, 01-10-06:

#13
Τίνα, κατανοώ πως το βλέπεις απο τη δική σου μεριά, αλλά -προφανώς- ο μαθητής ή ο γονιός του δεν θα σκεφθεί "α, να παω στο φροντηστήριο που είναι νόμιμο". Άλλα κριτήρια θα καθοδηγήσουν την απόφαση του.
Σε αυτό το σημείο, θα συμφωνήσω ότι εξαρτάται απο το μαθητή. Προσωπικά, σε γενικές γραμμές προτιμώ τα φροντηστήρια, καθότι είμαι αρκετά ανταγωνιστικό άτομο και με μικρή αυτοπειθαρχία. Όμως, σε κάποια μαθήματα παλιότερα που πήγαινα σχολείο (αρχαία και έκθεση), επειδή ήμουν πολύ αδύναμη, έκανα μερικά ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Εκεί δεν θα με βοηθούσε ο ανταγωνισμός, καθότι θα ισοπέδωνε την αυτοπεποίθηση μου μιας και θα ήμουν απο τους χειρότερους.
Εγώ τίνα θα σου πρότεινα να μην αναλώνεσαι τόσο στο "ρε γ@μώτο, γιατί??" διότι δεν έχει νόημα. Μην στεναχωριέσαι για ο,τι διορθώνεται και για ο,τι δεν διορθώνεται, και το συγκεκριμένο δύσκολα μπορείς να το διορθώσεις μόνη σου, χωρίς τουλάχιστον να γίνεις αντικείμενο μίσους απο τους συναδέλφους σου. Κοίτα λοιπόν να γίνεις εσύ καλύτερη και όταν αρχίσει να ακούγεται ότι στο τάδε φροντηστήριο γίνεται πολύ καλή δουλειά θα δείς πότε θα φύγουν απο τα ιδιαίτερα και θα έρθουν σε σένα. Έξυπνες ιδέες χρειάζεται.

ΥΓ: Δεν μπορώ να μην το σχολιάσω: Πρόσεχε λίγο και τα έντυπα σου, διότι στα περισσότερα φροντηστήρια είναι ελαφρώς σαν τον κ**ο της μαιμούς απο γραφιστικής απόψεως

ΥΓ: Επίσης άσχετο, αλλά μπράβο σου που είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και δεν έχεις διαλέξει τον "σίγουρο" δρόμο του υπαλλήλου! Διπλά μπράβο επειδή είσαι και γυναίκα και οι περισσότερες κοιτάνε το βόλεμα και όχι να κάνουν κάτι δικό τους.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tina

Νεοφερμένος

H tina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

H tina έγραψε: στις 13:17, 01-10-06:

#14

Για τα διαφημηστικά.....
Δεν αναλώνομαι και προσπαθώ να βελτιώνω συνεχώς την παροχή υπηρεσίας.
Θα σε στενοχωρήσω λέγοντας πως το ΚΞΓ είναι του αντρα μου? (Μπράβο που τον βοηθάω ???? ). Το δουλεύουμε μαζί. Χμ..... Εγώ διλαλεξα μάλλον τον σίγουρο δρόμο του γάμου (όσο είναι σίγουρος)
Ο γονιός σίγουρα θα το δει από τη δική του άποψη. Απλά έχει ενταθεί το φαινόμενο παρα πολύ.
Σε όλη την Ελλάδα κλείνουν ΚΞΓ και φροντιστήρια κολλωσοί έχουν πάθει ζημιά. Πόσο μάλλον τα μικρά
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

diddle

Δραστήριο Μέλος

H diddle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών . Έχει γράψει 234 μηνύματα.

H diddle έγραψε: στις 13:27, 01-10-06:

#15
Αρχική Δημοσίευση από tina

Σε όλη την Ελλάδα κλείνουν ΚΞΓ και φροντιστήρια κολλωσοί έχουν πάθει ζημιά. Πόσο μάλλον τα μικρά
Τουλάχιστον στις κωμοπόλεις που έχω εγώ υπόψη μου, τα φροντιστήρια κολλωσοί παθαίνουν ζημιά γιατί το επίπεδο σπυδών που προσφέρουν ειναι αθλιότατο. Μόνο τα οπτικοακουστικά μέσα ξέρουν να πλασάρουν κ άλλα τετοια φρου φρου κ αρώματα και από ουσία...το απόλυτο τίποτα..
Αντίθετα πολλά μικρά που έχουν εδραιωθεί και εχουν αποκτήσει φήμη, αξιοπιστία και εμπιστοσύνη κοντεύουν να εξελιχθούν σε κολλωσοί.Και για μένα αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!!! Φαντάζομαι γνωρίζεις σε μικρές κοινωνίες πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο παράγοντας φήμη!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tina

Νεοφερμένος

H tina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

H tina έγραψε: στις 14:01, 01-10-06:

#16
Σίγουρα καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.....
Εγώ μιλάω για επιχειρήσεις που λειτουργούν σωστά και προσφέρουν πραγματικά ουσιαστική παροχή γνώσεων.
Εμένα φέτος ας πουμε κάποια παιδάκια έφυγαν και οι γονείς μου είπαν ανοιχτά ότι θα κάνουν ιδιαιτερα επειδή κάνει και η φίλη τους η τάδε.
Και τα ΚΞΓ δεν έχουν τρόπους να αντιπαρατεθούν σε αυτό. Πρέπει να το παιξουν ή να προσλάβουν ντετεκτιβ (πολλοι το έχουν κάνει)
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dark_kronos (Rognan)

Επιφανές Μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 28 ετών . Έχει γράψει 13,507 μηνύματα.

O Dark_kronos . έγραψε: στις 14:11, 01-10-06:

#17
Κοιτα τινα το οτι εσυ και καθε φροντιστιριο χανει μαθητες απο ιδιετερα δεν ξερω κατα ποσο υσχιει αλλα δεν εχω λογο να μην σε πιστεψω, ετσι λοιπον θεωροντας δεδομενο οτι χανεις πολους μαθητες απο καθηγιτες που κανουν ιδιετερα βλεπω οτι εχεις ενα μικρο μισος για αυτους, μηπος ομως δεν φταινε αυτοι που εσυ χανεις πελατια; Μηπος φταιει το οτι επρεπε να το ψαξεις καπος καλυτερα πριν ανοιξεις κξγ; Οπως λες και εσυ στην περιοχη σου εχει λιγα παιδια, αν δεν εισαι η πρωτη που ανοιξε φροντιστιριο κατα την γνωμη μου εκανες μεγαλο λαθος που ανοιξες φροντιστιριο... επρεπε να τα ειχες ζηγισει καλυτερα...
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Φοιτητής

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 14:15, 01-10-06:

#18
Τίνα έχεις σκεφτεί τότε να προσφέρεις ιδιαίτερα στο ίδιο το φροντηστήριο; Έτσι και ιδιαίτερα θα είναι, και την αξιοπιστία του φροντηστηρίου θα έχει και θα τσακίσεις τον ανταγωνισμό!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tina

Νεοφερμένος

H tina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

H tina έγραψε: στις 17:33, 02-10-06:

#19
μακάρι να ήταν από το θέμα.... Προσφέρεις αρα πας καλά. Η περιοχή του ΚΞΓ έχει πολλά παιδιά και αναπτύσσεται διαρκώς. Χασαμε όλα τα ΚΞΓ παιδιά όχι λόγω της κακής παροχής υπηρεσίας αλλά των ιδιαιτέρων. Αν έφευγαν από εμένα και πήγαιναν σε άλλο θα ανησυχούσα πως κάτι δεν πάει καλά στο σχολείο. Όμως δεν πάνε σε άλλο σχολείο. Το ίδιο προβλημα διαρροών είχαν όλα τα ΚΞΓ.
Σε καμία περίπτωση δεν αισθάνομαι έχθρα για τους ιδιαιτεράδες. Εχω φίλες που κάνουν ιδιαιτερα. Αλλά το προβλημα παραμένει.
Και είμαι σε θέση να γνωρίζω πως το ίδιο πρόβλημα υπάρχει σε όλη την Ελλάδα και είναι φοβερά έντονο. Βλέπω τους συναδέλφους μου πανελλήνια εξαιρετικά προβληματισμένους και όλοι παραπονούνται για διαρροές και μικρή προσέλευση νέων μαθητών.
Προσωπικά επιβιώνουμε. Αλλά γενικά πολύς κόσμος έχει μεγάλο πρόβλημα.
Τελικά αυτό που ίσως μπορεί να γίνει είναι η θέσπιση αυστηρότερης τιμωρίας των "παρανόμων" ωστε να λειτουργήσει αποτρεπτικά και να αγωνιστούμε επι ίσων όρων
Ευχαριστω
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,086 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε: στις 17:50, 02-10-06:

#20
Λογικο ομως δεν ειναι και οι περισσοτεροι καθηγητες να στρεφονται στα ιδιαιτερα; Ξερω αρκετα παιδια που εχουν τελειωσει τις σχολες τους (απο φυσικο μεχρι αγγλικη φιλολογια..μεγαλη γκαμα καθηγητιλικιου!), και οταν απευθυνονται σε φροντιστηρια τα ποσα που τους δινουν την ωρα ειναι αστεια! Δε λεω οτι το ιδιο συμβαινει και με το δικο σας φροντιστηριο, αλλα στην πλειοψηφια των φροντιστηριων η κατασταση ειναι αυτη. Εφοσον, ο κλαδος περναει κριση απ'τα ιδιαιτερα, και ο σημαντικοτερος λογος πιστευω πως ειναι ο οικονομικος, γιατι δεν διορθωνετε λιγο τα πραγματα? (δεν ειναι προσωπικη η ερωτηση)
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Joan02k@

Βρείτε παρόμοια