jj!
Τιμώμενο Μέλος
Καλή επιτυχία και καθαρό μυαλό σε όλους τους υποψηφίους!
Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2019. Για ό,τι αφορά τη ΑΕΠΠ (πώς τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.
Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί, όπου και θα προστεθούν τα θέματα και οι ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά από διάφορα φροντιστήρια!
Σημείωση συντονιστών: Επειδή τις ημέρες των εξετάσεων τα μηνύματα θα είναι πολυάριθμα, παρακαλούνται τα μέλη, αν εντοπίσουν κάποιο μήνυμα που αντιβαίνει στους όρους χρήσης του forum, να το αναφέρουν στους συντονιστές μέσω της χρήσης του συστήματος αναφοράς μηνύματος. Υπενθυμίζουμε ότι η αναφορά γίνεται πατώντας το κουμπί
Θέματα
Απαντήσεις (Φροντιστήρια Κελάφας)
Προηγούμενα μαθήματα:
07/06/2019 | Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας |
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panagiotis849
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Αλγόριθμος Β1
Δεδομένα // n, table, key //
done <- ψευδής
position <- 0
I <-1
count <- 0
Όσο i <= n και done = ψευδής επανάλαβε
Αν table[ ι - 1 ] = key τότε count <- count + 1
Τέλος_αν
Αν count = 3. τότε
done <- αληθής
position <- i αλλιώς
i <- i +1 Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης Αν done τότε
Εμφάνισε "Tο στοιχείο", key, "υπάρχει τουλάχιστον 3 φορές."
Εμφάνισε "Για τρίτη φορά εμφανίζεται στη θέση ", position, "." αλλιώς
Εμφάνισε "Το στοιχείο", key, "δεν υπάρχει τουλάχιστον 3 φορές." Τέλος_αν
Τέλος Β1
Προβληματίζομαι για το 8. Επρεπε πριν το 8 να εχει ένα ι = ι + 1. Εκτός αν θεωρεί ότι ο πίνακας αρχίζει με το position 1
edit: Δεν ήξερα ότι στη Γλώσσα οι πίνακες ξεκινάνε από το 1. Ελεος. Λάθος το έκανα αλλά δεν δέχομαι να το διοθρώσω.
ΣΛ
1. Ο δείκτης σε έναν πίνακα έχει υποχρεωτικά ακέραια τιμή.
Ναι. Κάποια παιδιά θα μπερδευτούν γιατί θα θεωρήσουν ότι πρέπει να μπει αντί για ακέραια τιμή φυσικός αριθμός. Αλλά ο φυσικός αριθμός είναι ακέραια τιμή αρα είναι Σωστό
2. Η έκφραση Χ ΚΑΙ (ΟΧΙ Χ) είναι πάντα Αληθής για κάθε τιμή της
λογικής μεταβλητής Χ.
Λάθος. Μόνο για 0 είναι αληθής
3. Η έκφραση "ΚΑΛΗΜΕΡΑ" > "ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ" έχει την τιμή Αληθής.
Δεν ξερω. Ορίζεται στη γλωσσα σύγκριση αλφαριθμιτικών. Σωστο λόγω sort θα έβαζα
4. Σκοπός της ιεραρχικής σχεδίασης είναι η διάσπαση του προβλήματος
σε μια σειρά από απλούστερα υποπροβλήματα.
Δεν ξέρω. Σωστό μάλλον
5. Στη ΓΛΩΣΣΑ έχουμε απεριόριστη εμβέλεια μεταβλητών.
Ναι θαρρω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
ΘΕΜΑ Α
Συνηθισμένα θέματα δίχως κάτι που να απαιτεί ιδιαίτερη σκέψη ή εξυπνάδα.
Επί της ουσίας σου δίνονταν κάποιοι αλγόριθμοι κι έκανες ότι ζητούσε βήμα-βήμα.
Α1. Κλασικό Σ-Λ με 2 θεωρίας.
Α2. Θεωρία που μέσω της τριβής με το μάθημα την απαντάει ο καθένας δίχως παπαγαλία.
Α3. Πολύ απλή εκτύπωση τιμών, μόνη προσοχή ότι πρόκειται για μέχρις ότου.
Α4. Εντάξει, αλίμονο αν κάποιος δεν ξέρει την δομή των διαγραμμάτων ροής.
Α5. Δεν είχε κάποια ιδιαίτερη δυσκολία, ούτε απαιτούνταν να ξέρεις τον αλγόριθμο(άλλωστε δίνεται). Μόνη προσοχή ότι πρόκειται για επανάληψη.
ΘΕΜΑ Β
Σε σχέση με προηγούμενες χρονιές δεν ήταν το θέμα που συνήθιζε να "κόβει" βαθμούς από τους υποψηφίους.
Β1. Απλή διάσχιση πίνακα κι αναζήτηση κλειδιού. Αν ξέρεις να το κάνεις για ένα, ξέρεις να το κάνεις και για 3. Η συμπλήρωση κενών είναι πολύ τετριμμένη.
Β2.
α) Απλή αντιστοιχία τύπων, ορισμάτων-παραμέτρων και τρόπου κλήσης. Δε θεωρώ ότι μπορεί να δυσκόλεψε κάποιον να βρει κάποιο από τα λάθη που υπήρχαν.
β) Αν έκανες το α) είναι σαν να έχεις κάνει κι αυτό το ερώτημα. Μόνος προβληματισμός οι αλλαγές που έπρεπε να κάνουν σε όσα είχαν λάθος τρόπο κλήσης.
ΘΕΜΑ Γ
Ανεξάρτητα ερωτήματα(δηλαδή όχι παράλληλους υπολογισμούς), όλα μέσα σε μια "Όσο", δίχως καμία ασάφεια ή παρερμηνία.
Δίνεται και το tip για όσους εμμένουν σε χρήση πινάκων.
ΘΕΜΑ Δ
Μέχρι και το Δ4 είναι παρόμοιας δυσκολίας με το Γ, μιας κι επί της ουσίας ζητάει παρόμοια πράγματα και τρόπο υπολογισμό τους.
Δ5. Διπλή ταξινόμηση, αυτό έχει μια αυξημένη δυσκολία, θεωρώ ότι έπρεπε να δίνει περισσότερους βαθμούς.
Καλά Αποτελέσματα
Β1
Προβληματίζομαι για το 8. Επρεπε πριν το 8 να εχει ένα ι = ι + 1. Εκτός αν θεωρεί ότι ο πίνακας αρχίζει με το position 1
Όχι, δεν έπρεπε. Οι πίνακες ξεκινάνε από το 1 αλλά κι από το μηδέν να ξεκινούσαν, πάλι δεν θα ήταν σωστό αυτό που λες(δε καταλαβαίνω καν το σκεπτικό σου). Κατ' επέκταση το (4) σου θα έπρεπε να είναι table.
1. Ο δείκτης σε έναν πίνακα έχει υποχρεωτικά ακέραια τιμή.
Ναι. Κάποια παιδιά θα μπερδευτούν γιατί θα θεωρήσουν ότι πρέπει να μπει αντί για ακέραια τιμή φυσικός αριθμός. Αλλά ο φυσικός αριθμός είναι ακέραια τιμή αρα είναι Σωστό
2. Η έκφραση Χ ΚΑΙ (ΟΧΙ Χ) είναι πάντα Αληθής για κάθε τιμή της
λογικής μεταβλητής Χ.
Λάθος. Μόνο για 0 είναι αληθής
3. Η έκφραση "ΚΑΛΗΜΕΡΑ" > "ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ" έχει την τιμή Αληθής.
Δεν ξερω. Ορίζεται στη γλωσσα σύγκριση αλφαριθμιτικών. Σωστο λόγω sort θα έβαζα
4. Σκοπός της ιεραρχικής σχεδίασης είναι η διάσπαση του προβλήματος
σε μια σειρά από απλούστερα υποπροβλήματα.
Δεν ξέρω. Σωστό μάλλον
5. Στη ΓΛΩΣΣΑ έχουμε απεριόριστη εμβέλεια μεταβλητών.
Ναι θαρρω
Η δική μου εκτίμηση είναι:
Σ: Όντως αυτό μπορεί να μπέρδεψε κάποιους.
Λ: Το '0' που λες δε ξέρω που κολλάει μιας και μιλάμε για λογική μεταβλητή.
Λ: Έχω την εντύπωση ότι τα γράμματα πάνε ανάποδα αλλά όσοι δίνουν θα ξέρουν με σιγουριά αυτό.
Σ
Λ: Η εμβέλεια είναι εντός προγράμματος, δεν επεκτείνεται και σε υποπρογράμματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Όχι, δεν έπρεπε. Οι πίνακες ξεκινάνε από το 1 αλλά κι από το μηδέν να ξεκινούσαν, πάλι δεν θα ήταν σωστό αυτό που λες(δε καταλαβαίνω καν το σκεπτικό σου). Κατ' επέκταση το (4) σου θα έπρεπε να είναι table.
τραγικο. Γιατί τι κάνανε να αρχίζει από το 1.
Έστω ξεκινά ο πίνακας με 0
Τότε το (4) ανκαστικά είναι table[ i - 1 ] = key γιατί πρέπει να μετρήσουμε και πρώτη θέση του πίνακα.
η θέση του πίνακα είναι i - 1
το (8) αναγκαστικά position = i ενώ η τρέχουσα θέση ειναι i - 1. Συνεπώς για να ισχύει αυτό που έγραψα έκανα σχόλιο ότι o πίνακας αρχίζει με position = 1. Εκεί μπερδεύτηκα.
ok. Τη λογική μεταβλητή την έκανα copy paste μετά γιατί σε άλλη γραμμη στο pdf και δεν την έβαλα υπόψιν. Σωστά.Η δική μου εκτίμηση είναι:
Σ: Όντως αυτό μπορεί να μπέρδεψε κάποιους.
Λ: Το '0' που λες δε ξέρω που κολλάει μιας και μιλάμε για λογική μεταβλητή.
Λ: Έχω την εντύπωση ότι τα γράμματα πάνε ανάποδα αλλά όσοι δίνουν θα ξέρουν με σιγουριά αυτό.
Σ
Λ: Η εμβέλεια είναι εντός προγράμματος, δεν επεκτείνεται και σε υποπρογράμματα.
Πάτωσα όπως την έκθεση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Όμως δεδομένου ότι μια εντολή μπορεί να είναι και η ΔΙΑΒΑΣΕ ή η ΓΡΑΨΕ, έβαλα σχόλιο στο τέλος ότι τα ορθογώνια θα μπορούσανε να είναι και πλάγια παραλληλόγραμμα, ανάλογα με τις εντολές. Έπραξα σωστά;
Είδα τις λύσεις στον Πουκαμισά. Περιμένω καθαρό 100ρι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonGokuUI
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Εγώ το έκανα με ΟΣΟ... ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ και απλά έκανα νέο διάβασμα και στο τέλος.Εγώ στο Γ με αρχή επανάληψης δούλευα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panelele19
Νεοφερμένος
Τι εννοείς ? Εγώ με ι και j δουλεια και στην τάξη ταξινόμηση έβαλα jΜια ερώτηση ποσό θα μου κόψουνε στο θέμα Δ που μπερδεύτηκα και αντί για I έβαλα J στην ταξινόμηση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Περιμένω γύρω στο 16!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panelele19
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Μεταβλητές δεν είναι Τ I,j? Αρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανεξαρτήτως έτσι μου έχουν πει ..!Τίποτα άκυρο σωστό είναι τελικά!
Περιμένω γύρω στο 16!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Στην ερώτηση ανάπτυξης σχετικά με τις πράξεις επί των δομών δεδομένων που εφαρμόζονται στους πίνακες έχω μία ερώτηση. Από τις πράξεις επί των δομών δεδομένων που αναφέρονται στο σχολικό βιβλίο υπάρχει κάποια που δεν εφαρμόζεται σε πίνακα; προσπαθώ να καταλάβω προς τι η αναφορά της λέξης πίνακας στο ερώτημα. Δηλαδή Γιατί δεν ζήτησε απλά τις πράξεις επί των δομών δεδομένων.
Αυτές που εφαρμόζονται σε έναν πίνακα είναι η αναζήτησή ταξινόμηση συγχώνευση διαχωρισμός τα αλλά δεν είναι !αυτο ήταν η παγίδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
2 μονάδες λογικά ...!Εγω δυσκολεύτηκα λίγο μα καταλάβω τι εννοεί το β2β πως να τα αλλάξω δηλαδή κατά τα αλλά μόνο 2-4 μονάδες να χάσω από τα προγράμματα και 2-4 από τη θεωρία ..Καλή επιτυχίας μας έμεινε άλλο ένα και ο αγωνας δικαιωνεται !Η χρήση της GOTO θα ήταν λάθος ;
Μεταβλητές δεν είναι Τ I,j? Αρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανεξαρτήτως έτσι μου έχουν πει ..!
Ναι το ξέρω!
Μια ερώτηση στο Γ3 έκανα το εξής!
Έβαλα μια τιμή max έξω και την σύγκρινα.Στις λύσεις κάνει πρώτα το Γ4 όμως.Ποσο λέτε να μου κόψουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Ναι το ξέρω!
Μια ερώτηση στο Γ3 έκανα το εξής!
Έβαλα μια τιμή max έξω και την σύγκρινα.Στις λύσεις κάνει πρώτα το Γ4 όμως.Ποσο λέτε να μου κόψουν;
Στις λυσεις του πουκάμισα έτσι το είδα που λες σαν max<-- -1 όπως το έβαλα και εγώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Ωχ όχι ρε γαμώτο έβαλα την εισαγωγή και την προσπέλαση. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι οι πίνακες είναι στατικές δομές Οπότε εισαγωγή δεν έχει νόημα σε αυτούς πάω να δω πόσα μόρια έχασα. Η προσπέλαση πρέπει να είναι σωστή Αφού την αναφέρει και το ορόσημο το φροντιστήριο. Αναζήτηση ταξινόμηση τις έβαλα κανονικά.Αυτές που εφαρμόζονται σε έναν πίνακα είναι η αναζήτησή ταξινόμηση συγχώνευση διαχωρισμός τα αλλά δεν είναι !αυτο ήταν η παγίδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.