Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,844 εγγεγραμμένα μέλη και 2,473,394 μηνύματα σε 78,680 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 203 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Ισλανδικά

panagiotists13 (Παναγιώτης)

Φοιτητής

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,101 μηνύματα.

O panagiotists13 έγραψε: στις 06:56, 12-11-13:

Ενδιαφέρομαι για ισλανδικά.Είμαι μαθητής γυμνασίου στη Θεσσαλονίκη.Το χω ψάξει και δεν υπάρχει τίποτα ούτε στη Θεσσαλονίκη αλλά ούτε σε καμία άλλη ελληνική πόλη.Δεν πειράζει θα τα μάθω μόνος μου....Κατέβασα δύο βιβλία το Colloquial Icelandic και το Teach Yourself Icelandic.Θα τα τελειώσω και στο λύκειο σκέφτομαι να πάω με πρόγραμμα ανταλλαγής μαθητών στην Ισλανδία έστω για μερικές εβδομάδες.Σκέφτομαι ακόμα και για σπουδέσ εκεί.Το ξέρω είναι νωρίς ακόμα αλλά κάνε όνειρα και ποτέ δεν ξέρεις...........Τι μου προτείνετε?Αυτά τα βιβλία είναι καλά?Αξίζουν τα ισλανδικά και οι σπουδές εκεί ή θα πάω για σπουδές και μετά από μερικούς μήνες θα αναγκαστώ να γυρίσω πίσω?Λένε οτί είναι δύσκολη γλώσσα αλλά έχω ιδιαίτερο ταλέντο στις ξένες γλώσσες και μιλάω ήδη αγγλικά έχω το λοουερ γαλλικά θα δώσω το β2 το δεκέμβριο και γερμανικά-είμαι μισός γερμανός..............
Συγνώμη για το κατεβατό....
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Φοιτητής