"ΟΧΙ στις Διαγραφές Φοιτητών" / Μαζεύουν υπογραφές πανελλαδικά

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,905 μηνύματα.
Δεν ειναι δυνατον να διαγραφουν ατομα με 2-3 χρωστουμενα , τα οποια ειναι ενεργα στις εξεταστικες , τα εχουμε πει πολλακις. Απο τα πιο ηλιθια μετρα εβερ.
Τα ίδια τα μέλη ΔΕΠ θα φάνε σκατά, γιατί ο Πιερακάκης ζήτησε το κάθε τμήμα να στείλει στοιχεία.

Θα κάνουν μια πρόχειρη στατιστική αναγωγή, θα αποδειχθεί ότι από το σύνολο των υποψήφιων προς διαγραφή φοιτητών "αγωνίζεται" το 10% από αυτούς (και πολλά ίσως λέω) και θα φάνε αυτογκόλ από τα αποδυτήρια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και πανω που λεγαμε για παραταση στις διαγραφές ερχεται και ο ευσωματουλης να το επιβεβαιωσει...
Εχει τους υπόγειους λογους του βεβαια αλλα οκ.
Ειπε
Ο υπουργός Παιδείας επιφυλάχθηκε στο αίτημα Πρυτάνεων για να επανεξεταστεί κατά περίπτωση και κατά Πανεπιστήμιο το ζήτημα των διαγραφών των φοιτητών, ανάμεσα σε εκείνους που είναι ανενεργοί και εκείνους που αγωνίζονται για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.
Για το λόγο αυτό ζήτησε από τους Πρυτάνεις να του καταθέσουν συγκεκριμένα στοιχεία για το κάθε Ίδρυμα.
Μάλιστα ο Κυριάκος Πιερρακάκης υπενθύμισε στους Πρυτάνεις ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων είναι υπέρ του μέτρου των διαγραφών. (Αυτο που το βρηκε?)

 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,800 μηνύματα.
α κάνουν μια πρόχειρη στατιστική αναγωγή, θα αποδειχθεί ότι από το σύνολο των υποψήφιων προς διαγραφή φοιτητών "αγωνίζεται" το 10% από αυτούς (και πολλά ίσως λέω) και θα φάνε αυτογκόλ από τα αποδυτήρια.
To θεμα ειναι το 10% μη φαει τη διαγραφη ομως. Μη λεμε τα αυτονοητα ρε παιδια για ονομα του θεου. Ψηφοθιρικο νομοσχεδιο ειναι, ενα απο τα πολλα της κυβερνησης .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τα ίδια τα μέλη ΔΕΠ θα φάνε σκατά, γιατί ο Πιερακάκης ζήτησε το κάθε τμήμα να στείλει στοιχεία.

Θα κάνουν μια πρόχειρη στατιστική αναγωγή, θα αποδειχθεί ότι από το σύνολο των υποψήφιων προς διαγραφή φοιτητών "αγωνίζεται" το 10% από αυτούς (και πολλά ίσως λέω) και θα φάνε αυτογκόλ από τα αποδυτήρια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Φαντασου να εισαι κατω απο τον γεωργιαδη. Τι ακριβως θες να δειξεις με αυτη τη δημοσκοπηση?
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Τα ίδια τα μέλη ΔΕΠ θα φάνε σκατά, γιατί ο Πιερακάκης ζήτησε το κάθε τμήμα να στείλει στοιχεία.

Θα κάνουν μια πρόχειρη στατιστική αναγωγή, θα αποδειχθεί ότι από το σύνολο των υποψήφιων προς διαγραφή φοιτητών "αγωνίζεται" το 10% από αυτούς (και πολλά ίσως λέω) και θα φάνε αυτογκόλ από τα αποδυτήρια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Ότι ο Γεωργιάδης είναι δεύτερος με ξεπερνάει
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,442 μηνύματα.
Γιατι μονο κοινωνικη ευαισθησία ? την χαρτα αθρωπινων δικαιωματων που την εχετε γραμμενη ? την εχετε υπογραψει και με τα δυο χερια.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 32,541 μηνύματα.
Ένα νομοσχέδιο που έπρεπε να εφαρμόζεται εδώ και πολλά χρόνια, καθώς δεν νοείται φοιτητής να σπουδάσει 10++ χρόνια για να πάρει πτυχίο. Η αριστερά για κάποιο λόγο επιβραβεύει την τεμπελιά των φοιτητών, φοιτητές που έχουν το θράσος να ζητούν 10 και 15 χρόνια για να βγάλουν το τμήμα τους. Δεν ξέρω αν το χρονικό περιθώριο πρέπει να είναι ν+2 ή 2ν, σίγουρα όμως πρέπει να υπάρχει κάποιος περιορισμός στο μέγιστο χρόνο περάτωσης σπουδών ώστε να λειτουργούν καλύτερα τα πανεπιστήμια.

Από τα παραπάνω προφανώς εξαιρώ τους φοιτητές με προβλήματα υγείας, όπου εκεί πρέπει να εφαρμόζεται ένα πιο ευέλικτο πλαίσιο.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,905 μηνύματα.
Γιατι μονο κοινωνικη ευαισθησία ? την χαρτα αθρωπινων δικαιωματων που την εχετε γραμμενη ? την εχετε υπογραψει και με τα δυο χερια.
Ποιά χάρτα;
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,800 μηνύματα.

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Η αριστερά για κάποιο λόγο επιβραβεύει την τεμπελιά των φοιτητών, φοιτητές που έχουν το θράσος να ζητούν 10 και 15 χρόνια για να βγάλουν το τμήμα τους.
Η αριστερά εδώ και δεκαετίες έχει υποβαθμίσει το επίπεδο των δημοσίων πανεπιστημίων με τις δικές της ιδεολογίες. Βγήκαν όλα τα φιλντάνια στο ΤΟΠΑ και κλαίγονται γιατί δεν τους φτάνουν 6 χρόνια να βγάλουν το τμημα και πίστεψε με οι δικαιολογίες περι "δουλειάς" και περι " εργατικότητας" είναι παραμύθια της χαλιμάς. Οι περισσότεροι αν όχι όλοι δεν χάνουν τριημερο κατα τη διάρκεια του χρόνου-δεν πατάνε στη σχολή και ψάχνουν φροντιστήριο ακόμα και στα πιο γελοία μαθήματα...
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,800 μηνύματα.
Η αριστερα 4 χρονια κυβερνησε ρε μαγκες τι πιπες γραφετε? Νομιζετε αμα οι κυβερνησεις δεν ηθελαν τις παραταξεις στα πανεπστημια , δεν θα τις ειχαν διαλυσει μεσα σε μια μερα?
 

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,934 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι θα προχωρήσουν σε διαγραφές προς το παρόν.

Σε πρώτη φάση απλά θα διαγράψουν τους ανενεργούς (που δεν κάνουν δήλωση μαθημάτων). Μετά ενδεχομένως, θα βάλουν πιο συγκεκριμένα κριτήρια που δεν έχουν να κάνουν μόνο με το χρόνο αποφοίτησης (ίσως με τον αριθμό των περασμένων μαθημάτων κλπ). Όσο και να το προσπάθησαν τόσα χρόνια, δεν το κατάφεραν αλλά σίγουρα θέλουν να το πιέσουν αφού ιδρύονται τώρα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και είναι τρομερό pool υποψήφιων φοιτητών οι "αιώνιοι" - που μαζί σε αυτούς περιλαμβάνουν άδικα και πόσους άλλους φοιτητές που προσπαθούν πραγματικά να σπουδάσουν και να ολοκληρώσουν τις φοιτητικές τους υποχρεώσεις.

Όσο για κάποια από τα παραπάνω σχόλια τα οποία γράφονται από άτομα του δεξιού μπλοκ, έχω να πω ότι προφανώς εκφράζετε την άποψή σας εκ του ασφαλώς ενώ δεν έχετε αντιμετωπίσει σοβαρές δυσκολίες και δεν μπορείτε καν να διανοηθείτε ποιο είναι το πραγματικό status quo, όχι μόνο στο ακαδημαϊκό κομμάτι αλλά και γενικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,504 μηνύματα.
Ξεφυτρώνουν άλλα θέματα τώρα, αυτό της επωνυμίας του Παύλου. Δεν ήταν στο πρόγραμμα. Έχουμε αγωνία για το επώνυμο του τέως Πρίγκηπα. :happy:

Να τονίσουμε ότι σε καμία χώρα του δυτικού (και όχι μόνο) κόσμου δεν εφαρμόστηκε πολιτική διαγραφής φοιτητών γιατί απλά η ίδια η κοινωνία έφτιαξε Πανεπιστήμια με αρχίδια από την αρχή, που να μην μπαίνει κόσμος χωρίς λόγο. Ακόμη και στην Ουγκάντα να πάτε θα δείτε ότι υπάρχει ρήτρα σπουδών και στην ίδια την κοινωνία. Δεν ήταν κάτι που προέκυψε. Μπορεί να έχουν φτώχεια, εμφυλίους αλλά ξέρει η κοινωνία της Ουγκάντας ότι για να πάει κάποιος στο Πανεπιστήμιο έχει κάποιες ικανότητες και επομένως θα το τελειώσει οπότε είναι κάπως (ανεξήγητο) να μην μπορεί να τελειώσει κάποιος τις σπουδές του.

Με αυτό καταλήγουμε σε ένα άλλο θέμα, ότι πως εξηγείται σε έναν κάτοικο άλλης χώρας η αδυναμία ολοκλήρωσης των σπουδών από φοιτητές που τα είχαν όλα στο πιάτο τους (φροντιστήρια λυκείου, φροντιστήρια στο Πανεπιστήμιο όχι όλοι, αλλά κάνουν) και να μην μπορούν να τελειώσουν τις σπουδές τους; Αυτό λοιπόν δείχνει μια άλλη παθογένεια που δεν αγγίζεται από καμία κυβέρνηση. Δεν είναι οι φοιτητές που δεν τελειώνουν το Πανεπιστήμιο.

Θα έπρεπε αυτοί οι άνθρωποι να μην ήταν στο Πανεπιστήμιο και απλά βρέθηκαν και ταλαιπωρούνται. Τελείως αντιλαϊκό ε; Όμως και στην Βενεζουέλα να πάτε, δεν θα δείτε ανθρώπους που δεν κάνουν για Πανεπιστήμιο να τελειώνουν Πανεπιστήμιο. Επίσης δεν υπάρχει και καθηγητικό κατεστημένο με αρρωστημένες νοοτροπίες σε εξεταστικές όπου αρκετοί καθηγητές για υπαρξιακούς λόγους κόβουν άνω του 70% των συμμετεχόντων φοιτητών. Αυτό επίσης δεν υπάρχει πουθενά αλλού. Τι σημαίνει να δίνουμε το μάθημα 500 άτομα και στις ανακοινώσεις να βγαίνουν μόνο 3 επιτυχόντες και οι 3 με βαθμό 5. Αυτό τι ακαδημαϊκή σκέψη προάγει;

Είτε γιατί δεν υπάρχουν απλά τέτοιοι άνθρωποι να είναι καθηγητές σε Πανεπιστήμιο,

είτε γιατί δεν υπάρχουν φοιτητές σαν τους Έλληνες φοιτητές!

τόσο απλό
 

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,934 μηνύματα.
Ξεφυτρώνουν άλλα θέματα τώρα, αυτό της επωνυμίας του Παύλου. Δεν ήταν στο πρόγραμμα. Έχουμε αγωνία για το επώνυμο του τέως Πρίγκηπα. :happy:

Να τονίσουμε ότι σε καμία χώρα του δυτικού (και όχι μόνο) κόσμου δεν εφαρμόστηκε πολιτική διαγραφής φοιτητών γιατί απλά η ίδια η κοινωνία έφτιαξε Πανεπιστήμια με αρχίδια από την αρχή, που να μην μπαίνει κόσμος χωρίς λόγο. Ακόμη και στην Ουγκάντα να πάτε θα δείτε ότι υπάρχει ρήτρα σπουδών και στην ίδια την κοινωνία. Δεν ήταν κάτι που προέκυψε. Μπορεί να έχουν φτώχεια, εμφυλίους αλλά ξέρει η κοινωνία της Ουγκάντας ότι για να πάει κάποιος στο Πανεπιστήμιο έχει κάποιες ικανότητες και επομένως θα το τελειώσει οπότε είναι κάπως (ανεξήγητο) να μην μπορεί να τελειώσει κάποιος τις σπουδές του.

Με αυτό καταλήγουμε σε ένα άλλο θέμα, ότι πως εξηγείται σε έναν κάτοικο άλλης χώρας η αδυναμία ολοκλήρωσης των σπουδών από φοιτητές που τα είχαν όλα στο πιάτο τους (φροντιστήρια λυκείου, φροντιστήρια στο Πανεπιστήμιο όχι όλοι, αλλά κάνουν) και να μην μπορούν να τελειώσουν τις σπουδές τους; Αυτό λοιπόν δείχνει μια άλλη παθογένεια που δεν αγγίζεται από καμία κυβέρνηση. Δεν είναι οι φοιτητές που δεν τελειώνουν το Πανεπιστήμιο.

Θα έπρεπε αυτοί οι άνθρωποι να μην ήταν στο Πανεπιστήμιο και απλά βρέθηκαν και ταλαιπωρούνται. Τελείως αντιλαϊκό ε; Όμως και στην Βενεζουέλα να πάτε, δεν θα δείτε ανθρώπους που δεν κάνουν για Πανεπιστήμιο να τελειώνουν Πανεπιστήμιο. Επίσης δεν υπάρχει και καθηγητικό κατεστημένο με αρρωστημένες νοοτροπίες σε εξεταστικές όπου αρκετοί καθηγητές για υπαρξιακούς λόγους κόβουν άνω του 70% των συμμετεχόντων φοιτητών. Αυτό επίσης δεν υπάρχει πουθενά αλλού. Τι σημαίνει να δίνουμε το μάθημα 500 άτομα και στις ανακοινώσεις να βγαίνουν μόνο 3 επιτυχόντες και οι 3 με βαθμό 5. Αυτό τι ακαδημαϊκή σκέψη προάγει;

Είτε γιατί δεν υπάρχουν απλά τέτοιοι άνθρωποι να είναι καθηγητές σε Πανεπιστήμιο,

είτε γιατί δεν υπάρχουν φοιτητές σαν τους Έλληνες φοιτητές!

τόσο απλό
Αυτό που ξεχνάς είναι ότι πολλές δεκαετίες τώρα, ποτέ δεν υπήρχε περιορισμός στην εκπαίδευση και να σου πω την αλήθεια προσωπικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο για να υπάρχει κιόλας. Μετά ειδικά την χούντα, τα πανεπιστήμια ήταν χώροι ελεύθερης έκφρασης και χωρίς περιορισμούς που να πιέζουν τους φοιτητές και μειώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Κάνεις συγκρίσεις μεταξύ χωρών που είναι ημιτελείς γιατί απομονώνεις πληροφορίες, που εν μέρει μπορεί να ισχύουν, για να αποδείξεις κάποιο επιχείρημα σου. Όμως, ένα εκπαιδευτικό σύστημα σε οποιαδήποτε χώρα έχει τις δικές του ιδιομορφίες, ανισότητες και παθογένειες, τις οποίες αποφεύγεις να αναφέρεις η απλά δεν γνωρίζεις. Να σου θυμίσω ότι υπάρχουν χώρες που βασικός πυλώνας της εκπαίδευσης είναι η μη πίεση στα άτομα για τα μαθήματα αλλά το να βρουν την κλίση τους από νωρίς και να κάνουν αυτό που τους αρέσει χωρίς κοινωνικούς η άλλους περιορισμούς. Να προσθέσω σε αυτό ότι στην Ελλάδα έχουμε πανεπιστήμια, που διαπρέπουν σε παγκόσμιες λίστες παρά "την παθογένεια των αιώνιων φοιτητών" όπως την αναφέρεις ο ίδιος. Και υπάρχουν και απόφοιτοι Ελληνικών Πανεπιστημίων που διαπρέπουν στο εξωτερικό είτε ερευνητικά είτε ακαδημαϊκά. Οπότε δυστυχώς τα επιχειρήματά σου μπάζουν και για άλλη μια φορά βάζεις μπροστά το δικό σου αρνητικό βίωμα και απαξιώνεις/μειώνεις την τριτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας. Στο έχω ξαναπεί, είναι λυπηρό!

Σε κάθε περίπτωση, ο κάθε άνθρωπος αντιμετωπίζει το δικό του γολγοθά, ειδικά σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε (ειδικότερα την τελευταία 15ετία) και θεωρώ εντελώς εθεροβάμωνες τους ανθρώπους που δεν αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα την οποία ζούμε. Αν τόσο πολύ δεν σας αρέσουν τα δημόσια πανεπιστήμια στην Ελλάδα, πληρώστε και πηγαίνετε σε αυτά του εξωτερικού ή στα νεοιδρυθέντα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,504 μηνύματα.
Απλά θέλω να πω ότι το πρόβλημα με τους αιώνιους φοιτητές ξεκινάει από το γυμνάσιο. Υπάρχει και το καθηγητικό άβατο που διογκώνει το πρόβλημα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,504 μηνύματα.
Αυτό που ξεχνάς είναι ότι πολλές δεκαετίες τώρα, ποτέ δεν υπήρχε περιορισμός στην εκπαίδευση και να σου πω την αλήθεια προσωπικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο για να υπάρχει κιόλας. Μετά ειδικά την χούντα, τα πανεπιστήμια ήταν χώροι ελεύθερης έκφρασης και χωρίς περιορισμούς που να πιέζουν τους φοιτητές και μειώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Συμφωνώ ότι έχουμε ιδιαιτερότητες όπως και κάθε χώρα έχει. Η μη πίεση των φοιτητών θα έπρεπε να είναι σε άλλη βάση και όχι για θέματα σπουδών. Θα μπορούσε να μην υπάρχει "πίεση" για συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο. Για παράδειγμα αν κάποιος ήθελε να πάρει 20 μαθήματα οικονομικών να το κάνει χωρίς να υπάρχουν περιορισμοί και ρήτρες. Εξηγώ παρακάτω γιατί.

Κάνεις συγκρίσεις μεταξύ χωρών που είναι ημιτελείς γιατί απομονώνεις πληροφορίες, που εν μέρει μπορεί να ισχύουν, για να αποδείξεις κάποιο επιχείρημα σου. Όμως, ένα εκπαιδευτικό σύστημα σε οποιαδήποτε χώρα έχει τις δικές του ιδιομορφίες, ανισότητες και παθογένειες, τις οποίες αποφεύγεις να αναφέρεις η απλά δεν γνωρίζεις. Να σου θυμίσω ότι υπάρχουν χώρες που βασικός πυλώνας της εκπαίδευσης είναι η μη πίεση στα άτομα για τα μαθήματα αλλά το να βρουν την κλίση τους από νωρίς και να κάνουν αυτό που τους αρέσει χωρίς κοινωνικούς η άλλους περιορισμούς.

Ποιοτικά με βάση τις πραγματικές διακρίσεις των ξένων, δεν γνωρίζω ούτε έναν Έλληνα με δικό του θεώρημα ή μια θεωρία ισάξια μεγάλων Ρώσων Μαθηματικών του περασμένου αιώνα. Έχουμε βραβεία, αλλά όταν αναφέρθηκα έξω στο όνομα Δασκαλάκη για την Τεχνητή Νοημοσύνη με ρώτησαν αν έχει σχέση με τον Μαθηματικό Λεονίντ Καντορόβιτς. Δεν τον γνώριζαν.

Αυτό που θέλω να πω παραπάνω είναι ότι δεν θα είχαμε φαινόμενα αιώνιων φοιτητών αν ξεκινούσε άμεσα μια κάθετη αξιολόγηση όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού από το νηπιαγωγείο και αν διαπιστώνονται κακές αποδόσεις να απολύονται οι αδύναμοι δάσκαλοι και καθηγητές αμέσως. Στην Ελλάδα η κακή αξιολόγηση σημαίνει τιμωρία από το ταξικό κράτους του κεφαλαίου. Έτσι αντί να οδηγούμαστε σε μια αναβάθμιση της εκπαίδευσης για να φτάσουμε στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, συνεχίζουμε οι νοοτροπίες να είναι ήδη σε λάθος βάση. Η κοινωνία η ίδια ζει σε έναν βούρκο υποκειμενικής αλήθειας και τελειότητας. Ο καθένας νομίζει ότι κάνει κάτι καλά. Άντε να πεις σε έναν καθηγητή του δημοσίου ότι κάνει λάθος το μάθημα ή έχει λάθη σε αυτά που λέει. Θα σε καταστρέψουν από τις ενώσεις των διδασκόντων. Το ξέρεις και εσύ, άσχετα αν δεν το παραδέχεσαι, ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα μέσα στο Πανεπιστήμιο όπου και οι φοιτητές είναι μέρος αυτών των προβλημάτων.

Αν για παράδειγμα, υπήρχε προσαρμοστικότητα να φτιάχνει ο κάθε φοιτητής το πρόγραμμα σπουδών που θέλει με βάση τα ενδιαφέροντά του και να αναλαμβάνει την ευθύνη του, εννοείται ότι δεν θα είχαμε τέτοια φαινόμενα. Όσο ήμουν φοιτητής θυμάμαι η πλειονότητα των φοιτητών να ψάχνει για "εύκολα" μαθήματα και να επιδιώκει εύκολους καθηγητές για να πάρει το πτυχίο. Δεν υπήρχε διάθεση για μάθηση. Ενδιαφέροντα μαθήματα μπορεί να είναι 1-5 φοιτητές λόγω αδιαφορίας των φοιτητών ή απλά δεν είχε γίνει η σωστή ενημέρωση για το μάθημα αυτό (σχετικά με την επιστημονική του βάση, εφαρμογές κτλ). Δεν υπήρχε ενημέρωση γενικότερα. Οι πληροφορίες ήταν μόνο για το προφίλ του διδάσκοντα ως προς τι θέματα βάζει στην εξεταστική. Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα των Πανεπιστημίων που με τη σειρά του γεννάει το πρόβλημα με φοιτητές που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να τελειώσουν τις σπουδές τους επειδή έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους με σπουδές που δεν τους δίνουν την κατεύθυνση για τη ζωή τους.

Για να στο πω απλά, ο άλλος χέστηκε αν κάποιος καυλώνει για την επιστήμη του ή θέλει να κάνει έρευνα, να γλείφει καθηγητές για μεταπτυχιακά, κτλ. Ο ίδιος δεν καυλώνει τόσο και κοιτάζει ρεαλιστικά πως θα ζήσει με αυτό το πτυχίο γιατί δεν είναι προνομιούχος να έχει λυμένα βιοποριστικά θέματα. Εκεί υπάρχει η απόσταση απόψεων, στην οποία το Πανεπιστήμιο αλλά και το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτο. Εκεί θα έπρεπε να υπάρχει η κρατική μέριμνα με κατευθύνσεις και ευελιξία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,442 μηνύματα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,442 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top