https://highvoltagepress.blogspot.com/2008/06/blog-post_18.html
ΜΗ ΣΑΣ ΤΥΧΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ (αν σας τύχει πατήστε τον στο λαιμό)
Η Αυγή, με την οποία συνεργάστηκα για χρόνια, μου χρωστάει ακόμα λεφτά.
Χρωστάει λεφτά σε πολύ κόσμο -και άχρηστο μεταξύ άλλων, καθότι από προσλήψεις, καλά πάμε.
Η Αυγή, αρνείται τις δεξιές πρακτικές της ορθολογικής λειτουργίας ενός εντύπου.
Προτιμάει να έχει απλήρωτους συνεργάτες, ή ανθρώπους που γράφουν δωρεάν, και δανείζονται για να ζήσουν.
Η Αυγή είναι ο χειρότερος, αισχρότερος, αθλιότερος εργοδότης, και το κόμμα που συνδέεται μαζί της, δεν κάνει τίποτε γι' αυτό.
Η Αυγή προτιμάει να βουλιάξει με όλους μέσα, παρά να αφήσει τη "σαβούρα".
Η απάντηση σε όποιον ζητάει τα λεφτά του, είναι ότι ήδη προηγούνται άλλοι με μεγαλύτερο χρέος!!!
Δεν θέλουν να "υποκύψουν στις πιέσεις της αγοράς", και γι' αυτό αφήνουν το απόστημα να σαπίζει.
Μην την αγοράζετε, αν την αγοράζατε, μην ψηφίζετε Σύριζα, αλλά ξυρείστε τους σύριζα, για να μάθουν τι εστί βερύκοκκο.
Ο κόσμος δουλεύει σα σκλάβος και είναι απλήρωτος!!!
Κι επιπλέον, επειδή είναι κορόιδα, δε μιλάνε κιόλας, για να μη δυσκολέψουν το κόμμα και δεν ξέρω ποιόν άλλο.
Ο Αλαβάνος είναι από τους πλουσιότερους της Βουλής, με σπίτια, ομόλογα και λεφτά.
Άμα δεν μπορούν να βρουν μια λύση, να το κλείσουν το ρημάδι, και το κόμμα και την εφημερίδα.
Μετά από την εμπειρία με τον αριστερό εργοδότη, ξύπνησα.
Η εκμετάλλευση βλέπετε...
10 σχόλια:
βλαχοκυριλές είπε...
Ήξερες που πήγαινες. Νόμιζες ότι η Αυγή πουλάει 100 χιλιάδες φύλλα;
"... αν την αγοράζατε, μην ψηφίζετε Σύριζα, αλλά ξυρείστε τους σύριζα, για να μάθουν τι εστί βερύκοκκο".
:-)) Πολύ καλό! Για πες μας τώρα και τι να ψηφίζουμε! Νουδού? Πληρώνει καλά?
"Ο Αλαβάνος είναι από τους πλουσιότερους της Βουλής, με σπίτια, ομόλογα και λεφτά".
Και τι μας νοιάζει αυτό? Τα έχει βγάλει παράνομα? Από τους πλουσιότερους ήταν κι ο Αχιλλέας Καραμανλής (κοντινός συγγενής του πρωθυπουργού). Και μάλιστα ήταν αυτός που έβγαλε τα περισσότερα με το μπαμ του χρηματηστηρίου (το οποίο φυσικά έστησε το Πασοκ, έτσι δεν είναι?)
"Κι επιπλέον, επειδή είναι κορόιδα, δε μιλάνε κιόλας"
Ενώ όσοι βολεύονται με κάποιο βισματάκι από τα κόμματα εξουσίας και προσκυνούν μια ζωή για να παίρνουν το 700ράκι τους είναι μάγκες ε?
19 Ιουν 2008 2:52:00 πμ
βλαχοκυριλές είπε... Έχει πολλή πλάκα που οι οπαδοί των μεγάλων κομμάτων, οι οποίοι επιδίδονται ανοιχτά στο ευγενές άθλημα του ρουσφετίου δεκαετίες τώρα και που έχουν καταστρέψει τη ζωή στην Ελλάδα σε όλους τους τομείς, δίνουν και συμβουλές για το τι να μην ψηφίζουμε.
Με βάση το προσωπικό τους πορτοφόλι πάντα.
Εφόσον μπαίνεις στον κόπο να δίνεις τέτοιου είδους συμβουλές, θα ήταν τίμιο εκ μέρους σου να μας πεις και τι ακριβώς πρεσβεύεις.
19 Ιουν 2008 5:17:00 πμ
Vassilis είπε... Αν δεν έχει λεφτά να πληρώσει, ας κλείσει. Να μην μας γεμίζει και τα περίπτερα με άχρηστο χαρτί. Θα δείξουν και την οικολογική τους συνείδηση έτσι...!!!
19 Ιουν 2008 11:53:00 πμ
highvoltagepress είπε... βλαχοκυριλέ@δεν προσπαθώ να πω στον κόσμο τι να ψηφίσει, ούτε κατ' ιδέαν. Ούτε μου έχει κάνει ο οποιοσδήποτε ρουσφέτι ποτέ. Και είναι απόλυτα αλήθεια αυτό!!! Εξέφρασα την προσωπική μου άποψη, και ναι, ο θείος Αχιλλέψ, ο Καμμένος και πολλοί άλλοι έβγαλαν από το χρηματιστήριο, πολύ σωστά.
Δεν πίστεψα ότι πουλάει χιλιάδες φύλλα, πίστεψα όμως ότι υπάρχει λογική, και προκειμένου να σώσεις τη δουλειά των ανθρώπων και να κρατήσεις ζωντανή μια ιστορική εφημερίδα, πρέπει να κάνεις ορισμένα βήματα ορθολογικά, για τα οποία ακόμη και μέσα στον σύριζα έχουν γίνει ατελείωτοι καυγάδες, αφού επικρατούν τα γερόντια -ηλικιακά ή στο μυαλό.
vassili@ αυτό είπα κι εγώ, και πολλοί ακόμη. Και δεν ήμουν για ένα μήνα εκεί, αλλά συνεργάστηκα για 8 περίπου χρονάκια με τους κυρίους.
19 Ιουν 2008 12:02:00 μμ
βλαχοκυριλές είπε... αγαπητή highvoltage,
εγώ δεν δικαιολογώ αυτές τις πρακτικές. Και δεν αμφισβητώ την εμπειρία που περιγράφεις και το ότι δεν έχεις χρησιμοποιήσει μέσον.
Όμως, διακρίνω ένα τεράστιο λογικό άλμα ανάμεσα στην κακή σου εμπειρία με την εφημερίδα και την πρόταση σου να μην ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ!
Δεν νομίζεις ότι υπάρχουν στην Ελλάδα απείρως σοβαρότεροι λόγοι από το ότι η φυτοζωούσα εφημερίδα ενός μικρού κόμματος καθυστερεί να πληρώσει τους εργαζόμενούς της;
35 χρόνια τρώνε από 100 μεριές οι πράσινοι και οι μπλε πολιτικοί ηγέτες και οι "κουμπάροι" τους, εναλλασσόμενοι στην εξουσία. Και έχουν τον κοσμάκη (με πτυχία) να φιλάει τις κατουρημένες ποδιές τους για μια θεσούλα πείνας.
Για αυτό δέχομαι την καταγγελία σου (καλώς την έκανες). Όλο το υπόλοιπο (μπορεί να προέρχεται από την προσωπική σου αγανάκτηση) κατά τη γνώμη μου δεν στέκει σαν επιχειρηματολογία εναντίον ενός κόμματος, μπροστά στα σημεία και τέρατα που βλέπουμε στην Ελλάδα.
Φιλικά και ευχαριστώ για την φιλοξενεία.
19 Ιουν 2008 1:35:00 μμ
highvoltagepress είπε... Όπως το θέτεις βλαχοκυριλέ@ δεν έχεις άδικο.
Όμως επίσης, και δε χωρούσε -επειδή δε σχετιζόταν- στο παρόν κείμενο, έχω να πω ότι πιστεύω ότι γενικά οι πρακτικές του σύριζα δεν έχουν προοπτική, ότι είναι αναποτελεσματικές, και δεν ανταποκρίνονται στην τρέχουσα πραγματικότητα ως απολύτως ανεδαφικές. Πέρα από το να ηθικολογεί και να καλεί σε πρακτικές μηδενικής αποτελεσματικότητας, δεν κάνει το παραμικρό που να πείσει -εμένα τουλάχιστον- ότι έχει λόγο ύπαρξης, έξω από το να αποτελεί μια οιονεί ενοχλησούλα πριν την ψήφιση κάποιου επίφοβου νομοσχεδίου -σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή, και μάλιστα προβλέψιμη. Παρακαλάω για νέους ανθρώπους, αλλά ο Τσίπρας; Ποιόν να πείσει και πώς; Δεν έχει πείσει τον εαυτό του ακόμα.
19 Ιουν 2008 2:02:00 μμ
βλαχοκυριλές είπε... Η εκτίμησή σου αυτή είναι απολύτως σεβαστή. Όπως σεβαστή είναι και η αντίθετη εκτίμηση, αυτή της πλειοψηφίας, που σε όλες τις τελευταίες δημοσκοπήσεις δίνει το Συριζα ως το κόμμα που ασκεί την πιο αποτελεσματική αντιπολίτευση, με διαφορά. Αναφέρω για παράδειγμα αυτή της Καθημερινής που στο παραπάνω ερώτημα δίνει σε ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ, 31, 14, 12 και 11% αντίστοιχα.
Όπως σου είπα η μόνη μου αντίρρηση (και για την οποία μίλησα κάπως εριστικά) είναι ότι θεωρώ άστοχη τη σύνδεση ανάμεσα στο θέμα της "Αυγής" και στην αντι-ΣΥΡΙΖΑ πρότασή σου. Κατά τα άλλα το να μην γουστάρεις ΣΥΡΙΖΑ, το σέβομαι απόλυτα και δεν θα υποστηρίξω ούτε τον Τσίπρα, ούτε κανένα άλλο πρόσωπο.
19 Ιουν 2008 5:14:00 μμ
highvoltagepress είπε... Φυσικά και είναι σεβαστή η εκτίμηση της πλειοψηφίας. Εγώ όμως διαφωνώ, και φυσικά δε συζητώ τον Καρατζαφέρη και τους υπόλοιπους.
Την Αυγή τη βλέπω ως χαμένη ευκαιρία, και είναι κρίμα. Έχει σοβαρούς ανθρώπους που γράφουν, αλλά χάνει ή έχασε το τραίνο.
20 Ιουν 2008 10:17:00 πμ
Μάρκος είπε... Προφανώς δεν γνωρίζετε το παρελθόν και τις πρακτικές της Αυγούλας επί Χούντας.Τότε που έπεφταν οι επιχορηγήσεις η μια μετά την άλλη, την ώρα που άλλες εφημερίδες έκλειναν...
24 Ιουν 2008 8:48:00 πμ
p.m. είπε... Πες τα εσύ, Μάρκο, αφού δεν τα γνωρίζουμε εμείς...
Y.Γ. Να γράφεις και την αντίθετη άποψη