Επιμένει στην κατάργηση των Πανελλαδικών ο Μπαμπινιώτης

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
Ανεξαρτητως της αποψης μου για τις πανελληνιες, η θεση σου ειναι τουλαχιστον τραγικη. Επειδη εμαθαν καποιοι να ζουν απο μια τεχνητη κατασταση, πρεπει να συνυπολογιζουμε το οτι θα ξεβολευτουν στο αν πρεπει να καταργηθει? Δηλαδη το οτι απο την αλλη πλευρα υπαρχουν γονεις που δεν θα χρειαζεται να πληρωνουν αυτους τους ανθρωπους δεν ειναι θετικο?
Θα διαφωνήσω. Το No1 κοινωνικό ζήτημα είναι αυτό που είπα. Δεν μπορεί να κάνεις τόσο μεγάλες αλλαγές και να μην κοιτάς τι συντρίμια θα αφήσεις πίσω στην οικονομία. Σκέψου ότι παντού γίνεται αυτό. Κλείσανε οι λιγνιτικές μονάδες στην Κοζάνη και οι εργαζόμενοι εκεί εξασφαλίστηκαν. Επίσης μιλάμε για μια κατηγορία εργαζόμενων που πληρώνονται ψίχουλα και σε ιδιαίτερα και σε φροντιστήρια ή αναγκάζονται να γίνουν νομάδες πηγαίνοντας σε διαφορετική πόλη κάθε χρόνο για να διοριστούν στα 45 και να συνεχίσουν να παίρνουν ψίχουλα.
 

globglogabgalab

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αποστολία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Α' λυκείου. Έχει γράψει 156 μηνύματα.
Το να βγει νόμος που να "απαγορεύει" τα φροντιστήρια απλά θα ενισχύσει τα ιδιαίτερα και θα οξύνει έτι περαιτέρω τις ήδη υπάρχουσες ανισότητες.
Όπως ακριβώς είδαμε στην Κίνα, με τις "babysitters" να έχουν στο βιογραφικό τους πτυχεία μηχανολογίας από το πανεπιστήμιο του Πεκίνου..
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,517 μηνύματα.
Μα δεν γίνεται να βγει τέτοιος νόμος @Poirot διότι η ιδιωτική εκπαίδευση είναι άρθρο του Συντάγματος (16). Σε επίπεδο φιλελεύθερης κοινωνίας τα φροντιστήρια υπάρχουν σε ΟΛΕΣ τις χώρες του κόσμου με άλλες ονομασίες ή κάπως χαρακτηριστικά. Όμως ο στόχος είναι ίδιος: ενισχυτική παροχή παιδείας σε μαθητές με συγκεκριμένο σκοπό. Aπό την Αλάσκα μέχρι την Ακτή του Ελεφαντοστού και Τόκυο, οι άνθρωποι θα έχουν ανάγκη από κάποια βοήθεια είτε στο μάθημα είτε σε σχολική / εθνική εξέταση. Μην πάμε να βγάλουμε παράλογο κάτι που ο άνθρωπος θα χρειάζεται: μια επιπλέον βοήθεια.

Για να απαγορευτεί το φροντιστήριο θα πρέπει να πάμε σε δικτατορικό καθεστώς όπου με αστυνομική βία και εκτελεστικά διατάγματα το κράτος να απαγορεύει την ιδιωτική παιδεία ενώ την ίδια στιγμή θα παρέχει δωρεάν φροντιστήρια και θα πληρώνει τους καθηγητές με ένα πιάτο σούπα. Καταλαβαίνουμε λίγο τι ρουκέτες εκτοξεύετε ορισμένοι;

@globglogabgalab η Κίνα είναι μια ειδική περίπτωση χώρας. Αμφιβάλλω αν μπορεί ο μέσος Έλληνας να φανταστεί πως ζει ο μέσος Κινέζος.
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 3,834 μηνύματα.
Μα δεν γίνεται να βγει τέτοιος νόμος @Poirot διότι η ιδιωτική εκπαίδευση είναι άρθρο του Συντάγματος (16). Σε επίπεδο φιλελεύθερης κοινωνίας τα φροντιστήρια υπάρχουν σε ΟΛΕΣ τις χώρες του κόσμου με άλλες ονομασίες ή κάπως χαρακτηριστικά. Όμως ο στόχος είναι ίδιος: ενισχυτική παροχή παιδείας σε μαθητές με συγκεκριμένο σκοπό.

Για να απαγορευτεί το φροντιστήριο θα πρέπει να πάμε σε δικτατορικό καθεστώς όπου με αστυνομική βία και εκτελεστικά διατάγματα το κράτος να απαγορεύει την ιδιωτική παιδεία ενώ την ίδια στιγμή θα παρέχει δωρεάν φροντιστήρια και θα πληρώνει τους καθηγητές με ένα πιάτο σούπα. Καταλαβαίνουμε λίγο τι ρουκέτες εκτοξεύετε ορισμένοι;
Το γνωρίζω πολύ καλά ότι δεν γίνεται, φίλτατε. Σενάριο εργασίας ήταν το οποίο απέρριψα κιόλας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,517 μηνύματα.
Μέχρι και στη Γερμανοολλανδία έχουν φροντιστήρια και δουλεύει πολύς κόσμος όλων των ειδικοτήτων από κοινωνικές επιστήμες μέχρι ιατρική και γιόγκα. Απλά για τους μη γνωρίζοντες, ξέρουν καλά και δεν το "διαφημίζουν" εκτός συνόρων. Για διάφορους λόγους. Υπάρχει και η σκοπιμότητα των ΜΜΕ. Λέτε στη Γερμανία ή στη Σουηδία να κάνουν τόσο καλό μάθημα που να μην έχει ο μαθητής δυσκολίες στη Φυσική; Ή εκεί ο ανθρώπινος τρόπος σκέψης είναι διαφορετικός για τους μαθητές;

Ακόμη και τέλειο να είναι το μάθημα στο σχολείο, πόσες ασκήσεις ή πειράματα Φυσικής (τυχαίο παράδειγμα) μπορούν να γίνουν σε 45 λεπτά χρόνου μέσα σε ένα ακροατήριο 25-30 μαθητών τάξης;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
H ΕΕ με το σοσιαλιστικό τρόπο που λειτουργεί οδηγείται σε αδιέξοδο. Παράδειγμα.

Προσέξτε τι γίνεται τώρα με τα νηπιαγωγεία. Η πλειοψηφία γράφει στα νηπιαγωγεία από 2 ετών επειδή είναι τζάμπα από ΕΣΠΑ. Ένα μεγάλο ποσοστό είναι καθαρά εικονικές εγγραφές για να πάρει τα λεφτά το νηπιαγωγείο. Η υπερζήτηση νηπιαγωγείων που δημιουργεί αυτή η πολιτική έχουν δημιουργηθεί και αλλά νηπιαγωγεία. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα σε νταντάδες κ.λπ. που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα κρατάγανε αυτές τα παιδιά επί πληρωμή. Όμως αυτό το σοσιαλιστικό πάρτυ κάποτε θα τελειώσει. Τα ΕΣΠΑ θα περιοριστούν. Τα νηπιαγωγεία θα γίνουν μη βιώσιμη επιχείρηση.

Γι' αυτό το λόγο οι παροχές στους πολίτες ακόμα και σε υγεία, πρωτοβάθμια παιδεία πρέπει να γίνεται ποσοστιαία πληρώνοντας ο ενδιαφερόμενος ένα συμβολικό ποσό κάθε φορά (π.χ. 100 ευρώ/μήνα για νηπιαγωγεία). Έτσι οι υπηρεσίες αυτές θα γίνουν πιο value4money για τους πολίτες. Σε διαφορετική περίπτωση δημιουργεία μια διαφθορά και μια σπατάλη που κανένας ελεγκτικός μηχανισμός δεν μπορεί να περιορίσει.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.
Ναι ό,τι λες όμως @nPb δε μπορεί να θεωρηθεί ορθό όμως γιατί έχεις σύγκρουση συμφερόντων, καθώς ο ίδιος είσαι φροντιστηριάκιας.

Οπότε λίγο βάλε όπισθεν και κάτσε εκεί καλά είσαι.

Όσο μεροληπτικός και να είναι ο Μπαμπινιώτης, άλλο τόσο είσαι και εσύ αντιτασσόμενος σε αυτόν.
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο CEO of Racism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,832 μηνύματα.
Θα διαφωνήσω. Το No1 κοινωνικό ζήτημα είναι αυτό που είπα. Δεν μπορεί να κάνεις τόσο μεγάλες αλλαγές και να μην κοιτάς τι συντρίμια θα αφήσεις πίσω στην οικονομία. Σκέψου ότι παντού γίνεται αυτό. Κλείσανε οι λιγνιτικές μονάδες στην Κοζάνη και οι εργαζόμενοι εκεί εξασφαλίστηκαν. Επίσης μιλάμε για μια κατηγορία εργαζόμενων που πληρώνονται ψίχουλα και σε ιδιαίτερα και σε φροντιστήρια ή αναγκάζονται να γίνουν νομάδες πηγαίνοντας σε διαφορετική πόλη κάθε χρόνο για να διοριστούν στα 45 και να συνεχίσουν να παίρνουν ψίχουλα.
Και σε ξαναρωταω, δεν υπαρχει και η αλλη πλευρα που κερδιζει? Αυτοι δεν ειναι ανθρωποι, δεν εχει σημασια το τι τους φορτωνουμε? Και στο τελος της ημερας, δεν καταλαβα γιατι εναι υποχρεωση των υπολοιπων να ταιζουν καποιους. Γκρινιαζουμε για τον παρασιτισμο και τις συντεχνιες, αλλα παραλληλα τις στηριζουμε κιολας

Τα παραδειγματα που μου φερνεις ειναι παλι τεχνητες κρατικες ρυθμισεις
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,100 μηνύματα.
Οι πανελλαδικές είναι πηγή εισοδήματος για πολλά άτομα. Δεν μπορούν να καταργηθούν. Ο Μπαμπινιώτης έπρεπε να το ξέρει αυτό.
Πέρα από το "άκυρο" της άποψής σου (σαν να έλεγαν κάποτε: "Δεν πρέπει να κατασκευαστούν αυτοκίνητα" γιατί θα χάσουν τη δουλειά τους οι αμαξάδες") έκανες και ένα άλλο λάθος: Και αν ακόμα καταργηθούν οι πανελλήνιες κάποιο κριτήριο επιλογής θα υπάρχει (π.χ. βαθμοί σχολείου, εξετάσεις στις σχολές). Έτσι, αυτοί που "ζουν" από τις πανελλαδικές, θα προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες. Η ζωή συνεχίζεται.

1727012488841.png
Εφημερίδα του 1978
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
Πέρα από το "άκυρο" της άποψής σου (σαν να έλεγαν κάποτε: "Δεν πρέπει να κατασκευαστούν αυτοκίνητα" γιατί θα χάσουν τη δουλειά τους οι αμαξάδες") έκανες και ένα άλλο λάθος: Και αν ακόμα καταργηθούν οι πανελλήνιες κάποιο κριτήριο επιλογής θα υπάρχει (π.χ. βαθμοί σχολείου, εξετάσεις στις σχολές). Έτσι, αυτοί που "ζουν" από τις πανελλαδικές, θα προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες. Η ζωή συνεχίζεται.

View attachment 138955Εφημερίδα του 1978
Οι καθηγητές που εξαρτιόνται από τα φροντιστήρια είναι αυτοί που εξαιτίας κρατικών επιλογών δεν έχουν πιθανότητα να μονιμοποιηθούν στην κρατική εκπαίδευση πριν τα 40 τους. Πρέπει πρώτα να καταργηθεί η μονιμότητα του δημοσίου, να προσφερθεί δυνατότητα το κάθε σχολείο να έχει το προσωπικό που θέλει και μετά να εφαρμοστούν οι κατάλληλες πολιτικές για να καταργηθούν οι πανελλαδικές.

Αυτές δεν μπορούν να καταργηθούν αλλά να κάνουν την ανάγκη φροντιστηρίου μικρότερη. Με δίδακτρα στις σχολές υψηλής ζήτησης και δημιουργία νέων θέσεων μέσω ιδιωτικών πανεπιστημίων. Θυμάσαι την αντίδραση των Θεολόγων όταν έβγαλαν τα θρησκευτικά από τις πανελλαδικές; Χαμός είχε γίνει. Φαντάσου να γίνει κάτι αντίστοιχο σε Μαθηματικούς, Φυσικούς, Φιλόλογους. Η κυβέρνηση πέφτει το επόμενο δευτερόλεπτο.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,517 μηνύματα.
Πρέπει πρώτα να καταργηθεί η μονιμότητα του δημοσίου, να προσφερθεί δυνατότητα το κάθε σχολείο να έχει το προσωπικό που θέλει και μετά να εφαρμοστούν οι κατάλληλες πολιτικές για να καταργηθούν οι πανελλαδικές.

Κάτι που ισχύει σε οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή χώρα. Το (δημόσιο) σχολείο έχει ειδικό τμήμα πρόσληψης ανθρώπινου δυναμικού και οικονομική αυτοτέλεια σε δημόσιους πόρους λειτουργίας (π.χ. πληρωμή λογαριασμών ρεύματος, βλάβες στο φωτοτυπικό μηχάνημα, γραφική ύλη, αγορά βιβλίων κτλ).

Για ποιο λόγο πιστεύεις στην Ελλάδα δεν θα απέδιδε πιθανή πρόσληψη καθηγητών μέσω βιογραφικού και συνέντευξης των 3-5 επικρατέστερων για τη θέση;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,740 μηνύματα.
Για ποιο λόγο πιστεύεις στην Ελλάδα δεν θα απέδιδε πιθανή πρόσληψη καθηγητών μέσω βιογραφικού και συνέντευξης των 3-5 επικρατέστερων για τη θέση;
Πιστεύω ότι θα απέδιδε. Οι κεντρικές προσλήψεις είναι τελείως δυσλειτουργικές. Πάει κάποιος κάπου που δεν θέλει γιατί απλώς εκεί διορίστηκε και από την πρώτη στιγμή ψάχνει τρόπο να φύγει...
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,100 μηνύματα.
Για ποιο λόγο πιστεύεις στην Ελλάδα δεν θα απέδιδε πιθανή πρόσληψη καθηγητών μέσω βιογραφικού και συνέντευξης των 3-5 επικρατέστερων για τη θέση;
Τρεις υποψήφιοι σε συνέντευξη για πρόσληψη:

-- ο Α : Έχει μεταπτυχιακό και 13 χρόνια προϋπηρεσία.
-- ο Β : Έχει διδακτορικό και 9 χρόνια προϋπηρεσία.
-- ο Γ: Έχει μεταπτυχιακό και διδακτορικό και 5 χρόνια προϋπηρεσία.

Ποιος θα προσληφθεί;

Ο ανεψιός του υπουργού

1727043919088.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,517 μηνύματα.

εν τω μεταξύ, οι επενδυτές έχουν μεγάλη σχέση ... με το χώρο της παιδείας! :D :loltooth:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top