Επειδή εκνευρίζομαι όταν με "γράφουν", και επειδή έχω γράψει στη SmokeVapour τρείς φορές ως τώρα χωρίς απάντηση, δημοσιεύω το email που τους έστειλα πριν απο λίγο (συγχωρήστε με αν τα Αγγλικά μου δεν είναι τέλεια, ήμουν εκνευρισμένος):
Good day,
this is the fourth mail I'm sending, maybe in vain since I haven't had any response to my three previous emails. Could you PLEASE respond and tell me whether you are eventually going to send the replacement batteries and atomizer?
I've asked you a couple of other questions but I haven't received any reply to those too.
My advise to you is that you should pay more attention to customers from countries like Greece, where smoking is still at large and people try to find ways to convert from traditional smoking to more harmless means like your products. Not responding to emails or customer enquiries in general is bad for the image of the company you represent. I've spoken to some people who've bought products from you and they had the same complaints.
I would like you to know that I'm actively participating in Greek forums and blogs where e-smoking is discussed and I'l be reviewing e-smoking products soon (unofficially, of course, but blogs and forums are sometimes better in influencing public opinion than traditional media). So far, the communication and support issues I've reported in relation to your company have made quite enough people turn to competitors like Sedansa (including myself). You really shouldn't have this kind of behaviour towards customers if you really want a market share in Greece.
I'm going to publish the text of this email to a Greek forum where e-smoking is discussed, mostly because I feel annoyed not getting a response from you and I'd like to inform other consumers to be cautious concerning support from your company.
Thank you.
Επίσης μπορεί κάποιος να μου δώσει το τηλέφωνο της smokeVapour γιατί δεν το λένε στο portal τους μπας και με ένα τηλεφωνικό χ***στήριο ανταποκριθούν καλύτερα;
Λοιπον! (Ξερω, σας έπρηξα σήμερα!)
Δεν πέρασαν ούτε 20 λεπτά από το email που έστειλα και με πήραν τηλέφωνο από τη Gamucci! Ο αντιπρόσωπος μου ζήτησε συγνώμη για το ελαττωματικό προϊόν και εκ μέρους της SmokeVapour για τις καθυστερήσεις στην επικοινωνία και μου υποσχέθηκε οτι θα μου στείλουν σήμερα ένα νέο πακέτο.
Επίσης μου ζήτησε να ενημερώσω όλους όσους έχουν αγοράσει προϊόντα της εταιρίας και έχουν θέματα στην επικοινωνία με τη SmokeVapour να απευθύνονται απευθείας στη Gamucci (mail at gamucci.com) για να έχουν ταχύτερη εξυπηρέτηση. Από ο,τι μου εξήγησε γίνεται χαμός στη SmokeVapour, προσλαμβάνουν κόσμο συνέχεια αλλά η ζήτηση των προϊόντων είναι μεγάλη. Επίσης μου είπε οτι η καινούρια "φουρνιά" των προιόντων τους περνάει εξαντλητικά stress tests και δεν αναμένουν οτι θα έχω ξανά το ίδιο πρόβλημα.
Αυτά για να είμαστε δίκαιοι

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.